Днес ще излезе вероятният календар за 2013 година. Рали Бразилия и Рали Южна Африка са силни кандидати за влизане в календара и за следващата година могат да заменят Рали Нова Зеландия и Рали Акрополис (последното за наше съжаление), като преди това, разбира се, организират успешно кандидатски състезания. Рали Италия също е под въпрос, тъй като още след края на миналогодишното издание ФИА искаше състезанието да се завърне на континента, след като от 2004 година насам то се провежда на остров Сардиния. Все пак и за тази година ралито остана на Сардиния (имаше и слухове за Сицилия /а уж искаха да е на континента
/), така че това също предстои да бъде решено.
В календара отдолу се предполага и завръщане на Рали Австралия, с което състезанията стават 14 (докато тази година са 13). Отборите искат те да бъдат смъкнати дори до 12, но пък ФИА иска да запази бройката от тази година, което значи че или Рали Италия ще отпадне (ако не може да се премести на континента), или едното от новите състезания няма да влезе (а защо не и двете), или пък предполагаемото завръщане на Рали Австралия няма да се осъществи. Ако пък ралитата се "нагодят" според исканията на отборите, тогава възможностите за отпадане на две състезания стават повече
Що се отнася до Рали Нова Зеландия и Рали Акрополис, ФИА ги "избягва" заради по-малкия пазар в Нова Зеландия и недобрия финансов климат в Гърция, според международната федерация
Ето и предполагаемият календар (ралитата не са подредени по ред):
Рали Монте Карло
Рали Швеция
Рали Мексико
Рали Португалия
Рали Бразилия*
Рали Аржентина
Рали Южна Африка*
Рали Финландия
Рали Германия
Рали Австралия
Рали Франция
Рали Испания
Рали Италия
Рали Великобритания
Позициите на Рали Южна Африка са по-силни от тези на Бразилия. Нещото, което засега се знае със сигурност за Рали Южна Африка е, че то ще бъде базирано в източния град Дърбан. Според доверен източник и инфраструктурата е налице. В Бразилия от друга страна все още не е ясен кой от трите градове-кандидати - Куритиба, Рио де Жанейро или Сао Пауло - ще бъде избран за център на ралито.
Бившият финландски навигатор в Световния рали шампионат и сега директор на Рали Финландия Сепо Харяне е бил в Южна Африка, за да помага в изграждането на маршрута на ралито, докато от другата страна на Атлантическия океан в Бразилия е бил WRC мениджърът Мишел Мутон, която е и бивш победител в Рали Бразилия през 1982 година. Директорът на Рали Аржентина Дейвид Ели заявява открито желание да помогне в организирането на Рали Бразилия, ако то бъде избрано (и център е Рио де Жанейро /защо ли само, ако Рио е център?
/), но пък от друга страна той защитава интересите на домашното си рали, искайки твърдо място за Рали Аржентина във WRC, като не желае то да бъде заменяно с Рали Бразилия по схемата на ротационния принцип.