Страница 6 от 7

Патрик Снайерс

МнениеПубликувано на: Нед Юни 24, 2007 20:51
от Nil SaTiS
Помните ли го тоя луд белгиец? Изглежда сега кара по-скоро за удоволствие, и изобщо не го бърка с какво... От такъв ас и да паднеш не боли толкова. Даже си позволява лукса мацка да го навигира. Патрик Велики, две мнения няма :)

Re: Патрик Снайерс

МнениеПубликувано на: Нед Юни 24, 2007 22:47
от Rally Fan
Nil SaTiS написа:Помните ли го тоя луд белгиец? Изглежда сега кара по-скоро за удоволствие, и изобщо не го бърка с какво... От такъв ас и да паднеш не боли толкова. Даже си позволява лукса мацка да го навигира. Патрик Велики, две мнения няма :)

Вярно е ... когато и да дойдеше на рали Албена им раздаваше сребърни медали и бронзови статуетки на всичките без да пропуска,а по отношение на мацката за навигатор, смятам че се дължи на това че разчита на максимално олекотения автомобил.

МнениеПубликувано на: Пон Юни 25, 2007 00:17
от damon
Аз ви казвам, че сега "е момента за апартамента" т.е. за победа на българин на Рали България! :wink: По-подходящо време просто не е имало в последно време...

МнениеПубликувано на: Пон Юни 25, 2007 09:13
от kiko
Може би.Късмета на Митко върви дори след състезанието.Дано да продължи и тук.
Малко ми е трудно да си помисля Митко да спечели.Минимума Жозев ще е с С1600(на Ипр беше Р2),а на онея прави пътища Митко така и не успя да му направи по-сериозно време в някой етап,че дори и загуби в два етапа по 2-3 секунди.Да не споменавам и Траваля.Не трябва да разчитаме на 6-7 минутни проблеми.
На Митко ще му е доста,доста трудно да спечели България.

МнениеПубликувано на: Пон Юни 25, 2007 14:15
от RaPiD
Как ще е бил с Р2 на Ипър бе Кико?

МнениеПубликувано на: Пон Юни 25, 2007 15:24
от beta_racing
Сега прочетох цялата тема и съм радостен от класирането на Митко, въпреки, че са отпаднали доста хора.
Не трябва да забравяме, че и той имаше проблеми, които го забавиха с 3 минути. Без тях щеше да е преди Снайерс :wink:
Чакаме с нетърпение Рали България!!!

МнениеПубликувано на: Пон Юни 25, 2007 16:00
от Lubo
С.Ж.Ж е карал с С1600.Малко по-напред имаше написани макс.скорости на R2 и R3,на Супера са под 160 км.

Патрик Снаерс има сумарно над 10 мин. закъснения сервиз(+100сек) и 1.20-1.30 мин. бутане от публиката в първия ден.Като цяло май с 3 минути закъснение са се разминали най-голямите късметлии.Явно на пръв поглед елементарно рали,но доста голям к..р капан излиза на края.http://www.simonjeanjoseph.fr/detailArticle.php?id=702
Странно поведение на организаторите-проверки на Мицубишитата 5 часа след края на ралито и никакво инфо.Прави впечатление,че много хора,в това число и бг. представителите,се оплакват от огромния брой публика и нейния контрол.
Намерих две клипчета на победителя от ралито Лука Росети(не са от белгийското рали)........голям пич-ТУК и Тук

МнениеПубликувано на: Пон Юни 25, 2007 18:17
от P.Solberg

МнениеПубликувано на: Пон Юни 25, 2007 18:20
от YaH40o_Shterevi_RT
Според мен ако дойдат всички които се очакват мисля че трябва да се молим Митко да влезне в тройката а не да се нядаваме че ще победи. Това е лично мнение. Просто като си спомня миналата година Митко имаше два реални конкурента Крум и Басо. Би Крум без проблеми и загуби от Басо пак без проблеми. Не вярвям някой друг български пилот да се намеси в тройката ако дойдат всички тези пилоти от чужбина. Макар че всичко е възможно това е спорт. Пожелавам късмет на всички наши пилоти в надпреварата.

МнениеПубликувано на: Пон Юни 25, 2007 18:25
от SPARCO
[quote="P.Solberg"][url]http://link.brightcove.com/services/player/bcpid155905698?bclid=1032340912&bctid=1046149463[/url]
Катастрофата на Корадо Фонтана[/quote]

Много яко се е получило :lol: :D 8)

МнениеПубликувано на: Пон Юни 25, 2007 19:34
от Lubo
Сайта който го е пуснал Владо е много як.Има доста показателни кадри за многоминутните закъснения на пилотите.

МнениеПубликувано на: Пон Юни 25, 2007 19:38
от plm
YaH40o_Shterevi_RT написа:... Не вярвям някой друг български пилот да се намеси в тройката ако дойдат всички тези пилоти от чужбина...

За жалост, или за радост тези пилоти няма да дойдат тук. Пак казвам- нека правим разлика IRC -ЕШ.
А това, че Ипър не превъзхожда с нищо рали България съм убеден.
Трасетата са отвратителни, изискват много добро познаване и силна кола. Доста пилоти знаят перфектно отсечките там. И обратно - всеки нов екипаж отделя повече внимание за ориентиране, отколкото за каране.
Зрителите пък са плащали 45 евро да седят на 20-тина метра от трасето в калните ниви.
Очевидно нещо друго ни липсва за да гледаме тези пилоти у нас.

МнениеПубликувано на: Пон Юни 25, 2007 19:44
от Lubo
Залагаме на замиращ шампионат :wink: .

МнениеПубликувано на: Пон Юни 25, 2007 22:08
от Tipsy
В събота ходих на Ралито. Личното ми впечатление е че е супер различно от ралитата у нас. И даже малко скучно за гледане. Общо зето, отсечките бяха на едни селскостопански поляни, някви тесни пътчета дето ходят по тях фермерите да си берат царевицата. Както и да е, като прибавим и времето май си е доста трудно рали. Примерно на СС7 заваля след като минаха 3-4 коли, валя 10 мин. и после изгря сланце. Най-силно валеше малко преди да мине Митко. После май пак валя следобяд, гадна работа. Много С2000, поне на мен ми се струваше, че Навара караше най-силно. Митко мисля че за парви път там се представи добре, взе доста точки. Лично за мен доста странно и доста интересно рали. Имам някой клипчета, мисля да ги кача в торента, нищо особено, но все пак ако някой иска да ги свали.

МнениеПубликувано на: Пон Юни 25, 2007 22:11
от Tipsy
plm написа:
YaH40o_Shterevi_RT написа:Зрителите пък са плащали 45 евро да седят на 20-тина метра от трасето в калните ниви.


Плащаше се 35 евро, и се гледаше поне от 10-15 метра, което малко неудобно ама кво да се прави. На завоите кадето имаше супер много хора, имаше некви от жандармерията или нещо такова, и яко гонеха хората да седят не кадето трябва.