Страница 7 от 8

Re: Рали Германия 2011

МнениеПубликувано на: Нед Авг 21, 2011 19:05
от cutflash
ssivov написа:
Martin Dimitrov написа:
muzzle написа:Е той Ожие караше внимателно и не рискуваше. Според мен ако Льоб не беше спукал гума щеше да е много интересно и да гледаме голяма борба.


Вярно,че караше внимателно,но просто ме уби с изказването си след спуканато гума на Льоб "има справедливост в спорта",ебахти и арогантното копеле.Това момче да не се мисли за по-велико от най-великия?Като израстне и има успехите на батко тогава да приказва така.


То според тебе май Ожие трябва да си стои у дома.Големите си личат от мънички още.Тази година с тези резултати има пълно право на мнение пича.

Само не знам дали си спомняте но през тази година 3 пъти поне тактиката беше избирана в полза на Ожие и не виждам защо трябва да прави такива изказвания?! Предния старт Льоб беше чистач 3 дена, преди това на още две ралита Ожие изчакваше за да не е чистач ?! Според мен той караше на максимума през втория ден - беше наистина близко, но за разлика от него Льоб не беше на макс. И това с тактиката пак си беше изказване в негова ползва - то излезе че едва ли не той е много по-бърз от Льоб и трябва да го спират . Льоб показа какво може...Според мен изкзването на Ожие беше доста некоректно и заради това няма да викам за него от тук насетне........

Re: Рали Германия 2011

МнениеПубликувано на: Нед Авг 21, 2011 19:22
от DimitarIliev_fan
Жалко за спуканата гума на Батко, иначе накрай щеше да има битка, а малкият Себ нещо много взе да се възгордява.Видя, че има скорост близка до тази на Льоб и че само той мооже да се мери със 7-кратния, взеха да го четкат от отбора на Ситроен и Ожие взе нещо много да се надува.Докато Льоб кара винаги ще съм за него, а след това малкия да заема мястото му, но дано това, че в момента е конкурентен не му изиграе лоша шега, защото се случват такива неща ако човек си повярва много.

Re: Рали Германия 2011

МнениеПубликувано на: Нед Авг 21, 2011 20:36
от Цецо
Малкия Себ има сериозно самочуствие. Има и основа за това. Обаче може да донесе големи въпроси в Ситроен за следващата година...

Жалко за Мико. Въобще много спукани гуми.... на мен лично ми е странно, нещо възмекички са смеските явно и нещата са на кантар. Щото на каманаците в Гърция гумите здрави, а тука по теракота се пукаха като балони.

Re: Рали Германия 2011

МнениеПубликувано на: Нед Авг 21, 2011 21:42
от todor hristov
Господа,съжалявам,че се намесвам,ама много простотии ръсите,бе.То батко,то шампиона,то незнам си какво.Истината е проста е се нарича смяна на поколенията или по-простому-смяна на лидера.Льоб в момента е в незавидна позиция-точно за това и подписа договора-не защото му се кара,а защото искаше да се узакони статуквото,на което се радваше от много години.Той много добре знае,че има за него два пътя-или да се откаже или да продължи,ползвайки се с максимални отборни привелегии(затова и договорът е за 2 години,а не за една с преподписвания).Прояви ли слабост,буквално ще бъде разкъсан на парчета от Ожие или дори от Сордо,Миик,Хирвонен,Латвала...Не ми е ясно само защо продължава да настоява да кара.Никой,никога не може да застраши титлите и другите постижения,които има.Има само един отговор и той е,че проявява гордост.Никога не съм го подкрепял,но за ината и себеотдаването,които проявява,заслужава респект и признание.
Беше споменат Малкълм Уилсън.Не го подценявайте,той не спи.Имам информация,че преди няколко седмици е имало нещо като тестов ден във Кокермауф(централата на М-спорт),когато и където Боги(трикратен шампион на Шотландия )е участвал.Той на върха на списъка с евентуални бъдещи пилоти на М-спорт.Така,че промени се очакват в пилотския състав на М-спорт.

Re: Рали Германия 2011

МнениеПубликувано на: Нед Авг 21, 2011 23:46
от bat_jori
който и да е зад волана на Форд ,вендетата на ситроен не му мърда.При тая гавра и доминация ,намираш сили да развиваш теории за Льоб и компания.какво стана с тези 8 каляски -май конета са прекалено куци да ги теглят-Мико се оказа почти катър сравнение с другите.Да си продава каляските и това е ,какво и да мисли и да прави Франсетата ще газят

Re: Рали Германия 2011

МнениеПубликувано на: Пон Авг 22, 2011 00:03
от damnit
http://www.youtube.com/watch?v=eQOR2j3AY5E


Ето малко видео от мястото на събитието пуснато от компетентен български фен... :mrgreen:

Re: Рали Германия 2011

МнениеПубликувано на: Пон Авг 22, 2011 01:05
от Rand
Беше споменат Малкълм Уилсън.Не го подценявайте,той не спи.Имам информация,че преди няколко седмици е имало нещо като тестов ден във Кокермауф(централата на М-спорт),когато и където Боги(трикратен шампион на Шотландия )е участвал.Той на върха на списъка с евентуални бъдещи пилоти на М-спорт.Така,че промени се очакват в пилотския състав на М-спорт.[/quote]
Нищо чудно Моли Тейлър да кара за M-sport догодина :o

Re: Рали Германия 2011

МнениеПубликувано на: Пон Авг 22, 2011 06:52
от jordan petrov
http://www.youtube.com/watch?v=eQOR2j3AY5E


Ето малко видео от мястото на събитието пуснато от компетентен български фен...



Е,такъв коментар не бях чувал.Уникално си тъп Саше-бих казал аз. :D

Re: Рали Германия 2011

МнениеПубликувано на: Пон Авг 22, 2011 10:49
от nikkeibg
Видео от 3-ти ден на Рали Германия
http://www.rallypulse.com/news/news/index.php?id=67
Или директно на познатия Ви вече адрес: http://www.rallypulse.com

Re: Рали Германия 2011

МнениеПубликувано на: Пон Авг 22, 2011 10:58
от nikkeibg
"todor hristov" - според мен Льоб преподписа не заради гордоста на самият Льоб, а всичко е маркетинг. Сигурно си ходил във Франция напоследък, ами аз лично не видях бензиностанция в която да няма лика на Льоб, и на Ситроен и на Тотал. Всичките пари се дават за рекламата, всички във Франция свързват Льоб със Ситроен и явно успеха е голям, защото ако си спомняш преди години Ситроен не беше толкова масов особенно извън Франция, а сега и в България дори е по-често срещания автомобил. Просто милионите, който ще загуби Ситроен ако си отиде Льоб по-рано са големи ... поне аз така разсъждавам.

Re: Рали Германия 2011

МнениеПубликувано на: Пон Авг 22, 2011 21:49
от todor hristov
"nikkeibg"-щото пък ти си ходил дето аз съм ходил щото пък видиш ли живея там.Аз пък нийде не видях по цяла Шотландия и Англия ликът на Богопомазания.Пежо е особено добре приета марка на Острова,Ситроен не чак толкова.Има известно раздвижване покрай ДС3-то.Ако е чист комерс по тая логика Льоб ще трябва да се пенсионира като пилот на Шевроните.СМЯНА на играчите е това,старото не се дава.Коментарът ми е плод на моите мисли,така,че не очаквам одобрение от теб или от батко Жорко и т.н,т.е това е мое разсъждение и личните нападки по повод него са признак на лошо възпитание.

Re: Рали Германия 2011

МнениеПубликувано на: Вто Авг 23, 2011 08:57
от OgyWRC
Не го мислете Льоб ... само може да се радваме, че ще имаме възможност да го гледаме още две години!

Много силно рали се получи по тесните селски пътчета около Триер. Впечатляващи онборд кадри от много от пилотите ... каране на макс, където траекторията се гони до сантиметри и най-малкото залитане е недопустимо. Радва ме завръщането ан Сордо. Суперите и R2-ките също минаваха доста силно.

Re: Рали Германия 2011

МнениеПубликувано на: Вто Авг 23, 2011 10:29
от Цецо
todor hristov написа:"nikkeibg"-щото пък ти си ходил дето аз съм ходил щото пък видиш ли живея там.Аз пък нийде не видях по цяла Шотландия и Англия ликът на Богопомазания.Пежо е особено добре приета марка на Острова,Ситроен не чак толкова.Има известно раздвижване покрай ДС3-то.Ако е чист комерс по тая логика Льоб ще трябва да се пенсионира като пилот на Шевроните.СМЯНА на играчите е това,старото не се дава.Коментарът ми е плод на моите мисли,така,че не очаквам одобрение от теб или от батко Жорко и т.н,т.е това е мое разсъждение и личните нападки по повод него са признак на лошо възпитание.


Фактите са факти. Единствения реален конкурент на Льоб е Ожие. Другите пилоти не могат да го застрашат вече 8 години. Едва ли ще могат и през следващите 2.

Пешо при все, че ми е един от любимците, се видя, че и подиум не може да изтика, камо ли шампион да става.
Мико беше единствената конкуренция на Льоб през тези години, но загуби битката тотално. Той вече няма психика да се бори с Льоб.
Латвала не може да завърши две поредни състезания с постоянно каране, камо ли шампион да стане.

Та това е. За мен Ожие е единствената заплаха за Льоб и шансовете му са съвсем реални за следващите 2 години. Възрастта е на негова страна.

Обаче остава открит въпроса, как Ситроен ще озаптят тия двама французи в един отбор. Щото Ситроен си гони фирмените интереси, а те трудно биха кореспондирали с една открита битка и вражда между двамата пилоти. В отборните спортове винаги трябва да има ясно изразен лидер. Големия не би се примирил да е втори пилот, малкия - също .... как ще се получи не ми е ясно. След като големия вече подписа, нищо чудно малкия ако продължава да го играе контра да не кара в праим тима за догодина. Лошото е, че ако смени тима, това ще е недвусмислен регрес. Ясно е, че Ситроен имат топ автомобила поредна година. Другия вариант е да го пуснат пак да кара 3та кола като джуниър.

Заклет фен съм на шампиона, но малкия е добър. Много е добър. Просто е арогантен като всеки младок, стоящ в сянка. И така трябва :)

Иначе за Форд - или добро или нищо. Демек нищо.

Re: Рали Германия 2011

МнениеПубликувано на: Вто Авг 23, 2011 11:01
от nikkeibg
Определено нещо ще стане в Ситроен в скоро време. Само да си спомним за Сордо като съотборник на Льоб. Сордо изпълняваше отборни заповеди без никакви забележки, дори един път беше 100% победител (ако не ме лъже паметта беше точно в Германия) когато намали, спря и остави Льоб да победи.
И накрая го оставиха вечният в сянка, а определено имаше потенциял да бъде равностоен на Льоб и Ожие. И после и му биха шута. Но дали е било правилното решение предстой да видим. С Мини Сордо имаш шанс да покаже какво може, докато в Ситроен ще продължат със заповедите и т.н....

Re: Рали Германия 2011

МнениеПубликувано на: Вто Авг 23, 2011 17:56
от bat_jori
Г-н Христов ,тук нападки няма ,по -скоро размисли и страсти върху това което става във ВРЦ. :D
Малко цифри.
1.Льоб -192т.
2.Ожие-167т.
3.Хирвонен-156т.
4.Латвала-96т.
5.Солберг-94т.
Конструкторите ,максимум още два кръга и 4-та титла поред при конструкторите за СИТРОЕН ТОТАЛ ВРТ.
1.Ситроен-333т.
2.Форд-242т.
3.Стобарт-105т.
Победи:
4-ЛЬОБ
4-ОЖИЕ
1-Хирвонен
Спечелени отсечки:
ЛЬОБ-48
Латвала-34
ОЖИЕ-33
Хирвонен-28
СОЛБЕРГ-25
Отсечки в който е водач на генералното:
ЛЬОБ-59
ОЖИЕ-58
Хирвонен-17
Латвала-16
СОЛБЕРГ-11
Никакъв повод за оптимизъм за М-Спорт,октомври предлага две асфалтови надпревари Франция и Испания -демек и още по -зле ще е