Страница 2 от 4

МнениеПубликувано на: Вто Мар 06, 2007 21:26
от BOXER
Не знам защо прилича на Сузукито,но определено вади много хубав вид Фабията :)

МнениеПубликувано на: Вто Мар 06, 2007 21:57
от plm
Всеки си има мнение.
Нека се има предвид, че сега е премиера на новата цивилна Фабия и като част от ...хвалбите" е С2000.
Направена е набързо и е ясно, че след хомологацията ще е по-различна.
Преди време от Шкода въведоха стеснението в задната броня при ВРЦ колата /заради охлаждането на спирачките/, и тук го има.
Новата цивилна Фабия е много тясна и затова С2000 е прекалено разширена, даже е грозно/на снимката/.
Нека изчакаме да видим реалната /хомологирана кола. Пък и то най-важно е какво ще покаже на отсечките, а не как изглежда.
Има голяма вероятност колата да не е с продукти на Садев.

МнениеПубликувано на: Вто Мар 06, 2007 22:04
от P.Solberg
Според мен е голям звяр отпред. Доста агресивно и раздуто, а аз харесвам раздути коли. :)

МнениеПубликувано на: Вто Мар 06, 2007 22:15
от plm
А забелязахте ли какъв е ролбара? Истина е, че на тази кола е сложен за ...парлама.
Очевидно е, че пилота трябва да седи по-назад и по-в средата.
Но, основния ролбар да е по средата на задната врата...не съм забелязал други.
Предстои хомологация и после ще видим.

МнениеПубликувано на: Съб Мар 17, 2007 22:10
от MagicDriver
доста е добра шкодата, но и тойотата е много готина поне според мен

МнениеПубликувано на: Пет Мар 23, 2007 16:44
от isaev_fan
А какво стана с проекта на Дачия (конкретно за Логан С2000)?

МнениеПубликувано на: Съб Мар 24, 2007 00:37
от Ferjancz
Във форума на rallybase.nl попаднах на пост, в който е даден линк на чешки сайт , в който се спменава за Хонда Тайп Р С2000!

Ще помоля Пламен, да прочете и да каже има ли нещо вярно в цялата работа (щото чешкия ми куца нещо :lol: :wink: )

http://www.rally-mania.cz/index.php?vyp ... il&id=2020

МнениеПубликувано на: Вто Апр 17, 2007 21:52
от plm
Чак сега прочетох това.
Твърди се, че новия Сивик, осма генерация вече има хомологация за
Н3, А7 и Р3, и усилено се работи за С2000, като главна заслуга има
http://www.jasmotorsport.com/
Инфото е от там.

Наскоро се появиха и някакви цени за С2000, конкретно за Пежо.
http://www.ewrc.cz/2006/show.asp?clanek=5660
Базова версия за асфалт - 168 000.
Кола версия 2007 с обучение на механици и тестове - 230 000.
Кола, купена в сандъци, която сам ще си направите с посещения за съвети и контрол на специалисти - 210 000.
И т.н. / има и цени на отделни компоненти и части/.
И влизат в регулацията на ФИА, но явно ще получите половинчат продукт за тези пари.
Май парите ги нямат за нищо. Или пък така регулират търсенето.

МнениеПубликувано на: Чет Апр 19, 2007 10:15
от Aaltonen
Завършило е и едно рали от испанския шампионат - 17th "La Vila Joiosa" (бившо "Mediteraneo"). Победител е екипажа Мигел Фустер - Жозе Висенте Медина(Фиат Ауто Испания) с Фиат Гранде Пунто Супер 2000, втори е Алберто Евия - Алберто Иглесиас (Фолксваген Поло Супер 2000), трети Шави Понс - Ксавиер Амиго(Митсубиши Лансър Ево 9). Знаем кой е Понс и тук си проличава качеството на Супер 2000. Ралито е асфалтово.
Митсубишито на Понс е от Calm Competition(почти е равно на Ночентини), а Хесус Пурас(Митсубисши Лансър Ево 9) е пети.

МнениеПубликувано на: Сря Май 02, 2007 19:59
от plm
Ето преглед на колите С2000 в Европа.
http://rckatxalforo.mi-web.us/viewtopic.php?t=138
С полото нещо има проблеми. Само последната седмица два провалени старта / то и колите са две/. За счупените скорости не са пристигнали частите от ЮАР!
Май много проблеми има с изделията на Садев. Затова от ФИА разрешиха и други доставчици. Пък много се питат - защо Басо миналата година нямаше проблеми със Садев.
И забележете - Мауро Ночентини също показва/притежава такива коли. А там кара Митко...

МнениеПубликувано на: Сря Май 02, 2007 20:38
от P.Solberg
Ночентини има две коли - едната я кара Мигел Фустер в Испанския рали шампионат, а другата май се отдава под наем. Така че е напълно нормално да очакваме да видим Митко Илиев с такава за рали Бългаия, а пък и може за Траянови врата. Ще видим.

МнениеПубликувано на: Нед Май 06, 2007 18:10
от Lanco Rally
P.Solberg написа:Ночентини има две коли - едната я кара Мигел Фустер в Испанския рали шампионат, а другата май се отдава под наем. Така че е напълно нормално да очакваме да видим Митко Илиев с такава за рали Бългаия, а пък и може за Траянови врата. Ще видим.



А дано...да видим кво ще стане :wink:

МнениеПубликувано на: Пон Окт 22, 2007 23:05
от speedline
Доста Супери се разпределиха тази година в Европа. Андрей Йереб ще кара 207 на "ОМВ Рали Валдфиертел". MG дебютира, но приключи с катастрофа.
Ето и една ценова листа на Фиеста S2000. За сега май тя има най-приемлива цена:

Price details: One car is US$250,000 – ready to run.

A full spares package $US120,000 which includes:

Engine
Gearbox and transmission – including prop shaft and drive shafts
2 complete sets of panels – including doors and bumpers
1 complete set of suspension – including uprights
16 rims (Braid)
Full complement of consumable spares

Re: S2000 в Европа

МнениеПубликувано на: Пон Фев 11, 2008 12:09
от P.Solberg
Снимки от тестовете на Шкода Фабия С2000:

Re: S2000 в Европа

МнениеПубликувано на: Пон Фев 11, 2008 21:50
от plm
Шкода Ауто днес започна тестове с първия функционален прототип на Шкода Фабиа С2000.
Д-р Екхард Шолц, член на УС и отговарящ за техническото развитие каза:
Радваме се, че започнахме тестовете на Фабиа С2000. Тази година искаме да оптимизираме и успешно хомологираме колата, за да може да се кара на национално и международно ниво. Конкретното участие в състезанея /тази година/ е под въпрос и зависи от развитието, от резултатите от тестовете и накрая от хомологацията. Същевременно искаме да предложим колата и на частни отбори. Според интереса към колата чрез представителствата си ще работим съвместно за развитието й.
Мартин Лауер, шеф на фирмената комуникация допълва:
Нашата повече от сто годишна история в моторните спортове е уникална и сме горди, че ще включим в нея и Фабиа С2000.
Твърдо вярваме, че тя ще стане успешна част от историята: автомобилните състезания са любими в цял свят и предлагат голям потенциал за пропагандиране на нашите продукти.
Бърз превод без редакция.
Звучи ми малко чиновническо,ПР-ско. Да припомнят, че нещо правят/искат да правят/.
Те,че ще направят кола съм убеден. Въпроса е кога.
И дали с този ход не подсказват "изхода" от бъркотията в правилата на ФИА?
Тръгват към С2000.