todor hristov написа:Що бе,господа,не разберете,че Ситроен е единственият заводски отбор и съвсем нормално е Льоб да има предимство.Стига сте го хвалили и превъзнасяли,като че ли ви е дал нещо в живота.Пилотските умения са нещо останало в миналото.Едно е да си успешен,друго е да си велик.Колкото и титли да сколаса,никога няма да бъде велик като Колин или Ватанен.И това е така,защото няма чар,не е интересен.
Честита победа на Себ.Браво и на Хирвонен,за това,че успя да вземе максимум точки.
Само да вметна(не му е тук мястото),ама щото в друга тема няма да го прочетете.Един младеж на 23 години от Шотландия вчера натупа над 100 конкурента в Джим Кларк рали(кръг от Британския рали шампионат) зад волана на Мицубиши Лансер ево 9, а днес същия състезател победи с повече от минута други над 100 екипажа,управлявайки Метро 6R4(в съвсем отделно състезание кръг от Шотландския шампионат).
+1,че пак стана модерно.Колкото и да не ми се иска да го кажа 80% от победите в днешно време се дължат на техниката.При Себ нещата са 85%.Не омаловажавам по никакъв начин постигнатото от него.Напротив!Но съм свидетел на доста поколения автомобили - от 205-та На Чубриков и Аудито на Стоян Колев та до ден днешен.Просто в последните 10 години техниката е във фантастични височини и победите във всяка точка на света зависят в повечето случаи от колите.
Това го казвам,не защото ме кефят тея от Форд (дори напротив),а защото въпреки силовото и рисковано каране Солберг няма никакъв шанс от към техника.
Нещата ще се променят едва след като друг заводски отбор влезе в шампионата.И тогава нищо чудно да изгрее звездата на пилот карал няколко години в шампионата,но без особени успехи.Ако това стане ще е най-смешното да се кажа,че това е новия "бог".Просто това е шампионат на техника,отбор концепция.Много съм далеч от мисълта,че пилотите в него имат големи шансове за победи в ИРЦ или Итал. шампионата(примерно) с равни коли с другите пилоти.Може би ще са безпорни претенденти,но няма да е нещо по-различно от Солберг на Монте тази година.