Страница 6 от 35

Re: IRC (XI кръг) Рали Сливен 28-30 септември 2012

МнениеПубликувано на: Пет Сеп 14, 2012 20:26
от Jari-Matti Latvala
DIMOVSKI TEAM написа:О, г-н Гатев не се и съмнявах,че ще ми отговорите пръв.
Да Ви попитам Вас, явно сте PR на ралито.Сега сте се вкопчили тук след като от няколко отбора като PR Ви изритаха,сега с тези пропуски който трябва да си закупиме за всички ли са платени или пак Вашите хора ще минат по втория начин.

Бихте ли уточнили?Иначе се получава безпочвено обвинение,което не е коректно.

Re: IRC (XI кръг) Рали Сливен 28-30 септември 2012

МнениеПубликувано на: Пет Сеп 14, 2012 22:56
от DIMOVSKI TEAM
Да разбира се бих уточнил единият отбор е ВИВАКОМ РАЛИ ТИЙМ когато г-н Гатев беше при тях не бяха ВИВАКОМ, а другия е Варненския БУЛБЕТ

Re: IRC (XI кръг) Рали Сливен 28-30 септември 2012

МнениеПубликувано на: Съб Сеп 15, 2012 01:04
от trouble
Защо, защо още никнат такива хора :lol: ... Къде са ви коментарите за пилотите, къде са ви вълненията. Къде? Какво ви интересува Мабанол. Не сте ли научени да се радвате, а все човъркате. Как може дълго да четете един форум и с първото си мнение и да се оакате. Какво сега зачепкахте и Владо Гатев. И аз съм го чепкал, и аз един ден му казах че може да стане хейтър, защото имаше период все недоволстваше (Владо извинявай, че пиша тея редове сега), но той доказа какво сърце има и аз също му благодаря и на него както благодарих на останалите. Нямам вече съмнения никакви (Сори, че днес не се видяхме, просто не влязох в залата, бях отвън и се върнах на работа). И толкова с лиричните отклонения. Вземете да коментирате вече състезателите и атмосферата да нараства. И ехоооо Мартин Кангур се заяви днес. А се занимавате с глупости.

Re: IRC (XI кръг) Рали Сливен 28-30 септември 2012

МнениеПубликувано на: Съб Сеп 15, 2012 04:09
от stefanvv
Такива хора е имало и винаги ще има за съжаление в България. Защото тук властват простотията и завистта. От известно време чета тази тема (както и една друга подобна във форума, също във два форума на AUDI, където чета къде-къде по-свестни мнения), но тази просто избива рибата. Какво толкова не им оттърва на някои хора Рали Сливен да се развива както би трябвало да бъде. Защото Сливен винаги е бил центърът на Рали спорта в България. Може някои това да ги дразни, но за това си има сериозна причина - традиция, условия, трасета, сериозна организация, и т.н. И докато ние тука си се джавкаме за дреболии, хората на запад (както и бивши соц. държави) си се развиват и имат сериозни състезания с традиции и успели пилоти.
Кой знае защо и ние нямаме успял пилот дори и на евройпейско ниво, не че няма таланти - вижте какво прави Стайков с Н4 с/у С2000. Малко хора са способни на това. Ще ми се да го видим в добър отбор за в бъдеще, солидни спонсори, и с по-силен автомобил. Но това просто няма как да стане ако нямаме добре развит авомобилен спорт. А това пък как ще стане докато повечето което се прави е да се пречи и да се търсят косури, идея нямам...

Приятно Рали!

Re: IRC (XI кръг) Рали Сливен 28-30 септември 2012

МнениеПубликувано на: Съб Сеп 15, 2012 08:06
от DIMOVSKI TEAM
Колеги,аз също се радвам,че ще се проведе това състезание точно тук в България. Посещавам и другите състезания който са кръг от IRC просто работата ми е свързана с тия посещения и виждам как върви там подготовката и как всички дават всичко от себе си,а тук в България всеки гледа как да открадне повече пари и за това не се получава нищо. В другите държави дори и бивши соц.държави както каза колегата се провежда кръг от IRC но я погледнете хората какъв вътрешен (национален) шампионат имат. Това беше и идеята на г-н Козлеков тези пари който се дават да се проведе IRC-то да се дадът тук за провеждането на състезания в България да потръгнат тук нещата и тогава вече да се мисли за провеждането на по мащабни състезания.Ето какво стана с WRC-то проведоха го откраднаха едни пари и край,и ще дам един прост пример за влаченето на пари г-н " Х " (няма да споменавам имена) по време на подготовката и по време на провеждането на WRC бил изминавал по 1200 км на ден е това какво е. Но това е жалката картина на действителноста.

Re: IRC (XI кръг) Рали Сливен 28-30 септември 2012

МнениеПубликувано на: Съб Сеп 15, 2012 08:21
от stefan deliivanov
кои ги дава тези пари бе за6то говорите глупости питам те гои ги дава парите

Re: IRC (XI кръг) Рали Сливен 28-30 септември 2012

МнениеПубликувано на: Съб Сеп 15, 2012 08:33
от DIMOVSKI TEAM
Държавата нали е отпуснала или този момент го пропускаме.

Re: IRC (XI кръг) Рали Сливен 28-30 септември 2012

МнениеПубликувано на: Съб Сеп 15, 2012 09:01
от DIMOVSKI TEAM
trouble написа:... Къде са ви коментарите за пилотите, къде са ви вълненията.

Извинявай колега но кой пилоти да коментираме Марио Попов и Николай Кортелов ли.Аз също ще се радвам да пристигнат големите пилоти тук и да вземат участие но я се върни няколко седмици наззад и погледни заявките в Румъния,погледни и заявките за Ялта.Имам и друг въпрос защо Унгария и Полша се отказаха от IRC те може би са по прости от нас.

stefanvv написа:вижте какво прави Стайков с Н4 с/у С2000

До колкото си спомням Стайков кара R4

Re: IRC (XI кръг) Рали Сливен 28-30 септември 2012

МнениеПубликувано на: Съб Сеп 15, 2012 09:15
от stefan deliivanov
рано е да говорим за заявки пилците се броят на есен

Re: IRC (XI кръг) Рали Сливен 28-30 септември 2012

МнениеПубликувано на: Съб Сеп 15, 2012 09:18
от NIKI WRC
Смешни сте охлюви, толкова хейтвате че нямам думи!
Стойте и си гледайте вътрешния шампионат, който видиш ли ти КОЗЛЕКОВ искал да възроди с тези пари !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Срама нямате!
Благодаря за бана :)

Re: IRC (XI кръг) Рали Сливен 28-30 септември 2012

МнениеПубликувано на: Съб Сеп 15, 2012 09:33
от DIMOVSKI TEAM
NIKI WRC написа:Смешни сте охлюви, толкова хейтвате че нямам думи!
Стойте и си гледайте вътрешния шампионат, който видиш ли ти КОЗЛЕКОВ искал да възроди с тези пари

Колега заради такива като тебе и като твоето мислене нашият шампионат е на това положение.Тези пари който бяха осигурени от държавата можеха да се пръснат по клубовете и да се подпомогнат пилотите с малък ресурс и тогава по нашите ралита нямаше да има по 24 заявки а щяха да бъдат по 40-50-60. А сега какво изсипваме един чувал пари,1/3 от тях се присвояват гледаме едно състезание с 50 коли и цяла година си бъркаме в носа защото българските момчета имащи желание да карат и да се докажат не могат защото няма кой да им помогне да им подаде ръка понеже трябва да се проведе този шампионат (частен).
stefan deliivanov написа:рано е да говорим за заявки пилците се броят на есен

Незнам дали се броят на есен ама знам че към края на лятото отлитат на ЮГ

Re: IRC (XI кръг) Рали Сливен 28-30 септември 2012

МнениеПубликувано на: Съб Сеп 15, 2012 12:00
от stefanvv
DIMOVSKI TEAM написа:
stefanvv написа:вижте какво прави Стайков с Н4 с/у С2000

До колкото си спомням Стайков кара R4


Така е, малка грешка, но разликите като че ли не са толкова големи м/у Н4 и Р4 колкото м/у Р4 и С2000 мисля. Все пак ми се струва впечатляващо постижение.

Re: IRC (XI кръг) Рали Сливен 28-30 септември 2012

МнениеПубликувано на: Съб Сеп 15, 2012 16:11
от RS_TURBO
Въпрос към Краси, гледам че е доста активен, кажи ми в събота ще бъде ли разрешен за движение пътя между СЕ Българка и СЕ Стара река? И практически могат ли да се гледат двете?

Re: IRC (XI кръг) Рали Сливен 28-30 септември 2012

МнениеПубликувано на: Съб Сеп 15, 2012 18:53
от NIKI WRC
Наистина, засрамих се!!!!!!!!!!!!!!
Апел към организаторите на Сливен Рали, - откажете заявката и дайте всичките пари на малките клубове :)))
Да видим дали ще са 40-50-60 коли?! :mrgreen:

Re: IRC (XI кръг) Рали Сливен 28-30 септември 2012

МнениеПубликувано на: Съб Сеп 15, 2012 22:41
от trouble
RS_TURBO написа:Въпрос към Краси, гледам че е доста активен, кажи ми в събота ще бъде ли разрешен за движение пътя между СЕ Българка и СЕ Стара река? И практически могат ли да се гледат двете?


Като разглеждам графика може би имаш предвид гледане на СЕ Българка 1 и СЕ Стара Река 2, или СЕ Стара Река 1 и СЕ Българка 2 (защото между първите минавания на тези отсечки времето е много малко). Трябва колата ти да е на старта на СЕ Българка (разклона за Раково), гледаш качваш се и отиваш на финала на СЕ Стара Река или обратно. Пътя между двете е 5 км. Пътя ще е отворен да. За влизане с кола (респективно излиза с кола) от отсечките мисля че няма да има вариант, защото етапите ще бъдат затворени час и половина при първото минаване и отворени чак след второто минаване. Така, че влизане (или излизане) с кола от етапа би било непосилно. Само от старт/финал (финал/старт) или докакъдето стигнеш пеш, което лично за мен би било не много интересно. Няма какво чак толкова да се гледа на старта на СЕ Българка или около финала на СЕ Стара Река в събота. :)

EDIT: Искам да се поправя по повод затварянето на един етап при първото до второто му минаване, защото разгледах графика за затваряне и той ми показва, че все пак пътя ще е отворен след минаване 1 и затворен час и половина преди минаване 2. Това означава, според този документ, че колите могат все пак да излязат от етапа. Значи спокойно може да си навлезеш в Стара Река и преди тва да си излезеш от Българка.

Да предположим, че си избрал СЕ Стара Река 1 и СЕ Българка 2.

СЕ Стара Река е в 12.12, да минат до 13,12 часа. СЕ Българка я затварят отново във 15,00. Това значи, че имаш час и половина да се придвижиш от едната до другата като разстоянието зависи къде гледаш но е напълно достатъчно времето. И все пак това е по документи, сещаш се, че някой полицай може да ти каже - сори затворено е.