И апропо, относно горивата и аз преди незнаех, а и не съм се интересувал, но РЕАЛЕН анализ на гориво не е толкова лесна задача. Най-често пробите се тестват по няколко основни параметъра, но това нещо "химиците" го знаят идеално и така не ги хващат. Респективно правят "хватки" по друг начин и за да ги хванат трябва много по-специфичен анализ, които не е нито евтин, нито толкова бърз. Това използват като вратичка.
Абе темата е дълга, а и аз въобще не съм специалист, коментирам това което съм чул и видял ( включително и като положителни резултати, включително и като унищожени мотори). Последните "слухове", но с реално покритие откъм времена, бяха за "пакетна услуга" - гориво + мап ( нещо дори още по-важно) на цена 25Е/литър. Резултата беше ( при положение, че информацията, а и офертата към нас беше ПРЕДИ състезанието....ние отказахме естествено, но други трима не) - фрапантна разлика от порядъка на 2+сек/км.
. Имаше контестаций , при това три. И трите за гориво (тук не говоря за Е85), и трите отхвърлени ( "базовите тестове" в лаборатория показали, че няма проблем......да де, ама този които проверява, май е свързан с този които продава
) . Незнам какво им наговориха мениджърите на шампионата, ама двама от тримата после не се появиха въобще, а третият "влезе в час" и резултатите му пак бяха като преди = посредствени.
Така, че начини има.....предлагане има, варианти има, но въпросът е на каква цена и кои всъщност лъжеш. Според мен сам себе си.