Страница 2 от 2

МнениеПубликувано на: Пет Юли 14, 2006 22:08
от txl
Интересни резултати. Аз веднага отидох на група "H" (Historic) и видях Емил Тринер със Шкода 130РС :D Ще чакам с интерес снимките.

Иначе Вацлав Пех като че ли е над всички в Чехия тази година...

МнениеПубликувано на: Пет Юли 14, 2006 23:40
от plm
txl написа:Интересни резултати. Аз веднага отидох на група "H" (Historic) и видях Емил Тринер със Шкода 130РС :D Ще чакам с интерес снимките.

Иначе Вацлав Пех като че ли е над всички в Чехия тази година...

Той Тринер и на предишно състезание кара 130 РС.
А преди години той беше човека за предно предаване и наследи/замести Квайзар и Сибера. Сега му харесва и задното предаване.
Павел Сибера идваше на състезания в нашия регион и разтреперваше Гошо Петров/Шкода срещу Голф/. И си го биеше.
Може много да се говори :D.

МнениеПубликувано на: Пет Юли 14, 2006 23:43
от K_Power
Е и тук е играела ролята на "великия" Георги Петров ... но твоа е друга тема за разговор! Много добре си върви за сега, Пех си е в добра форма, на чехите ще им дойде малко нанагорно, от България, на Бохемия, а май ако не се бъркам другата събота и неделя е Барум! Като цяло се очертава хубаво рали, чакам да пуснат видео от днес ... до неделя може би ще има!

МнениеПубликувано на: Съб Юли 15, 2006 00:42
от K_Power
Нещото, което много хора пропуснаха бе това, че пропуснаха в заявките името на Яни Пасонен със шкода Октавия WRC. След първия етап в група А8 води копецки с Фабиа ВРЦ, втори е Войтех с 307 ВРЦ на 5.1 секунди след него. Трети е Томас ши с Фокус ВРц на 10 след Копецки, четвърти е Пасонен на 11,7 от Копецки. Първия етап е бил нещо от рода на този, който наблюдавахме миналата седмица в Боровец, някакъв никакъв, 2400м е дълъг. За толкова малко км, каква преднина прави Копецки на другите, на Войтех му прави над 1,5 секунди на км ... има още 13 етапа ще видим какво ще стане ...

МнениеПубликувано на: Вто Юли 18, 2006 21:33
от plm
Рали Бохемия завърши. Може би заради България не му обърнахме достатъчно внимание. Победител е Пех с Ево 9.
Какво ми направи впечатление.
Мартин Прокоп с Ц2 почти навсякъде дава първи времена, но спукана гума му влоши крайния резултат.
И на Татри при мокри трасета един супер 1600 беше недостижим.
Това потвърждава тезата ми, че С1600 почти винаги могат да победят Н4, но се иска каране.
И както в една друга тема Ники спомена за резултатите на суперите на България на нашите и чуждите пилоти ми се струва, че може да се замислите защо са такива фактите.
Хайде и една пикантна новина от Бохемия.
На един завой на СЕ било разлято една туба с масло. И всички екипажи са били изненадани.
Ето коментар и снимки:
http://www.ewrc.cz/2006/show.asp?clanek=3678
Полицията прави разследване.
Има предположения, че това е направено от живущите в скоростната отсечка, но Пех предполага, че не е направено умишлено.
За разлика от България няма да потулят случая и скоро ще се разбере истината.