Страница 7 от 35

Re: IRC (XI кръг) Рали Сливен 28-30 септември 2012

МнениеПубликувано на: Съб Сеп 15, 2012 22:44
от maximrally
DIMOVSKI TEAM написа:
trouble написа:... Къде са ви коментарите за пилотите, къде са ви вълненията.

Извинявай колега но кой пилоти да коментираме Марио Попов и Николай Кортелов ли.Аз също ще се радвам да пристигнат големите пилоти тук и да вземат участие но я се върни няколко седмици наззад и погледни заявките в Румъния,погледни и заявките за Ялта.Имам и друг въпрос защо Унгария и Полша се отказаха от IRC те може би са по прости от нас.

stefanvv написа:вижте какво прави Стайков с Н4 с/у С2000

До колкото си спомням Стайков кара R4


Какъв е проблема с Кортелов и Попов, не стана ясно. Това ,че разполагат с малки бюджети, но все пак карат....! Всички в състезанието сме еднакви. Разликата е в кинтите.

Междудругото във всичките ти мнения е пълно с глупости и твои лични предположения и интерпретации и не е този форума за такива глупости. Много ми е било готино, да знаеш , когато не си се бил регистрирал досега. Вероятно ти си един от тези които не са искали Сливен да е IRC, но уви нещата се случват, по български, по трудния начин и винаги в последния момент, но въпреки това се случват. Злобейте завистници, радвайте се поддръжници и ще се видим в Сливен.

Успех на организаторите, дано да дойдат много екипажи, успех и на феновете - вие за нас сте най-важни. Всичко друго е излишно.

Накрая успех на всички български екипажи!

Re: IRC (XI кръг) Рали Сливен 28-30 септември 2012

МнениеПубликувано на: Нед Сеп 16, 2012 09:02
от RS_TURBO
trouble написа:
RS_TURBO написа:Въпрос към Краси, гледам че е доста активен, кажи ми в събота ще бъде ли разрешен за движение пътя между СЕ Българка и СЕ Стара река? И практически могат ли да се гледат двете?


Като разглеждам графика може би имаш предвид гледане на СЕ Българка 1 и СЕ Стара Река 2, или СЕ Стара Река 1 и СЕ Българка 2 (защото между първите минавания на тези отсечки времето е много малко). Трябва колата ти да е на старта на СЕ Българка (разклона за Раково), гледаш качваш се и отиваш на финала на СЕ Стара Река или обратно. Пътя между двете е 5 км. Пътя ще е отворен да. За влизане с кола (респективно излиза с кола) от отсечките мисля че няма да има вариант, защото етапите ще бъдат затворени час и половина при първото минаване и отворени чак след второто минаване. Така, че влизане (или излизане) с кола от етапа би било непосилно. Само от старт/финал (финал/старт) или докакъдето стигнеш пеш, което лично за мен би било не много интересно. Няма какво чак толкова да се гледа на старта на СЕ Българка или около финала на СЕ Стара Река в събота. :)

EDIT: Искам да се поправя по повод затварянето на един етап при първото до второто му минаване, защото разгледах графика за затваряне и той ми показва, че все пак пътя ще е отворен след минаване 1 и затворен час и половина преди минаване 2. Това означава, според този документ, че колите могат все пак да излязат от етапа. Значи спокойно може да си навлезеш в Стара Река и преди тва да си излезеш от Българка.

Да предположим, че си избрал СЕ Стара Река 1 и СЕ Българка 2.

СЕ Стара Река е в 12.12, да минат до 13,12 часа. СЕ Българка я затварят отново във 15,00. Това значи, че имаш час и половина да се придвижиш от едната до другата като разстоянието зависи къде гледаш но е напълно достатъчно времето. И все пак това е по документи, сещаш се, че някой полицай може да ти каже - сори затворено е.

Извинявай за грешката, ставаше въпрос за СЕ моллова гора, а не за СЕ стара река, грешка от бързане.

Re: IRC (XI кръг) Рали Сливен 28-30 септември 2012

МнениеПубликувано на: Нед Сеп 16, 2012 13:49
от nikkeibg
Старта на Шейкдауна на същото място ли ще бъде където е старта на СС Моллова Гора? (От картата не става ясно). Колко време преди шейкдауна ще се затвори трасето?

Re: IRC (XI кръг) Рали Сливен 28-30 септември 2012

МнениеПубликувано на: Нед Сеп 16, 2012 16:22
от trouble
Отговарям бързо на Тихомир - Да пътя не е затворен между Българка и Молова Гора. Гледаш Молова връщаш се гледаш Българка, връщаш се...така 4 пъти гледаш.

За никкебг - в 9.30 се затваря шейка и старта е като на Молова Гора.

Re: IRC (XI кръг) Рали Сливен 28-30 септември 2012

МнениеПубликувано на: Нед Сеп 16, 2012 16:49
от trouble
Сега ще се опитам да предложа един вариант за гледане, който включва освен количество и качество (защото между Българка и Молова Гора е лесно, но все пак трябва да се гледа някъде около Дървото и после около Чуката - където за мен не е толкова прекрасно).

Молова Гора в 10.30 часа - гледане на старта. Минават до 11.30 часа и връщане назад през град Сливен до старта на планинското където беше днес. Там оставяме колата според възможността, пътя от Молова до там го слагам 20 мин. Значи 12 часа. Ходене пеш 2,5 км до Сеирджийския завой като са нужни 20 минути за това ходене, т.е. 12,20. Етапа Българка стартира в 12,40. Тук всичко слагам под условие, защото ходенето пеш по етапа може да ни бъде проблем. И така или иначе може да ни прибере някой маршал. Да минат до 13,40 теоретично. Тук вече време за сервиз няма да има (Сервиза е в 13.35). В 14.00 часа отново да потеглите за старта на Молова Гора 2, като тъкмо ще стигнете като стартират. След това обратно за СЕ Българка, като може да се избере по близък обратен завой също итересен. Въпреки, че препоръчвам следващия обратен над Сеирджийския. Дали този план може да се реализира зависи от бързото ви ходене, разумното ви шофиране и времетраенето на етапа и възможността да се ходи пеш по времето на 0-те.

Re: IRC (XI кръг) Рали Сливен 28-30 септември 2012

МнениеПубликувано на: Нед Сеп 16, 2012 18:42
от RS_TURBO
trouble написа:Сега ще се опитам да предложа един вариант за гледане, който включва освен количество и качество (защото между Българка и Молова Гора е лесно, но все пак трябва да се гледа някъде около Дървото и после около Чуката - където за мен не е толкова прекрасно).

Молова Гора в 10.30 часа - гледане на старта. Минават до 11.30 часа и връщане назад през град Сливен до старта на планинското където беше днес. Там оставяме колата според възможността, пътя от Молова до там го слагам 20 мин. Значи 12 часа. Ходене пеш 2,5 км до Сеирджийския завой като са нужни 20 минути за това ходене, т.е. 12,20. Етапа Българка стартира в 12,40. Тук всичко слагам под условие, защото ходенето пеш по етапа може да ни бъде проблем. И така или иначе може да ни прибере някой маршал. Да минат до 13,40 теоретично. Тук вече време за сервиз няма да има (Сервиза е в 13.35). В 14.00 часа отново да потеглите за старта на Молова Гора 2, като тъкмо ще стигнете като стартират. След това обратно за СЕ Българка, като може да се избере по близък обратен завой също итересен. Въпреки, че препоръчвам следващия обратен над Сеирджийския. Дали този план може да се реализира зависи от бързото ви ходене, разумното ви шофиране и времетраенето на етапа и възможността да се ходи пеш по времето на 0-те.

Евала, мерси много!

Re: IRC (XI кръг) Рали Сливен 28-30 септември 2012

МнениеПубликувано на: Нед Сеп 16, 2012 18:59
от krasipito
RS_TURBO написа:
trouble написа:Сега ще се опитам да предложа един вариант за гледане, който включва освен количество и качество (защото между Българка и Молова Гора е лесно, но все пак трябва да се гледа някъде около Дървото и после около Чуката - където за мен не е толкова прекрасно).

Молова Гора в 10.30 часа - гледане на старта. Минават до 11.30 часа и връщане назад през град Сливен до старта на планинското където беше днес. Там оставяме колата според възможността, пътя от Молова до там го слагам 20 мин. Значи 12 часа. Ходене пеш 2,5 км до Сеирджийския завой като са нужни 20 минути за това ходене, т.е. 12,20. Етапа Българка стартира в 12,40. Тук всичко слагам под условие, защото ходенето пеш по етапа може да ни бъде проблем. И така или иначе може да ни прибере някой маршал. Да минат до 13,40 теоретично. Тук вече време за сервиз няма да има (Сервиза е в 13.35). В 14.00 часа отново да потеглите за старта на Молова Гора 2, като тъкмо ще стигнете като стартират. След това обратно за СЕ Българка, като може да се избере по близък обратен завой също итересен. Въпреки, че препоръчвам следващия обратен над Сеирджийския. Дали този план може да се реализира зависи от бързото ви ходене, разумното ви шофиране и времетраенето на етапа и възможността да се ходи пеш по времето на 0-те.

Евала, мерси много!

a na darvoto shte minavat li i kolko pati? malko sam nezapoznat s neshtata :mrgreen:

Re: IRC (XI кръг) Рали Сливен 28-30 септември 2012

МнениеПубликувано на: Нед Сеп 16, 2012 19:00
от trouble
Така като виждам, два пъти в събота и един път в неделя.

Re: IRC (XI кръг) Рали Сливен 28-30 септември 2012

МнениеПубликувано на: Нед Сеп 16, 2012 19:03
от krasipito
trouble написа:Така като виждам, два пъти в събота и един път в неделя.

ei super mn ti blagodarq ako znaesh samo kakvo tarsene beshe dneska celiq den :mrgreen:

Re: IRC (XI кръг) Рали Сливен 28-30 септември 2012

МнениеПубликувано на: Нед Сеп 16, 2012 19:30
от emo_s_klasa
DIMOVSKI TEAM написа:
NIKI WRC написа:Смешни сте охлюви, толкова хейтвате че нямам думи!
Стойте и си гледайте вътрешния шампионат, който видиш ли ти КОЗЛЕКОВ искал да възроди с тези пари

Колега заради такива като тебе и като твоето мислене нашият шампионат е на това положение.Тези пари който бяха осигурени от държавата можеха да се пръснат по клубовете и да се подпомогнат пилотите с малък ресурс и тогава по нашите ралита нямаше да има по 24 заявки а щяха да бъдат по 40-50-60. А сега какво изсипваме един чувал пари,1/3 от тях се присвояват гледаме едно състезание с 50 коли и цяла година си бъркаме в носа защото българските момчета имащи желание да карат и да се докажат не могат защото няма кой да им помогне да им подаде ръка понеже трябва да се проведе този шампионат (частен).
stefan deliivanov написа:рано е да говорим за заявки пилците се броят на есен

Незнам дали се броят на есен ама знам че към края на лятото отлитат на ЮГ

Дори и да дадат тези пари на малките клубове, дълбоко се съмнявам че парите ще стигнат до състезателите, в някой клубове може да се разпределят както трябва, в други .....????????? ще има: я вземете по някое масалце и това ще е , останалото знаете каде ще отиде, затова по добре да си има IRC Сливен и така.......

Re: IRC (XI кръг) Рали Сливен 28-30 септември 2012

МнениеПубликувано на: Нед Сеп 16, 2012 21:54
от rallyangel
Искам да попитам колегите заявили се за IRC и ERC шампионата : ПРОЧЕТОХТЕ ЛИ ВНИМАТЕЛНО ЧЕ ТАКСИТЕ ЗА УЧАСТИЕ В ТОЗИ ВИД ШАМПИОНАТИ СА : Отборни : € 1440.00 Частни: € 840.00 с приемане на опционална реклама на организатора а ако не са съгласни с рекламата че таксите са :Отборни : € 2160.00 Частни: € 1260.00
Това е извадка от допълнителния регламент на ралито

Re: IRC (XI кръг) Рали Сливен 28-30 септември 2012

МнениеПубликувано на: Пон Сеп 17, 2012 14:35
от trouble
Между другото, ако пътя се отваря между минаванията (както е по официалния документ от сайта, на който вярвам) искам да предложа един хубав и качествен вариант за гледане за Събота, освен всички останали, които съм постнал вече из миналите страници.

СЕ Молова Гора в 10.30, като сте на обратния десен с лека чупка на спирането в частта спускането към Ичера. Много злокобен завой за по-неопитните, тъй като завоя затваря в края. Канавката към момента е достатъчно дълбока за закантване там (не че не може:)) и ще ми е лично на мен интересно. Спирането за този завой също е уникално от многобройните ми гледания на него. Минават и след отварящата тръгвате към Сервиза в 13.35 часа. Време много. Гледате и в 14 и нещо (когато свършат) тръгвате второто минаване на СЕ Българка, към Сеирджийския завой. Този етап стартира в 16.30 и се затваря в 15.00 според документите. Там няма смисъл да обяснявам. На спускане .

Това е моя вариант вместо 4-те гледания на Дървото и Чуката.

Някой официално може ли да потвърди ли тезата ми, че пътя не би трябвало да се затваря между минаванията.

Re: IRC (XI кръг) Рали Сливен 28-30 септември 2012

МнениеПубликувано на: Пон Сеп 17, 2012 15:04
от trouble
И още една не толкова характерна заявка за рали (повече за планинско) един добър млад пилот, с една добра и вечно млада, легендарна навигаторка:

ASC Mabanol Daniel Vasilev / Konstanca Tomova BGR/BGR Ford Fiesta 8 IRC/ERC/BGRC
и
Prestige Petar Gyoshev / Dimitar Spasov BGR/BGR Peugeot 207 S2000 2 IRC/ERC/BGRC

Re: IRC (XI кръг) Рали Сливен 28-30 септември 2012

МнениеПубликувано на: Пон Сеп 17, 2012 16:08
от nikkeibg
trouble написа:Между другото, ако пътя се отваря между минаванията (както е по официалния документ от сайта, на който вярвам) искам да предложа един хубав и качествен вариант за гледане за Събота, освен всички останали, които съм постнал вече из миналите страници.

СЕ Молова Гора в 10.30, като сте на обратния десен с лека чупка на спирането в частта спускането към Ичера. Много злокобен завой за по-неопитните, тъй като завоя затваря в края. Канавката към момента е достатъчно дълбока за закантване там (не че не може:)) и ще ми е лично на мен интересно. Спирането за този завой също е уникално от многобройните ми гледания на него. Минават и след отварящата тръгвате към Сервиза в 13.35 часа. Време много. Гледате и в 14 и нещо (когато свършат) тръгвате второто минаване на СЕ Българка, към Сеирджийския завой. Този етап стартира в 16.30 и се затваря в 15.00 според документите. Там няма смисъл да обяснявам. На спускане .

Това е моя вариант вместо 4-те гледания на Дървото и Чуката.

Някой официално може ли да потвърди ли тезата ми, че пътя не би трябвало да се затваря между минаванията.


Тоя завой е много интересен както и този на превала точно където е, има там и още 2 обратни атрактивни завой. Доколкото се сещам единия обратен май за който говориш от едната страна е обрасъл яко с акация, дано да има място къде да се застане. И мен много ме вълнува дали ще се отварят отсечките между минаванията? Че едно закотвяне би коствало само 2 гледания :(

Re: IRC (XI кръг) Рали Сливен 28-30 септември 2012

МнениеПубликувано на: Пон Сеп 17, 2012 16:22
от trouble
Мястото е доста отворено към хоризонта. Няма дървета по завоя..виждат се планините вече към Котел. Във вътрешната част се паркират колите дори. Довечера ще публикувам това което сътворихме с Илиян Дончев. И може би и на сайта ще се качи, не зная....