WRC 2011 - календар, новини, слухове

Дискусия за Световния рали шампионат

Re: WRC 2011 - календар, новини, слухове

Мнениеот beta_racing » Сря Юни 01, 2011 21:07

Асфалтова тест на Мини
http://www.youtube.com/watch?v=imIzdEx1fXA
Изображение
"ДМ ДООР" ЕООД - гаражни и индустриални секционни врати, автоматизация на врати и портали, ролетки, pvc завеси, автоматични бариери и още много други!
Аватар
beta_racing
 
Мнения: 3975
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 19:30
Местоположение: Пловдив
Име: Дамян Киров

Re: WRC 2011 - календар, новини, слухове

Мнениеот beta_racing » Пет Юни 03, 2011 17:35

Уау, уау, големи новини след срещата на Световния съвет на ФИА днес :D :D :D

Рали Абу Даби няма да присъства в календара догодина!!! На негово място ще бъде...Рали Монте Карло 8) 8) Уж нямаше време, уж т'ва, уж он'ва :mrgreen: Явно след провала на Рали Йордания най-накрая са се усетили, че пустинята не е за ралита...
На организаторите на Рали Абу Даби им е предложено да кандидатстват, едва след което може ралито да се включи във WRC, както всяко друго състезание...
Рали в Италия ще има...накрая. Дано да е Санремо :mrgreen:

Друго интересно нещо - шейкдауните на макадамовите ралита ще се използват като "квалификационен етап", определящ реда на стартиране на екипажите с приоритет 1 и 2. Който финишира с най-добро време, пръв избира на кое място да стартира... и така до края :D За всеки следващ ден, екипажите с приоритет 1 и 2 ще стартират в обратен ред (без да се казва дали след всеки ден ще се избира или това ще става само след шейкдауна). Останалите ще стартират по настоящите правила.

Всички приоритетни и неприоритетни пилоти, каращи с коли R4, ще трябва да използват гуми, определени от ФИА.

От 1 януари 2012 и пилотът, и навигаторът трябва да имат валидни свидетелства за правоуправление по време на всяко от състезанията.


Код: Избери целия код
КАЛЕНДАР 2012:
22/01    MCO    Monte Carlo
12/02    SWE    Sweden
11/03    MEX    Mexico
01/04    PRT    Portugal
29/04    ARG    Argentina
27/05    GRC    Greece * (or 03/06)
24/06    NZL    New Zealand
05/08    FIN    Finland
26/08    DEU    Germany
16/09    GBR    Great Britain
07/10    FRA    France
04/11    ESP    Spain
October    ITA    Italy *
* за доуточняване на дата
Изображение
"ДМ ДООР" ЕООД - гаражни и индустриални секционни врати, автоматизация на врати и портали, ролетки, pvc завеси, автоматични бариери и още много други!
Аватар
beta_racing
 
Мнения: 3975
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 19:30
Местоположение: Пловдив
Име: Дамян Киров

Re: WRC 2011 - календар, новини, слухове

Мнениеот cutflash » Пет Юни 03, 2011 17:41

Наистина доста положителни новини :) И Монте Карло да си е WRC пак ще е яко :)
http://www.assenov.net
Plamen Assenov - Cutflash®
Аватар
cutflash
 
Мнения: 565
Регистриран на: Пон Юли 09, 2007 11:02
Местоположение: София
Име: Пламен Асенов

Re: WRC 2011 - календар, новини, слухове

Мнениеот bat_jori » Пет Юни 03, 2011 18:32

3 години поред ЕВРОСПОРТ ни даде нечувани емоции и отразяване на това велико рали.дано организаторите на Монте определят правилата ,а не ФИА -има да ровим линкове и да няма къде да гледаме кол де турини :(
Аватар
bat_jori
 
Мнения: 1892
Регистриран на: Чет Юли 07, 2005 21:10
Местоположение: Костенец
Име: Георги Ваклин

Re: WRC 2011 - календар, новини, слухове

Мнениеот trouble » Пет Юни 03, 2011 20:23

Това е Монте Карло, да ти се молят да бъдеш ВРЦ, не ти да им се молиш. Не знам дали е добре, то и ИРЦ-то си беше супер. Ама се радвам :)
Изображение
Аватар
trouble
 
Мнения: 4380
Регистриран на: Съб Сеп 02, 2006 20:32
Местоположение: Сливен
Име: Красимир Славчев

Re: WRC 2011 - календар, новини, слухове

Мнениеот beta_racing » Съб Юни 04, 2011 10:41

trouble написа:Това е Монте Карло, да ти се молят да бъдеш ВРЦ, не ти да им се молиш. Не знам дали е добре, то и ИРЦ-то си беше супер. Ама се радвам :)
Последния път, когато не включиха Монте Карло, се говореше, че при евентуално включване ще има и IRC освен WRC. Сега не мисля, че ще е по-различно, но има време - ще видим :D
Изображение
"ДМ ДООР" ЕООД - гаражни и индустриални секционни врати, автоматизация на врати и портали, ролетки, pvc завеси, автоматични бариери и още много други!
Аватар
beta_racing
 
Мнения: 3975
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 19:30
Местоположение: Пловдив
Име: Дамян Киров

Re: WRC 2011 - календар, новини, слухове

Мнениеот beta_racing » Вто Юни 07, 2011 10:37

Както се знае от известно време, организаторите на Рали Аржентина работят в насока тяхното състезание да стане дълго от типа на кенийското Рали Сафари, което последно бе част от Световния рали шампионат през 2002 година. Засега, обсъжданият за Рали Аржентина формат е 6-дневен и се базира на последните тенденции на ФИА и нейният президент Жан Тод, който иска да има завръщане на дългите ралита.

Директорът на Рали Аржентина Дейвид Ели потвърди, че състезанието може да излезе от Аржентина и да премине в съседен Уругвай, а сега се говори и дори за Бразилия като "заместител" на Уругвай, но крайно решение дали изобщо ще има преминаване на границите или ралито ще остане в рамките на Аржентина, ще бъде направено през месец Ноември.

Дейвид Ели казва: "Имаме план за дълго състезание, както и шанс да направим нещо наистина интересно." Директорът на аржентинския кръг от WRC участва и в организацията на Рали Дакар, което, както знаем, се премести в Южна Америка. Това, според него, ще му помогне да взаимства част от организацията на легендарното състезание по издръжливост и да я прехвърли в тази на Рали Аржентина, като по този начин превърне аржентинското рали в 6-дневно дълго състезание с около 800 състезателни километра.
"Рали Аржентина ще бъде нещо като мини Дакар", коментира Ели. "Все още не знам дали ще имаме възможност да преминем в друга държава, но така или иначе състезанието може да се проведе и само в Аржентина."

Шефът на М-Спорт Малкълм Уилсън признава, че състезанието може да представлява голям интерес, но добави, че цената му за частните отбори би била непосилна. Кен Блок е един от пилотите, който заявява, че няма интерес към подобни дълги състезания.
Изображение
"ДМ ДООР" ЕООД - гаражни и индустриални секционни врати, автоматизация на врати и портали, ролетки, pvc завеси, автоматични бариери и още много други!
Аватар
beta_racing
 
Мнения: 3975
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 19:30
Местоположение: Пловдив
Име: Дамян Киров

Re: WRC 2011 - календар, новини, слухове

Мнениеот Martin Dimitrov » Вто Юни 07, 2011 19:47

Да вземат и от БФАС,като ФИА да направят и да върнат Рали Албена-Златни пясъци-Сливен.
Martin Dimitrov
 
Мнения: 18
Регистриран на: Сря Ное 03, 2010 09:09
Име: Martin Dimitrov

Re: WRC 2011 - календар, новини, слухове

Мнениеот beta_racing » Пет Юни 10, 2011 10:00

Световният отбор на Мини ще вземе участие в Рали Естония, което ще се проведе на 15 и 16 юли, т.е. две седмици преди Рали Финландия, като по този начин английският отбор ще направи перфектна тренировка за класическия финландски кръг от шампионата, защото трасетата на естонското състезание са подобни на тези във Финландия. Рали Естония е базирано в южната част на страната, състои се от 160 състезателни километра и важи за естонския рали шампионат.
Пилот за Мини в ралито ще е само Крис Мийк, за който това ще бъде второто официално рали (макар и не от Световния шампионат) след Рали Сардиния зад волана на Мини Кънтримен WRC.

Малко по-късно - на 13 и 14 август, като подготовка за Рали Германия, което ще се проведе седмица след това, отборът на Мини, този път както с Крис Мийк, така и с Дани Сордо, ще направят състезателния дебют на Кънтримен WRC и на асфалт. Това ще стане във Великобритания на възпоменателно рали в памет на Ричард Бърнс - Rirchard Burns Memorial Rally. В единия ден на състезанието ще кара Мийк, а в другия - Сордо.

======================================================================

От Абу Даби потвърдиха, че няма да организират кандидатско състезание за влизане в бъдеще (най-рано през 2013 година) в Световния рали шампионат, с което поставиха под въпрос изобщо участието си във WRC занапред.

Ралито на емиратството бе посочено като част от шампионата за догодина, но бе премахнато след среща на Световния съвет в Барселона, която се състоя миналата седмица. Причината, посочена от президента на комисията Ярмо Махонен, е, че състезанието все още не е готово да посрещне "кервана", но според източници решението е взето от автомобилната федерация на Обединените Арабски Емирства.

Дайн Лим от Министерството на туризма на Абу Даби коментира: "С цялото си уважение към Световния автомобилен съвет, ние не приемаме поканата им за организиране на кандидатско състезание. Въпреки, че сме наистина разочаровани от тяхното решение, напрежението, което тегнеше над нас в последно време (заради това дали ралито ще остане в календара или не), вече изчезна и можем да продължим напред."
Изображение
"ДМ ДООР" ЕООД - гаражни и индустриални секционни врати, автоматизация на врати и портали, ролетки, pvc завеси, автоматични бариери и още много други!
Аватар
beta_racing
 
Мнения: 3975
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 19:30
Местоположение: Пловдив
Име: Дамян Киров

Re: WRC 2011 - календар, новини, слухове

Мнениеот beta_racing » Пон Юни 13, 2011 12:32

Участието на Фолксваген във WRC беше официално "подпечатано" в навечерието на Рали Сардиния, когато на презентация на острова бе показана колата, с която ще се състезава германският гигант през 2013 година - Поло R WRC. Германците оповестиха, че ще използват Шкода Фабия Супер 2000 през следващия сезон, за да трупат опит в ралитата както като организация на отбота, така и като данни за представянето на колата, които след това ще използват при подготовката на Полото.

Но от Фолксваген се залавят за работа дори още по-рано - тази година и по-точно в края на следващия месец, на Рали Финландия. Там Фолксваген ще участват с три Фабии, едната от които ще бъде карана от Насер Ал-Атия. Имена на другите двама пилоти не се съобщават, но нещото, което се знае засега, е, че единият ще бъде също опитен като катареца Ал-Атия, а другият ще е млад пилот.
Не е гарантирано, но е много сигурно, че един от пилотите ще бъде Херман Гаснер мл., който има подкрепата на Ред Бул. Именно за Ред Бул пък се говори, че могат да продължат партньорството си с Фолксваген и във WRC, което имат от Рали Дакар.

Германският отбор ще участва в общо 5 състезания тази година - освен Рали Финландия, другите ще са: Германия, Франция, Испания и Уелс, като на всяко състезание младият пилот ще бъде различен.

===============================================

Кен Блок ще кара болид от Формула 1 (Тойота TF109) на Монца в Италия на 5-ти август, който е последен ден от програма на Пирели за тестове на гуми. Блок може да пристигне на легендарната писта и с Фиестата, с която участва в Световния рали шампионат, за да я покара на асфалт преди Рали Германия.

Ето какво казва американецът: "Много се радвам, че най-накрая имам тази възможност. Щастливец съм, че в моя професионален живот съм направил много каскади, но това е нещо съвсем друго! Всички казват, че Формула 1 е перлата в короната на автомобилните спортове, така че нямам търпение да се уверя сам в това."
Изображение
"ДМ ДООР" ЕООД - гаражни и индустриални секционни врати, автоматизация на врати и портали, ролетки, pvc завеси, автоматични бариери и още много други!
Аватар
beta_racing
 
Мнения: 3975
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 19:30
Местоположение: Пловдив
Име: Дамян Киров

Re: WRC 2011 - календар, новини, слухове

Мнениеот Martin Dimitrov » Чет Юни 23, 2011 20:48

Насер Ал-Атия ще подпише тригодишен договор с екипа на VW в Световния рали шампионат.
Martin Dimitrov
 
Мнения: 18
Регистриран на: Сря Ное 03, 2010 09:09
Име: Martin Dimitrov

Re: WRC 2011 - календар, новини, слухове

Мнениеот beta_racing » Пон Юни 27, 2011 11:14

Мини критикуват решението на Световния автомобилен съвет относно състезателния характер на шейкдауните на макадамовите ралита от другата година. В началото на месеца бе взето решение, че от следващия сезон времената, които запишат пилотите на шейкдауните на всяко макадамово рали, ще определят местата на стартиране за първия ден. Това решение все още не 100% сигурно и може да бъде променено, ако достатъчен брой отбори се обявят против него.

=================================

Мадс Остберг има финансови затруднения. В началото на сезона се говореше, че той може би ще изкара пълен сезон в шампионата, като слуховете се засилиха след блестящото му второ място на Рали Швеция, където за малко дори и не победи.
Говори се, че Рали Финландия ще бъде неговото последно състезание тази година, ако не намери средства, което досега се оказва неуспешно. Ето какво споделя 23-гофишният норвежец: "Засега е потвърдено само Рали Финландия и може би Германия. В Австралия със сигурност няма да участвам, но е наистина жалко, че може да не карам дори и във Великобритания.
Изображение
"ДМ ДООР" ЕООД - гаражни и индустриални секционни врати, автоматизация на врати и портали, ролетки, pvc завеси, автоматични бариери и още много други!
Аватар
beta_racing
 
Мнения: 3975
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 19:30
Местоположение: Пловдив
Име: Дамян Киров

Re: WRC 2011 - календар, новини, слухове

Мнениеот beta_racing » Сря Юни 29, 2011 11:59

Martin Dimitrov написа:Насер Ал-Атия ще подпише тригодишен договор с екипа на VW в Световния рали шампионат.
Май май това няма да се случи :shock:

Предполагаше се, че катарецът, който спечели Рали Дакар по-рано тази година с Фолксваген Туарег, ще сключи договор с германската марка до края на 2013 година. Това трябваше да се случи на/след състезанието "24 часа на Нюрбургринг", провело се миналата седмица, където Фолксваген с модела си Сироко (и Ал-Атия като един от пилотите заедно с Карлос Сайнц и Жиниел де Вилие) спечели победа в класа. Сега обаче това състезание може да се окаже последното заводско участие на Ал-Атия за Фолксваген.

Причината за неразбирателството между директора на VW Моторспорт Крис Нисен и Насер Ал-Атия е отказът на германците да предоставят на пилота заводски подготвен Фолксваген Туарег за Рали Дакар 2012. В следствие на това, Ал-Атия може би ще се завърне към стария си отбор X-Raid и ще кара Мини в легендарното състезание, което вече е на територията на Южна Америка.

Ето и коментара на 40-годишния катарски пилот, който освен автомобилен пилот е още и олимпийски състезател на Катар по спортна стрелба :mrgreen: : "Спонсорите ми Барва заявиха категорично, че искат да участвам в Рали Дакар. Аз също искам да се състезавам отново там, защото, разбира се, съм длъжен да защитя победата си, а и защото обожавам това състезание. Бях много изненадан и дори шокиран, когато Фолксваген смениха намеренията си за Дакар, затова и не можахме да се споразумеем с тях след това."

След състезанието в Нюрбургринг, Ал-Атия е отишъл в германската база на X-Raid, за да види Мини-то, което ще кара в Дакар. "Мисля, че мога да победя в Дакар с тази кола.", коментира Ал-Атия. "Автомобилът е добър, а знам, че отборът също е добър."

Отделно от Рали Дакар, догодина Насер Ал-Атия предвижда и много сериозна програма в Световния рали шампионат. Следващата седмица той ще се срещне със спонсорите си Барва, с които се очаква да сключи договор за програма във WRC за следващия сезон. "Става въпрос за всички ралита в Световния рали шампионат без Рали Монте Карло, което се провежда по същото време с Рали Дакар. Все още не знам каква ще е колата, с която ще карам, но 100% става въпрос за WRC автомобил. Имам добри контакти с Малкълм Уилсън, а моят мениджър пък има добри контакти със Ситроен. Решението (да се махна от Фолксваген и да остана със спонсора си Барва) е добро за мен, защото по този начин няма да ми се наложи да чакам до 2013, за да карам WRC автомобил в състезания от Световния рали шампионат. Трябва да ми повярвате, че съм много щастлив! Когато състезанието в Нюрбургринг свърши и сделка след него нямаше, първоначално изчаках за кратко време........можеше да продължа да чакам още дълго (за реакция от Фолксваген), но в крайна сметка се реших и предприех тази стъпка, защото искам да се насладя на времената, които ми предстоят в Дакар и във WRC.", споделя Ал-Атия.

Катарецът признава, че решението да напусне Фолксваген (след победата в Дакар и след новините за подписване на договор с тях) може, а и е доста странно. "Ако бях на 20 години, тогава щях да подпиша договор с тях, но за мое съжаление не съм на 20 и, както казах, искам да се насладя на предстоящите състезания и по-важното - да направя моя спонсор щастлив. Барва са много коректни към мен - спонсорират ме вече от доста време в рали шампионата на Близкия изток и в Световния рали шампионат."

Допреди тези "шокиращи" новини, Ал-Атия щеше да кара Шкода Фабия Супер 2000 в оставащите ралита до края на WRC сезона (без Рали Австралия), както и в някои от следващия, а по-късно и да развива колата, с която Фолксваген ще се състезават с пълни сезони от 2013-та до поне 2015 година - Поло R WRC.
Засега обаче, той ще продължи да кара в SWRC, където се състезава с Форд Фиеста Супер 2000.

В същото време, организаторите на Рали Финландия са получили две заявки от Фолксваген Моторспорт с пилоти норвежеца Андреас Микелсен и финландеца Йоонас Линдроос. Разбира се, колите са Шкода Фабия Супер 2000, с които германците ще започнат първите си тестове, информацията от които по-късно ще бъде пренесена в Поло R WRC. По-рано през сезона беше сигурно, че Насер Ал-Атия трябваше да е в едната от двете Шкоди.

Рали Финландия ще е първото рали на германския производител на заводско ниво. Предполага се, че Фолксваген ще участват с Шкоди Фабия Супер 2000 на всички състезания до края на сезона без септемврийското Рали Австралия.

Докато Андреас Микелсен е вече доста добре познат от многобройните си участия във WRC и IRC през последните 4-5 години, то 26-годишният финландски пилот Йоонас Линдроос е повече известен само в родната си Финландия, от където му възлагат големи надежди. Предстои да видим какви ще са резултатите на двамата пилоти в ралито, както и какви ще са коментарите от страна на Фолксваген след него :D
Изображение
"ДМ ДООР" ЕООД - гаражни и индустриални секционни врати, автоматизация на врати и портали, ролетки, pvc завеси, автоматични бариери и още много други!
Аватар
beta_racing
 
Мнения: 3975
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 19:30
Местоположение: Пловдив
Име: Дамян Киров

Re: WRC 2011 - календар, новини, слухове

Мнениеот beta_racing » Вто Юли 12, 2011 11:46

Ето и интересни новини за Рали Монте Карло 2012 8) На пръв поглед ралито е направо огромно (ще има етапи от сряда до неделя!!!), но в събота и неделя етапите са сравнително малко (особено неделя - само един) :P

Рали Монте Карло, както знаем, отсъстваше от Световния рали шампионат през 2009, 2010 и 2011 година, когато бе кръг от IRC. То се завръща в световния календар и през следващата година ще бъде в още по-"класически" формат :wink: В сравнение с изданието си от тази година, през 2012-та, Рали Монте Карло ще бъде по-дълго с общо 340 километра, 100 от които ще са състезателни, а 240 - преходи. Състезанието не е било толкова дълго от 1995 година, когато Карлос Сайнц печели със Субару.

Шейкдаунът на ралито, както и откриването ще бъдат в Champ de Mars, Валанс на 17-ти Януари 2012 (вторник).
Маршрутът в сряда ще включва две минавания по класическите етапи "Le Moulinon-Antraigues" и "Burzet-St Martial", които се намират в южната част на региона Ардеш. Главният сервиз ще бъде във Валанс.
В четвъртък екипажите ще преминат по 6 етапа, но вече в северен Ардеш, както и в региона Haute Loire. Един от етапите е известният "Сен Боне льо Фроа", който се караше и в последните 3 години.
В петък започва дългото, близо 400-километрово пътуване на екипажите към Монако, като последователно се преминава по два пъти през етапите "St Jean en Royans-Font d’Urle", "Cimetiere de Vassieux-Col de Gaudissart" и "Montauban sur Ouveze-Eygalayes". Между двете минавания е организирана и отдалечена сервизна зона.
Следва почивка за екипажите в събота сутринта, която свършва следобед, когато се карат етапи от класиките в планините над Монте Карло, включително и две минавания през Кол де Турини.
80-тото издание на Рали Монте Карло ще завърши в неделя сутринта, 22-ри Януари с Power Stage между Sainte Agnes и Col de la Madone, чиято дължина ще е около 5 километра. Традиционното награждаване ще се проведе в същия ден, но следобед пред Place du Palais.

Ралито ще се състои от общо 17 етапа с 433 състезателни километра, а общата дължина ще е 1246 километра, което прави малко под 35% състезателна дистанция спрямо общата.

*Съжалявам за някои от имената, но просто не знам точното им произношение и съм ги запазил в "автентичен" вид на латиница :mrgreen: За другите, ако има грешки в произношението, се извинявам предварително :lol:

=================================================

Новини и за италианското рали във WRC през 2012 година, което все още не се знае със сигурност къде ще се проведе. Все пак има сериозни слухове, че ралито ще остане в Сардиния, въпреки че от NOS искат то да отиде на сушата, за да може да се събере повече публика. Информацията е от директора и заместник-директора на ралито :wink: Все пак това все още е не е 100-процентово, но е твърде вероятно. Ако все пак ралито не е на Сардиния, трябва да сме сигурни, че няма да е Санремо :( Пак ще е на макадам и.......пак няма да е на сушата :mrgreen: Сещайте се къде тогава....... 8) :lol: В такъв случай не мога да разбера за какво са напъните на NOS и за какво трябва да местят вече "пробягано" като организация рали и да тварят италианците с почти напълно нова такава :roll:
Изображение
"ДМ ДООР" ЕООД - гаражни и индустриални секционни врати, автоматизация на врати и портали, ролетки, pvc завеси, автоматични бариери и още много други!
Аватар
beta_racing
 
Мнения: 3975
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 19:30
Местоположение: Пловдив
Име: Дамян Киров

Re: WRC 2011 - календар, новини, слухове

Мнениеот beta_racing » Пет Юли 15, 2011 09:20

Плануваното участие в Рали Естония за отбора на Мини се проваля след катастрофа по време на тестове на Крис Мийк. Общото състояние на тестовата кола след инцидента е било добро - нямало е последици по ролбара и автомобилът е бил е оправен за 4 часа, след което тестовете са продължили. По-късно обаче са решили след края на тридневния тест (катастрофата е станала в първия ден), да транспортират колата обратно в Англия за пълно ремонтиране. Крис Мийк обяснява, че инцидентът не е бил нищо особено - просто е излезнал съвсем малко извън линията и е ударил камък, скрит в тревата. В следствие на удара е пострадало сериозно окачването на колата в предната й лява част. След края на деня, Мийк е "предостъпил" колата на Сордо, който е тествал в останалите два дни.

=====================================

Себастиан Ожие също направи катастрофа на тестовия автомобил на Ситроен по време на тестове за предстоящото Рали Финландия, провели се на около 100км южно от щаба на ралито Юваскила - http://www.youtube.com/watch?v=xyiP6tUxut8
Изображение
"ДМ ДООР" ЕООД - гаражни и индустриални секционни врати, автоматизация на врати и портали, ролетки, pvc завеси, автоматични бариери и още много други!
Аватар
beta_racing
 
Мнения: 3975
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 19:30
Местоположение: Пловдив
Име: Дамян Киров

ПредишнаСледваща

Назад към Световен рали шампионат

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 58 госта

cron