swrt написа:.Очаквам поредния търговски трик на Форд,както беше с С2000 на Монте.
.... това е самата истина. Въпреки, че има логика в това което се коментира, а именно, че на тези технични и специфични трасета, турбо мотор би имал предимство. Допълнително "официалната" версия има 100 нютона повече, 2000 оборота по-рано!!! А в комбинация с Бассо.....
Направи ми впечатление, че някои от вас коментират "грешен избор на гуми" ( при Илиев за пореден път ). Тук на това му викат ( повечето от тим мениджърите) лоша настройка на колата вследствие на неяснотата около времето. Двете неща са колкото различни толкова и вързани за Милле. Да не говорим, че като цяло има и разлики в самите марки гуми, с превес за Пирелли.
И нека да не забравяме - Милле Миля е според мен ( а мисля и не само), най-техничното, най-красивото и едно от най-непредвидимите относно времето ралита в Европа, а самият факт, че два български екипажа са на линия е много положителен. А относно сверяването на часовниците и това, че някои ме обвиняват, че едва ли не плюя по българите и възхвалявам италианците ще кажа, че не сте прави. За съжаление и на мен ми се иска разликата да не е една цигара време, ама...... Това е обективната истина, за съжаление.
Единственият цял онборд, въпреки липсата на звук и лошата позиция на камерата е този -->
http://www.youtube.com/watch?v=Qn8o2_Oc ... youtu.be&a .......насладете се на трасета и сами си обяснете защо разликите са такива
!