|
||
andrey kokalov написа:Интересни мнения прочетох.Личи си и пристрастието към дадените пилоти.Но много важно е да отбележим,че вторите пилоти развиват колите,а първите ги доразвиват.Какво имам предвид.Татиният пилот Матю през цялата си кариера е давал инфо как се държи колата,докато Хирвонен е признат за един от най-подготвените технически пилоти.Тоест той е човека,който казва как да станат нещата,за да се държи колата както той иска.От тази гледна точка в момента Форд разполагат с идеалните втори пилоти.Проблемът е,че и двамата ще се борят да се доказват един на друг и ще стане като при Ситроен тази година.Освен това Мико е послушен,знае кое как става и как да го постигне.И което според мен е най-важно - краят на ерата Льоб ще е и краят на кариерата на Мико.Според мен в момента си осигуряват минимум 2 титли при конструкторите и една при пилотите.От тук нататък само ни остава да гадаем Мини доколко ще объркат сметките при конструкторите.Но като се има предвид колко кара манекена а и колко не го слуша главата Миик - нещата малко са предопределени.Относно Петер,колкото и да съм му фен,това беше от него.Дори и да отиде при Народните автомобили,ще е само за престиж една или две години.Както бяха Сайнц и Макрей в Ситроен.Дадоха си опита за развитие на колата,после бяха сменени с младоци.Картинката вообще не е добра.От както се махнаха японците нищо хубаво не се е случило,а при европейците няма такава масовост в марките участници ..................
Назад към Световен рали шампионат
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 42 госта