Рали Австралия 2011 8-11 Септември

Дискусия за Световния рали шампионат

Re: Рали Австралия 2011 8-11 Септември

Мнениеот beta_racing » Чет Сеп 15, 2011 18:57

Цецо написа:Аз мисля, че във Франция, малкия ще кара с наведена глава. Ако иска и догодина да кара Ситроен, ще му се наложи да играе втори пилот, защото е края на сезона. Същото се отнася и за Яри-Мати. Това което гледахме в този старт, ще го гледаме докрая - борбата ще е между Мико и Големия Себ, другите ще се помагачи. Включително и Пешо ще играе за шампиона, залога е прекалено голям.
"Защото е краят на сезона" не е много точно казано специално за тази година (имам предвид еднаквия статут на пилотите, с който парадираха и Ситроен, и Форд в началото на сезона). По-добре ще бъде, ако се каже: "Защото е краят на сезона и до момента Льоб има по-големи шансове от Ожие за титлата" :wink: Що се касае до Яри-Мати - той си го каза на пресконференцията в Австралия, че още отпреди 1-2 ралита вече помага на Хирвонен когато и както може (и както му кажат :wink:), защото той пък хептен няма шанс за титлата.
Що се касае до бай Пешо...тази година не знам как стоят нещата с него, но миналата от Ситроен не можеха да го накарат да помага - той си плащаше за всичко, т.е. беше клиент, но малко по-специален клиент (все пак не е Конрад Раутенбах :wink: :lol:), в смисъл, че едно от условията му беше да не се подчинява на команди. За сметка на това, от Ситроен не му предоставяха никакви данни от тестове, нямаше информация за времето (за асфалтовите ралита) и ей такива ми ти гъдели :lol: Ако и тази година е същото положение (само където колата май със сигурност не е негова сега), то не очаквай той да се подчинява на заповеди :wink: Е...освен, ако Ситроен не му поемат 1-2 ралита за отплата... :mrgreen: :mrgreen:
Изображение
"ДМ ДООР" ЕООД - гаражни и индустриални секционни врати, автоматизация на врати и портали, ролетки, pvc завеси, автоматични бариери и още много други!
Аватар
beta_racing
 
Мнения: 3975
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 19:30
Местоположение: Пловдив
Име: Дамян Киров

Re: Рали Австралия 2011 8-11 Септември

Мнениеот popodopolo » Чет Сеп 15, 2011 19:31

Хахаха....да не си променяме накрая мненията!Мисля че Ожие е с бетонирано място във Ситроен!Мисля че ще бие във Франция/това е по пътя на логиката щото е много предвидим....блъсне ли се-после печели :lol: /!
Още повече че е и единственния пилот който знае как се печели рали в комплект със ПАУЪР етапа!Тъй че нека не го отписваме!Ако има сметки те ще са на последното рали!Защото макар и на 14 точки след Мико със сигурност има повече шансове от него!Нека не забравяме че следват ралитата Франция и Испания/а там "въздуха е разреден като в България" и Форд нали е астматик не може да диша :lol: :lol: :lol: /
Не знам...надявам се битка до последно!Без тактики/отнася се за Ситроен/!
И както казват-нека по-добрия Себ победи :P
ИзображениеМонтоя беше ненормален в годините си в отбора на Уилямс
Аватар
popodopolo
 
Мнения: 753
Регистриран на: Пет Юни 29, 2007 15:24
Име: Николай Атанасов

Re: Рали Австралия 2011 8-11 Септември

Мнениеот P.Solberg » Чет Сеп 15, 2011 21:56

За Франция не съм много убеден, ако пак минава през Хегенау, надали ще пуснат малкия да спечели в двора на батко си. Има си традиции все пак :D
Аватар
P.Solberg
 
Мнения: 4881
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 13:47
Местоположение: Варна
Име: Владимир Гатев

Re: Рали Австралия 2011 8-11 Септември

Мнениеот Цецо » Пет Сеп 16, 2011 11:30

Естествено, че минава през Haganau :) Големия ще кара не просто у дома, а буквално в къщи. Точно затова си мисля, че целия отбор на Ситроен ще работи за Льоб. Предполагам тактиката ще е да се осигури титла за Ситроен, а едва след това ще се мисли за дабъл. Риска е прекалено голям.

А аз съм за убиване предвид това, че можех да си уредя служебна командировка в Haganau, ама нещо се заплеснах и изпуснах момента, да се ....... в главата проста. Хората пускат ралито на 2км от фирмата с която работя, а аз проспах момента.....

Иначе в Франция не са големи ралиджии. Колегите ми миналта година проявиха нулев интерес да го гледат, при все, че минава през фамилните им лозя :) Само младоците се кефят, на 40 години интереса е абсолютна нула. А имат шанс за 8 кратен пореден световен шампион. Направо откачам като ги слушам с какво пренебрежение говорят за рали спорта. Но пък дай им колоездене. Тогава такъв фенски фурор настава, спят на дни на палатки покрай трасето да гледат ония лудите с колелата... А то скука.
Цецо
 
Мнения: 169
Регистриран на: Пон Апр 19, 2010 10:49
Име: Цветан Мудров

Re: Рали Австралия 2011 8-11 Септември

Мнениеот popodopolo » Съб Сеп 17, 2011 17:17

P.Solberg написа:За Франция не съм много убеден, ако пак минава през Хегенау, надали ще пуснат малкия да спечели в двора на батко си. Има си традиции все пак :D

:lol: Традициите не са това което бяха!
А къв по-голям кеф и удар от това да биеш батьо у тях..... :wink:
Нека дочакаме пък да видим какво ще стане!Определено ще е интересно,много интересно!
ИзображениеМонтоя беше ненормален в годините си в отбора на Уилямс
Аватар
popodopolo
 
Мнения: 753
Регистриран на: Пет Юни 29, 2007 15:24
Име: Николай Атанасов

Re: Рали Австралия 2011 8-11 Септември

Мнениеот P.Solberg » Съб Сеп 17, 2011 17:18

Надали някой ще му пусне на малкия да атакува батко си - правилно или неправилно. Но ако малкия отново тръгне да игнорира заповеди, може много бързо да си скъса договора.
Аватар
P.Solberg
 
Мнения: 4881
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 13:47
Местоположение: Варна
Име: Владимир Гатев

Re: Рали Австралия 2011 8-11 Септември

Мнениеот popodopolo » Нед Сеп 18, 2011 12:33

Само аз ли си мисля че малкия е с по-бетонирано място в Ситроен от Батьо????
Реалността не може да отмине никой!Годините си казват тежката дума!Никога през кариерата си Льоб не е допускал някой толкова близо до него!Ожие го застига със всеки изминал ден и въпрос на дни е да изскочи пред него!Надали в Ситроен ще намерят по-добър пилот от малкия!Става дума за пилот който е еднакво бърз и на макадам и на асфалт!А тези пилоти са много кът/познайте и двамата в кой отбор са :lol: /!
...иначе момчето си тества здраво :wink:
http://www.youtube.com/watch?v=rHP6EyBL ... re=related
ИзображениеМонтоя беше ненормален в годините си в отбора на Уилямс
Аватар
popodopolo
 
Мнения: 753
Регистриран на: Пет Юни 29, 2007 15:24
Име: Николай Атанасов

Re: Рали Австралия 2011 8-11 Септември

Мнениеот P.Solberg » Нед Сеп 18, 2011 12:36

Мястото на Малкия си зависи много от това кой е шеф. Така, че недей си мислиш, че в тоя спорт всичко зависи само от това, колко си бърз и т.н. То се вижда и с просто око.
Аватар
P.Solberg
 
Мнения: 4881
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 13:47
Местоположение: Варна
Име: Владимир Гатев

Re: Рали Австралия 2011 8-11 Септември

Мнениеот Divia » Нед Сеп 18, 2011 13:14

Малкият е бърз защото има конкурентна кола с тази на Батко си :) Надали ако отиде в друг отбор ще има такива резултати,мое мнени,е но колите им са на много голямо ниво в сравнение с Форд.Все нещо не им достига.
Racing.....Because football,tenis,bowling and golf only require One Ball...
Аватар
Divia
 
Мнения: 28
Регистриран на: Чет Сеп 23, 2010 17:14
Местоположение: Долна Баня
Име: Десислав Василев

Re: Рали Австралия 2011 8-11 Септември

Мнениеот popodopolo » Пон Сеп 19, 2011 12:21

Divia написа:Малкият е бърз защото има конкурентна кола с тази на Батко си :) Надали ако отиде в друг отбор ще има такива резултати,мое мнени,е но колите им са на много голямо ниво в сравнение с Форд.Все нещо не им достига.

Льоб от 8-9 години има съотборници...Имали са същата кола като неговата!Знаем резултата!Тъй че нека не се изказваме с такива силни думи че скоростта на Ожие е благодарение на колата му!
Колко е нужно още да направи Ожие че да повярвате че найстина е бърз пилот?
ИзображениеМонтоя беше ненормален в годините си в отбора на Уилямс
Аватар
popodopolo
 
Мнения: 753
Регистриран на: Пет Юни 29, 2007 15:24
Име: Николай Атанасов

Re: Рали Австралия 2011 8-11 Септември

Мнениеот Rally Fan » Пон Сеп 19, 2011 14:53

popodopolo написа:Колко е нужно още да направи Ожие че да повярвате че найстина е бърз пилот?

Ожие може да дава някакви частично по-бързи времена от Льоб, но това далече не го прави по-добър и единствен от Льоб. Рали-спорта е комплексен спорт и там от значение са много много качества и фактори на пилота, които в крайна сметка сбора от всички показатели дава крайния резултат... а именно - класирането. Ожие според мен е много много далече от Льоб и скоро няма да го достигне, ако продължава така. В ралито, не е важно да си само бърз, важното е да оцелеш, като победител, защото се броят победителите, а не тези, които са имали шанс за победа. Мисля, че Ожие е лансиран изцяло от Ситроен, които доста интелигентно се опитват да бият шута на Льоб, като вече остарял.
Последна промяна Rally Fan на Пон Сеп 19, 2011 15:09, променена общо 1 път
Изображение

If you doubt - Flat Out !!!
Colin McRae
Аватар
Rally Fan
 
Мнения: 1297
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 00:26
Местоположение: Дясната Седалка
Име: Chavdar Sabev

Re: Рали Австралия 2011 8-11 Септември

Мнениеот beta_racing » Пон Сеп 19, 2011 14:54

Да се каже, че Ожие не е добър е грешно :) Всички знаем, че той, както и Льоб, е "продукт" на Ситроен - издирен талант, доизграден с години и с много средства от завода. Факт е и, че от 2007 година насам, когато Маркус Грьонхолм се оттегли, Ожие е единственият пилот, който е равностоен на Льоб по време на цяло рали (с изключение на отделни ралита от Мико или Яри-Мати). Друг е въпросът, че на Мексико, например, явно не му издържаха нервите и се удари, но все пак има какво да види и научи - да не забравяме, че той кара пълен сезон с WRC кола само от 2 години и половина. Що се отнася до това дали ще стане велик като Льоб, това дори той и открилите го не го знаят още - само времето ще ни покаже :wink: Както я е подкарал обаче (визирам само резултатите), бъдещето му не крие нищо лошо засега 8)
Факт е, че сега, когато можем да погледнем през рамо около 8-9 години назад, Льоб е далеч "по-мек" от Ожие в изказванията си - не само към своите колеги, а изобщо. Понякога дори е едно много скромно момченце :) Факт е и, че тогава времената бяха други, де :wink:
Ожие или много си вирна носа последната една година, или просто си е такъв човек. Това също не можем да го коментираме (или поне не можем да го коментираме 100% обективно), защото го познаваме само от камерите. Лично аз по едно време (преди около година и половина) доста бях започнал да му се дразня, но пък на Рали България ми направи прекрасно впечатление как, когато след стопа на СЕ Мухово бързаше за последния етап и проверяваше налягането на гумите, и при въпрос дали може да се снимаме, веднага заряза всичко и дойде с усмивка......а преди това се забелязваше напрежение и някаква изнервеност и у него, и у навигатора. Не че и друг нямаше да го направи, не искам да правя реклама на Ожие :mrgreen: - просто тази реакция бе коренно различна от това, което гледаме по интервютата, и честно казано не я очаквах :wink: Така че няма как да знаем дали причината за острите изказвания пред репортерите е високото му самочувствие или просто има такъв характер..........или пък по малко и от двете 8) :D

Сега като се сетя за Рали Германия 2011, веднага в ума ми изкача Рали Каталуния 1995. Сещате ли се какво стана там? Имаше едни махащи хора от Субару на финала на последния етап. Имаше нерви, ритане на кошове и сплетни в камиона на Субару в сервизната зона. Тогава един "малък" също трябваше да пусне "големия", въпреки че тогава работата за титлата беше хептен на кантар (и то между тях двамата!), а и ралито беше предпоследно за сезона :wink: Така че Ожие не е първият "бунтар" (ама "бунтар" с право заради резултатите си). Само той, както споменах по-горе, ще ни покаже дали заслужава напълно доверието, което от Ситроен са му дали още с неговото избиране в заводския отбор... :wink:

Що се отнася до конкурентната кола - на думи двете заводски са уж еднакви (и на Форд, и на Ситроен). Ама кой от нас е там, за да каже дали е така? Тук с изказвания от рода на: "Еди-кой си е със слаба кола и еди-кой си е със силна и за това единият и другият имат такива резултати" само си масажираме пръстите.

Чавдаре, аз пък не мисля, че от Ситроен изобщо си помислят "да бият шута на Льоб" :shock: Градили са го толкова години, толкова ги е славил, сега още кара на топ ниво и в крайна сметка им носи милиони - няма причина, заради която да искат да го махнат. Просто Ожие също е голям талант, не че е оръжие на Ситроен срещу Льоб :mrgreen: :mrgreen:

П.П.: Тази тема от "Рали Австралия" стана по-скоро "Искрено и лично - Истината за Льоб и Ожие" :lol: :lol:
Изображение
"ДМ ДООР" ЕООД - гаражни и индустриални секционни врати, автоматизация на врати и портали, ролетки, pvc завеси, автоматични бариери и още много други!
Аватар
beta_racing
 
Мнения: 3975
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 19:30
Местоположение: Пловдив
Име: Дамян Киров

Предишна

Назад към Световен рали шампионат

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 29 госта

cron