Страница 6 от 7

МнениеПубликувано на: Пон Окт 08, 2007 01:56
от OgyWRC
Хубаво рали стана! Гоялма борба до последния момент, а смяната на настилките промени ситуацията през втория ден. Траваля се оплака,че е настигал Жан Жозеф и не е имал добра видимост, а Жан Жозеф му отговори, че е трабвало да кара по-силно предишния ден, за да е пред него :D (шегувайки се, де).
За нашите ... какво да кажа мал шанс, натиск от големите отбори и все пак добро каране и достойно представяне! Точно след края на последната отсечка спрях Крум ... бяха целите в пот, тъкмо бяха сменили гумата, въпреки разочарованието, знаеха, че са направили добро каране.
Траваля ... човека каза, че е наел автомобила по спешност в понеделник, след като не е могъл да разчита на другата си кола. Докато той беше на пресконференцията, в сервиза нещата се развиха по друг начин. Жалко за него, но все пак това е добре за Митко!
Митко май днес изобщо не беше в настроение и нормално, след като беше ясно, че ще бъде дисквалифициран заради пунктуализмъм, според който в България половината ни екижпжи не би трябвало да финишират. Но така е, като се изпречиш на пътя на големите отбори!
Големите отбори - веднага се сещам за Жан Жозеф, невероятен професионалист, от отсечките до интервютата, няма грешка :D
Иначе Гърция ни посрещна с прекрасно време и дружелюбни хора, красиви пейзажи на Халхидики и чара на Солун ... всичко това става все по-впечатляващ спомен на фона на посрещналата ни мизерия в София!

МнениеПубликувано на: Пон Окт 08, 2007 11:04
от P.Solberg
Всъщност това не е в полза на Митко, защото Жозеф взима от това рали около 12 точки и излиза с девет пред Митко. Точно толкова, че да не може Митко да се бори. Добре си свършиха работата от Ситроен.

МнениеПубликувано на: Пон Окт 08, 2007 13:27
от dudimen
това е FiAT GRANDE PUNTO S2000- ABARTH

МнениеПубликувано на: Пон Окт 08, 2007 16:01
от Aaltonen
Разликата между Митко Илиев и Симон Жан Жозеф е 5 точки според класацията на http://www.rallylink.it(сайта на Лорис Роджиа). В страницата на ФИА нямаше още нищо. Жан Жозеф взима 10т., а Митко 1т. Ишик - 16.

МнениеПубликувано на: Пон Окт 08, 2007 20:30
от plm
Това класиране нещо не се връзва, но...карай.
Те от ФИА така омотаха всичко.
Няма да допуснат Н4 да е ЕШ, ако ще и Льоб да кара.
Поредно декласиране на Н4 и никакво преглеждане на заводски коли!
Нали сбъркаха с хомологацията на ЕВО 9 и сега , който има резултат с такава кола го декласират.
То не е възможно, но на Антиб, ако го няма СЖЖ, а има 3 ево 9 в челото как ли ще ги декласират?

МнениеПубликувано на: Пон Окт 08, 2007 20:34
от Lubo
Диферинциал,скорости,тубичка за водъ,спирачно маркуче,маркуче на турбото,планка на вратата,планка на колера.............стига да искат и 10 могат да изхвърлят :lol: :lol: :lol:

МнениеПубликувано на: Пон Окт 08, 2007 20:49
от plm
Да, тази година в ЕШ и Митко , и Траваля объркаха плановете на ФИА.
И Траваля е с малко отборче.
ФИА отрича Н4, и най-вече ЕВО 9.
Защо не се проверяват заводските коли?
Живот и здраве, предлагам през 2008 на Боровец да помогнем за правдата.

МнениеПубликувано на: Пон Окт 08, 2007 21:00
от chefo
plm написа:Да, тази година в ЕШ и Митко , и Траваля объркаха плановете на ФИА.
И Траваля е с малко отборче.
ФИА отрича Н4, и най-вече ЕВО 9.
Защо не се проверяват заводските коли?
Живот и здраве, предлагам през 2008 на Боровец да помогнем за правдата.


Как?
Трябва да има справедливост! ! !

МнениеПубликувано на: Пон Окт 08, 2007 21:08
от plm
Тази година изпуснахме ЕШ.
Но, през 2008 пълно следене на СЖЖ и др. по нашите трасета.
Трябва и да ограмотим организаторите на рали България.

МнениеПубликувано на: Пон Окт 08, 2007 21:59
от Lubo
Каквото каже главата,това прави тялото.
Ако ФИА иска да премахне Н4,нашите просто ще си затраят.......няма да повдигнат никакви съмнения.
Трябва да се примирим и да влезем(ние Българите) в час с новите идеи.Н4 трябва да си отиде.Н4 не може да печели повече.Няма значение дали ще е ево9 или 10 или пък Н14.Това е края.
Ако иска Митко да става евро шампион,да се яха на една 207-ка и да се пробва другия сезон отново.

МнениеПубликувано на: Пон Окт 08, 2007 22:21
от plm
Да, лесно е да се каже Митко да се качи на С2000.
Ама, той и с Н4 си бие С2000.
Ясно е, че ако има пари ще кара С2000.
Факт е, че 2007 на Митко му беше много трудно извън скоростните отсечки.

МнениеПубликувано на: Пон Окт 08, 2007 22:35
от RaPiD
Извън вашите коментари, искам само да кажа: Това беше най-якото рали, на което съм бил до сега!! Няма нищо общо с нашата порнография. Самата страна е супер и хората също, организацията на ралито е супер, никой нищо не ти казва, ходиш където и хареса дори по време на състезанието. Отсечките също бяха супер, със много красиви обратни завои, макадама пък беше върху скалите на места... Незнам как ще понеса виковете на полицаите и простотиите със затварянето на пътя при следващото българско рали. Пък и ще ми липсват ретро бегачките и кит-карите, които за съжаление у нас и да искат не могат да карат.

МнениеПубликувано на: Пон Окт 08, 2007 23:17
от OgyWRC
RaPiD написа:... организацията на ралито е супер, никой нищо не ти казва, ходиш където и хареса дори по време на състезанието...

За да те успокоя малко :D На влизането към последната отсечка имаше един селски полицай, който не пожела да ни пусне до финала (мен и Стец) ... беше непреклонен, като сливенски катаджия :) Отнесе си няколко комплимента на български и полски ... а той за да си върне ни излъга, че финала бил на 1-2 км. ... така и не стигнахме до него пеш ... та такива ми ти работи! Ситуацията удивително ми напомни на рали Вида - много ентусиазъм и желание и на края един прост човецец прецаква всичко, без дори да разбере. Мисълта ми е, че човешкият фактор го има нвсякъде!

ИНАЧЕ СЪМ СЪГЛАСЕН, ЧЕ СИ ПРЕКАРАХМЕ МНОГО ДОБРЕ, НЕ СЕ СЪМНЯВАМ, ЧЕ И ВИДЕОТО ЩЕ ГО ПОТВЪРДИ ;-)

Пламка, разбирам гнева ти, но май-това е реалността в този спорт ... от F1 до ERC ... просто безкомпромисен бизнес! Жалко, че развалиха удоволствието на Митко от състезанието ... Митака е винаги в настроение, но този път наистина го видях ядосан ... разбираемо!

МнениеПубликувано на: Вто Окт 09, 2007 00:14
от damon
Ето класирането:

1. Ojeda 51
2. Jean-Joseph 49
3. Isik 45
4. Iliew 43
5. Sołowow 41
6. Vouilloz 40
7. Travaglia 35
8. Navarra 27
9. Fontana 25
10. Czopik 16

Определено с дисквалификацията на Траваля нещата станаха още по-неприятни за Митко. Охеда няма да направи 6 старта така, че не влиза в класациите. Митко има шанс все още, ако има късметец във Франция - трябва му трето място и Жан Жозеф да отпадне! Ишик също трябва да има проблеми, но да речем, че на асфалта Митко може и да го отнесе. Е, сега да можеше да отидем 20-30 човека на Антиб да ги овикаме!

МнениеПубликувано на: Вто Окт 09, 2007 00:34
от speedline
И според мен класирането на Ники е по-правилно от италианското.
На Антиб 3-тото място сред пилотите в ERC за Митко не би трябвало да бъде никакъв проблем. В момента 4 пилота имат шансове за титлата, въпреки, че според мен тези на Соловов възлизат на 0. Трасетата във Франция са много сгънати и технични - знаем, че това не е изобщо силата на Ишик. Остава Жозеф - домашно състезание за фирмения пилот на Ситроен - у дома и стените помагат, a и той от години демонстрира висока класа там. Въпреки всичко не губя надежда и силно се надявам на българска победа. А и нищо не се знае до последният метър преди финала.