Страница 2 от 2

Re: Европейски рали шампионат - сезон 2008 календар

МнениеПубликувано на: Чет Апр 10, 2008 21:55
от Lubo
ПУФ Пацка :twisted: .Само ни разваляш кахъра.

Сега малко по сериозно.Наистина посочените ралита НЕ СА ЗАДЪЛЖИТЕЛНИ.Жалко за тая част от регламента.Хубавото е,че България е била задраскана и има някакви шансове да видим тея пилоти у нас.
Ще се радвам много да видя отново ЛОНГИ и АГИНИ.Заедно с Росети са ми любимци.
За протокола:в темата за Турция писах,че залагам на Росети,малко познах :lol: .Много,много силен сезон ще направи.....слушайте ме :wink:

Re: Европейски рали шампионат - сезон 2008 календар

МнениеПубликувано на: Чет Апр 10, 2008 22:46
от danstel
пичове,ако тези пилоти дойдат това ще е едно от най силните ралита които ще гледаме,лошото е че никога няма пълно щастие........и все пак.....

Re: Европейски рали шампионат - сезон 2008 календар

МнениеПубликувано на: Вто Апр 15, 2008 19:58
от plm
Вече е ясно- Лука Росети със сигурност няма да дойде на Боровец. Интересите му са само към IRC, като участието му там зависи от това, какъв бюджет ще събере.

Re: Европейски рали шампионат - сезон 2008 календар

МнениеПубликувано на: Вто Апр 15, 2008 20:54
от P.Solberg
Не бъди много сигурен, предстои ни интервю с него и от там ще разберем за какво става дума.

Re: Европейски рали шампионат - сезон 2008 календар

МнениеПубликувано на: Вто Апр 15, 2008 21:58
от plm
Ок. Ако Лука Росети дойде на Боровец ще платя вечерята на БУЛБЕТ в петък вечер. Ако ли не, ми поемате разходите за 3 дена там. Скромен съм. :D

Re: Европейски рали шампионат - сезон 2008 календар

МнениеПубликувано на: Вто Апр 22, 2008 11:56
от CricketsFilm
Online Onboard of all S.S. 15 "Pertiche" to 32. Rally 1000 Miglia 2008 of Corrado Fontana-Billy Casazza (Abarth Punto S2000 - Grifone), on:

http://www.cricketsfilm.tv "Corrado Fontana Channel"

Re: Европейски рали шампионат - сезон 2008 календар

МнениеПубликувано на: Сря Авг 13, 2008 21:40
от plm
Пиша в тази тема това, за да направя паралел между IRC и ERC. Тъй като двата шампионата имат общи участници и състезания, и се "преплитат" до известна степен ясно личи възхода на IRC и падежа на ERC. И отпадането на Елпа не смути ФИА.
Както преди време писах Росети има реални шансове да стане ЕШ без да похарчи и стотинка за това. Негов приоритет е италианския шампионат и IRC.
Организаторите на IRC са много дейни без да се съобразяват с ФИА и постигнаха нещо грандиозно за развитието на рали спорта.
ФИА премахна от календара си за 2009 Монте Карло! Това беше огромно сътресение, защото, например 60 % от спонсорските пари на Ситроен са за участие там. Ситроен няма търговски интерес в Нова Зеландия или Аржентина. Имено затова се появи инфо, че Льоб ще кара на Монте Карло 2009, ако трябва и с Ц2.
Та, ми се струва, че от ФИА лансират Ф1 заради многото пари и който е минал от там е ...дефирмиран.
Ето Дейвид Ричардс. Започнал с рали, отиде във Ф1, после тв права, изостави Продрайв и Субару...Сега се върна активно в Продрайв, работи се нещо, но...
И същия Ричардс напоследък ухажва Крис Миик и Гаи Уилкс. Британците са се организирали и искат да помогнат на тези млади талантливи пилоти. Защото търсят наследник на Колин и Бърнс. По чешкия почин му събират пари за 2009 да кара Субару- всеки желаещ може да даде и 2, и 20, и 20 000 евро...А Субару и британец ще е най добре. Дейвид Ричардс подкрепя идеята и помага , но иска 3 млн. евро! Затова казвам, че е деформиран.
Само за сравнение- Малкъм Уйлсън за 2 млн евро ще продаде кола на всеки лицензиран пилот, даже и от България.
И французите си търсят заместник на Льоб. Даже много грубо толерират избраника си, като напълно ощетяват други пилити-тотална промяна на отношението. За мен не е изненада, защото така беше и с Дани Сордо. Силна протекция на Сайнц и испанската федерация, с малко шашми се доколпа до заводски отбор. И какво? Ще е вечно 3-5-10.
Малко се отплеснах май. :D