Фреди Лоа с пълна програма в IRC за 2008

Дискусия за Европейския рали шампионат (ERC), Intercontinental Rally Challenge (IRC) и регионалните купи на Европа

Фреди Лоа с пълна програма в IRC за 2008

Мнениеот beta_racing » Съб Дек 22, 2007 17:41

По информация от bgnrc.info белгиецът Фреди Лоа ще кара пълен сезон в шампионата IRC, (International Rally Challenge) за 2008-ма година с Пежо 207 Супер 2000 и под цветоветена белгийския клуб Kronos Racing.

Той ще кара и в някои ралита от родния си шампионат, но, разбира се, приоритетът ще е насочен към IRC.
Изображение
"ДМ ДООР" ЕООД - гаражни и индустриални секционни врати, автоматизация на врати и портали, ролетки, pvc завеси, автоматични бариери и още много други!
Аватар
beta_racing
 
Мнения: 3975
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 19:30
Местоположение: Пловдив
Име: Дамян Киров

Мнениеот P.Solberg » Съб Дек 22, 2007 17:53

Конкуренцията става все по-жестока.
Аватар
P.Solberg
 
Мнения: 4881
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 13:47
Местоположение: Варна
Име: Владимир Гатев

Мнениеот plm » Съб Дек 22, 2007 18:14

В IRC става все по-интересно.
Сега масово се правят и продават пежа 207 С2000.
Фиат нещо изостанаха с продажбите. Те наскоро обявиха пилотите си.
Нормално е след тазгодишните резултати да включат Басо и Ален, Скандола.
Фиат ако са продали 50 коли С2000 , Пежо сигурно са продали 100.
Освен това в IRC въобще не се споменава за Н4. Тенденцията е ясна - лансиране на С2000 и подтискане на Н4.
Все си мисля, че има нещо, което не разбираме.
Защо ни принуждават да си купуваме коли С2000 за 200-300 х. е, като равностойни /по резултати сега/ са и Н4 за 100-150 х.
plm
 
Мнения: 4137
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 19:20
Местоположение: София
Име: Пламен Петков

Мнениеот Lubo » Нед Дек 23, 2007 19:58

Политика.ФИА я пое,сега и тея с телевизорите..........май се вижда края на тая група.
Аватар
Lubo
Модератор
 
Мнения: 2321
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 19:35
Местоположение: СОФИЯ-ЛЮЛИН
Име: Любомир Симеонов

Мнениеот Astra_26 » Пон Дек 24, 2007 16:17

Явно не се вижда повече равитие в турбомоторите, а се набляга на атмосферните. А и те сега са "отпуснати" до 8500 min-1, така че са доста по-атрактивни (като звук). Съгласете се, че се губи част от емоцията при една смяна на предавките на 4000. И не е само това. Да не пропускаме най-важното. Основнит дял на продажбите (над 90%) се реализира именно от автомобили с атмосферен двигател.
Изображение Ivan Ivanov Rh A+
____vromos.bg____
Аватар
Astra_26
 
Мнения: 717
Регистриран на: Съб Дек 30, 2006 00:30
Местоположение: Бургас skype: astra_26 0877838227
Име: Иван Иванов

Мнениеот plm » Пон Дек 24, 2007 22:00

Astra_26 написа:...Съгласете се, че се губи част от емоцията при една смяна на предавките на 4000. И не е само това. Да не пропускаме най-важното. Основнит дял на продажбите (над 90%) се реализира именно от автомобили с атмосферен двигател.

Нека погледнем рали спорта по-общо. В СШ твърдо си карат ВРЦ коли и не искат да чуят за С2000. Невярвам Льоб, или Хирвонен да седнат в атмосферни бегачки.
А това за 90 процента продадени атмосферни коли ... мислиш бензинови.
Признавам, че съм пристрастен към турбо моторите.
plm
 
Мнения: 4137
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 19:20
Местоположение: София
Име: Пламен Петков

Мнениеот Astra_26 » Вто Дек 25, 2007 00:04

plm написа:А това за 90 процента продадени атмосферни коли ... мислиш бензинови.
Признавам, че съм пристрастен към турбо моторите.

:D Аз просто се абстрахирам от мисълта, че съществуват дизелови леки автомобили. Да ме извинят техните привърженици. :wink:
Каквото и да си говорим N4 я виждам в историята. Лошото е че същата съдба я чака и А8, което ще е жалко. Но явно това е естественото развитие на процеса, който вече започна.
Изображение Ivan Ivanov Rh A+
____vromos.bg____
Аватар
Astra_26
 
Мнения: 717
Регистриран на: Съб Дек 30, 2006 00:30
Местоположение: Бургас skype: astra_26 0877838227
Име: Иван Иванов


Назад към Европейски шампионат, IRC и регионални купи

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта

cron