ERC 2013 - календар, новини, слухове

Дискусия за Европейския рали шампионат (ERC), Intercontinental Rally Challenge (IRC) и регионалните купи на Европа

Re: ERC 2013 - календар, новини, слухове

Мнениеот swrt » Чет Окт 11, 2012 13:12

Не си точен в изказването си.Не ралито е виновно за това положение.
В тази важна година се допуснаха груби грешки,които за нас бяха леко забележими.
Първа грешка : малоумниците журналист и фотограф на България.Скандала Бети го приехме като нормално,но на вън беше приет по друг начин.Неадекватната реакция на организаторите се отрази от който трябва.
Втора грешка : правенето на собствено рали Сливен с цел вдигане на личен престиж пред хората.Лошо няма,но липсата на пари до последния момент доведе до правилното впечатление ,че някой "непостоянен" богаташ извади пари ,но не пое ангажимент към самата идея и организация.
Трета грешка : бруталното крадене на пари по време на самото рали.Нормално се отбеляза от промотъра ,че организатора поспести някой лев за репортажите.Доверието пропадна напълно още в средата на ралито.
Четвърта грешка : неправилна политика към нововъведенията от страна на техническа комисия у нас.Макар , че не беше отбелязан като проблем , стартирането с алтернативни горива , не се приема с отворени обятия .Няма промотър, който да си сложи таралеж в гащите ( примерно Стайков да води на Ханинен ) .Макар и в отделно класиране ,не може да се потули факта за широката публика.

Има и още малки "проблемчета" , които вредят ,като например тази смотана анкета.Но не са нещо фрапиращо.

За съжаление приятелските кръгове са приятелски само когато си на власт и стария и изпитан начин да пробутваме ралитата си вече не е актуален.


Давам няколко линка с цел да помогна на зрителите , които ще се запалят по ЕРШ 2013.

http://www.booking.com - регистрацията в сайта ви води до скрити оферти,които са доста по евтини.Колкото по-рано се резервира толкова по-евтино е.Същото важи и за автомобилите под наем.
http://wizzair.com - членската карта се избива още на първата резервация.Колкото по-рано се прави резервацията , толкова по-евтино.

Има и доста други сайтове.Гледането на ралита на вън не е толкова скъпо :wink:
ПЕПИ ГЬОШЕВ / МИТКО СПАСОВ - ИСТИНСКИТЕ ШАМПИОНИ ЗА 2010 ГОДИНА !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Аватар
swrt
 
Мнения: 232
Регистриран на: Нед Апр 17, 2005 15:08
Име: Л.Драганов

Re: ERC 2013 - календар, новини, слухове

Мнениеот Иван Шопов » Чет Окт 11, 2012 20:16

Ето още един линк.
За съжаление "черните пророци" се оказахме прави.
Няма какво да се лъжем - резултата е повече от закономерен и вероятно не учудва никого. Всичките дребни оправдания с "кризата" бяха повече от излишни. Кризата е в цял свят и всички са засегнати от нея.
Ако другите намират начини и възможности, а ние не, то е повече от ясно, че не трябва да се захващаме.
Не съм виждал просяк да паркира количката си пред хитова дискотека и да влиза вътре за да черпи наред.

Гледайки накъде вървят нещата се сещам за старата и иронична история, в която песимиста казал "Е, по-лошо не може да бъде!", а оптимиста го поправил "Не е вярно! Може,може!".
Е, стига толкова оптимизъм другари... Реалността не Ви ли събуди?
Човек се учи от грешките си, БФАС - никога!!
Аватар
Иван Шопов
 
Мнения: 1223
Регистриран на: Пон Апр 18, 2005 09:37
Местоположение: София
Име: Иван Шопов

Re: ERC 2013 - календар, новини, слухове

Мнениеот Jari-Matti Latvala » Чет Окт 11, 2012 20:22

Добре де,това са само предположения.......
Jari-Matti Latvala
 
Мнения: 259
Регистриран на: Вто Апр 06, 2010 20:39
Име: Владимир Василев

Re: ERC 2013 - календар, новини, слухове

Мнениеот nikkeibg » Чет Окт 11, 2012 20:49

И да са предложения, то е ясно, че България няма да я огрее. Ще си гледаме нашите пилоти, и тук там някой турчин и тайванец. Жалко :( И то според мен цялата работа е заради някакви си 100 000 евро който не са изпълнени по договорите ....
http://www.rallypulse.com - Rally Videos, WRC, IRC, ERC, BRC Championships
Аватар
nikkeibg
 
Мнения: 706
Регистриран на: Вто Окт 05, 2010 13:34
Име: Angel Neshev

Re: ERC 2013 - календар, новини, слухове

Мнениеот swrt » Чет Окт 11, 2012 21:52

Г-н Шопов не бива да пренебрегваме факта,че до 2012 рали България беше в топа на ралитата като оценки и благоразположение от страна на ФИА. Тази година историята отново се повтори.Това, че Страшимир се прави на голям разбирач и капацитет може да впечатли някой само на местно ниво.Рали България беше много силен бетон във ФИА . И е ,но всичко опира до пълните права, които ФИА дадоха на Евроспорт за ЕРШ.
Евроспорт са бизнесмени.Те продават продукт и се грижат за този продукт.Имайте на предвид, че Евроспорт е една от малкото големи компании, които не се притесняват от това,че кьораво и сакато има разпространяват из нета продуктите без да си плащат.В крайна сметка това е безплатна реклама на техните продукти :wink: . Нещо странно за "нас" , дето крадем мезета от хладилниците на хората или пък се возим с разни Минита защото правим "читава" музика.
В този ред мисли Евроспорт знаят много добре, това което ще им донесе много пари през сезон 2013 :
Платежоспособни ралита в ЕРШ
Шоу за публиката в тези ралита
Туристически шампионат с интерес извън Европа
Ситроен в туристическия шампионат

Без да ги интересува :
Добри и интересни трасета
Природа
История в спорта

Минусите ни на нас като държава са:
Нямаме сигурност във финансите.Идват от несигурни места.
Нямаме изявена политика за правене на бизнес с тях.Дори имахме неблагоразумието да си помислим, че като дадем пари можем да се отнасяме към тях като прислуга.
Политиката на медийно отразяване е "липсваща" .Единствената новина на която "нормалните държави" обърнаха внимание беше "бомбата" на Страшимир.Евтин дивидент за някой и голям минус за много хора.
Политиката на местно ниво относно "техниката" е неприемлива за тях.Метанола е опасна заигравка и не искат да рискуват "имената" да са под неконтролеруем натиск.Дори на Сливен ме попитаха след като сме толкова либерални,защо не караме у нас ВРЦ коли.Няма как да рискуват да изправят своите коли срещу модефицирани екземпляри.Не толкова за пред екрана, а за отзивите в нета.

Всичко това е една огромна съвкупност, непонятна за българите.У нас се набляга на едно смешно нещо (хубави трасета) и никой не мисли, че няма хубави и лоши трасета.Има хубави и лоши ралита.Дори едни тъпи Кипър или Ина са много пъти по-ралита от Сливен 2012.
Тръгнахме насред криза да правим революция.Без мисъл и без пари.Опряхме се на един "бизнес план" и сгрешихме.Защото конфронтацията след това доведе до най-големия удар върху българския автомобилизъм - набързо претупано Сливен 2012 от което едни изкараха пари,а други си поизчистиха парите и имиджа.

Те за това този списък не е само предположение.Много ми се иска хората,които масово оплюхме преди година да извадят нещо от джоба,но няма как да стане вече.

Време е да започне градене на ново поколение организация в ралитата."Масовизацията на практикуващите" за която говорих в началото на сезона избута всички федерации в Европа през 2012.Поех доста нападки за тази "масовизация" тогава.Сега в края на сезона след като заложихме на картата "автомобилния спорт е за доброутровци,а не за всеки" какво стана ? Шопов е "пилот" в бокса.Златков след като отнесе бой от Гьошев през 2011 не смея да стартира у нас.А пък Александров закопа за 5 години рали спорта след като му биха шута.За останалите не ми се пише,но кризата е думичка , която е много модерна у нас.

Сезона свърши за мен и моите дерзания в ралитата у нас.Митко се сдоби с най-силния ни навигатор.Едва ли новия тандем ще е на нивото на Тошко/Добри , но ще е достатъчно да отвее Гьошев. После на Хеброс Пламен ще го изкара наизуст като на планинско и ако оцелее...ще вземе ралито с мнооого. Нещата в Европа са други и препоръчвам да ги гледате.Сещам се за един въпрос към мен - да не съм Ванга? Май от ГТ51 :lol: . Нещата са прекалено еднотипни и прости за да са интересни :mrgreen:
ПЕПИ ГЬОШЕВ / МИТКО СПАСОВ - ИСТИНСКИТЕ ШАМПИОНИ ЗА 2010 ГОДИНА !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Аватар
swrt
 
Мнения: 232
Регистриран на: Нед Апр 17, 2005 15:08
Име: Л.Драганов

Re: ERC 2013 - календар, новини, слухове

Мнениеот Иван Шопов » Чет Окт 11, 2012 23:23

Г-н Драганов,

За силата на рали "България" основната заслуга е на г-н Янакиев и това е публична тайна. И тук не говорим за чудесно организирани състезания, а за взаимни услуги с други членове на комисии или управляващи във ФИА. Защо въпреки недотам явното му влияние и вмешателство и в днешните дела на БФАС нямаме тази подкрепа може би трябва да попитате него.

Напълно приемам анализа Ви за Евроспорт. Той само за пореден път подкрепя тезата, че е много по-важно да се мисли преди да се направи нещо, вместо по-късно да се търсят оправдания защо не се е получило. Развалените зеленчуци никой не ги купува за да ги продаде след това.

За минусите на държавата също съм съгласен. Изключение прави метанола. Не съм убеден, че това е причината водещи пилоти и отбори да не карат, а залагам на елементарната им сметка за финанси, географско разположение и точкова система.


Относно конфронтацията... Дълга тема е и не исках да я намесвам тук, но щом подмятате някои детайли ще кажа и аз какво мисля.
Конфронтацията между "автомобилните деятели" започна след напускането/свалянето на г-н Янакиев. Много очакваха да им се случат предварително обещани неща, други се надяваха, че нещо ще огрее и тях, а трети искрено вярваха, че нещата ще се подобрят. За съжаление баш интересчиите не получиха "своето", от което последва "нова революция". Резултатите от нея ще оставя сам да ги анализирате, справяте се чудесно. Само ще подметна, че метанола е част от поредицата многопосочни промени, които нямат обща цел, но пък сближават този и онзи.
Бих искал да прочета къде и как се е провела "масовизация", в която цари слободия, волно, свободно и угодно тълкуване на правилниците и не на последно място вечно отлагане на важни решение. Ако ми покажете друга такава държава - с радост ще се съглася с казаното от Вас. Защото не може да отречете, че "масовизацията" у нас протича точно по този начин.

Шопов е "пилот в бокса" по собствена воля г-н Драганов. Факт е, че 2 (две) години, изкарани на собствен гръб и много заеми ме накараха да се замисля сериозно дали наливането на огромна сума финанси е смислено начинание.

Не ангажирам никого с моите изводи, но пък те са си мои, а именно:

- Нивото на конкурентност в отделните класове и групи слиза надолу непрекъснато. Факт е, че самият Вие можете да познаете с точност от 99.9% генералното класиране на едно рали дори преди да се е провело. Времената на 6 автомобила от един клас на планинско в 2 секунди например за мен са безвъзвратно отминали.
- Посоката на развитие на спорта в България е в отрицателен аспект. От години се говори за медийно отразяване, планове и реализации в конкретна посока, честен и морално издържан спорт и т.н. и т.н. Няма нужда да Ви привеждам примери и предполагам сте съгласен с това мое твърдение.
- "Светлина в тунела" няма, а и скоро няма тенденция да се появи такава. Факт е, че желаещи и можещи да поведат спорта в правилна за всички ни посока няма. Всичко се движи на стария принцип, че като мине време и всичко се забравя.
- На мен лично ми е неудобно да поискам каквото и да било от хипотетичен рекламодател, защото наистина няма какво да му предложа в замяна. Не първи, минус трети да стана - не това са неговите цели и позитиви, които би извлякъл от най-елементарната реклама, която би му струвала дори по-малко.

Но стига толкова за мен. Ще отбележа, че малко преди средата на сезона имах възможността в рамките на около 2 седмици и с лични средства да се появя "на терена" и то смея да твърдя с конкурентен и трудно преодолим автомобил. Не го направих единствено и само заради горните причини. Не сте длъжен да ми вярвате всъщност, но нямам и причини да лъжа.

За Ники не смейте да говорите, защото нито е честно, нито е морално, нито пък това е причината да НЕ кара в България. Част от причините ги има по-горе, а за останалата може и сам да Ви разкаже, стига да си направите труда да го попитате лично в очите. И между другото - Ники е един от малцината в този спорт, който винаги е карал не с оглед на точките, не със страх, че ще бъде победен, а на максимума си, винаги на максимума!

За г-н Александров не желая да коментирам, защото твърденията, че човек "без власт" е закопал спорта за 5 години напред ми се струват тенденциозни и неверни. Нали затова имаме УС на БФАС, през който да минава всичко и само то да взима правилните решения. Ако е така както твърдите излиза, че нашия УС всъщност нищо не е свършил, а е подпомогнал спорта да бъде "закопан".

И за финал... Ако ще си говорим на тема пророчества, може да погледнете постовете ми от минала година, от началото на тази, че и от последните месеци. Липсата на българско рали в Европейския Рали Шампионат е само една от многото пиратки, които вдигат шум между обичащите спорта ежедневно, но същевременно не са достатъчно належащи за промяна от властимащите.
Човек се учи от грешките си, БФАС - никога!!
Аватар
Иван Шопов
 
Мнения: 1223
Регистриран на: Пон Апр 18, 2005 09:37
Местоположение: София
Име: Иван Шопов

Re: ERC 2013 - календар, новини, слухове

Мнениеот kiko » Пет Окт 12, 2012 00:00

Благодаря за линковете. Янер рали с кола и 5 човека излиза около 150 -200 лева на калпак.При посещение на Метро май долната цифра е напълно реална.

Дружно да благодарим на Чанев и Александров за емоциите от рали Сливен 2012.Чанев защото крадна като за последно,а Александров защото пое тежък ангажимент за да се покаже колко е велик и накрая за да потвърди колко е велик задържа всякакви средства до последния момент когато беше вече късно.То май,май излезна,че и да беше дал парите по-рано пак щяха да се окрадат.Парите са си негови,той решава как да си ги харчи,ноооо "харченето" ни бръкна в дупето на всички фенове.

Шопов колкото и да защитаваш хората,колкото и да се опитваш да насадиш мнението си на хората истината си е истина.Чанев-крадец.Александров-егоцентрик (ОТ РЕЧНИКА: крайно себична нагласа на субекта спрямо социалната среда и обективната реалност, която определя цялата му отражателна дейност и в разговорната реч често се нарича егоизъм. Възприятието и мисленето при егоцентрични субекти обхващат и абсолютизират онези събития и взаимовръзки, които се смятат за индивидуално значими, докато многообразието от обективни качества и отношения на нещата и събитията се пренебрегва. В ранното детство – фазово-типичен начин на схващане на обектите, произтичащ от още слабото развитие на познавателните функции. При невротичното развитие е. Е патотипичен. Той се съпътствува от фиксиране на мисълта върху свръхценни мотиви и непреработени преживявания и се характеризира със склонност към погрешни и предубедени интерпретации. При нормални условия на възпитание е. на малкото дете постепенно се преодолява, главно чрез активното му включване в колективни дейности (социализация).
Социалистическото общество издига в норма изискването интересът към собствената личност да не бъде самоцелен, а да се насочва към формиране на чувство за отговорност пред обществото, като едновременно с това създава благоприятни условия за такова развитие на личността.
.Не искам да изказвам мнение за "пилоти" - против правилата е :mrgreen: и червеното може да не се приема за изброените имена преди моя пост.


Жалко за българските фенове.Докато у нас нещата се прикриват и всичко е една игра на думи,няма да видим бял ден.Макар,че рали дисциплината у нас умря и единствената система която е подържаше дишаща бяха европейските шампионати,смея да твърдя,че феновете няма да останем на сухо,заради силни шампионати и ралита около нас.
Изображение
Аватар
kiko
 
Мнения: 1209
Регистриран на: Нед Апр 17, 2005 14:08
Местоположение: София
Име: Генади Димитров

Re: ERC 2013 - календар, новини, слухове

Мнениеот kiko » Пет Окт 12, 2012 00:04

Не бъркайте рали дисциплината с планинско и писта.Шопов планинското и пистата са във възход тази година!!!!!!Проблема е рали дисциплината!!!!!! МНОГО ТЪПО Е ДА ГОВОРИ НЯКОЙ ЗРИТЕЛ, ЧЕ ПРОБЛЕМИТЕ СА КОЛОСАЛНИ И , ЧЕ КОЗЛЕКОВ И КОМПАНИЯ СА ВИНОВНИ ЗА ТОВА!!!!
Изображение
Аватар
kiko
 
Мнения: 1209
Регистриран на: Нед Апр 17, 2005 14:08
Местоположение: София
Име: Генади Димитров

Re: ERC 2013 - календар, новини, слухове

Мнениеот Иван Шопов » Пет Окт 12, 2012 01:41

Кико,
Би ли намерил в предишния ми пост къде точно защитавам Чанев, Александров или някой друг,м?
Хайде стига с тези дребни сплетни, интриги и прочее. Толкова ли е трудно да разбереш, че нито съм робувал, нито ще робувам някому? Имам си мнение - споделям го.
Относно използваните епитети ще вметна, че ако егоцентризма е хипотетично твърдение, което трудно би било доказано или отхвърляно, то използването на "крадец" би следвало да бъде подкрепено с документи и примери.
И тук не защитавам Чанев, а принципи, които са валидни за всички!
Възход казваш... Къде е възхода бре, приятелю?
Направи си сам една равносметка и определи къде е този прословут възход.

По пистите са едни и същи разправии и проблеми (не визирам само Румен и Илия - те са нелечими в любовта си един към друг). Нови автомобили ли има много? Разправиите с Радикала ли ще дадем за пример (нов автомобил)? Оредяващата група до 2000 куб.см.? Не бяха отлагани конкретни състезания ли? Ноември месец е последната писта, а сега през седмица има две (нещо, което сто пъти беше обсъждано да не се случва). Стълбовете и шахтите по някои писти си стоят необезопасени. Я огледай коментарите след всяко състезание и то от хората, които за "безпристрастни" - феновете, зрителите, случайно гледащите нашите надпревари. Ако това е възход, братче - ок. За мен си е старата история с познатото стискане на палци "Дано и този път няма големи проблеми!".
За планинските пък какво да коментираме? Старите "кримки" си карат по същата схема. Единият не почистил трасето, другият не сътворил елементарна организация за пилоти и механици, третият лъже месеци наред, че ще проведе състезание и в последния момент се отмята... Конкуренцията ли е страхотна? Единствено появяването на няколко млади момчета е в плюс тази година, но това не е заслуга на БФАС.

Виж, за ралито съм съгласен. Упадъка е пълен, а интригата - почти нулева.

Като обобщиш тези три дисциплини (не че другите не са важни) и ще видиш същата картинка, която обрисувах по-горе.

Кой е виновен ли? ВСИЧКИ СА ВИНОВНИ!!! Всички, които бездушно и мълчаливо подминаваха явните шуробаджанащини!
Всички, които гледаха да си уредят дребната игричка, пък "След мен и потоп"!
Всички, които в жаждата си за власт забравиха за какво се дава и по презумпция трябва да се ползва тя!
Всички, които не виждат повече от час-два напред в автомобилния спорт!
Всички, момче... Всички!

И за да приключа със спора в тази тема ще ти кажа едно - заслугата все още да има ентусиасти и участници в нашите мили, родни състезания не е на БФАС, а въпреки нея!
И баш ме боли долуподписания кой как се казва, дали е нарцис, мачо или пухльо - няма място за пристрастия освен едно - автомобилизма като спорт. Все още никой не е пораснал повече от самия спорт, колкото и да му се иска и не е лошо по-често това да се припомня!
Преди половин година "важните" хора бяха предупредени, че сезон 2012, а и 2013 ще вървят на зле ако се задоволят техните капризи. Въпреки всичко знаем как премина това време. Е, резултата е налице, но докато ние тук си дъвчем нещо, други "поемат отговорност"!

P.S. Планинските и пистите може да си ги разискваме отделно ако искаш. Все пак темата е за ERC, нещо от което няма да бъдем част поне през следващата година.
Човек се учи от грешките си, БФАС - никога!!
Аватар
Иван Шопов
 
Мнения: 1223
Регистриран на: Пон Апр 18, 2005 09:37
Местоположение: София
Име: Иван Шопов

Re: ERC 2013 - календар, новини, слухове

Мнениеот atanasfena » Пет Окт 12, 2012 09:15

1.Рали "България" получи много добра оценка от FIA
2.Рали "Сливен" получи много ниска оценка от "Eurosport"
3."Eurosport" ще е промоутър на ERC
4.Промоутъра не иска да чува за България
5.Ние ще гледаме качествено състезание през крив макарон
atanasfena
 
Мнения: 52
Регистриран на: Нед Яну 23, 2011 18:59
Име: atanas simeonov

Re: ERC 2013 - календар, новини, слухове

Мнениеот trouble » Пон Окт 29, 2012 17:49

Ако може да дам предложение тук към администраторите на форума, от наименованието на раздела да бъде премахнато IRC :)
Изображение
Аватар
trouble
 
Мнения: 4380
Регистриран на: Съб Сеп 02, 2006 20:32
Местоположение: Сливен
Име: Красимир Славчев

Re: ERC 2013 - календар, новини, слухове

Мнениеот Mr.X » Вто Окт 30, 2012 16:54

Незнам дали мнението ми е точно за тук, но искам да обърна внимание на едни доста интересни неща който се случват напоследък. Предполагам, че някои от вас са ги видели, но други не.
Дискусията за поредният нов клас създаден от ФИА и респективно обслужващ техните интереси ( сега да не ми напълните пак личните съобщения как " не било така" и съм бил в "грешка" за ФИА....не си правете труда, няма смисъл :mrgreen: )....... става все по-задълбочена. Р5 208 вече имала над 20 капарота събрани. Днес еврейна Веверс пусна една много добра Фабия за немислима дореди няколко месеца цена от под 150Е. Всъщност 125, а реално 125 минус 10% нормална т.о , може би около 112-113Е. Това е цена пълен парадокс, при това за много добра кола. Причината била ( аз това го знаех от 2-3 седмици, но определено не вярвах), че искал да вземе цели 3 208-ци Р5 :!: и с тази продажба искал да си осигури капарото, защото така или иначе Фабията му стояла.
Отделно самите Шкода Моторспорт, незнам дали Ви направи впечатление, но вече продадоха 3-4 заводски коли на по 1 година ( много, много важно уточнение), отделно в момента имали още толкова готови за продажба. При това 100% заводски коли на по 1 година за по и около 150Е, което също е изключително ниска офертна цена. Дали не използват момента защото знаят какво ще се случи? А именно, че новият френски клас Р5 ще е новата генерация рали автомобил , а сегашните Супери са си изчерали ресурса и развитието, а и отделно са с доста по-скъпа поддръжка!
В същото време както вече писах Томи Макинен ( Субару --> Япония) е пред фалит вече цяла година. Миналата седмица ако незнаете РалиАрт Италия ( Митсубиши --> Япония) ФАЛИРА :!: , сега продават всичко налично, няколко човека от фирмата вече напускаха, а като цяло се чудят в каква посока да хванат за да продъжат със състезанията......
И отново в същото време старите японски кораби концепция от 10 години и при това група Н продължават да доказват, че могат да бият почти всичко и почти навсякъде. Включително и в България явно.......включително и с тънките рестриктори и простите кутий.......
На мен ще ми е интересно едно реално сравнение. Нека "удобното оправдание" за горивото да се махне. Нека си карат без него, а с нормално и скъпо състезателно гориво. Но нека им позволят еквивалентна кутия ( в момента има над 5 доказани производителя с готови решения, при това с цена от 2 до 3 пъти по-ниска от на Суперите), нека им дадат поне 2мм в плюс на рестриктора.......и тогава дори и с тези 100+ ( че и 150кг реално = 10+%) килограма повече....... в цяла Европа ще има "минавааа, големият кораб минааавааа" и на финала мисля, че ще е мноооого интересно. Особенно когато едната кола струва 50-70Е, а другата 120-200+ :mrgreen: :lol: !!!
Аватар
Mr.X
 
Мнения: 157
Регистриран на: Съб Май 07, 2011 18:46
Местоположение: Desenzano del Garda, Brescia
Име: Георги Георгиев

Re: ERC 2013 - календар, новини, слухове

Мнениеот Greaddy » Вто Окт 30, 2012 17:44

И аз на това се чудих как от Шкода разпродават автомобили и то заводски на смешни цени,ето и една от тях - http://www.rallycarsforsale.net/clas/in ... s&id=65124
Аватар
Greaddy
 
Мнения: 104
Регистриран на: Нед Юни 29, 2008 16:38
Местоположение: Варна
Име: Лъчезар Лазаров

Re: ERC 2013 - календар, новини, слухове

Мнениеот Mr.X » Вто Окт 30, 2012 17:51

Точно тази е продадена ако не ме лъже паметта. Изобщо шаситата от 60 до около 65 май всички ги продадоха за нула време. В момента имат още поне 2-3 налични коли.......заводски, почти нови....на много ниски цени....
Не случайно си написах мнението по-горе. Всичко излиза наяве рано или късно. Някой се "светват" навреме, други не.......това е положението.
В следващите 1 до 3 години прогнозирам средна пазарна цена на Супер 2000 около и под 100Е. В същото време ПОНЕ 100 бройки 208 Р5........както се казва "да живее Франция". :lol:
Аватар
Mr.X
 
Мнения: 157
Регистриран на: Съб Май 07, 2011 18:46
Местоположение: Desenzano del Garda, Brescia
Име: Георги Георгиев

Re: ERC 2013 - календар, новини, слухове

Мнениеот trouble » Вто Окт 30, 2012 18:05

Ами то си има положителна черта това. Сега на нас за какво си ни Р5ци....ей ти евтини супери и газ :) Иначе някъде бях прочел че Р5 трябва да е освен новата сила в Регионалните Шампионати, то трябва да е и новата по-евтина кола (че RRC-тата били много скъпи) Ако продаваш 3 Фабии за да осигуриш капаро за 3 Р5-ци...колко ще струва тази нова "евтина" кола?
Изображение
Аватар
trouble
 
Мнения: 4380
Регистриран на: Съб Сеп 02, 2006 20:32
Местоположение: Сливен
Име: Красимир Славчев

ПредишнаСледваща

Назад към Европейски шампионат, IRC и регионални купи

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 5 госта