Страница 6 от 7

Re: Рали Италия 2011

МнениеПубликувано на: Нед Май 08, 2011 10:52
от P.Solberg

Re: Рали Италия 2011

МнениеПубликувано на: Нед Май 08, 2011 10:56
от beta_racing
P.Solberg написа:Eто още едно място:
http://www.myp2p.eu/competition.php?com ... otorsports
Да, оттук гледах предния път, само че сега няма ESPN. А и точно на тези три излъчвания, които се предлагат за трите телевизии, трябва да си инсталираш player-и - или Sopcast, или Veetle. Sopcast си е програма, докато Veetle е plugin, за да гледаш online от някой сайт.
Единият от линковете там е именно http://www.silversportz.co.uk/, който одеве ми вървеше, а после, когато Тихомир (тexo7) даде линка, беше с черен екран. Сега върви отново :D Другите два сайта не са на английски - единият е португалски (трябва Veetle), а другият е ... мисля, че румънски (гледа се със Sopcast).
Но по mypremium.tv вече ми върви добре. Одеве, когато го пуснех, звукът си вървеше, но поне при мен картината бе...на картинки :mrgreen: Сега се оправи...нещо компютърът от няколко дни ми се подиграва :oops: :mrgreen:

Re: Рали Италия 2011

МнениеПубликувано на: Нед Май 08, 2011 12:08
от Y_Marhov
Простете за въпроса!
От 13,00 часа БГ-време ли ще започват?
Иначе на мен ми вървят перфектно и http://www.silversportz.co.uk/ и http://www.myp2p.eu/competition.php?com ... otorsports.

Re: Рали Италия 2011

МнениеПубликувано на: Нед Май 08, 2011 12:11
от станислав
При мен вървят и дватаhttp://www.mypremium.tv/ иhttp://www.silversportz.co.uk/
На първия където е ESPN малко сече но става за гледане.На втория ми поиска инсталация на ''Veetle'' и после тръгна нормално ,даже бих казал за с много добро качество.В програмата им пише че ще дават пауър стейджа, но да видим дали няма да я спрат преди да почне.Повече разчитам на mypremium .

Re: Рали Италия 2011

МнениеПубликувано на: Нед Май 08, 2011 12:50
от krasi77
http://www.silversportz.co.uk/ включиха ESPN

Re: Рали Италия 2011

МнениеПубликувано на: Нед Май 08, 2011 13:51
от Y_Marhov
Голям кеф са тези Пауъари.

Re: Рали Италия 2011

МнениеПубликувано на: Нед Май 08, 2011 14:02
от BradurS
Йеха Най-големия допусна грешчица на Пауъра :mrgreen: , въпреки това заслужена победа и 26 точки.

Re: Рали Италия 2011

МнениеПубликувано на: Нед Май 08, 2011 16:56
от ssivov
BradurS написа:Йеха Най-големия допусна грешчица на Пауъра :mrgreen: , въпреки това заслужена победа и 26 точки.


Грешки и то цели 3.....

Re: Рали Италия 2011

МнениеПубликувано на: Нед Май 08, 2011 17:15
от bat_jori
сушата при Форд ще се задълбочава вече 4 състезания-доминация на Ситроен -и чистач да е ,пак не връзва със Льоб нямам как да се бориш .Сордо направи добро завръщане с тази не лоша колица,Танак и Ханинен направиха чудесно състезание .Следва Аржентина ,а там Льоб може да се похвали с 5 победи поред :),да му мисли Мико да не му остане пак радостта от power stage :D

Re: Рали Италия 2011

МнениеПубликувано на: Нед Май 08, 2011 18:35
от todor hristov
Карането на Хирвонен беше като по учебник,за разлика от това на Пешо-грубо,силово.Предаването определено ми хареса.Грьонхолм повече се подхилваше и си криеше черния горен ляв резец,ама горе долу и той се върза.Като цяло аз съм удовлетворен от видяното.Щеше ми се оня Северноирландеца да не мязаше толкова на батко си(оня с хеликоптера дето реши,че му се отдава летенето).

Re: Рали Италия 2011

МнениеПубликувано на: Пон Май 09, 2011 11:10
от rally_m
Видео от Power Stage-a, за тези които не са успели да го гледат :arrow: http://www.youtube.com/watch?v=vwc5JRcS7QI

Re: Рали Италия 2011

МнениеПубликувано на: Пон Май 09, 2011 11:58
от cutflash
И всички репортажи от ESPN за ралито за офлайн гледане :)
http://center.a1-bg.com:8080/video/2011/WRC/R05/

Re: Рали Италия 2011

МнениеПубликувано на: Пон Май 09, 2011 12:00
от beta_racing
Вчера power stage-ът също беше интересен, но я нямаше онази тръпка от Йордания. Това, разбира се, е нормално, защото не ставаше въпрос за първото място, а и още повече нямаше такава нищожна разлика като тогава.
Общо взето, заради по-задната си позиция в ралито (и заради по-предната в power stage-а), Яри-Мати Латвала "уби" ранната интрига в етапа, давайки много добро време на фона на другите, които вървяха зад и малко пред него (като стартови позиции), така че трябваше да изчакаме до Себастиан Ожие, за да се надяваме, че наистина някой ще може да подобри времето на финландеца :D Правеше голямо впечатление, че от последната междинка до финала - там, където беше техничното спускане с обратните, разликата между Латвала и другите ставаше двойна :roll: :lol:
В крайна сметка Мико Хирвонен беше пилотът, който прекрати доминацията на Латвала и успя да запише максимума от точки в power stage-а, като по този начин добави още 3 към своите 18 за второто си място в ралито. Яри-Мати Латвала остана втори (+1.4 секунди). Льоб, който може би не бързаше непременно да победи в етапа, пък и направи някои грешки, завърши на още 1.4 секунди зад Латвала и общо на 2.8 от Хирвонен.
Малко разочароващ етап за Петер Солберг, който също направи видими грешки. В крайна сметка, разликата между него и Хирвонен в генералното класиране стана повече от двойна след последния етап - нещо доста неочаквано, имайки предвид 10-те секунди, които норвежецът "сложи" на Хирвонен в предния... :roll:
С грешката си по-рано в деня, Себастиан Ожие нямаше какво друго да направи, освен да завърши на 4-то място в края на ралито и да спечели точки за отбора и за себе си.
Добро рали за Мадс Остберг - на пето място след "големите" четирима - особено на фона на проблемите му в Португалия и Йордания!
Задоволяващо представяне и на Сордо. Сигурен съм, че след проблемите на Мийк (така и не разбрах защо спря в събота), от Мини са искали поне едната кола да завърши. Дани още в началото на ралито казваше, че кара консервативно и гледа да е "в средата на пътя", което в крайна сметка му се отплати с 6-то място при дебюта на нова кола, което никак не е малко. Иначе темпото на Мийк беше повече от добро! Само "леко" англичаните ме дразнят с наистина прекалено въодушевените коментари по Минито, но като се замисли човек е напълно нормално...нали все ни натякват, че всичко английско е велико :mrgreen: :mrgreen:

SWRC:
Отт Танак (или както незнайно защо англичаните му казват името - Ойт :mrgreen: при положение, че се изписва "Ott") направо ми скри шампката :P Да не говорим, че "помля" неизвестен брой пилоти с WRC по пътя си :mrgreen: :mrgreen:, победи Юхо Ханинен и Насер Ал-Атия. Катарецът май имаше някакви проблеми, за да е толкова назад (четвърти). Пред него е Мартин Прокоп, който пък има 40 секунди наказание и е на близо 4 минути и половина от Танак.

WRC Academy:
Егон Каур направи втора победа от две състезания. Видно е, че не започна ралито по най-добрия начин (с не добри времена на някои етапи + загуба на 4 минути на СЕ2), но пък и другите имаха своите проблеми, които до голяма степен му помогнаха да се изкачи нагоре в класирането, както преди това на СЕ2 неговите проблеми му "помогнаха" да отиде почти на дъното :mrgreen:
Втори завърши аржентинецът Мигел Балдони, а трети е шведът Фредрик Охлин.

Re: Рали Италия 2011

МнениеПубликувано на: Пон Май 09, 2011 15:30
от Victor
beta_racing написа:Само "леко" англичаните ме дразнят с наистина прекалено въодушевените коментари по Минито, но като се замисли човек е напълно нормално...нали все ни натякват, че всичко английско е велико :mrgreen: :mrgreen:

Дааммм - беше изключително важно например да се отбележи в коментара им, че Мини-то е с два ауспуха! :mrgreen:
Много се смях вчера, като ги слушах...

Re: Рали Италия 2011

МнениеПубликувано на: Пон Май 09, 2011 16:15
от beta_racing
Victor написа:Дааммм - беше изключително важно например да се отбележи в коментара им, че Мини-то е с два ауспуха! :mrgreen:
Много се смях вчера, като ги слушах...
Да, имаше доста подобни изцепки. Като например в петък, на един от стоп финалите - когато Крис Мийк се приближаваше към стопа, след като беше финиширал току-що, Колин Кларк така се развика, че ми изкара акъла! "Какво толкова се случи?!", си казах :roll: После стана ясно, че Колин се развикал, защото му станало голям кеф, когато чул звука на двигателя на Минито :roll: :roll: :roll: :mrgreen: Детинщини......ама да се радват хората, де :mrgreen: :mrgreen:
Иначе, обективно погледнато, колата се представи добре като изключим проблема на Крис Мийк, който си я беше подкарал много силно :D Разбира се, историята помни доста по-добри дебюти като този на Ситроен през 2001 година, например, въпреки че и двата Ситроена в крайна сметка отпаднаха :oops: :oops: Сега, за да избегна "недоволни" коментари, че съм пристрастен :lol: :lol:, ще отбележа и блестящото представяне на Ланча с Делта S4 на РАК Рали 1985 - първо и второ място :wink: Та...изхвърлят си се англичаните и то доста :mrgreen: