Rally 1000 Miglia

Дискусия за Европейския рали шампионат (ERC), Intercontinental Rally Challenge (IRC) и регионалните купи на Европа

Мнениеот plm » Пет Апр 20, 2007 20:23

Митко и Крумчо завършиха днес.
Преднината на Митко е около 47с.
Дано и утре имаме повод за радост.
plm
 
Мнения: 4137
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 19:20
Местоположение: София
Име: Пламен Петков

Мнениеот beta_racing » Пет Апр 20, 2007 20:29

Сега сядам на компютър и виждам как е класирането днес.
Жалко за Крумчо, ще стискам палци на Митко да продължи да държи разстоянието между себе си и Жан-Жозев!
Дано Крум да продължи да кара постоянно и да търси класиране в Европейския шампионат!
Изображение
"ДМ ДООР" ЕООД - гаражни и индустриални секционни врати, автоматизация на врати и портали, ролетки, pvc завеси, автоматични бариери и още много други!
Аватар
beta_racing
 
Мнения: 3975
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 19:30
Местоположение: Пловдив
Име: Дамян Киров

Мнениеот sstan » Пет Апр 20, 2007 21:08

Определено много добро представяне и на двамата. Жалко за проблемите на Крум и то за второ поредно състезание. Дано това му е за цял сезон. Иначе ми се струва че разликата между двамата от миналия сезон се запазва за момента. Нека им пожелаем успех утре!
Гъл Гъл Гъл пия вино за акъл
sstan
 
Мнения: 160
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 09:24
Местоположение: Велико Търново
Име: Станимир Стоянов

Мнениеот Lubo » Пет Апр 20, 2007 21:30

Честно казано съм леко разочарован.В Италия е голяма месомелачка и нормално е нашите да са по-назад.Кофтито е,че се афишират разни цели .................. добре,че взимат точки за евро шампионата само заявените пилоти.
На светлинни години сме от голямата игра :cry:
Аватар
Lubo
Модератор
 
Мнения: 2321
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 19:35
Местоположение: СОФИЯ-ЛЮЛИН
Име: Любомир Симеонов

Мнениеот FX7 » Съб Апр 21, 2007 00:18

Lubo написа:Честно казано съм леко разочарован.В Италия е голяма месомелачка и нормално е нашите да са по-назад.Кофтито е,че се афишират разни цели .................. добре,че взимат точки за евро шампионата само заявените пилоти.
На светлинни години сме от голямата игра :cry:


Баш така си е за съжаление ....
Аватар
FX7
 
Мнения: 930
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 11:21
Местоположение: Sofia
Име: Delkaite go profila

Мнениеот Loeb » Съб Апр 21, 2007 00:29

Може да стане пилот, който не влязал в първите 5 на голямо рали, може и 10, да стане накрая евро шампион, малко е тъпо, също така заглавия по медии и сайтове, че Митко се движи начело в 1000Мили ми изглеждат несериозни и смешни, някой може да оспори, но си е така, по логично би звучало, че се движи 10-ти и че води от пилотите регистрирани за еврошампионата, най-малкото такива заглавия са заблуждаващи и некоректни. Вярно хора които се интересуват ще си намерят информация, но се заблуждават обикновените хора и посетители, искани се да възкачим българското, но не става така.
Аватар
Loeb
 
Мнения: 399
Регистриран на: Чет Май 25, 2006 16:30
Местоположение: Варна
Име: Тодор Генков

Мнениеот alexx » Съб Апр 21, 2007 01:12

Извадки от http://www.bgnrc.info/index.php?option=content&task=view&id=2450&Itemid=1

"В същото време екипажа на националните първенци Димитър Илиев/Янаки Янакиев вървят предпазливо по думите на мениджъра на БАМС Владимир Илиев."

“Причината е проста – караме с резерви, защото е важно да се опознае автомобила след като беше обновен (от Ево 9 в Ево 9, но още по-стабилно на 19 цола)– заяви Влади Илиев (на снимката) в разговор с RallyEpress. - За нас е важно класирането за европейското първенство, не се борим с италианските пилоти. Засега всичко е нормално.”

Не знам кой би повярвал на такива приказки, но е жалко да бъдат прочетени. Митко, че е пилот - пилот е, и то добър, но да се говори по този начин си е направо излагане. На кого е нужно да се обяснява, че шампионът ни е отишъл на рали от най-висок ранг за ERC шампионат ДА СИ ОПОЗНАВА КОЛАТА и ДА КАРА ПРЕДПАЗЛИВО ??? На колко години е Митко? Какво има да пази и какво да опознава? На завършване ли е отишъл в Италия? За какво изобщо участва тогава? Какъвто и да бъде резултата накрая - ще бъде дадено логично обяснение

И да се казва, НЕ СЕ БОРИМ С ИТАЛИАНСКИТЕ ПИЛОТИ... Ами с кой тогава? Как ще разберем колко сме добри? Защото аз Басо го видях на рали България колко е отворен - и то вече няколко години. Никакъв шанс за нашите не остави! Какво? Колата ли му е била фалшива? А може би е карал предпазливо и да опознава автомобила?

Защото за ERC останаха едва 5 коли ? Това ли ни е сметката ? :oops: :shock: :shock:

А след това ще четем по-вестниците как славно сме покорили рали 1000 Miglia у Италия и как сме 12-ти, но "ти нищо не знаеш" всъщност 1-ви
alexx
 
Мнения: 24
Регистриран на: Вто Ное 21, 2006 11:01
Име: александър пацев

Мнениеот prodrive » Съб Апр 21, 2007 11:27

браво alexx , много хубава тема и си е точно така наистина. от както гледам и аз състезания винаги оправданията са от рода на "искаме да само да завършим" , "подхождаме тактически" и докато се подхожда тактически вече са станали 5 минути отгоре. Ама разбирам и тяхната не е лесна.
Аватар
prodrive
 
Мнения: 266
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 14:32
Местоположение: Шумен
Име: Мирослав Багержиев

Мнениеот rally_m » Съб Апр 21, 2007 17:46

Ситуацията си е малко смешна.Тези приказки за "опузнаване" на даден автомобил се поистаркаха вече.Неможе ти да отидеш да караш на едно от най-трудните и интересни ралита в календара на ЕРШ и да кажеш ,че си отишал да тренираш и да свикваш с автомобила :roll: Това ,че засега върви първи в класирането за ЕРШ е отлично,но след като се движи 12-ти и пред него има доста коли от неговия клас.....немисля,че е повод за радост или нещо друго 8)
Това е лично мнение,аз ги виждам нещата по този начин :!:
Аватар
rally_m
 
Мнения: 528
Регистриран на: Съб Апр 16, 2005 18:15
Местоположение: Шумен
Име: Бойко Стойчев

Мнениеот plm » Съб Апр 21, 2007 18:27

Мненията и дискусията в тази насока са интересни.
С цитираните 2 - 3 изричения на Владо Илиев трудно може да се усети атмосферата и целите на отбора.
Тук има и малко заблуда. Коректно е да има интервю с Владо или Митко, или Крум, или...
А сега четем само някакви подбрани неща.
От друга страна нашите екипажи имат договори със спонсорите си за ЕШ. И е логично към това да се насочат.
Ако в конкретния случай Митко в изключително силния италиански кръг се стреми главно да се бори с Басо и сие, логично е да изпусне "неговото". Това няма да се хареса на спонсорите и може да ги загуби.
Убеден съм, че Митко няма нищо против да кара и целия италиански шампионат, ако има спонсор, който да му осигури целогодишни стартове на две седмици, неограничени тестове...неограничен бюджет.
Освен това, погледнете класирането сега - колко фирмени пилоти са пред Митко.
А екипа на Боила е най-близко до заводските и е български. За миналогодишните резултати на Митко е работено систематично няколко години.
Рали спорта и рали шампионатите са нещо по-различно от другите спортове.
Доста отдавна помня едно фундаментално мнение - не е добър пилота, който побеждава втория с 5 - 10 минути.
И забележете, сега Льоб бие с около минута.
Та, за мен постижението на Митко и бг спорта е огромно.
Какво стана с другите претенденти в ЕШ?
Траваля / европейски шампион/ - сигурно е искал да бие Басо и се счупи/метна.
СЖЖ/европейски шампион/ - спука гума, започна да избива и се счупи/метна.
Ишък /финансово неограничен със заводска подкрепа/ - няма го.
Фонтана - няма го.
Соловов...
Цитираните са с многократно по-голям бюджет от Митко и Крум и не са били пасивни през последните 6 месеца.
В случая това рали е част от ЕШ.
В Турция италианците няма да ги има, в Белгия ще има други фаворити, в Чехия - други,...На Боровец - други.
Но, това е шампионат, европейски шампионат. И победителя става европейски шампион.
plm
 
Мнения: 4137
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 19:20
Местоположение: София
Име: Пламен Петков

Мнениеот plm » Съб Апр 21, 2007 18:44

Ралито завърши.
За ЕШ Митко вече има 16 точки.
Перфектно състезание за Митко /според мен/. На последната отсечка има 20 време. Това означава, че контролира класирането си в ЕШ.
Крумчо нещо се загуби. Жалко!
Последна промяна plm на Съб Апр 21, 2007 19:35, променена общо 1 път
plm
 
Мнения: 4137
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 19:20
Местоположение: София
Име: Пламен Петков

Мнениеот Y_Marhov » Съб Апр 21, 2007 19:06

Написаното от plm е много точно и вярно. Подкрепям напълно мнението му. За всички, който мислят, че да отидеш в Италия и да победиш повечето италианци е лесно, предлагам да се пробват да го направят в областа, в която се изявяват и тогава така смело да се изказват.
Y_Marhov
 
Мнения: 113
Регистриран на: Чет Яну 19, 2006 16:11
Местоположение: Пловдив
Име: Янко Мърхов

Мнениеот Loeb » Съб Апр 21, 2007 19:33

Отговорете си на въпроса, защо в Италия печелят италианците и в България пак те, тука финансовите възможности не са от най-голямото значение, точно за този случай имам впредвид, това е в продължение на вече 35год. Защо идва чужденец прави една-две тренировки и печели състезанието, сега някой ще каже ами българите получават колите си преди старта, ами имало е и чужденци които си получават колите преди старта на нашето рали, без да са стартирали преди това през сезона и пак същата печелят, а нашите им дишат прахта. Не може Крум да се движи 50 и някой, и да има мнения добро представяне на Крумчо при положение, че коли от Н3 са пред него и в генералното и по някой отсечки. Не може да си вицешампион на Европа и да те бият такива коли. Нямали достатъчно тестове - не мисля, че нямат достатъчно тестове и без това са достатъчно опитни пилоти, не са на по 18 години сега да се учат да карат. Оправдания от типа на не си даваме зор и опознаваме колата не са логични. Помислете, ако точките за европейския шампионат се даваха, според класирането в генералното колко по-напред щеше да е Митко, ами нямаше да вземе точки.
п.с. Изключително много уважавам българските пилоти, защото ако ги нямаше нямаше да го има спорта, просто постоянните оправдания ме дразнят, кажи си толкова си мога и това е- ние си знаем, че си най-добрия в България и колко може вашия екипаж.
Аватар
Loeb
 
Мнения: 399
Регистриран на: Чет Май 25, 2006 16:30
Местоположение: Варна
Име: Тодор Генков

Мнениеот Astra_26 » Съб Апр 21, 2007 20:17

Loeb написа:Отговорете си на въпроса, защо в Италия печелят италианците и в България пак те, .........Помислете, ако точките за европейския шампионат се даваха, според класирането в генералното колко по-напред щеше да е Митко, ами нямаше да вземе точки.....


Винаги съм смятал твоето мнение за компетентно и меродавно, но мисля че в случая си твърде краен в оценката си. Пилотите които споменаваш са единствените ни представители на нашия спорт в Европа и ако ги нямаше, тия на запад щяха да си мислят, че сме като в Албания ... с каруци... Според мен тези момчета правят каквото могат ... е винаги може да е по-добре, всички го искаме. Неслучайно в регламента се дават точки по групи и класове (нормално), не всеки може да кара N4,A7 или WRC. По тази логика нямаше да се сформират малки класове, защото е немислимо примерно N2 да вземе точка. А има и такива класове, да не ги забравяме.
...
Коментар от незапознати фенове след състезание:
- Кой победи?
- Онова синьото Subaru, дето гърмеше под моста.
...
А другите, къде са другите? Те полагат много повече труд и усилия от първия, но не се оценяват по достойнство.
Не мисля че трябва да е такава и съдбата на нашите екипажи поставени във висококонкурентните условия в Европа.
Изображение Ivan Ivanov Rh A+
____vromos.bg____
Аватар
Astra_26
 
Мнения: 717
Регистриран на: Съб Дек 30, 2006 00:30
Местоположение: Бургас skype: astra_26 0877838227
Име: Иван Иванов

Мнениеот plm » Съб Апр 21, 2007 20:26

Така е , идват у нас и печелят. Табатон, Бертоне, Тири, СЖЖ, Басо...
Печелят, защото са по-добри. А защо са по-добри?
Финансовите неща са много, много важни.
На Боровец нашите елитни пилоти ще имат примерно 3 - 4 старт. Другите ще имат 10 стартa за 2007.
Последна промяна plm на Нед Апр 22, 2007 07:15, променена общо 1 път
plm
 
Мнения: 4137
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 19:20
Местоположение: София
Име: Пламен Петков

ПредишнаСледваща

Назад към Европейски шампионат, IRC и регионални купи

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 20 госта

cron