ERC (II кръг) Рали Миле Миля 19-21 април 2012

Дискусия за Европейския рали шампионат (ERC), Intercontinental Rally Challenge (IRC) и регионалните купи на Европа

Re: ERC (II кръг) Рали Миле Миля 19-21 април 2012

Мнениеот Пламен Хинков » Нед Апр 22, 2012 13:38

Честито успушно представяне на Пепи и целият му екип в първото му за годината сътезание.Пожелавам още много участия и успехи през сезона и за в бъдеще, както на него така и на екипа на Виваком.А сега част от това което е можело да се види по трасето:http://www.youtube.com/watch?v=-P4IHgzuBDs Поздрави.
Пламен Хинков
 
Мнения: 30
Регистриран на: Нед Мар 27, 2011 22:10
Име: Пламен Хинков

Re: ERC (II кръг) Рали Миле Миля 19-21 април 2012

Мнениеот ivozet » Нед Апр 22, 2012 20:14

Готин репортаж на Rai Sport 2 https://www.racingfor.me/index.rfm?cls=5&id=57138
Изображение
Аватар
ivozet
 
Мнения: 773
Регистриран на: Вто Ное 29, 2005 10:27
Местоположение: SOF
Име: Иво Асенов

Re: ERC (II кръг) Рали Миле Миля 19-21 април 2012

Мнениеот Lanco Rally » Нед Апр 22, 2012 23:19

Бассо-котешките очи най-големия в това рали,с всяко второ минаване по отсечките подобряваше времената си,заслужено взе ралито,Андреучи се опита в началото да го натисне,но не успя и остана втори,за Ханинен не можа и карта да пипне тук в Италия,много силни местните Перико,Скандола,Бети,Албертини,Гамба,Сигнор,браво,велико рали...браво и на Пепи и Митко
Lancia №1 in Rally Sport Ever!!!
Аватар
Lanco Rally
 
Мнения: 74
Регистриран на: Вто Апр 24, 2007 16:56
Местоположение: Бг
Име: Венко Станчев

Re: ERC (II кръг) Рали Миле Миля 19-21 април 2012

Мнениеот swrt » Пон Апр 23, 2012 22:14

Наистина ралито беше на супер ниво.В интерес на истината нерви нямаше в челото.Басо вдигна летвата до последните отсечки много.Андреучи стоеше на нивото му,но проблемите във възлови моменти от ралито се оказаха решаващи-дефектна гума,проблем със спирачна течност и кофти завъртане го лишиха от шанса да е на времената на Фиестата.Форда е добра машинка.Или по-точно бяха се постарали да стартира както стартира модела С2000 преди време.Аз,обаче не мисля,че колата ще има по-голям бизнес успех от модела С2000.Но да видим.
Не бива да пренебрегваме факта,че италианците си караха в задния двор.Буквално.Донякъде представянето на Бети се дължи най-вече на това.Хареса ми лично на мен Гамба - много силен усет към колата с умерен риск малко над допустимото.
От чужденците бих отбелязал Черни.Това ми е второто рали в което съм го виждал,но темпото на развитие на този пилот е уникално.Това го отдавам на правилна политика от страна на всички в Чехия.
Митко Илиев имаше невероятния шанс да влезе в 8-та на това доста тежко рали.Донякъде настройката на автомобила им изигра лоша шега с износването на гумите,а проблема с хидравликата е болна тема при Шкодите.Не знам защо не смениха всичко,както го правят отборите каращи Шкода.Трябва да се отчете,че бързината на Илиев е същата като на България миналата година.
Като стана дума за бързина...направо ме е яд за Гьошев.Толкова сила и финес при заходите в завоите...и всичко на вятъра в завоя от настройките на колата.Сигурен съм,че ако беше с Евото нямаше да се представи по-зле от колкото сега.Не знам .Не ми се пише.
ПЕПИ ГЬОШЕВ / МИТКО СПАСОВ - ИСТИНСКИТЕ ШАМПИОНИ ЗА 2010 ГОДИНА !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Аватар
swrt
 
Мнения: 232
Регистриран на: Нед Апр 17, 2005 15:08
Име: Л.Драганов

Re: ERC (II кръг) Рали Миле Миля 19-21 април 2012

Мнениеот beta_racing » Сря Апр 25, 2012 10:22

Фиеста RRC е практически първата кола след Мини SPC с двигател 1.6Т и 30мм рестриктор, като независимо от това и двете се водят S2000 (едно от най-тъпите решения на ФИА в последно време, което е преди всичко доста объркващо) и се състезават именно в класа на Суперите 2000.
С Фиеста RRC, Форд единствени вече имат "пълната гама" коли от двата най-високи класа (WRC и S2000), така че дали RRC ще бъде успешна модификация сама по себе си само като RRC може би не е от най-голямо значение, защото тя върви "ръка за ръка" с S2000, но от друга страна най-вече с WRC, тъй като лесно става такова при наличие на още малко средства :wink: Тя и без това си е бая скъпичка в сравнение с "чистите" супери (между 360 000 и 390 000 ПАУНДА! :wink:) и ми се струва, че някой, който си мисли да я кара само като RRC, след като я купи (т.е. да се състезава само със Супери), няма да му излезе сметката и май ще е по-добре да си вземе направо атмосферка :wink:

Друг е въпросът вече как чичко Малкълм си върти работите и как си промотира колите - а именно в началото колата не я кара някой случаен (Мико Хирвонен - Рали Монте Карло 2010 и сега Басо на Миле Миля), има явна заводска подкрепа и т.н. :) После обаче, както се казва, частникът си е частник :lol:, а и знаем как Уилсън работи с клиентите си (щом вече има направен и блог, който го "разобличава"! :lol:), така че работата ни е ясна на всички от много време - бизнесче :wink:
Изображение
"ДМ ДООР" ЕООД - гаражни и индустриални секционни врати, автоматизация на врати и портали, ролетки, pvc завеси, автоматични бариери и още много други!
Аватар
beta_racing
 
Мнения: 3975
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 19:30
Местоположение: Пловдив
Име: Дамян Киров

Re: ERC (II кръг) Рали Миле Миля 19-21 април 2012

Мнениеот P.Solberg » Сря Апр 25, 2012 10:59

Какъв е този блог - я дай да се посмеем.
Аватар
P.Solberg
 
Мнения: 4881
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 13:47
Местоположение: Варна
Име: Владимир Гатев

Re: ERC (II кръг) Рали Миле Миля 19-21 април 2012

Мнениеот beta_racing » Сря Апр 25, 2012 12:43

P.Solberg написа:Какъв е този блог - я дай да се посмеем.
Ето - WRC Behind The Stages :D
Блогът е на Антони Вармболд, който помним караше във WRC 2003-2005 година и разбира се беше клиент на Малкълм Уилсън :wink: Не, че беше добър пилот и не, че сега едва ли не обяснява лошите си резултати с колите на М-Спорт, но написаното ми изглежда абсолютно обективно и между другото - много достъпно и добре написано :wink:

За да четете глава по глава последователно, отстрани в дясно има BLOG ARCHIVE (трябва само да се "скролне" надолу, за да го видите). Там всичко е разпределено по години и месеци, а линкът, който посочих отгоре, започва направо с първа глава (иначе, ако отворите основния линк на блога, ще се озовете при най-новите писания).

На мен ми беше доста интересно. Не съм го прочел до края, но 80-90% прочетено от целия блог ми отне доста бързопреминали 3-4 часа :wink: Теми, които направиха впечатление, са за "позициите на колите в гаража на М-Спорт" и "10-те секунди, които Малкълм им беше дал за съхранение на двигателите на едно състезание" :mrgreen: Който прочете блога (или поне тези две глави), ще разбере за какво говоря :wink: Има и още доста интересни неща... :D


П.П.: Ех, ако Вармболд ме види каква реклама извъртях, направо ще ми плати едно състезанийце някъде :mrgreen: :mrgreen:
Изображение
"ДМ ДООР" ЕООД - гаражни и индустриални секционни врати, автоматизация на врати и портали, ролетки, pvc завеси, автоматични бариери и още много други!
Аватар
beta_racing
 
Мнения: 3975
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 19:30
Местоположение: Пловдив
Име: Дамян Киров

Re: ERC (II кръг) Рали Миле Миля 19-21 април 2012

Мнениеот Mr.X » Сря Апр 25, 2012 16:56

beta_racing написа:Фиеста RRC е практически първата кола след Мини SPC с двигател 1.6Т и 30мм рестриктор, като независимо от това и двете се водят S2000 (едно от най-тъпите решения на ФИА в последно време, което е преди всичко доста объркващо) и се състезават именно в класа на Суперите 2000.
С Фиеста RRC, Форд единствени вече имат "пълната гама" коли от двата най-високи класа (WRC и S2000), така че дали RRC ще бъде успешна модификация сама по себе си само като RRC може би не е от най-голямо значение, защото тя върви "ръка за ръка" с S2000, но от друга страна най-вече с WRC, тъй като лесно става такова при наличие на още малко средства :wink: Тя и без това си е бая скъпичка в сравнение с "чистите" супери (между 360 000 и 390 000 ПАУНДА! :wink:) и ми се струва, че някой, който си мисли да я кара само като RRC, след като я купи (т.е. да се състезава само със Супери), няма да му излезе сметката и май ще е по-добре да си вземе направо атмосферка :wink:

Друг е въпросът вече как чичко Малкълм си върти работите и как си промотира колите - а именно в началото колата не я кара някой случаен (Мико Хирвонен - Рали Монте Карло 2010 и сега Басо на Миле Миля), има явна заводска подкрепа и т.н. :) После обаче, както се казва, частникът си е частник :lol:, а и знаем как Уилсън работи с клиентите си (щом вече има направен и блог, който го "разобличава"! :lol:), така че работата ни е ясна на всички от много време - бизнесче :wink:


Всичко е самата истина. Цената на РРЦ Фиеста на пръв поглед е висока, но това донякъде е логично. Какво имам предвид. Стандартна С2000 е около 300.000 ( базово само колата естествено), РРС е точно 20 до 30% отгоре, но има опцията да се преработи со ВРЦ вариант бързо, лесно и евтино. Това не го предлага НИКОИ ДРУГ и е повече от логично да струва толкова. Смисъла на този модел е да се използва от пилот/екип с ДОСТАТЪЧНО ПАРИ, които искат след "обиграване" в клас С2000 ( било то регионални шампионати или Европейския или ИРЦ) да могат да участват и в Световният. Идеята и реализацията е отлична. Тази кола става и за наем, при това много добре.
Съвсем друг е въпроса кой ще повярва на Малкълм Уилсън, след всичките тези години. Защото например в ВРЦ НИКОГА, ама НИКОГА не е било достатъчно просто да имаш кола от клас ВРЦ за да побеждаваш. Дори и на Солберг му беше много трудно, имайки предвид, че все пак той е ....Петер. Не си ли в топ екип с ПОСЛЕДНА версия на колата си е почти абсурд да победиш, а понякога и да се опазиш от "шамарите" на доста по скромни пилоти. Това е истината. Затова и едва ли ще има много голям успех този модел, въпреки, че идеята е много добра. Такава кола може да се поръча от хора като Соловьов, Новиков(него Форд вече го изгубиха) или Катареца ( също изгубен вече за Форд) или от някои друг милионер, но с нея състезания немогат да се печелят.
Думите на Уилсън винаги са много помпозни и почти никога истина. Не само Вармболд, а и много други не веднъж са коментирали деиствията на този индивид. Той, типично по английски си мисли, че всичко се върти около острова и се мисли за богоизбран. Тази година за малко да го изритат и от Форд. Като цяло за надменните англичани това е запазена марка. М-Спорт - постигнал някакви резултати в почти никаква реална конкуренция ( и бит десетки пъти от Ситроен), Продраив - "великите" англичани, унищожили не кой да е , а Субару, МеМ - пълно фиаско с Протон ( след милиони инвестиций), МСД - Хюндай след тях неиска и да чуе за ралита, Сеат също бяха навремето и с английска връзка....... примери много.
Абсолютната истина е, че Уилсън прави абсолютно същото с РРЦ, което нпарави и преди 2 година на Монте с С2000 Фиестата. Прекрасен пилот, хиляди съмнения за нередовна кола, ЗАВОДСКИ ОТБОР и 1-во място. А какво стана след това? Две години бой. Никои, почти никъде ( на фона на броя състезателни коли Фиеста С2000 които участват ) не е постигнал нищо забелеително с тази кола. Единственото предимство е на макадам, при това не винаги.
На Милле вече Скандола беше с Шкода и видяхме какво направи. Един от коментарите му дори и по време на ралито беше, че с Форда такива времена неможе да даде.....това е кръсноречиво. А и не е единственият пример.
И всичко това на цена 300.000, ама паунда, не евро :mrgreen: . Плюс това почти две години почти социалистическа завеса относно цени, стойности, части и т.н. за този модел. Плюс това "привилигирован" спеар пакидж за "само" 100.000 ПАУНДА, за неща които при французите струват 65.000 ЕВРО!!! Между другото едно Пежо струва ПОД 300.000 ЕВРО и е с по-евтини части , да не говорим за поддръжка ( и себестойност на състезателен километър). При Шкода е почти същото. Да не говорим, че моторите на почти всички, ВКЛЮЧИТЕЛНО И НА ФОРД се правят от Пипо. И на финала 100+ регистрации за Пежо, 65+ Шкода и около 35 за Форд :roll: :lol: .
Така, че това с Бассо на Милле е точно това което беше с Хирвонен на Монте. Хубавото според мен, е, че вече ПОЧТИ НИКОИ няма да повярва на Уилсън ( така както и му се клати стола под краката дори и от ФОРД) защото фактите със С2000 са налице. И това се знае от поне 95% от хората които следят и са наясно с нещата.....
А пък за ФИА не ми се коментира. Те там заслужават отделна тема, особенно с новият президент и тоталното френско подкрепяне......резултатите са на лице. Направо ми се повръща от тях. На път са да унищожат съвсем нашият спорт за сметка на онези дето се въртят като пумпали ( много интересна тема за "качествата" им е "показното" с шампиона Райконен) и естествено за фирмени интереси което е равно на само едно нещо --> ПАРИ!!!
Аватар
Mr.X
 
Мнения: 157
Регистриран на: Съб Май 07, 2011 18:46
Местоположение: Desenzano del Garda, Brescia
Име: Георги Георгиев

Re: ERC (II кръг) Рали Миле Миля 19-21 април 2012

Мнениеот Mr.X » Сря Апр 25, 2012 17:27

beta_racing написа:
P.Solberg написа:Какъв е този блог - я дай да се посмеем.
Ето - WRC Behind The Stages :D
Блогът е на Антони Вармболд,....... :mrgreen:


След прочитането на написаното само на частта от линка, искам да изкажа искренни благодарности на бета рейсинг за линка. Това е едно от най-хубавите "четива" по темата за ралитата и специално "зад кулисите". Би било прекрасно да се преведе на български. Ако имам време скоро, бих го направил. Наистина си заслужава да се прочете, а и като гледам, че има още доста за четене...дано да имам време скоро да го прочета.
По принцип Вармболд не казва нещо което не е истина или което не се знае. Привилигироваността на определени пилоти винаги е била налице. При това не само в М-Спорт, а напрактика навсякъде. Друг е въпроса по какъв начин става това. Отделно незнам какво са си мислили с баща си, като са решили да карат във ВРЦ, но би било наивно да си мислят, че като частници ще получат еквивалентна кола. Въпреки, че плащат почти милион за колата. Ако им е било обещано обаче това, въпроса е съвсем, съвсем друг.....
И все пак разликите които тои цитира в тази си част от блога са фрапиращ - като тръгнем от това в коя част на фабриката се асемблира колата, през това ков спецификация на мотора е била, какви са били максималните обороти на този мотор в сравнение с истинските заводски коли, максималната скорост измерана при коректни и истински условия без "подробности" ( разлика над 10км/ч), много, много различно цялостно окачване, тегло на прегледа НАД 130кг по-високо :shock: и т.н. ......и после защо един частник, ДЕБЮТАНТ, при това не някакъв уникален талант досега давал 3+ сек на км изоставане.......логично. И евала, че го споделя момчето.
Като цяло начина на писане на Антъни Вармболд е изключително приятен, лесен за четене и достъпен. Личи си, че го е писал човек реално докоснал се до нещата. Лично за мен е удволствие да го чета.
Аватар
Mr.X
 
Мнения: 157
Регистриран на: Съб Май 07, 2011 18:46
Местоположение: Desenzano del Garda, Brescia
Име: Георги Георгиев

Re: ERC (II кръг) Рали Миле Миля 19-21 април 2012

Мнениеот OgyWRC » Сря Апр 25, 2012 20:17

Чел съм историята на Антони, даже си го спомням като участник на рали България. Той е разбрал истината по трудния начин и чест му прави, че я споделя с нас. За съжаление на всички нива в автомобилния спорт е така и колкото по-нагоре вървиш, толкова повече ставаш зависим от автомобила, отбора, гумите, настройките. Подобна история съм изпитал и аз на собствен гръб ... чудиш се от къде идват едни секунди в плюс, след това се качваш на уточнен автомобил и получаваш прозрение ...

В този ред на мисли, ми се струва, че двата ни екипажа на Миле Миля се представиха много добре и докато заради опита на Митко и Янаки беше нормално те да се движат с добро темпо, то за Пепи и Митко съм сигурен че е било голямо предизвикателство и съм много щастлив че завършиха успешно и с добро класиране!!! Браво!!!

Гледах доста кадри от състезанието и съм изключително впечатлен от карането на Basso, Andreucci, Scandola и още няколко човека в челото. Изключително пазене на скоростта, липса на излишно пързаляне, максимално ранно ускорение, използване на цялата широчина на пътя, направо като по учебника за асфалтово пилотиране ... на техния фон лесно се вижда къде и как други пилоти губят време! Не мога да не спомена Campedelli и Nucita, подобно каране на R3/R2 рядко се вижда - на ръба и с изключително темпо. Явно и автомобилите бяха изключително добре настроени, защото седяха на пътя като F1, а и трасетата вероятно са добре познати :)
To finish first, first you have to finish!
Аватар
OgyWRC
 
Мнения: 874
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 10:40
Местоположение: София, Търново
Име: Огнян Герджиков

Re: ERC (II кръг) Рали Миле Миля 19-21 април 2012

Мнениеот техо7 » Чет Апр 26, 2012 16:59

Ето и едни много добри снимки от ралито:
https://www.facebook.com/media/set/?set ... 449&type=1
Аватар
техо7
 
Мнения: 393
Регистриран на: Съб Мар 22, 2008 09:21
Местоположение: Казанлък
Име: тихомир ганчев

Re: ERC (II кръг) Рали Миле Миля 19-21 април 2012

Мнениеот QUATRO » Пет Апр 27, 2012 17:51

А то и едно HD видео - Митко е в 10-та. минута.
http://erc.ellegy.tv/index.php?gara=190&s1=1
QUATRO
 
Мнения: 508
Регистриран на: Пон Сеп 05, 2011 18:19
Местоположение: Пазарджик
Име: stefan itov

Предишна

Назад към Европейски шампионат, IRC и регионални купи

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 12 госта

cron