Rally 1000 Miglia

Дискусия за Европейския рали шампионат (ERC), Intercontinental Rally Challenge (IRC) и регионалните купи на Европа

Мнениеот Loeb » Пон Апр 23, 2007 23:28

plm написа:
Loeb написа:И друго се сещам сега.
Какво ще стане на Барум?
Кръг от ЕШ, от IRC, от чешкия шампионат. Например, ако в генералното победител е Креста кое класиране ще бъде най-важно?
То ще има 4 класирания. И всеки ще си гледа това, което най-много го интересува.


Ей това имам впредвид с доста от постовете си, че доста пилоти ще прекарват колите си до финала, но за мен най-важното си остава първото място в генералното, няма смисъл да стартираш на олимпийския принцип.
Ако ще си карат по отсечките ей така между другото, какъв е смисълът, ами няма такъв, тука тактиката и стратегията са важни, но по важно е това да се доказваш непрекъснато, да показваш, че можеш повече от това, което постигаш, така е и в живота.
Не може български пилот да печели европейски кръг по рали от най-висока категория и това почти да не се отрази в медиите, а всички да знаем, че Детройт е във втори кръг на плейофите.

ИЛИ ГО МОЖЕШ ИЛИ СЕ ОПРАВДАВАШ !!! - това много ми хареса
Аватар
Loeb
 
Мнения: 399
Регистриран на: Чет Май 25, 2006 16:30
Местоположение: Варна
Име: Тодор Генков

Мнениеот Loeb » Пон Апр 23, 2007 23:32

plm - в един чешки сайт, забравих го за съжаление, но пишеше единствено на чешки нещо за Митко Илиев и имаше снимка на Фият Пунто С2000, статията беше само за Илиев
Аватар
Loeb
 
Мнения: 399
Регистриран на: Чет Май 25, 2006 16:30
Местоположение: Варна
Име: Тодор Генков

Мнениеот plm » Пон Апр 23, 2007 23:47

Loeb написа:
plm написа:
Loeb написа:И друго се сещам сега.
Какво ще стане на Барум?
Кръг от ЕШ, от IRC, от чешкия шампионат. Например, ако в генералното победител е Креста кое класиране ще бъде най-важно?
То ще има 4 класирания. И всеки ще си гледа това, което най-много го интересува.


Ей това имам впредвид с доста от постовете си, че доста пилоти ще прекарват колите си до финала, но за мен най-важното си остава първото място в генералното, няма смисъл да стартираш на олимпийския принцип.
Ако ще си карат по отсечките ей така между другото, какъв е смисълът, ами няма такъв, тука тактиката и стратегията са важни, но по важно е това да се доказваш непрекъснато, да показваш, че можеш повече от това, което постигаш, така е и в живота.
Не може български пилот да печели европейски кръг по рали от най-висока категория и това почти да не се отрази в медиите, а всички да знаем, че Детройт е във втори кръг на плейофите.

ИЛИ ГО МОЖЕШ ИЛИ СЕ ОПРАВДАВАШ !!! - това много ми хареса

Да, точно така е.
Траваля или СЖЖ в Белгия или в Чехия аз ги виждам около 10 -ти в генералното класиране. Но, ще се радват много. Защото са постигнали успех. Въпреки, че според теб ще следват олимпииския принцип.

Например, това че Креста ще ги бие е нормално, защото той там живее. Освен това не е заявен за ЕШ.
А за отразяването в медиите у нас - дали и ние не влияем?
У нас са слаби инфо сайтовете и този форум е много четен.
plm
 
Мнения: 4137
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 19:20
Местоположение: София
Име: Пламен Петков

Мнениеот Loeb » Вто Апр 24, 2007 00:07

[/quote]
Да, точно така е.
Траваля или СЖЖ в Белгия или в Чехия аз ги виждам около 10 -ти в генералното класиране. Но, ще се радват много. Защото са постигнали успех. Въпреки, че според теб ще следват олимпииския принцип. [/quote]

На мен ми се иска да се радват и на 10-то място в България, все пак и българските пилоти тука живеят, но както и да е и П.Солберг живее в Норвегия, ама какво направи на ралито, факторът, че живее там не му помогна. А относно Траваля, не мисля, че един двукратен еврошампион и 7кратен шампион на Италия в различните дисциплини би се радвал на 10-то място, мисля и го доказа с времената си през втория ден на рали 1000Мили. Искам да погледнеш класирането на Барум през 2002 и 2005 и да видиш, кой е победител и да ми кажеш после.
Моля те, ако си видял нещо от тази статия за която писах, стори ми се доста интересна, изтрити са ми бисквитките и не мога да намеря сайта.
Аватар
Loeb
 
Мнения: 399
Регистриран на: Чет Май 25, 2006 16:30
Местоположение: Варна
Име: Тодор Генков

Мнениеот FX7 » Вто Апр 24, 2007 00:30

rallista написа:За пореден път FIA обезсмисли и Европеиския шампионат с решението си само тези десетина човека да се борят за Европеиска титла. На повечето ралита няма да има на кого да раздават точките.
И в края на годината някои от тези които в момента се влачат ще стане Европеиски шампион. Срамно. Миналата година поне имаше борба с местните пилоти. Можеш ли да се радваш, че си Европеиски шампион като на всяко рали са те били 5-6 та дори и десетина човека с по няколко минути.
За Италия това едва ли е от значение, защото те се радват на ездата на Басо, Андреучи, Лонги, Агини, Далавила и други таланти и не обръщат внимание на екскурзиантите от Европеиския шампионат, но за нас е от значение, защото повечето от тях няма да видим на рали "България".
Такава ни е била съдбата - ще се радваме на някои посредствени пилоти /с малки изключения/ и на някои наши които са от "Европеиска величина" само в България и на Балканите.
Не ни остава нищо друго освен да пресмятаме километрите до някое класно рали, че и ние да видим карачи.
Някои изводи които мога да направя след проведеното състезание:
1. Видя се, че Субару и Митсубиши са много близо до Супер 2000, дори вземат някои отсечки.
2. Видя се, че Супер 1600 изостават много от N4.
3. Видя се, че хората карат здраво и, че нашите са на светлинни години от тях.


Смешно или тъжно така се получава ... а след 5 -10 години няма да се знае какво е било и само статистиката и резултатите ще "говорят"
Аватар
FX7
 
Мнения: 930
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 11:21
Местоположение: Sofia
Име: Delkaite go profila

Мнениеот MARVI » Вто Апр 24, 2007 01:31

А ще може ли да се направи категория във фото албума за да кача снимки :?:
Винаги вярвам в мечтите си!
Always believe in my dreams!
Аватар
MARVI
 
Мнения: 1007
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 07:26
Местоположение: Worcester
Име: Марио Попов

Мнениеот txl » Вто Апр 24, 2007 08:38

Аватар
txl
Администратор
 
Мнения: 1993
Регистриран на: Чет Апр 14, 2005 15:42
Местоположение: България
Име: Тодор Томов

Мнениеот Lanco Rally » Вто Апр 24, 2007 17:15

Браво на Митко,но толкова си могат нашите,не е срамно,това си е...а че Владо Илиев е свикнал все в колата да му е проблема си е вярно,затова все тая песен си пее :lol: ...да му е честита победата на Басо и не вярвам някой от нашите пилоти в близко бъдеще или най-вероятно никога да достигнат класата на италианската школа :wink: ...тя историята сама говори за това,за толкова години от как се е създал рали спорта в Бг не сме могли да се мерим с италианските пилоти,дори и най-малко притеснение не сме им създали и най-важното не е от колите,наши пилоти са имали равностойни,да не кажем същите бегачки и пак старата песен :lol: ,от задкормилното устройство както се казваше в една стара поговорка :wink:
Lancia №1 in Rally Sport Ever!!!
Аватар
Lanco Rally
 
Мнения: 74
Регистриран на: Вто Апр 24, 2007 16:56
Местоположение: Бг
Име: Венко Станчев

Мнениеот BradurS » Вто Апр 24, 2007 20:43

Страхотно представяне на Митко!
Последна промяна BradurS на Чет Апр 26, 2007 23:13, променена общо 1 път
Honda - The Power Of Dreams
Аватар
BradurS
 
Мнения: 2958
Регистриран на: Вто Авг 09, 2005 15:23
Местоположение: Севлиево, В. Търново
Име: Ивайло Христов

Мнениеот MARVI » Вто Апр 24, 2007 21:27

Ето и моите впечатления и изводи от Рали 1000 Мили ->
Първото нещо,което ми направи огромно впечатление бяха трасетата.Такива трасета повярвайте в България няма никъде.За пръв път минах по толкова тесни пътища с многократно редуване на стръмно качване и спускане, с изключително много обратни завои тип "фиба".Асфалта беше толкова чист с две бели ленти по краищата без нито една дори и малка дупка.За 18 и 32 км трасета не видяхме изкарана фракция с много малки изключения (1-2).Също така от 119 заявени стартираха 84 екипажа и като сметнем GT и гр.Б автомобилите( които бяха над 30 ), общия брой на стартиралите бе около 130 - 140 автомобила,което е равно на 2 часа чисто удоволствие за публиката-тъй като тук лайки както казва нашата публика на последните, просто няма.Всички карат на пълна газ до последния завой.Другото ми впечатление бе от чистото каране на абсолютно всички пилоти.Всички минаваха по една и съща траектория и доста от тях минаваха много атрактивно.От по-големите в нашия екип се отбеляза,че за пръв път се виждат толкова много "ръчни" на един завой.Пилотите бяха изключително бързи и безгрешни в карането си.За най-голямо наше разочарование и съжаление, единствено нашите два екипажа както и Соловьов се различаваха по стила си на каране от другите.Забеляза се и по бавното темпо.Следващото ми впечатление беше изключително културната публика,която не псуваше и викаше както нашата,а ръкопляскаше на всеки един екипаж минал по-атрактивно.Когато Крумчо мина на нашия завой (забеляза се, че не може да удържи колата) публиката не го освиркваше а просто си подшушнаха нещо и показаха с ръце криволиченето.Охраната на трасето се състоеше от млади момчета и по един старши,които наблюдаваха за реда по трасето.Ако някой излезе от безопасната зона те просто му подсвирват да се отдръпне и той го прави.Няма изречения като "Аве я си глей раотата вееее".Нарушителите бяха единици,като казвам единици значи най-много двама или трима.Тези същите коменданти имахме късмета да видим рано сутринта в събота на една от нашите отсечки"Ирма".Те дойдоха един час преди старта на отсечката,един по-възрастен направи нещо като инструктаж и раздаде някакви листи и след което те (около 20-30 човека) тръгнаха на пълна газ по трасето нагоре.После на нашето избрано място видяхме какво правиха те.Залепиха на самата мантинела самозалепващо червено фолио Danger Zone,а от вътрешната страна на завоя разположиха ограничителни червени ленти,които бяха много интересно аранжирани така,че да бъде и красиво.За да завърша с охраната не видяхме нито един полицай или полицейска кола по трасето с изключение на едни карабинери,които бяха просто като зрители. Организацията също беше на едно много високо ниво.След преминаването на последния автомобил,охраняващите си съобщаваха по радиостанциите и така 5 минути след преминаването ,движението се пусна.За съжаление дори и да имаме такава висока организация в България нищо няма да се получи,защото нашата публика не е на нивото на Италианската и въобще и няма да объре внимание на някое 20 годишно момче.И също след преминаването на отсечката охраняващите събраха за отрицателно време лентите обезопасяващи трасето и не хвърлиха отпадъците на земята,а си ги събраха в торбички и обратно в колите.Също така на старта и финала нямаше надписи с блажна боя по асфалта "старт" и "финал".
А и забравих да спомена,че спортният комисар,който върна около 20 екипажа на рали България беше същият и тук.Но за разлика от нашето рали той се разхождаше като бездомно куче из сервизния парк и не беше охажван и обгрижван както тук от организаторите,защото те си знаят,че всичко е на ниво.Но все пак той даде солидни глоби от 1000 евро на финала,защото около 40 екипажа бяха без негоряемо бельо.В последствие глобите бяха намалени на 300 евро от г-н Янакиев старши,който също беше спортен комисар.
Сервизният парк беше разположен на огромна площ,където имаше и голям магазин за продажба на рали аксесоари - бонета,екипи,каски и много други както Ники продава от багажника на своята кола :) .Имаше също специална площ за продан на гуми (като камиона на Казаз),но тук бяха 4-5 такива камиони.Пресцентъра беше в една огромна зала,в която имаше 10-12 реда с по 10 работни места с компютър и телефон.
С една дума бяхме в друг свят,други хора,други отношения и сякаш друг спорт :)
п.п Нещо много важно,което пропуснах.Дори на последните коли,имам предвид малките класове имаше минимум 20 спонсора,както ще видите това от снимките,които пускам след малко в галерията.Кога ли ще стигнем ние това ниво?
Винаги вярвам в мечтите си!
Always believe in my dreams!
Аватар
MARVI
 
Мнения: 1007
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 07:26
Местоположение: Worcester
Име: Марио Попов

Мнениеот racing service » Вто Апр 24, 2007 23:54

приятелю MARVI впечатлен съм от разказа ти . Може би някой трябва да заведе умните глави от БФАС на едно такова състезание за да се осъзнаят най после че само пречат на развитието на нашия спорт. Може би трябва там да отидат и повечето от публиката за да разберат къде се намира удоволствието да отидеш на автомобилно състезание. Сигурно ще бъде полезно и за много от пилотите за да осъзнаят защо някои се наричат пилоти...абе най добре ще е май да закараме държавата..хайде поздрави на всички..ще се видим в Русе ще ми бъде интересен коментара ви за състезанието
Аватар
racing service
 
Мнения: 151
Регистриран на: Чет Сеп 01, 2005 22:31
Местоположение: Севлиево
Име: Иван Кушлев

Мнениеот Donchev-Sport » Сря Апр 25, 2007 18:17

попаднах на едно видео със скромни кадри на нашите момчета даже се вижда само едно минаване на Илиев но иначе клипчето не хич лошо ето и линка http://rally.krokar.info/index.php?opti ... miglia.wmv
Аватар
Donchev-Sport
 
Мнения: 249
Регистриран на: Пон Апр 25, 2005 11:02
Местоположение: Сливен
Име: С.Стойков

Мнениеот CricketsFilm » Сря Апр 25, 2007 18:36

On http://www.cricketsfilm.tv "Corrado Fontana TV" section you can look the first race of ERC 2007 with Onboards, Interviews, ect.... inserted during the race....
appointment to Croatia Delta Rally 2007... Live on CricketsfilmTV.... and on http://www.corradofontana.it
CricketsFilm - Professional Video in the Sports
http://cricketsfilm.com
CricketsFilm
 
Мнения: 124
Регистриран на: Пон Яну 01, 2007 23:26
Местоположение: Italy

Мнениеот Lanco Rally » Сря Апр 25, 2007 19:18

CricketsFilm написа:On http://www.cricketsfilm.tv "Corrado Fontana TV" section you can look the first race of ERC 2007 with Onboards, Interviews, ect.... inserted during the race....
appointment to Croatia Delta Rally 2007... Live on CricketsfilmTV.... and on http://www.corradofontana.it


Thanks a lot,CricketsFilm...really have a nice video shots on that TV :wink:
:arrow: wishes good luck for Corrado in the next event of ERC with amazing Grande Punto :D
Lancia №1 in Rally Sport Ever!!!
Аватар
Lanco Rally
 
Мнения: 74
Регистриран на: Вто Апр 24, 2007 16:56
Местоположение: Бг
Име: Венко Станчев

Мнениеот plm » Сря Апр 25, 2007 23:21

Разбирам какво искате от нашите пилоти. И аз така преди време исках те да са първи, навсякъде.
Пък и убеден съм, че много наши пилоти мечтаят за това.
Ако, става въпрос за борба, например, всеки може да се бори със световния шампиoн.
Може би лошо го написах, но сега ще уточня - Креста всеки ден минава по отсечки от Барум, той там живее. И е нормално да има най-добро време.

А за написаното от Марви

За най-голямо наше разочарование и съжаление, единствено нашите два екипажа както и Соловьов се различаваха по стила си на каране от другите.Забеляза се и по бавното темпо.

Щом Митко е карал толкова слабо според теб...
Да не стане така, че след 6 месеца да пишеш колко е добър Митко, защото сега написа колко слабо, лошо е карал Митко.
От собствен опит знам, че сравнително лесно/разбира се с труд и постоянство/ се влиза в 10 на наши ралита. Трудничко е да се влвзе в 5-тицата. Със всяко място по-напред става все-по-трудно. Лидерството е много, много ...по-различно и трудно.
И някой ако каже 2 място на ...и малко не достигна за ...Знайте , че разликата е голяма.
Колкото по-напред - толкова е по-трудно.
plm
 
Мнения: 4137
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 19:20
Местоположение: София
Име: Пламен Петков

ПредишнаСледваща

Назад към Европейски шампионат, IRC и регионални купи

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта

cron