Яко кеф беше на живо! Страхотия.
В интерес на истината, при всичките минавания, малкия Себ минаваше на бургия. Просто той и Пешо си бяха атракцията на всички минавания. Дали го бутат от Ситроен незнам, ама явно големия на финала нещо му беше набрал яко. Защото след паур стеиджа понечи да тръгне с колата към заграденото за победителя място (където беше Ожие). Може би разчиташе, че с равно време, ще обират овации и двамата (което е и справедливо).А като му посочиха пътя - да се маха, спря демонстративно насред завоя излезе и си взе детето и целуна жена си. Беше изтощен, но и видимо нервен. Не даде нито един автограф. Та може и да има някаква заигравка в тима. Така го посрещнаха навремето - с преебавка, така се опитват и да го изпратят май. Ако е така, може да се окаже, че наистина не Големия иска да се откаже, а Ситроен искат да си подмладят тима. Но може да им излезне крива сметката - да дразниш Големия значи да го амбицираш.
Иначе пак казвам малкия караше на бургия през цялото време. Заслужи да е първи или втори. И големия си заслужи да е първи или втори - така че всичко си е по местата. В интерес на истината, както казаха и по горе, Акрополис е много тежко рали и без тактики е невъзможно да се спечели - Пешо е живото доказателство - принципа газ до дупка тука не работи.
Понеже казахте, че на 2xСеб им било по лесно заради разчистения паур стеидж -това не е вярно. Той етапа си беше разчистен, бяха минали по тази отсечка още 2 пъти сутринта. При това, не друг, а точно ситроените си я разчистиха
Даже обратното - почна обратния процес - изрови се жестоко, точно в идеалната крива и това правеше задачата на по задните все по трудна. Накрая на места имаше коловози по над 30 см.
Забелязахте ли колко потрошени пристигаха всички фордове на финала (не само заводските). Докато ситроените си бяха съвсем запазени.... В това има нещо показателно. Незнам настройки ли, стил на каране, по друг начин пишат завоите ли.... Но факта си е факт - двама пилоти да дадат еднакви времена на тоя труден етап - това явно е максимума и никой не беше способен да даден повече. Мико направи максимума. Евала, но просто Себ + Ситроен и този път беше громяща комбинация.