Страница 4 от 6

Re: Рали Австралия 2011 8-11 Септември

МнениеПубликувано на: Съб Сеп 10, 2011 16:44
от Jari-Matti Latvala
Когато на Латвала му се кара,марката Ситроен не върви!Няма пускане на съптборник,няма селски номера!Това не е Ф1,Ферари с Шуми,седемкратния.......

Re: Рали Австралия 2011 8-11 Септември

МнениеПубликувано на: Съб Сеп 10, 2011 18:41
от trouble
Jari-Matti Latvala написа:Когато на Латвала му се кара,марката Ситроен не върви!Няма пускане на съптборник,няма селски номера!Това не е Ф1,Ферари с Шуми,седемкратния.......


Ще видиш накрая :)

Re: Рали Австралия 2011 8-11 Септември

МнениеПубликувано на: Съб Сеп 10, 2011 20:31
от Ferjancz
todor hristov написа:Е,айде малко уважение към конкуренцията,плииз!


:mrgreen: Оп засрамих се, чеcтно! Ама думите на bat_jori ми прозвучаха, така някак cи гръмко и викам айде и аз да ce oбадя :mrgreen: Защото ако трябва да cме чеcтни, колкото и да не cи фен на Льоб, трябва да признаем, че поcледните години Cитроен имат топ кола и топ пилот. Иначе без конкуренция - за никъде, то е яcно. Колкото и да cа ми cимпатични Форд като марка - за цивилните говоря, нещо като, че ли им липcва за да cа номер едно, не cмяташ ли? Пренавитоcт на пилоти, техничеcка чаcт, пcихологичеcка ако щеш дори. Ама дано догодина да направят кола и да ce борят c Cитроен мъжката и не c онзи келеш Ожие, а c големия му адаш. Не за друго ами Мико го заcлужава най-много, от който и да е друг. Още от както cедна във Фокуcа на двадеcет и три ли беше, cамо натиcка и вcе нещо му бяга. :wink: 8)

Re: Рали Австралия 2011 8-11 Септември

МнениеПубликувано на: Съб Сеп 10, 2011 22:22
от todor hristov
Гледах първите прояви на Латвала в Британския шампионат на видео.Ми той и преди и сега си кара колата буквално като келеш.Мерак,плам,ама го няма онуй Господювото-върховния талант.Хирвонен е по-академичен,чист,прецизен,ама не е агресивен.За мен(извинявам се ,че повтарям едно и също) има само няколко пилота,които притежават всичко-Ватанен,Тойвонен,Макрей и ранния Льоб.Това е господа на мегдана(Вчера Льоб ми направи лошо впечатление,когато буквално прегази Елена,бързайки да се евакуира от колата)

Re: Рали Австралия 2011 8-11 Септември

МнениеПубликувано на: Съб Сеп 10, 2011 23:21
от nikkeibg
А закъде бързаше Льоб вчера, че се бута да излиза от колата? Тръгна да стопира тоя след него ли?

Най-интересно сега е да видим ще има ли отборна заповед във Форд.

Re: Рали Австралия 2011 8-11 Септември

МнениеПубликувано на: Нед Сеп 11, 2011 07:51
от bat_jori
bat_jori написа:атанасов къде се разбърза бре?има още над 98 км -шест етапа,като SS26 Clarence 2 е пауъра ти раздаваш точките като мекици ,спри се ,утре Форд са ни подготвили изненада на дългата отсечка :D
ей ама сте ,недавате да похваля малко форд ,да им вдигна акциите поне пред симпатизантите им ,толко бой през сезона нека ликуват малко

като познаваш Форд не е трудно да ги хванеш ,какъв селски номер ще извъртят .поне и Ситроен са реагирали , на великите тактики на Уилсън

Re: Рали Австралия 2011 8-11 Септември

МнениеПубликувано на: Нед Сеп 11, 2011 08:29
от Code-187
SS25 Plum Pudding 2 (30,00km):
1. Hirvonen 16.07,8
2. Petter +1,6
3. Loeb +8,9
4. Latvala +28,5
5. Henning +30,9
Ogier with late start and stopped on stage to let Loeb pass him in the overall classification.

И двата водещи отбора са разиграли спирания по средата на етапите, като Ogier закъснява на старта и в крайна сметка губи 4 минути, за да пусне Loeb на 10 място.
За заповедите във Форд мога да намеря някакво оправдание в това, че Хирвонен има реални шансове да спечели шампионата, и аз бих го пуснал в дадената ситуация.
В крайна сметка зад тези пилоти стоят много спонсори, обвързани са с договори и понякога е много трудно да прескочиш едно такава заповед от отбора. Никога, не съм обвинявал нито един от пилотите, защото те са хора и не знаем много от нещата, които се случват около тях.

Направи ми впечетление, че Новиков ругае още преди колата да се удари, същото вчера направи и Loeb, и двете грешки са предизвикани от объркани записки, според моето скромно мнение.

Re: Рали Австралия 2011 8-11 Септември

МнениеПубликувано на: Нед Сеп 11, 2011 09:22
от petroff
Интересно развитие на пауър-а , Льоб си взе своето , необяснимо забавяне на Ожие след сплита , Латвала доказа , че заслужава победата повече от Хирвонен , и много добро каране на Блок / доказа че не е само циркаджия /.
1.ЛЬОБ
2.ЛАТВАЛА
3.СОЛБЕРГ

Re: Рали Австралия 2011 8-11 Септември

МнениеПубликувано на: Нед Сеп 11, 2011 09:25
от ssivov
Защо ли си мисля ,че ситроен много ще съжаляват за точките на Ожие.(които подари на Льоб)

Re: Рали Австралия 2011 8-11 Септември

МнениеПубликувано на: Нед Сеп 11, 2011 09:44
от beta_racing
Всъщност, забавянето на Ожие е много лесно обяснимо :wink: По-необяснимо е защо Латвала не спря, за да може Хирвонен също да вземе точка от последния етап.

В Ситроен са си имали "приказка" с Кенел и на Ожие му е казано, че е пропуснал своя шанс, когато Льоб се удари е петък. Както каза Джулиън Портър - може би най-големият му шанс в кариерата до този момент. Сега, след като Льоб е първи в шампионата, а Хирвонен така или иначе след ралито изпреварва Ожие, но не и Льоб, то на Льоб му дават предимство и затова Ожие се забави с 4 минути преди Power Stage-а. От своя страна, Форд също предприеха подобна тактика и Латвала пусна Хирвонен да стане първи.
На Power Stage-а обаче работата бе различна - за разлика от Ситроен, където Ожие намали нарочно, за да може Льоб 100-процентово да е пред него (ако, разбира се, не направи грешка, де), то Латвала раздаде газ до дупка и Хирвонен отиде от трето на четвърто място :roll: Коментаторите казаха, че това може би е било тактика от страна на Форд Латвала да бие Льоб и Льоб да вземе по-малко точки, ама има и друг момент............ :wink: Преди да завърши Латвала, Хирвонен бе трети, а Льоб - първи => Льоб взима 2 точки повече от Хирвонен. Ако Латвала беше бил Льоб, Хирвонен щеше да е четвърти, а Льоб - втори => Льоб пак щеше да вземе две точки => тактиката е безсмислена, ако изобщо е имало тактика (пак казвам, че това го казаха коментаторите на Power Stage-а явно без да са си направили тази сметка :wink:). Затова е необяснимо НЕспирането на Латвала, защото сега хем пре*еба Хирвонен, хем Льоб взе не с две повече от Мико, а с три :wink:

Иначе и аз съм приятно изненадан от карането на Кен Блок на този етап. Само първите четирима са пред него и то не с толкова много колкото сме свикнали :)

И така, интригата в шампионата отново се връща: Льоб е начело със 196 точки, следван от Хирвонен със 181 и Ожие - 167. Малко по-назад са Латвала със 116 и Солберг със 110 :wink: Ситроен не успяха да вземат титлата при производителите тук - те имат 347, а Форд - 285 точки след Рали Австралия.
Остават три състезания до края (Франция, Испания и Великобритания), но като се има предвид, че двете от тях са на асфалт, бат Льоб и "бат" Ожие имат по-голямо предимство от Хирвонен (и Латвала).

Re: Рали Австралия 2011 8-11 Септември

МнениеПубликувано на: Нед Сеп 11, 2011 09:59
от beta_racing
Междувременно Новиков е бракувал още една кола - http://www.wrc.com/video/browse-all/aus ... riverid=-1

Доста силни думи на Дени Жироде, след като колата спря да се търкаля - "One day you have to listen a little bit!" След това Новиков обяснява, че в записките завоят му бил записан като "flat" (пълна газ в завоя), а навигаторът ясно каза "tightens", което значи "затваря" :lol: Следователно не записките са виновни, а самият Новиков. Може би затова Жироде бе толкова ядосан...завалията каза си всички молитви, докато се преобръщаха :? Дали ще го видим повече с Новиков? Изглеждаше доста ядосан след това...

Изображение


Code-187 написа:Направи ми впечетление, че Новиков ругае още преди колата да се удари, същото вчера направи и Loeb, и двете грешки са предизвикани от объркани записки, според моето скромно мнение.
Може би псувните му са израз на отчаяние, защото още в първия миг той вижда, че не може да направи нищо. А за предната катастрофа, за съжаление тогава той не беше виновен - имаше камък в треакторията, който го изхвърли леко извън идеалната линия, а това бе достатъчно да му тръгне задницата, която отиде извън пътя, след което колата се заби от другата страна на трасето :wink:

Re: Рали Австралия 2011 8-11 Септември

МнениеПубликувано на: Нед Сеп 11, 2011 10:16
от todor hristov
На този братчет Новиков баща му да не би да е някаква си руска мутра,че нещо много фриволно ги троши тия коли.Тъй ли някои хора не можаха да разберат,че трябва да спрат да мьчат спорта с присъствието си-блядска му работа.

Re: Рали Австралия 2011 8-11 Септември

МнениеПубликувано на: Нед Сеп 11, 2011 11:58
от popodopolo
beta_racing написа:..."One day you have to listen a little bit!" ...

Да ама не :lol: :lol: :lol:
Мъжки удар бих казал :cry:

Re: Рали Австралия 2011 8-11 Септември

МнениеПубликувано на: Нед Сеп 11, 2011 15:25
от Jari-Matti Latvala
todor hristov написа:Гледах първите прояви на Латвала в Британския шампионат на видео.Ми той и преди и сега си кара колата буквално като келеш.Мерак,плам,ама го няма онуй Господювото-върховния талант.Хирвонен е по-академичен,чист,прецизен,ама не е агресивен.За мен(извинявам се ,че повтарям едно и също) има само няколко пилота,които притежават всичко-Ватанен,Тойвонен,Макрей и ранния Льоб.Това е господа на мегдана(Вчера Льоб ми направи лошо впечатление,когато буквално прегази Елена,бързайки да се евакуира от колата)

Когато няма заповеди,то се вижда,че Латвала е много по-добрия и бърз пилот.Просто по случайност Хирвонен има шанс да се бори още за титлата и затова го пуснаха да е първи.
И още нещо от мен:ако П.Солберг караше ситроен с Льоб,втория нямаше да има и една титла дори,както искаш,така го разбирай....

Re: Рали Австралия 2011 8-11 Септември

МнениеПубликувано на: Нед Сеп 11, 2011 18:07
от OgyWRC
Изключително трудно състезание, което го направи много интересно. Тук борбата беше по-скоро психологическа, отколкото на ниво пилотиране, а бих казал и въпрос на късмет в някои ситуации.
Льоб явно чувства напрежение, щом се разконцентрира гледайки сплитове, но това е по-добре за спорта от "скучна" доминация. Ожие е много бърз, като понатрупа опит и поолегне ще е на нивото на Льоб или поне ще го доближи.
Мико кара тактически и се пазеше, Латвала показа добри времена и за всеобща изненада май имаше най-малко изпълнения. Защо се напъна на Power Stage-a и аз не разбрах!
Новиков се омята класически, дано му "оври канчето" и да започне да слуша, защото е изключително бърз и атрактивен. Пешо направи добро класиране, но се беше постреснал първия ден и явно не се чувстваше комфортно да натисне на 100%.

Няма да коментирам задълбочено качествата на световните пилоти и тактиките на отборите, защото като чета във форума има доста сериозни капацитети в тази област :mrgreen: