Страница 1 от 9

Рали Франция 2011

МнениеПубликувано на: Нед Сеп 25, 2011 14:05
от trouble
Предварителен списък:

http://www.rallyedefrance.com/wp-conten ... 609112.pdf

Re: Рали Франция 2011

МнениеПубликувано на: Вто Сеп 27, 2011 16:02
от beta_racing
Във френското рали, освен заявените за WRC кръга, ще има и още 60-70 коли за френския шампионат, което до голяма степен "оправя" участието на ралито, което участие, съдейки от заявките за WRC, не е кой знае какво за центъра на Европа :D

Иначе откъм интернет страница и документи, французите са просто перфектни! Пример е видеото, представящо етапите - http://www.rallyedefrance.com/?page_id=104. То е подобно на миналогодишното, т.е. няма графична промяна, но все пак такова нещо не се вижда навсякъде :) Пътните книги са им също страхотни (http://www.rallyedefrance.com/wp-conten ... s-20Mo.pdf). Има и още какво да се види на http://www.rallyedefrance.com/?page_id=53 :)

Ралито е идентично на изданието от миналата година с няколко промени, които са най-големи за Ден 3:
ДЕН 1 2011 - Ден 2 от 2010 година е Ден 1 през 2011 - има минимални промени в дължините на етапите, но всички са почти 100% еднакви с етапите от 2010 (включително и имената им).
ДЕН 2 2011 - Ден 1 от 2010 година е Ден 2 през 2011 - има минимални промени в дължините на етапите, но всички са почти 100% еднакви с етапите от 2010 (включително и имената им). Новото тук е въвеждането на чисто новия етап по улиците на град Мюлуз.
ДЕН 3 2011 - Той се провежда на север от Страсбург (за разлика от другите два, които са съответно на югозапад и юг). През 2011-та Ден 3 си остава на север, но пък търпи най-големи промени в сравнение с другите два дни. През миналата година имаше само два етапа - късият 4.2км Агно (родният град на Себастиан Льоб) и 24-километровият Бич :lol: Те се караха един след друг два пъти. Тази година Бич отсъства, а на негово място има други нови два етапа, всеки от които е с дължина от малко над 10 километра. Етапът в Агно си остава същият и се кара след тях, като на второто минаване той се пада и Power Stage-ът на ралито.


ДЕН 1

Първият етап на ралито Клевнер (9,68км) по-скоро ни пренася в Германия отколкото във Франция. Действието се развива из лозята. Етапът завършва на широк път, малко след като излиза от малките пътища из лозята. На снимката отдолу (точно между двете дървета) е стартът на етапа :wink:
SS1.jpg
SS1.jpg (235.13 KiB) Прегледано 12574 пъти


Вторият етап Унгерсберг (15,45км) стартира също в нивите, но след първите 10-тина километра пътят започва изкачване в близките планини като минава под едноименния връх Унгерсберг.
SS2-1.jpg
SS2-1.jpg (161.91 KiB) Прегледано 12574 пъти
SS2-2.jpg
SS2-2.jpg (203.48 KiB) Прегледано 12574 пъти


Третият специален етап Пей Дормон (36,00км) е най-дългият в цялото рали. В по цялата си дължина той има над 20 различни вида асфалтови пътя и съответно - над 20 различни вида сцепление. Да се кара с един постоянен ритъм там ще бъде доста трудно. Може би този етап в голяма степен ще покаже кой къде ще завърши ралито (ако, разбира се, няма проблеми), въпреки че от етапа до финала на състезанието има много път.
SS3.jpg
SS3.jpg (177.22 KiB) Прегледано 12574 пъти


Първият състезателен ден завършва с етапа Салм (13,06км). Той е изцяло планински. Началната му част е макадамова, а последната - доста бързо спускане...разбира се, на асфалт. Състезателната част на Ден 1 завършва след второто преминаване по Салм.
SS4.jpg
SS4.jpg (228.69 KiB) Прегледано 12574 пъти

Re: Рали Франция 2011

МнениеПубликувано на: Вто Сеп 27, 2011 16:53
от beta_racing
ДЕН 2

Ралито рестартира на следващия ден с първия за деня етап Холандсбърг (9,87км). Той е изцяло планински, има и изкчаване, и спускане.
SS9.jpg
SS9.jpg (224.26 KiB) Прегледано 12567 пъти


Следващият специален етап е Фирстплан (16,50км), кръстен на върха, през който минава. Той започва в лозовите масиви, но веднага след това навлиза в планината. Етапът се намира непосредствено след Холандсбърг - само на 2 километра след финала на първия за деня специален етап.
SS10.jpg
SS10.jpg (240.9 KiB) Прегледано 12567 пъти


Третият за деня етап е Валее де Монстер (22,26км). Етапът започва с изкачване, с което почти стига до връх Пети Балон. Следва спускане и отново изкачване до финала. В етапа има бързи и бавни части, широки и тесни асфалтови пътища. Характерът на етапа е почти изцяло планински.
SS11.jpg
SS11.jpg (201.61 KiB) Прегледано 12567 пъти


Последният от дългите етапи за деня е Гран Балон (24,02км). Той е и най-дългият от всички етапи, които се карат в Ден 2 на ралито. Започва с изкачване към връх Гран Балон, преминава през центъра на ски курорт, намиращ се на върха, след което започва спускане към финала. Пътят става все по-тесен до края на етапа.
SS12.jpg
SS12.jpg (138.76 KiB) Прегледано 12567 пъти


Последният етап за деня е късичкият Мюлуз (3,09км), който е по улиците на град Мюлуз, известен като автомобилната столица на Франция. Там се намира и отдалечената сервизна зона - както беше и през миналата година. Първоначално организаторите бяха решили да преместят отдалечения сервиз в град Колмар, който се намира точно до първия етап за деня, но след това са решили да запазят местоположението му в Мюлуз.
SS17.jpg
SS17.jpg (167.27 KiB) Прегледано 12567 пъти

Re: Рали Франция 2011

МнениеПубликувано на: Вто Сеп 27, 2011 17:15
от beta_racing
ДЕН 3

Третият и последен за ралито състезателен ден започва с 18-тия специален етап Гравиар дьо Вишбюлер (10,87км). Той отново ни връща в равнинните част около Страсбург, но този път на север от града. Етапът е първото от двете нови скоростни изпитания в Ден 3. В него има и къси макадамови части, а финалната му е много бърза, заради което има поставени изкуствени шикани.
SS18.jpg
SS18.jpg (146.66 KiB) Прегледано 12565 пъти


Вторият нов етап за деня и всъщност последното дълго скоростно изпитание е Виньобл де Клебур (10,61км). Той също има само равнинен характер с леко изкчаване и спускане във финалната му част.
SS19.jpg
SS19.jpg (157.2 KiB) Прегледано 12565 пъти


Последният за ралито е СЕ Агано, който е с дължина от 4,20км, и е по улиците на град Агано. На този етап миналата година Себастиан Льоб спечели своята седма поредна титла в ралитата.
SS20.jpg
SS20.jpg (139.09 KiB) Прегледано 12565 пъти


Забравих да спомена, че главната сервизна зона се намира в Страсбург, а шейкдаунът - точно до нея. Той е много накъсан етап с множество шикани и разклони. Същият е като миналата година.

Re: Рали Франция 2011

МнениеПубликувано на: Вто Сеп 27, 2011 18:25
от Xsa
Браво, много добра и подробна информация!!! :)

Re: Рали Франция 2011

МнениеПубликувано на: Вто Сеп 27, 2011 19:41
от P.Solberg
Ако имате интерес, мога да кача онбордите от миналата година.

Re: Рали Франция 2011

МнениеПубликувано на: Вто Сеп 27, 2011 19:54
от Rally Fan
P.Solberg написа:Ако имате интерес, мога да кача онбордите от миналата година.

Разбира се, че имаме интерес :P Примерно ... отсечките Холандсбърг (9,87км), Валее де Монстер (22,26км) и Пей Дормон (36.00 км).. мисля, че ще бъде достатъчно :mrgreen:

Re: Рали Франция 2011

МнениеПубликувано на: Вто Сеп 27, 2011 22:03
от P.Solberg
Само че са само май първите 3, които сега са втория ден. Утре ще гледам да кача нещичко :)

Re: Рали Франция 2011

МнениеПубликувано на: Пет Сеп 30, 2011 11:10
от trouble
Форума най-сетне тръгна...обаче Льоб...............отпада?!?!?!?!

П.П. Технически причини за Льоб, Хирвонен също с проблеми, Латвала извън пътя. Райконен и той отпада. Абе тая отсечка им взе акъла. Петер втори, Сордо 3-ти. :)

Re: Рали Франция 2011

МнениеПубликувано на: Пет Сеп 30, 2011 11:30
от P.Solberg
Шампионата стана много завързан. А този технически проблем за Ситроен - от доста време не им се беше случвало и сега в най-неподходящият момент.

Re: Рали Франция 2011

МнениеПубликувано на: Пет Сеп 30, 2011 11:50
от nikkeibg
Отново поредна детинска грешка на Кими. Тоя човек докато си загрява гумите да излези от пътя и да разруши колата.... нямам думи ...

Re: Рали Франция 2011

МнениеПубликувано на: Пет Сеп 30, 2011 11:51
от P.Solberg
Ами това - заслужава Оскар за малоумно изпълнение, заедно с Кен Блок естествено. Двамата са начело във всички класации.

Re: Рали Франция 2011

МнениеПубликувано на: Пет Сеп 30, 2011 11:52
от Цецо
Мамка му и прасе. Баш сега ли намери да се троши тоя цитрус..... Дано малкия устиска тоя път и не сбърка, че ако пак подарят зорлем победа на Фордовете, ще им дойдат много подаянията.

Re: Рали Франция 2011

МнениеПубликувано на: Пет Сеп 30, 2011 12:12
от P.Solberg
Фордовете това рали няма да могат да пипнат ръка. Ако Ожие случайно се изложи отново отзад идват Солберг и Мини-тата. Иначе Сордо и Мийк - отново много добре. Явно почват да правят колите както трябва и ще имат бъдеще.

Re: Рали Франция 2011

МнениеПубликувано на: Пет Сеп 30, 2011 12:46
от станислав
Фордовете се накараха вече.То така както върви може и двете минита да са на подиума.Иначе на третата отсечка Латвала здравата беше подкарал ,ама само отначало :). псле всичко си дойде на място.Явно колата е здрава защото печели пък четвъртата.Дано устиска малкия че такава аванта от батю си едва ли ще има.