Re: ERC (X кръг) Рали Барум 30 август - 01 септември 2013
Публикувано на: Съб Авг 31, 2013 21:28
от svetluo
Отменят последния етап за деня заради недисциплинирани полски пиянки по отсечката !!! No Comment !
Re: ERC (X кръг) Рали Барум 30 август - 01 септември 2013
Публикувано на: Нед Сеп 01, 2013 09:47
от техо7
И двете Фиести R5 на Валюшек и Костка са дефектирали на SS6... Валюшек остава без серво,а Костка без преден диференциал.
Re: ERC (X кръг) Рали Барум 30 август - 01 септември 2013
Публикувано на: Нед Сеп 01, 2013 16:01
от техо7
Честито на Копецки за спечеленото състезание !
Re: ERC (X кръг) Рали Барум 30 август - 01 септември 2013
Публикувано на: Пон Сеп 02, 2013 01:36
от popodopolo
Абе има нещо сбъркано в тея Фиести..... Една победа само/Салюк/ и то с нищожните 5 секунди пред някакво Ево 9. В Европата ги праскат където и да се пуснат. Всички очаквахме доминация над Суперите но за момента не се получава/изключвам Рали Германия където Евънс до последно се биеше с Кубица/! Крум не може да намери настройките, на Барум реват че има много голямо недозавиване, на правите турбомотора уж давал предимство но нещо и това не се получи..... Всичко е толкова странно за тоя автомобил, някаква мистерия с която никой от купувачите вече месец не може да се справи.
Re: ERC (X кръг) Рали Барум 30 август - 01 септември 2013
Публикувано на: Пон Сеп 02, 2013 10:55
от madGRaF
Остава да видим и Пежото и ще добием цялосна представа. Но в Белгия и Нювил и Мийк казаха, че са по-бързи от суперите. Даже думите на Нювил бяха, че ако е в ралито ще води на Лойк с повече от минута
Re: ERC (X кръг) Рали Барум 30 август - 01 септември 2013
Публикувано на: Пон Сеп 02, 2013 14:07
от trouble
na loix s 1 min. Aide be teq da ne sa grupa B s Audi
Re: ERC (X кръг) Рали Барум 30 август - 01 септември 2013
Публикувано на: Пон Сеп 02, 2013 15:43
от popodopolo
madGRaF написа:Остава да видим и Пежото и ще добием цялосна представа. Но в Белгия и Нювил и Мийк казаха, че са по-бързи от суперите. Даже думите на Нювил бяха, че ако е в ралито ще води на Лойк с повече от минута
Струва ми се че онова бяха съвсем различни коли, особено на Нювил. Поведението на пътя беше коренно различно от от това на тези на Барум, на Крум... Може и да се лъжа но ясно се вижда-R5 в момента е много под нивото на С2000.
Re: ERC (X кръг) Рали Барум 30 август - 01 септември 2013
Публикувано на: Пон Сеп 02, 2013 18:47
от fan73
Фордовете са си наред просто тези които ги карат в момента трябва да се научат да си ги настройват,а това няма как да стане с две състезания иска си време за привикване.Колкото до Нювил и Мийк те са друга бира с доста километри и възможности-с това темата мисля че се изчерпа
Re: ERC (X кръг) Рали Барум 30 август - 01 септември 2013
Публикувано на: Пон Сеп 02, 2013 20:45
от OgyWRC
Предполагам, че ако Копецки караше Фиеста отново щеше да е първи, е ако няма технически проблем ... Форд има да поработят около издръжливостта на автомобила, а и върху настройките на окачването, в това отношение поизбързаха с пускането на автомобила, но пък събраха доста поръчки. Иначе маркетинговата стратегия е добре известна - силен пилот кара няколко състезания и прави няколко победи, за да събере клиенти. Спомнете си за победата на Хирвонен с Фиеста С2000 на Монте!
Не е за подценяване и че Шкода са на "собствен терен", мисля, че е утопия някой да има по-добри настройки за тесните и неравни отсечки на Барум след толкова години трупане на опит точно там. Дори "извънземното" Мини на Пех не успя да затрудни Шкодата
Относно група R5 - много вероятно е, ако Форд и Пежо не успеят да се докажат като по-бързи от атмосферните С2000, още следвашата година да се резреши използването на по-голяма втулка и въпросът с "навлизането" на новия клас да се реши еднозначно, но това е до голяма степен въпрос на договорки между производители и ФИА, с е една дума - бизнес.
А иначе на БАрум всички се раздадоха както винаги, е това е състезание на което се дава газ до дупка!
Тук добре може да се видят разликите в окачването на завой с доста сериозни неравности ... определено Шкода се справя най-добре, но и Форда минава стабилно. Ясно се вижда и как при автомобилите с предно леката задница подскача като пинг-понг, а конвенционалните Н4/Р4 имат по-малко сцепление на неравностите.