от speedline » Нед Авг 05, 2007 10:18
По традиция в Европейския шампионат (след рали "България") май е започнало едно голямо търсене на "фалшиви" автомобили. Пиша "фалшиви" по този начин, понеже все повече от хората, разбиращи от спорта по света казват, че в колите от група N започва да се търси нещо фалшиво, само когато бият автомобили от клас S2000. Просто такива резултати не са удобни на пилотите. Вчера Траваля завърши на 2-ро място в ралито (победител стана Басо) и на първо място сред пилотите в ERC.
След финала се оказва, че Траваля е дисквалифициран...
Причината е в турбото...
В доклада на техническия делегат се казва, че преди прегрупирането в сервиз G, едната от тръбите на турбото, свързваща регулатора на налягането на турбото е била откачена.
Така се решава: Кола номер 5(Ренато Траваля) да бъде дисквалифицирана заради несъответствие на вида и със Статия/Приложение 254/6.1.
Съперниците са му напомнили, че той може да обжалва решеното от комисарите, позовавайки се на Статия 180 и според International Sporting code.
За България не мога да кажа, че проблема с търсенето на фалшив Лансер е бил за улеснение на някой от чужденците, с повече пари и по-добра кола да спечели. Но след рали "Ypres" и "Vihno Madeira" започва да ми се струва, че някой отбори не се спират пред нищо за да печелят.
Интересно ще е в Чехия след 20 дни - там Креста и Пех с техните Лансери ще бъдат много по-бързи от пилотите с автомобили S2000. И май пак ще се търси под вола теле. Току виж тази година ралито се спечели от чужденец, след заседание на комисарите, няколко часа след финала на ралито.
И между другото - Ойеда е получил чужда неразрешена помощ на португалското рали. ФИА не взема отношение - резултат му се приема за валиден и толкова.
- Прикачени файлове
-
- 1806-rtravaglia3.jpg (50 KiB) Прегледано 6933 пъти