WRC 2011 - календар, новини, слухове

Дискусия за Световния рали шампионат

Re: WRC 2011 - календар, новини, слухове

Мнениеот P.Solberg » Чет Апр 21, 2011 15:31

Принципно за мен първите 15 са много, по-добре е първите 10 - както си е в IRC мисля. За асфалтовите ралита не е нужно подобно нещо, защото пък там колкото по-назад си толкова повече фракция получаваш като за подарък :)
Аватар
P.Solberg
 
Мнения: 4881
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 13:47
Местоположение: Варна
Име: Владимир Гатев

Re: WRC 2011 - календар, новини, слухове

Мнениеот beta_racing » Чет Апр 21, 2011 16:30

Така е :D
Изображение
"ДМ ДООР" ЕООД - гаражни и индустриални секционни врати, автоматизация на врати и портали, ролетки, pvc завеси, автоматични бариери и още много други!
Аватар
beta_racing
 
Мнения: 3975
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 19:30
Местоположение: Пловдив
Име: Дамян Киров

Re: WRC 2011 - календар, новини, слухове

Мнениеот P911S » Съб Апр 23, 2011 12:05

beta_racing написа:Аз, честно казано, се чудя защо толкова бързо, след като го въведоха, го махнаха след това :roll:
Мисля, че подобните "игрички" започнаха в периода след 2000 година (2001-2002), след което направиха така, че който завърши първи в първия или втория ден, има правото първи да избере на коя позиция от 1 до 15 да стартира на следващия ден. В смисъл, първият за деня не е задължително 15-ти в следващия ден, а има правото да си избере която позиция иска от 1 до 15, като обикновено избираше 15-тата, но това зависеше от ралито, от прогнозата за следващия ден и т.н. След него идваше ред на втория да избира позицията си за следващия ден и така нататък до 15-тия, за който просто нямаше избор :lol: :lol:
Дори един път в Австралия или Нова Зеландия (не помня точно) Колин Макрей, лека му пръст, беше закъснял за "срещата на пилотите" и съответно "изгоря" и остана да избира последен или нещо от сорта. Тогава беше много ядосан, че за нещо нерегламентирано са го наказали, защото закъснял с 1-2 минути (мисля, че тази среща на пилотите я нямаше официално като час по документите, а просто се събираха някъде в щаба и на микрофон пред някаква аудитория от хора съобщаваха кои искат да стартират на следващия ден) :mrgreen: :mrgreen:
Разбира се, сега на ралита като Мексико или Япония, например, трудно биха се събрали 15 WRC-та, та май ще трябва да го направят или до 5-то място, или 10-то, или пък по приоритетни пилоти (но само за такива с WRC-та), или...не знам как, да се оправят :lol: :lol:


За пръв и последен път на рали Австралия 2001 година, на приоритетните пилоти бе дадено правото да избират кой на коя позиция да стартира втория ден. Колин Макрей закъсня за тази среща ... и трябваше на другия ден да стартира пръв. Но тимът на ФОРД МАРТИНИ нареди на Франсоа Делкур да направи 13 минути предварение и да стартира пръв по етапите, да не забравяме, че преди рали Австралия 2001 - ФОРД и МАКРЕЙ бяха начело в класирането за световните титли. Делкур катастрофира тежко на най-дългия етап - Wellington Dam (45.42km), който беше отменен.
http://wn.com/2001_Rally_Australia-Francois_Delecour_Huge_Accident

От приложеното класиране ВСЕКИ МОЖЕ ДА СИ НАПРАВИ ИЗВОДА, КОЛКО Е ВАЖНА ПОЗИЦИЯТА ЗА КРАЙНОТО КЛАСИРАНЕ НА РАЛИТО И ШАМПИОНАТА.

[size=50]Rally Australia Leaderboard After Leg 1
1. Gronholm / Rautiainen - Peugeot 206WRC 1:25:56.3
2. Burns / Reid - Subaru Impreza WRC2001 +3.6
3. Auriol / Giraudet - Peugeot 206WRC +3.8
4. C.McRae / Grist - Ford Focus WRC +5.3
5. Rovanpera / Pietilainen - Peugeot 206WRC +15.9
6. Makinen / Hantunen - Mitsubishi Lancer WRC +1:18.0
7. Solberg / Mills - Subaru Impreza WRC2001 +1:23.8
8. Panizzi - Peugeot 206WRC +1:30.7
9. Loix / Smeets - Mitsubishi Lancer WRC +2:15.3
10. Delecour / Grataloup - Ford Focus WRC +2:25.2

Rally Australia Leaderboard After Leg 2
1.Gronholm / Rautiainen - Peugeot 206WRC 2:20:01.8
2. Burns / Reid - Subaru Impreza WRC2001 +34.3
3. Auriol / Giraudet - Peugeot 206WRC +54.2
4. Rovanpera / Pietilainen - Peugeot 206WRC +1:16.2
5. C.McRae / Grist - Ford Focus WRC +1:45.0
6. Makinen / Hantunen - Mitsubishi Lancer WRC +2:46.7
7. Solberg / Mills - Subaru Impreza WRC2001 +2:47.1
8. Panizzi / Panizzi - Peugeot 206WRC +3:33.7
9. Sainz / Moya - Ford Focus WRC +4:18.1
10. A.McRae / Senior Hyundai Accent WRC +5:30.2

Rally Australia Final Leaderboard
1.Gronholm / Rautiainen - Peugeot 206WRC 3:17:01.3
2. Burns / Reid - Subaru Impreza WRC2001 +40.4
3. Auriol / Giraudet - Peugeot 206WRC +1:20.1
4. Rovanpera / Pietilainen - Peugeot 206WRC +1:30.9
5. C.McRae / Grist - Ford Focus WRC +1:40.0
6. Makinen / Hantunen - Mitsubishi Lancer WRC +3:02.7
7. Solberg / Mills - Subaru Impreza WRC2001 +3:41.2
8. Sainz / Moya - Ford Focus WRC +4:59.2
9. Panizzi / Panizzi - Peugeot 206WRC +5:09.0
10. A.McRae / Senior Hyundai Accent WRC +7:31.7

Championship Points After Australia 2001:
Drivers:
1. C.McRae 42
2. Makinen 41
3. Burns 40
Manufacturers:
1. Peugeot 90
2. Ford 86
3. Mitsubishi 69
[/size]


Трабва да се направи промяна в стартирането, защото, вече се исказаха мнения, в предстоящото рали Италия, победителя ще бъде или Ожие или Латвала, имайки впредвид, че първи стартира Льоб следван от Хирвонен.
P911S
 
Мнения: 93
Регистриран на: Нед Фев 08, 2009 23:11
Име: Николай КАРАЗЛАТЕВ

Re: WRC 2011 - календар, новини, слухове

Мнениеот beta_racing » Чет Апр 28, 2011 10:46

Да, P911S, точно така беше, благодаря за разяснението :D

Общо взето, обсъжданията за връщане на правилото първите 15 пилоти да карат в обратен ред (или пък да си избират точното място) във втория и третия ден на макадамовите ралита, придобиват следния вид: Ситроен + Солберг: "за", Форд: "против".

Оливие Кенел защитава тезата си като дава за пример Рали Йордания, казвайки, че още преди началото на ралито се е знаело, че Хирвонен и Льоб ще имат ако не никакви, то поне минимални шансове за победа заради позицията си. Обратно на тях, именно Ожие и Латвала са били спрягани за победители, както в крайна сметка стана. Кенел дава за пример и спирането преди финала на последния етап на някои от пилотите, което се е повтаряло в много състезания от последните няколко години. Шефът не Ситроен Рейсинг предлага стартиране на пилотите в обратен ред за втория и третия ден на състезанията.

Петър Солберг го допълва и казва, че след края на първия и втория състезателен ден на ралитата, пилотите, организаторите (и тийм мениджърите) могат да се събират и да си избират на кои места да стартират - първият за деня избира първи, вторият - втори и така до петнадесетия. Така поне всеки ще преценя сам къде да стартира и ако на другия ден изгуби заради позицията си, тогава само той ще си е виновен за това. Разбира се, за добър резултат винаги трябва да има и малко шанс :D Лошото на това предложение е, че последните пилоти (и особено петнадесетият) няма да имат (толкова голям) избор, но пък правилото е направено, за да работи най-вече за пилотите, които имат най-голям шанс за победа - заводските и някой като Солберг, да речем, който за момента е единственият "частник", конкурентен за победа на всички ралита :D Може би, който от по-задните пилоти се чувства онеправдан от това правило, би могъл да се докаже в първия ден, излизайки на по-предно място в класирането, когато върви на по-задна позиция, за да може после да има опции за избор на по-задна позиция за следващите дни/следващия ден... :wink:

Малкълм Уилсън по някакъв странен начин защитава тезата си, че нещата трябва да останат както са в момента. Той общо взето казва точно обратното на Оливие Кенел - че ралитата щели да станат много предсказуеми, когато редът на стартиране във втория и третия ден се обърне :roll: Нека припомним, че Кенел каза, че ралитата в момента са предсказуеми заради сегашния ред на стартиране :D Как точно ралитата ще станат предсказуеми, след като условията на топ пилотите се изравнят максимално, Уилсън не казва.
Шефът на М-Спорт прикрепя към твърдението си това, че в момента ралитата са много конкурентноспособни (разбира се, Рали Йордания е главният/единственият пример), а ако редът на стартиране се обърнел, ралитата щели да загубят точно от този техен чар...отново необяснявайки защо :roll:

Мениджърът на WRC Мишел Мутон казва, че решение на проблема се търси. Най-вероятно обаче такова няма да бъде взето до Рали Сардиния (или поне все още няма официални индикации за това). Единственото сигурно нещо до момента е, че за първи път от Рали Швеция насам, както и за първи път на макадам през тази година, Себастиан Льоб ще бъде първи по пътя в откриващия ден на италианското състезание, което като кръг от Световния рали шампионат, най-вероятно за последен път ще се проведе на средиземноморския остров.
Изображение
"ДМ ДООР" ЕООД - гаражни и индустриални секционни врати, автоматизация на врати и портали, ролетки, pvc завеси, автоматични бариери и още много други!
Аватар
beta_racing
 
Мнения: 3975
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 19:30
Местоположение: Пловдив
Име: Дамян Киров

Re: WRC 2011 - календар, новини, слухове

Мнениеот P.Solberg » Чет Апр 28, 2011 11:19

Като се замислих, върху резултатите от рали Йордания ми идва на ум, че ако на Пауър стейджа Ожие не беше тръгнал последен, може би нямаше да успее. Не знам доколко има смисъл в думите ми, но се видя, че по-задната позиция ти дава предимството и да можеш да следиш сплитовете на конкуренцията. Но има нещо друго - рали спорта винаги се е отличавал с относителната си честност - тоест, няма мръсни номера както в пистовите състезания, няма пропускане на съотборник, защото бил по-бърз на пистата и губел време зад теб и т-н. Със сегашната система на стартиране обаче точно това равновесие между състезание и един вид честност се нарушава - виждаме, че едни спират в средата, други в края, трети може да забравят да стартират. Това е много далеч от корените на този спорт и мисля, че тази практика е порочна. Виждаме, че Кенел и Уилсън с удоволствие се упражняват върху това как да прецакат съперника. От това губи публиката, губи аудиторията и до някъде пилотите. Не мисля, че има някой, който му се играят такива игри. Лично симпатизирам на Ожие за решението му и в Мексико, и в Португалия, и в Йордания. Пълната газ в края на втория ден и адска скорост в третия, за да запазиш позицията - така се гради пилот, поне според мен. В крайна сметка лидера в едно състезание трябва да е облагодетелства от позицията си, а не да се набутва с нея и да се чуди как да се спасява после. Ще видим, наличието на Мишел Мутон ми вдъхва някаква надежда, че нещата ще тръгнат както трябва, но познавайки хората от NOS - не ми се мисли.
Аватар
P.Solberg
 
Мнения: 4881
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 13:47
Местоположение: Варна
Име: Владимир Гатев

Re: WRC 2011 - календар, новини, слухове

Мнениеот P.Solberg » Чет Май 05, 2011 19:24

Аватар
P.Solberg
 
Мнения: 4881
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 13:47
Местоположение: Варна
Име: Владимир Гатев

Re: WRC 2011 - календар, новини, слухове

Мнениеот popodopolo » Чет Май 05, 2011 20:22

P.Solberg написа:Добре дошли VW - https://www.youtube.com/watch?v=xs4dony ... r_embedded

Welcome to Hell :lol: :lol: :lol:
ИзображениеМонтоя беше ненормален в годините си в отбора на Уилямс
Аватар
popodopolo
 
Мнения: 753
Регистриран на: Пет Юни 29, 2007 15:24
Име: Николай Атанасов

Re: WRC 2011 - календар, новини, слухове

Мнениеот beta_racing » Чет Май 05, 2011 21:29

Супер е колето :mrgreen:

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение
Изображение
"ДМ ДООР" ЕООД - гаражни и индустриални секционни врати, автоматизация на врати и портали, ролетки, pvc завеси, автоматични бариери и още много други!
Аватар
beta_racing
 
Мнения: 3975
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 19:30
Местоположение: Пловдив
Име: Дамян Киров

Re: WRC 2011 - календар, новини, слухове

Мнениеот danstel » Чет Май 05, 2011 22:20

Много добре изглежда,дано така и да върви
"Добрите шофьори имат остатаци от насекоми по страничните прозорци"-Валтер Рьол
Аватар
danstel
 
Мнения: 116
Регистриран на: Пет Яну 18, 2008 21:16
Местоположение: Исперих
Име: Hristo Hristov

Re: WRC 2011 - календар, новини, слухове

Мнениеот vikikos » Пет Май 06, 2011 10:18

Много красиво!Доста различно от грозната фабия.
vikikos
 
Мнения: 446
Регистриран на: Сря Яну 07, 2009 21:49
Местоположение: варна
Име: ВИХРЕН ХРИСТОВ

Re: WRC 2011 - календар, новини, слухове

Мнениеот beta_racing » Пет Май 06, 2011 10:33

Основното развитие на колата започва тази година, но интересното е, че няма да я видим в някои ралита през следващата 2012-та, както сега ще гледаме Мини. Първоначално, от Фолксваген щяха да се включат с тестова програма през 2012 година, след което да влезнат напълно през 2013-та (същото като Мини, но с една година назад). Сега е ясно, че през 2012-та ще изполват Шкода Фабия Супер 2000 за развитието на Полото :roll:, а през 2013 направо ще започнат с пълен сезон. Засега плановете са да бъдат в шампионата до края на 2015 година с опция за продължение.
Засега няма официална информация за евентуалните пилоти. Преди време имаше слухове за Насер Ал-Атия и Петер Солберг, но единственото нещо, което от Фолксваген са изявили като желание, е било единият пилот да е германец. Така че ни предстои да разберем... :D
Изображение
"ДМ ДООР" ЕООД - гаражни и индустриални секционни врати, автоматизация на врати и портали, ролетки, pvc завеси, автоматични бариери и още много други!
Аватар
beta_racing
 
Мнения: 3975
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 19:30
Местоположение: Пловдив
Име: Дамян Киров

Re: WRC 2011 - календар, новини, слухове

Мнениеот cutflash » Пет Май 06, 2011 11:22

beta_racing написа:Основното развитие на колата започва тази година, но интересното е, че няма да я видим в някои ралита през следващата 2012-та, както сега ще гледаме Мини. Първоначално, от Фолксваген щяха да се включат с тестова програма през 2012 година, след което да влезнат напълно през 2013-та (същото като Мини, но с една година назад). Сега е ясно, че през 2012-та ще изполват Шкода Фабия Супер 2000 за развитието на Полото :roll:, а през 2013 направо ще започнат с пълен сезон. Засега плановете са да бъдат в шампионата до края на 2015 година с опция за продължение.
Засега няма официална информация за евентуалните пилоти. Преди време имаше слухове за Насер Ал-Атия и Петер Солберг, но единственото нещо, което от Фолксваген са изявили като желание, е било единият пилот да е германец. Така че ни предстои да разберем... :D

Като гледах на снимките на представянето са Ал-Атия и Сайнц , явно те ще бъдат основните пилоти в развитието на колата.....но бъдещете е пред нас , ще видим , той Солберг ще стане още "по-дърт" до 2013 , може да вземат друг ?!
http://www.assenov.net
Plamen Assenov - Cutflash®
Аватар
cutflash
 
Мнения: 565
Регистриран на: Пон Юли 09, 2007 11:02
Местоположение: София
Име: Пламен Асенов

Re: WRC 2011 - календар, новини, слухове

Мнениеот P.Solberg » Пет Май 06, 2011 13:03

Кой ли ще е този германец след като всичките са едни таланти...
Аватар
P.Solberg
 
Мнения: 4881
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 13:47
Местоположение: Варна
Име: Владимир Гатев

Re: WRC 2011 - календар, новини, слухове

Мнениеот beta_racing » Пет Май 06, 2011 13:19

P.Solberg написа:Кой ли ще е този германец след като всичките са едни таланти...
И аз си мисля, че ако заложат на германец, ще се изложат, но те си дават парите... :lol:
Изображение
"ДМ ДООР" ЕООД - гаражни и индустриални секционни врати, автоматизация на врати и портали, ролетки, pvc завеси, автоматични бариери и още много други!
Аватар
beta_racing
 
Мнения: 3975
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 19:30
Местоположение: Пловдив
Име: Дамян Киров

Re: WRC 2011 - календар, новини, слухове

Мнениеот beta_racing » Сря Май 18, 2011 11:21

Хенинг Солберг няма да участва в следващото състезание от календара - Рали Аржентина. Ето и изявление от отбора му: "Хенинг и новият спонсор Лудо се споразумяха да пропуснат Рали Аржентина (27-29 Май) заради нови планове за участие в Световния рали шампионат за остатъка на 2011 година, както и за следващата 2012-та."
Изображение
"ДМ ДООР" ЕООД - гаражни и индустриални секционни врати, автоматизация на врати и портали, ролетки, pvc завеси, автоматични бариери и още много други!
Аватар
beta_racing
 
Мнения: 3975
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 19:30
Местоположение: Пловдив
Име: Дамян Киров

ПредишнаСледваща

Назад към Световен рали шампионат

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 43 госта

cron