Страница 4 от 7

МнениеПубликувано на: Съб Окт 06, 2007 17:28
от driver
Владо каде гледаш времената аз не можах да ги намеря :roll:

МнениеПубликувано на: Съб Окт 06, 2007 17:34
от P.Solberg

МнениеПубликувано на: Съб Окт 06, 2007 19:44
от driver


Благодаря :wink:

МнениеПубликувано на: Съб Окт 06, 2007 20:04
от Lubo
Очаквайте "бомбата"....................!!!!
Нека всичко стане официално.

МнениеПубликувано на: Съб Окт 06, 2007 20:11
от damon
Новината от последните секунди е че Митко е изключен от състезанието! Обяснението на Владо Илиев е че Митко и Янаки са спирали на бензиностанция за да напълнят тубичка с вода с която да измият разлят бензин в колата. Това обаче по правилник било забранено и Митко е изключен. Владо Илиев каза, обаче че утре ще продължат, в момента подават протест до ФИА. Дано малко по-късно има повече информация.

Ето и решението. Значи Митко е пълнил вода в тубичка в зоната за презареждане, което обаче било забранено... Странна работа.

МнениеПубликувано на: Съб Окт 06, 2007 20:12
от Lubo
Така е когато едно малко отборче от източна Европа иска да направи велики неща :twisted: :twisted: :twisted: .

МнениеПубликувано на: Съб Окт 06, 2007 20:52
от OgyWRC
След тази неочаквана новина, наистина започнахме да се питаме дали тази пунктуалност на при следенетп на правилника е нещо нормално. По тази "схема" би могло лесно да се изключат доста от екипажите ...
Иначе в сервиза колата на Митко вече е готова за макадам, момчетата последно измержаха височините и ако опитите на отбора да обжалва успеят, ще могат да стартират ... но май изглежда малко вероятно!
Митко днес направи много добро каране, с темпо и подобряваше времена ... според Владо Илиев разликата във времената между двата заводски отбора и частните отбори е във възможността единния ден да карат "чисточ" асфалтова кола и сега по време на сервиза да подготвят "чист" макадамов автомобил, със всички нужни настройки. Просто автомобилът на Митко днес не е бил неговият типичен асфалтов вариант!
Сервизът беше изключително интересен, смяна на цялото окачване, спирачки, изпускателна система, скари ... Ясно си личеше разликата в работата на мехаиците, тези на Жан Жозеф дори не си говореха ... бяха, като чесовников механизъм. При турците малко по-така бяха нещата, но и те са сработен екип.
Ишик и Жан Жозеф днес направиха каране, като на световни шампиони! През цялото време цепеха секндата, невероятно, без грешки и зрелищни изпълнения!
... и последно :D ... много солидно българско присъствие сред публиката, а гърците се радваха откровено на българските пилоти ... Сигурен съм, че ще има доста, разкази, снимков материал (все пак Курти е тук, а и можеш да снимаш от където си искаш), а за филм няколко човека снимаме (чиракуваме :D ) на Вальо, така че очаквайте отново нещо уникално ...

Аре ние отиваме да "раздуем" и да си кажем по няколко благи думи за комисарите ...

МнениеПубликувано на: Съб Окт 06, 2007 20:53
от damon
Коментар в сервиза от Крум Дончев: Караме нормално, ралито е много хубаво, но тежко. Колата е много добра, но още свикваме. Утре ще е много трудно, настилката е много тежка.

Иначе днес беше много добър ден. Етапите са страхотни. Гърците имат страшно много пътища за рали в тази област. Борбата между Ъшък и Симон Жан Жозеф е невероятна. Днес цял ден са се движили в една секунда! И двамата карат много силно. Митко и Янаки карат много точно, прецизно и изчистено, но явно гледат да си подържат стратегията, а и не са на нивото на PH Спорт и ФИАТ Моторспорт. Струва ми се, че нямат шанс срещу тях. Крум и Стойко явно все още не могат да свикнат добре с колата, днес той най-много "метеше" по трасето от всички по-предни пилоти. Ще видим утре какво ще стане, все още не се знае дали и Митко ще може да продължи да кара...

Днес впечатление ми направи, че отново охрана - никаква! Много рядко се забелязваха стюади със свирки. Преди етапа минаваше хеликоптер, който разгонваше хората от по-опасните места. Лошото е че хеликоптера летеше след това непосредствено преди Митко и на първия етап на старта щеше да удари хора на трасето, които гледаха хеликоптера и не чуха изобщо колата. Публика има, но не е много.

Интересно беше и в сервиза. Все още се работи там, тъй като времето е два часа и половина. Толкова много работа много рядко може да се види - сменят се окачвания, спирачки, гуми. За съжаление обаче май няма да може да качим снимки тъй като Интернета тук е много бавен.

МнениеПубликувано на: Съб Окт 06, 2007 21:20
от damon
Положението е следното. Митко утре ще продължи да кара. От БАМС са подали протест срещу решението на СК и имат право да карат. Пълнили са вода в зоната за презареждане (която е в бензиностанция), където нямат право да правят нищо друго освен презареждане с гориво.
От отбора все още не са решили дали ще обжалват и пред ФИА, понеже там таксата е доста висока. Ще видим какво ще стане. Митко изглеждаше доста разочарован... :(

Струва ми се, че Любо е съвсем прав - явно няма да позволят на един малък български отбор да стане европейски рали шампион. Или поне се опитват да се възползват и от най-малкото нещо.

МнениеПубликувано на: Съб Окт 06, 2007 21:32
от damon
Засега толкова от Порто Карас!

МнениеПубликувано на: Съб Окт 06, 2007 22:33
от siky
Дано Митко утре да дръпне на супера на СЖЖ, но 40.1 секунди :roll:
Абе, като ни етакава държавата така ще е.Май във всеки спорт е така!
Успех утре на наще!

МнениеПубликувано на: Нед Окт 07, 2007 00:02
от P.Solberg
Сега се прибирам и съм шокиран. Няма да ми стигнат две страници с псувни за мениджъра на Ситроен, който е изпял нашите. Такова отношение към Симон тук в България и да се възползват от най-тарикатския начин да спечелят. Нека му е честита титлата, но нека догодина да запомни, че тук няма да срещне нищо хубаво.
Нека го запомнят и нашите организатори, вместо да лижат гъза на Басо, да го бяха дисквалифицирали за помощта на Сестримо. Просто нямам думи. Явно наистина искат да спрат малките отбори да постигнат нещо голямо. Но в бъдеще от долу идват много талантливи пилоти, които ако имат възможност от финансова гледна точка ще им наритат полските, френски и така нататък задници. Нямам думи.

МнениеПубликувано на: Нед Окт 07, 2007 03:03
от Dragonfly
Някои хора ме знаят, че съм повече фен на Формула 1 и не следя толкова отблизо рали шампионатите, за разлика от сина ми Асен, който в момента е там.
Много неприятна случка е това с Митко. Но от познанията, които имам ще си послужа с един конкретен пример. По думите на Люис Хамилтън, Рон Денис му е поставил две важни изисквания
- да бъде с най-добра физическа кондиция от всички
- да знае правилника както никой друг

В шампионатите от по-голям мащаб прошка няма. Нито приятелство (криворазбрано понякога у нас). Има интереси и борба с всички средства.
А представителите на ФИА много рядко променят решенията си.
Разбирам раздразнението, на мен също ми е неприятно да чета тази новина, но ако наистина малките отбори са на прицел, те могат да отговорят единствено със стриктно поведение и да не създават поводи да им се крои шапката.

МнениеПубликувано на: Нед Окт 07, 2007 10:18
от НИКИ
да знае правилника както никой друг



Нещо на което при нас не се обръща внимание.
Жалко наистина-тъпотията е пълна,ама щом така е по правилник :twisted: .Догодина Жозеф ще отнесе сумати павета на Сестримо :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

МнениеПубликувано на: Нед Окт 07, 2007 10:49
от driver
Наистина се опитват да спънат Митко към шампионската титла :twisted: Просто с такъв отбор и с такива постижения на европейците не им се харесва.Пълни смотаняци. Нямам думи :

Na finala na ss8 sme. Nastilkata e kato na acropolis. Mitko mina toku shto. Nai byrz beshe vovos. 10 sec zad nego e trav. isik,sjj i mitko koito e vidimo baven.

Mitko dosta povreden mina edva edva prez SS9..


Но след като днеска е продължил карането не му върви според информацията, която получава ме от там :?