Страница 2 от 2

Re: ERC (X кръг) Рали Барум 30 август - 01 септември 2013

МнениеПубликувано на: Пет Авг 30, 2013 22:10
от VAZ sport
В екшъна!!! :mrgreen:

Re: ERC (X кръг) Рали Барум 30 август - 01 септември 2013

МнениеПубликувано на: Пет Авг 30, 2013 22:20
от QUATRO
Или тук :D - https://www.youtube.com/watch?feature=p ... Gy2boI2l4Y
Дори започна :D

Re: ERC (X кръг) Рали Барум 30 август - 01 септември 2013

МнениеПубликувано на: Съб Авг 31, 2013 21:28
от svetluo
Отменят последния етап за деня заради недисциплинирани полски пиянки по отсечката !!! No Comment !

Re: ERC (X кръг) Рали Барум 30 август - 01 септември 2013

МнениеПубликувано на: Нед Сеп 01, 2013 09:47
от техо7
И двете Фиести R5 на Валюшек и Костка са дефектирали на SS6...
Валюшек остава без серво,а Костка без преден диференциал.

Re: ERC (X кръг) Рали Барум 30 август - 01 септември 2013

МнениеПубликувано на: Нед Сеп 01, 2013 16:01
от техо7
Честито на Копецки за спечеленото състезание !

Re: ERC (X кръг) Рали Барум 30 август - 01 септември 2013

МнениеПубликувано на: Пон Сеп 02, 2013 01:36
от popodopolo
Абе има нещо сбъркано в тея Фиести.....
Една победа само/Салюк/ и то с нищожните 5 секунди пред някакво Ево 9.
В Европата ги праскат където и да се пуснат. Всички очаквахме доминация над Суперите но за момента не се получава/изключвам Рали Германия където Евънс до последно се биеше с Кубица/!
Крум не може да намери настройките, на Барум реват че има много голямо недозавиване, на правите турбомотора уж давал предимство но нещо и това не се получи.....
Всичко е толкова странно за тоя автомобил, някаква мистерия с която никой от купувачите вече месец не може да се справи.

Re: ERC (X кръг) Рали Барум 30 август - 01 септември 2013

МнениеПубликувано на: Пон Сеп 02, 2013 10:55
от madGRaF
Остава да видим и Пежото и ще добием цялосна представа. Но в Белгия и Нювил и Мийк казаха, че са по-бързи от суперите. Даже думите на Нювил бяха, че ако е в ралито ще води на Лойк с повече от минута :roll:

Re: ERC (X кръг) Рали Барум 30 август - 01 септември 2013

МнениеПубликувано на: Пон Сеп 02, 2013 14:07
от trouble
na loix s 1 min. Aide be :) teq da ne sa grupa B s Audi :)

Re: ERC (X кръг) Рали Барум 30 август - 01 септември 2013

МнениеПубликувано на: Пон Сеп 02, 2013 15:43
от popodopolo
madGRaF написа:Остава да видим и Пежото и ще добием цялосна представа. Но в Белгия и Нювил и Мийк казаха, че са по-бързи от суперите. Даже думите на Нювил бяха, че ако е в ралито ще води на Лойк с повече от минута :roll:

Струва ми се че онова бяха съвсем различни коли, особено на Нювил. Поведението на пътя беше коренно различно от от това на тези на Барум, на Крум... Може и да се лъжа но ясно се вижда-R5 в момента е много под нивото на С2000.

Re: ERC (X кръг) Рали Барум 30 август - 01 септември 2013

МнениеПубликувано на: Пон Сеп 02, 2013 18:47
от fan73
Фордовете са си наред просто тези които ги карат в момента трябва да се научат да си ги настройват,а това няма как да стане с две състезания иска си време за привикване.Колкото до Нювил и Мийк те са друга бира с доста километри и възможности-с това темата мисля че се изчерпа :lol:

Re: ERC (X кръг) Рали Барум 30 август - 01 септември 2013

МнениеПубликувано на: Пон Сеп 02, 2013 20:45
от OgyWRC
Предполагам, че ако Копецки караше Фиеста отново щеше да е първи, е ако няма технически проблем ... Форд има да поработят около издръжливостта на автомобила, а и върху настройките на окачването, в това отношение поизбързаха с пускането на автомобила, но пък събраха доста поръчки. Иначе маркетинговата стратегия е добре известна - силен пилот кара няколко състезания и прави няколко победи, за да събере клиенти. Спомнете си за победата на Хирвонен с Фиеста С2000 на Монте!

Не е за подценяване и че Шкода са на "собствен терен", мисля, че е утопия някой да има по-добри настройки за тесните и неравни отсечки на Барум след толкова години трупане на опит точно там. Дори "извънземното" Мини на Пех не успя да затрудни Шкодата :wink:

Относно група R5 - много вероятно е, ако Форд и Пежо не успеят да се докажат като по-бързи от атмосферните С2000, още следвашата година да се резреши използването на по-голяма втулка и въпросът с "навлизането" на новия клас да се реши еднозначно, но това е до голяма степен въпрос на договорки между производители и ФИА, с е една дума - бизнес.

А иначе на БАрум всички се раздадоха както винаги, е това е състезание на което се дава газ до дупка!

Тук добре може да се видят разликите в окачването на завой с доста сериозни неравности ... определено Шкода се справя най-добре, но и Форда минава стабилно. Ясно се вижда и как при автомобилите с предно леката задница подскача като пинг-понг, а конвенционалните Н4/Р4 имат по-малко сцепление на неравностите.

http://www.youtube.com/watch?v=4pMXwtRx_yk#t=121

Искам да поздравя и Кетето за стабилното каране и доброто представяне!

Изображение