|
||
Lubo написа:а защото въпреки силовото и рисковано каране Солберг няма никакъв шанс от към техника.
Цецо написа:Lubo написа:а защото въпреки силовото и рисковано каране Солберг няма никакъв шанс от към техника.
Ха, а не ти ли е хрумвало, че Солберг няма шанс с техниката, точно заради силовото и рисково каране??? Да ви е хрумвало, че тези коли, са си просто машини и ако пилота атакува де що има павета и неравности с тях - вероятността после да не завърши се увеличава???
Всъщност вие сами давате отговора - наистина Льоб е един от най-скучните пилоти на трасето. Неговите минавания са чисти, премерени, почти никога зрелищни. Но точно Льоб и Ситроен в момента са най-добрата симбиоза между машината и човека. И затова Льоб печели. Когато Ожие се научи да кара премерено и скучно като Льоб - тогава и ще почне да печели като него.
С което не омаловажаваме проявите на Бате Пешо. Той е безпорната душа на шампионата последните години. Човека видимо се кефи, което не може да не радва. И карането го може, не е като рекламното лице на Монстер - който просто чупи колите. Но Бате Пешо е рисков пилот. Той кара винаги на ръба. И често минава от другата страна. И често греши. И често троши колата. Чисто статистически - всичко е абсолютно нормално.
Същото беше навремето с Макрии. Луда глава. Просто няма как. Той печели със лудостта си. Не прави стратегии. Не крои тактики. Просто каране до ламарината. Безспорен талант, но такъв човек не може да се бори за 8-ма поредна титла. Просто няма как да се случи.
Иначе е вярно, че във WRC днес техниката има решаващо значение. Аз няма нищо против. Обичам техниката Според мен сега факторите кола/пилот са 50/50, което е иделаното отношение. Щото ако искаме просто да гледаме пилоти - да вземат по една тортинетка и да се състезават, техниката няма да има никакво значение - чисто пилотско състезание.
А и нали имаме Форд, Мини - ето и VW идат и то с много пари. Лошото е, че баш тогава Льоб вероятно ще се откаже....
Сигурно със стотни. Предния път Льоб беше по-напред...bat_jori написа:при равни временна в Пауъра на какъв принцип се дават на точките?
cutflash написа:
Електрическите проблеми как точно ги причинява с рисковото си каране ?
beta_racing написа:Снощи до 22:30ч. е имало "разправии". В петък на асфалтовата част на Ел Кондор са минавали през някакво кръстовище с кръгово движение. На първото минаване по етапа е имало сложена лента, като по този начин екипажите е трябвало да я заобиколят и да минат както е по закон през колелото. За второто минаване обаче, лентата е била премахната от организаторите и Ситроените (плюс други пилоти) са минали напряко, а Форд са заобиколили както на първото минаване. Според Малкълм Уилсън, загубата е около 4 секунди, а знаем, че Льоб победи Хирвонен с 2.7 Това, разбира се, е крайният резултат от ралито, а контестацията е подадена още, когато Яри-Мати Латвала водеше, така че тя не оспорва в някаква голяма степен победата на Льоб, а просто с нея се иска всичко по пътната книга да се изясни.
След като от Форд са подали контестацията с въпрос към организаторите защо това се е случило и са получили "незадоволителен" отговор, са се обърнали към спортните комисари. Те от своя страна са дали малко необичайно наказание за организаторите - 5000 долара глоба
Назад към Световен рали шампионат
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 52 госта