Рали Австралия 2011 8-11 Септември

Дискусия за Световния рали шампионат

Re: Рали Австралия 2011 8-11 Септември

Мнениеот Jari-Matti Latvala » Съб Сеп 10, 2011 16:44

Когато на Латвала му се кара,марката Ситроен не върви!Няма пускане на съптборник,няма селски номера!Това не е Ф1,Ферари с Шуми,седемкратния.......
Jari-Matti Latvala
 
Мнения: 259
Регистриран на: Вто Апр 06, 2010 20:39
Име: Владимир Василев

Re: Рали Австралия 2011 8-11 Септември

Мнениеот trouble » Съб Сеп 10, 2011 18:41

Jari-Matti Latvala написа:Когато на Латвала му се кара,марката Ситроен не върви!Няма пускане на съптборник,няма селски номера!Това не е Ф1,Ферари с Шуми,седемкратния.......


Ще видиш накрая :)
Изображение
Аватар
trouble
 
Мнения: 4380
Регистриран на: Съб Сеп 02, 2006 20:32
Местоположение: Сливен
Име: Красимир Славчев

Re: Рали Австралия 2011 8-11 Септември

Мнениеот Ferjancz » Съб Сеп 10, 2011 20:31

todor hristov написа:Е,айде малко уважение към конкуренцията,плииз!


:mrgreen: Оп засрамих се, чеcтно! Ама думите на bat_jori ми прозвучаха, така някак cи гръмко и викам айде и аз да ce oбадя :mrgreen: Защото ако трябва да cме чеcтни, колкото и да не cи фен на Льоб, трябва да признаем, че поcледните години Cитроен имат топ кола и топ пилот. Иначе без конкуренция - за никъде, то е яcно. Колкото и да cа ми cимпатични Форд като марка - за цивилните говоря, нещо като, че ли им липcва за да cа номер едно, не cмяташ ли? Пренавитоcт на пилоти, техничеcка чаcт, пcихологичеcка ако щеш дори. Ама дано догодина да направят кола и да ce борят c Cитроен мъжката и не c онзи келеш Ожие, а c големия му адаш. Не за друго ами Мико го заcлужава най-много, от който и да е друг. Още от както cедна във Фокуcа на двадеcет и три ли беше, cамо натиcка и вcе нещо му бяга. :wink: 8)
3, 2, 1 старт - D4+, 120, L3заL3+ рано, D6 скача, 100, D3 неравности, 150 локви.....................мдаааааа, гаси!


Изображение
Аватар
Ferjancz
Администратор
 
Мнения: 1584
Регистриран на: Вто Май 10, 2005 14:47
Местоположение: София, Троян
Име: Павлин Калчев

Re: Рали Австралия 2011 8-11 Септември

Мнениеот todor hristov » Съб Сеп 10, 2011 22:22

Гледах първите прояви на Латвала в Британския шампионат на видео.Ми той и преди и сега си кара колата буквално като келеш.Мерак,плам,ама го няма онуй Господювото-върховния талант.Хирвонен е по-академичен,чист,прецизен,ама не е агресивен.За мен(извинявам се ,че повтарям едно и също) има само няколко пилота,които притежават всичко-Ватанен,Тойвонен,Макрей и ранния Льоб.Това е господа на мегдана(Вчера Льоб ми направи лошо впечатление,когато буквално прегази Елена,бързайки да се евакуира от колата)
todor hristov
 
Мнения: 680
Регистриран на: Чет Ное 17, 2005 11:44
Име: todor hristov

Re: Рали Австралия 2011 8-11 Септември

Мнениеот nikkeibg » Съб Сеп 10, 2011 23:21

А закъде бързаше Льоб вчера, че се бута да излиза от колата? Тръгна да стопира тоя след него ли?

Най-интересно сега е да видим ще има ли отборна заповед във Форд.
http://www.rallypulse.com - Rally Videos, WRC, IRC, ERC, BRC Championships
Аватар
nikkeibg
 
Мнения: 706
Регистриран на: Вто Окт 05, 2010 13:34
Име: Angel Neshev

Re: Рали Австралия 2011 8-11 Септември

Мнениеот bat_jori » Нед Сеп 11, 2011 07:51

bat_jori написа:атанасов къде се разбърза бре?има още над 98 км -шест етапа,като SS26 Clarence 2 е пауъра ти раздаваш точките като мекици ,спри се ,утре Форд са ни подготвили изненада на дългата отсечка :D
ей ама сте ,недавате да похваля малко форд ,да им вдигна акциите поне пред симпатизантите им ,толко бой през сезона нека ликуват малко

като познаваш Форд не е трудно да ги хванеш ,какъв селски номер ще извъртят .поне и Ситроен са реагирали , на великите тактики на Уилсън
Аватар
bat_jori
 
Мнения: 1892
Регистриран на: Чет Юли 07, 2005 21:10
Местоположение: Костенец
Име: Георги Ваклин

Re: Рали Австралия 2011 8-11 Септември

Мнениеот Code-187 » Нед Сеп 11, 2011 08:29

SS25 Plum Pudding 2 (30,00km):
1. Hirvonen 16.07,8
2. Petter +1,6
3. Loeb +8,9
4. Latvala +28,5
5. Henning +30,9
Ogier with late start and stopped on stage to let Loeb pass him in the overall classification.

И двата водещи отбора са разиграли спирания по средата на етапите, като Ogier закъснява на старта и в крайна сметка губи 4 минути, за да пусне Loeb на 10 място.
За заповедите във Форд мога да намеря някакво оправдание в това, че Хирвонен има реални шансове да спечели шампионата, и аз бих го пуснал в дадената ситуация.
В крайна сметка зад тези пилоти стоят много спонсори, обвързани са с договори и понякога е много трудно да прескочиш едно такава заповед от отбора. Никога, не съм обвинявал нито един от пилотите, защото те са хора и не знаем много от нещата, които се случват около тях.

Направи ми впечетление, че Новиков ругае още преди колата да се удари, същото вчера направи и Loeb, и двете грешки са предизвикани от объркани записки, според моето скромно мнение.
Аватар
Code-187
 
Мнения: 25
Регистриран на: Сря Мар 04, 2009 17:56
Име: Антон Симеонов

Re: Рали Австралия 2011 8-11 Септември

Мнениеот petroff » Нед Сеп 11, 2011 09:22

Интересно развитие на пауър-а , Льоб си взе своето , необяснимо забавяне на Ожие след сплита , Латвала доказа , че заслужава победата повече от Хирвонен , и много добро каране на Блок / доказа че не е само циркаджия /.
1.ЛЬОБ
2.ЛАТВАЛА
3.СОЛБЕРГ
petroff
 
Мнения: 34
Регистриран на: Съб Юни 05, 2010 14:15
Име: ivo petrov

Re: Рали Австралия 2011 8-11 Септември

Мнениеот ssivov » Нед Сеп 11, 2011 09:25

Защо ли си мисля ,че ситроен много ще съжаляват за точките на Ожие.(които подари на Льоб)
Аватар
ssivov
 
Мнения: 94
Регистриран на: Вто Яну 10, 2006 15:44
Местоположение: Сливен
Име: С..Сивов

Re: Рали Австралия 2011 8-11 Септември

Мнениеот beta_racing » Нед Сеп 11, 2011 09:44

Всъщност, забавянето на Ожие е много лесно обяснимо :wink: По-необяснимо е защо Латвала не спря, за да може Хирвонен също да вземе точка от последния етап.

В Ситроен са си имали "приказка" с Кенел и на Ожие му е казано, че е пропуснал своя шанс, когато Льоб се удари е петък. Както каза Джулиън Портър - може би най-големият му шанс в кариерата до този момент. Сега, след като Льоб е първи в шампионата, а Хирвонен така или иначе след ралито изпреварва Ожие, но не и Льоб, то на Льоб му дават предимство и затова Ожие се забави с 4 минути преди Power Stage-а. От своя страна, Форд също предприеха подобна тактика и Латвала пусна Хирвонен да стане първи.
На Power Stage-а обаче работата бе различна - за разлика от Ситроен, където Ожие намали нарочно, за да може Льоб 100-процентово да е пред него (ако, разбира се, не направи грешка, де), то Латвала раздаде газ до дупка и Хирвонен отиде от трето на четвърто място :roll: Коментаторите казаха, че това може би е било тактика от страна на Форд Латвала да бие Льоб и Льоб да вземе по-малко точки, ама има и друг момент............ :wink: Преди да завърши Латвала, Хирвонен бе трети, а Льоб - първи => Льоб взима 2 точки повече от Хирвонен. Ако Латвала беше бил Льоб, Хирвонен щеше да е четвърти, а Льоб - втори => Льоб пак щеше да вземе две точки => тактиката е безсмислена, ако изобщо е имало тактика (пак казвам, че това го казаха коментаторите на Power Stage-а явно без да са си направили тази сметка :wink:). Затова е необяснимо НЕспирането на Латвала, защото сега хем пре*еба Хирвонен, хем Льоб взе не с две повече от Мико, а с три :wink:

Иначе и аз съм приятно изненадан от карането на Кен Блок на този етап. Само първите четирима са пред него и то не с толкова много колкото сме свикнали :)

И така, интригата в шампионата отново се връща: Льоб е начело със 196 точки, следван от Хирвонен със 181 и Ожие - 167. Малко по-назад са Латвала със 116 и Солберг със 110 :wink: Ситроен не успяха да вземат титлата при производителите тук - те имат 347, а Форд - 285 точки след Рали Австралия.
Остават три състезания до края (Франция, Испания и Великобритания), но като се има предвид, че двете от тях са на асфалт, бат Льоб и "бат" Ожие имат по-голямо предимство от Хирвонен (и Латвала).
Изображение
"ДМ ДООР" ЕООД - гаражни и индустриални секционни врати, автоматизация на врати и портали, ролетки, pvc завеси, автоматични бариери и още много други!
Аватар
beta_racing
 
Мнения: 3975
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 19:30
Местоположение: Пловдив
Име: Дамян Киров

Re: Рали Австралия 2011 8-11 Септември

Мнениеот beta_racing » Нед Сеп 11, 2011 09:59

Междувременно Новиков е бракувал още една кола - http://www.wrc.com/video/browse-all/aus ... riverid=-1

Доста силни думи на Дени Жироде, след като колата спря да се търкаля - "One day you have to listen a little bit!" След това Новиков обяснява, че в записките завоят му бил записан като "flat" (пълна газ в завоя), а навигаторът ясно каза "tightens", което значи "затваря" :lol: Следователно не записките са виновни, а самият Новиков. Може би затова Жироде бе толкова ядосан...завалията каза си всички молитви, докато се преобръщаха :? Дали ще го видим повече с Новиков? Изглеждаше доста ядосан след това...

Изображение


Code-187 написа:Направи ми впечетление, че Новиков ругае още преди колата да се удари, същото вчера направи и Loeb, и двете грешки са предизвикани от объркани записки, според моето скромно мнение.
Може би псувните му са израз на отчаяние, защото още в първия миг той вижда, че не може да направи нищо. А за предната катастрофа, за съжаление тогава той не беше виновен - имаше камък в треакторията, който го изхвърли леко извън идеалната линия, а това бе достатъчно да му тръгне задницата, която отиде извън пътя, след което колата се заби от другата страна на трасето :wink:
Изображение
"ДМ ДООР" ЕООД - гаражни и индустриални секционни врати, автоматизация на врати и портали, ролетки, pvc завеси, автоматични бариери и още много други!
Аватар
beta_racing
 
Мнения: 3975
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 19:30
Местоположение: Пловдив
Име: Дамян Киров

Re: Рали Австралия 2011 8-11 Септември

Мнениеот todor hristov » Нед Сеп 11, 2011 10:16

На този братчет Новиков баща му да не би да е някаква си руска мутра,че нещо много фриволно ги троши тия коли.Тъй ли някои хора не можаха да разберат,че трябва да спрат да мьчат спорта с присъствието си-блядска му работа.
todor hristov
 
Мнения: 680
Регистриран на: Чет Ное 17, 2005 11:44
Име: todor hristov

Re: Рали Австралия 2011 8-11 Септември

Мнениеот popodopolo » Нед Сеп 11, 2011 11:58

beta_racing написа:..."One day you have to listen a little bit!" ...

Да ама не :lol: :lol: :lol:
Мъжки удар бих казал :cry:
ИзображениеМонтоя беше ненормален в годините си в отбора на Уилямс
Аватар
popodopolo
 
Мнения: 753
Регистриран на: Пет Юни 29, 2007 15:24
Име: Николай Атанасов

Re: Рали Австралия 2011 8-11 Септември

Мнениеот Jari-Matti Latvala » Нед Сеп 11, 2011 15:25

todor hristov написа:Гледах първите прояви на Латвала в Британския шампионат на видео.Ми той и преди и сега си кара колата буквално като келеш.Мерак,плам,ама го няма онуй Господювото-върховния талант.Хирвонен е по-академичен,чист,прецизен,ама не е агресивен.За мен(извинявам се ,че повтарям едно и също) има само няколко пилота,които притежават всичко-Ватанен,Тойвонен,Макрей и ранния Льоб.Това е господа на мегдана(Вчера Льоб ми направи лошо впечатление,когато буквално прегази Елена,бързайки да се евакуира от колата)

Когато няма заповеди,то се вижда,че Латвала е много по-добрия и бърз пилот.Просто по случайност Хирвонен има шанс да се бори още за титлата и затова го пуснаха да е първи.
И още нещо от мен:ако П.Солберг караше ситроен с Льоб,втория нямаше да има и една титла дори,както искаш,така го разбирай....
Jari-Matti Latvala
 
Мнения: 259
Регистриран на: Вто Апр 06, 2010 20:39
Име: Владимир Василев

Re: Рали Австралия 2011 8-11 Септември

Мнениеот OgyWRC » Нед Сеп 11, 2011 18:07

Изключително трудно състезание, което го направи много интересно. Тук борбата беше по-скоро психологическа, отколкото на ниво пилотиране, а бих казал и въпрос на късмет в някои ситуации.
Льоб явно чувства напрежение, щом се разконцентрира гледайки сплитове, но това е по-добре за спорта от "скучна" доминация. Ожие е много бърз, като понатрупа опит и поолегне ще е на нивото на Льоб или поне ще го доближи.
Мико кара тактически и се пазеше, Латвала показа добри времена и за всеобща изненада май имаше най-малко изпълнения. Защо се напъна на Power Stage-a и аз не разбрах!
Новиков се омята класически, дано му "оври канчето" и да започне да слуша, защото е изключително бърз и атрактивен. Пешо направи добро класиране, но се беше постреснал първия ден и явно не се чувстваше комфортно да натисне на 100%.

Няма да коментирам задълбочено качествата на световните пилоти и тактиките на отборите, защото като чета във форума има доста сериозни капацитети в тази област :mrgreen:
To finish first, first you have to finish!
Аватар
OgyWRC
 
Мнения: 874
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 10:40
Местоположение: София, Търново
Име: Огнян Герджиков

ПредишнаСледваща

Назад към Световен рали шампионат

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта

cron