Страница 1 от 1

Фреди Лоа с пълна програма в IRC за 2008

МнениеПубликувано на: Съб Дек 22, 2007 17:41
от beta_racing
По информация от bgnrc.info белгиецът Фреди Лоа ще кара пълен сезон в шампионата IRC, (International Rally Challenge) за 2008-ма година с Пежо 207 Супер 2000 и под цветоветена белгийския клуб Kronos Racing.

Той ще кара и в някои ралита от родния си шампионат, но, разбира се, приоритетът ще е насочен към IRC.

МнениеПубликувано на: Съб Дек 22, 2007 17:53
от P.Solberg
Конкуренцията става все по-жестока.

МнениеПубликувано на: Съб Дек 22, 2007 18:14
от plm
В IRC става все по-интересно.
Сега масово се правят и продават пежа 207 С2000.
Фиат нещо изостанаха с продажбите. Те наскоро обявиха пилотите си.
Нормално е след тазгодишните резултати да включат Басо и Ален, Скандола.
Фиат ако са продали 50 коли С2000 , Пежо сигурно са продали 100.
Освен това в IRC въобще не се споменава за Н4. Тенденцията е ясна - лансиране на С2000 и подтискане на Н4.
Все си мисля, че има нещо, което не разбираме.
Защо ни принуждават да си купуваме коли С2000 за 200-300 х. е, като равностойни /по резултати сега/ са и Н4 за 100-150 х.

МнениеПубликувано на: Нед Дек 23, 2007 19:58
от Lubo
Политика.ФИА я пое,сега и тея с телевизорите..........май се вижда края на тая група.

МнениеПубликувано на: Пон Дек 24, 2007 16:17
от Astra_26
Явно не се вижда повече равитие в турбомоторите, а се набляга на атмосферните. А и те сега са "отпуснати" до 8500 min-1, така че са доста по-атрактивни (като звук). Съгласете се, че се губи част от емоцията при една смяна на предавките на 4000. И не е само това. Да не пропускаме най-важното. Основнит дял на продажбите (над 90%) се реализира именно от автомобили с атмосферен двигател.

МнениеПубликувано на: Пон Дек 24, 2007 22:00
от plm
Astra_26 написа:...Съгласете се, че се губи част от емоцията при една смяна на предавките на 4000. И не е само това. Да не пропускаме най-важното. Основнит дял на продажбите (над 90%) се реализира именно от автомобили с атмосферен двигател.

Нека погледнем рали спорта по-общо. В СШ твърдо си карат ВРЦ коли и не искат да чуят за С2000. Невярвам Льоб, или Хирвонен да седнат в атмосферни бегачки.
А това за 90 процента продадени атмосферни коли ... мислиш бензинови.
Признавам, че съм пристрастен към турбо моторите.

МнениеПубликувано на: Вто Дек 25, 2007 00:04
от Astra_26
plm написа:А това за 90 процента продадени атмосферни коли ... мислиш бензинови.
Признавам, че съм пристрастен към турбо моторите.

:D Аз просто се абстрахирам от мисълта, че съществуват дизелови леки автомобили. Да ме извинят техните привърженици. :wink:
Каквото и да си говорим N4 я виждам в историята. Лошото е че същата съдба я чака и А8, което ще е жалко. Но явно това е естественото развитие на процеса, който вече започна.