Страница 4 от 6

Re: WRC 2011 - автомобилите

МнениеПубликувано на: Пет Окт 29, 2010 14:06
от Niki Cvetkov
popodopolo написа:
sstancho89 написа:Принципно ако производителя каже,че максималната мощност е при 5500 об.в мин, това означава, че след тези обороти мощността намалява.
Добре Сордо сменя на високи обороти.А защо тогава Льоб сменя на малко под 6000?Знаем кой е шампиона в крайна сметка :D :D

Дай линк да видим онборд на Льоб където сменя скоростите под 6000 оборота че търсих но не успях да попадна на нищо!По възможност на асфалт защото настилката е от значение според мен а и има разлика от 1-ва до 4-та ли ще ги сменяш или пък от 4-та до 6-та/пак казвам,според мен/!

пп.На България,втория ден на спускане към Добра вода след мечето графиката показва че от 1-ва до 6-та включва скоростите на над 6000 оборота!


Пич ще ти задам един въпрос за размисъл :) максималната мощност ти е на 5500... достигаш до 5500 и решаваш, че там ти е максимума и нямаш нужда да пълниш повече и качваш една нагоре и след като качиш оборотомера отива на 4000 и колата губи отново време докато достигне максимална мощност при 5500, докато ако смениш на 7000 оборотите след това примерно падат на 5500, където ти е максималната мощност :wink:

Мисля, че така най-ясно и достъпно може да стане ясно :)

Re: WRC 2011 - автомобилите

МнениеПубликувано на: Пет Окт 29, 2010 14:29
от popodopolo
Niki Cvetkov написа: Пич ще ти задам един въпрос за размисъл :) максималната мощност ти е на 5500... достигаш до 5500 и решаваш, че там ти е максимума и нямаш нужда да пълниш повече и качваш една нагоре и след като качиш оборотомера отива на 4000 и колата губи отново време докато достигне максимална мощност при 5500, докато ако смениш на 7000 оборотите след това примерно падат на 5500, където ти е максималната мощност :wink:

Мисля, че така най-ясно и достъпно може да стане ясно :)

Мммммммммм,виж,това не ми беше минавало през главата но си 100% прав!Каза го възможно най-точно и лесно за възприемане! :roll:
Явно това е начина да си възможно най-много време в максималната мощност на автомобила! :roll:

Re: WRC 2011 - автомобилите

МнениеПубликувано на: Пет Окт 29, 2010 17:32
от fan73
За Форда се споменават малко над 300к.с. и 400 н.м. http://trackdaymotorsports.com/ford-fie ... nger.html/ ,а за Ситроена 304к.с. и 350н.м. при 3250 оборота http://www.worldcarfans.com/11009302872 ... y-unveiled

Re: WRC 2011 - автомобилите

МнениеПубликувано на: Пет Окт 29, 2010 19:42
от sstancho89
popodopolo написа:
sstancho89 написа:Принципно ако производителя каже,че максималната мощност е при 5500 об.в мин, това означава, че след тези обороти мощността намалява.
Добре Сордо сменя на високи обороти.А защо тогава Льоб сменя на малко под 6000?Знаем кой е шампиона в крайна сметка :D :D

Дай линк да видим онборд на Льоб където сменя скоростите под 6000 оборота че търсих но не успях да попадна на нищо!По възможност на асфалт защото настилката е от значение според мен а и има разлика от 1-ва до 4-та ли ще ги сменяш или пък от 4-та до 6-та/пак казвам,според мен/!

пп.На България,втория ден на спускане към Добра вода след мечето графиката показва че от 1-ва до 6-та включва скоростите на над 6000 оборота!



Моя грешка наистина сменя на малко над 6000.
Форда май не само се е доближил до Ситроен но и го е изпреварил.
Както казва мой приятел с конски сили се продава един автомобил, а с въртящ момент се печелят ралита...е ще имаме цял сезон на разположение за да разберем дали е вярно...

Re: WRC 2011 - автомобилите

МнениеПубликувано на: Пет Окт 29, 2010 19:53
от andrey kokalov
Защо гадаете колко са конете?Това няма никакво значение за динамиката на колата.Всеки писа,че макс. въртящ момент се постига около 5500 оборота,предполагам,че турбината работи до 6000 оборота.Идеята да се включват предавките около 7000 оборота е да има минимални падове на оборотите и колата постоянно да е в максимален въртящ момент.Това кара колата да върви и да се ускорява бързо.Все пак това са коли наперавени за максимална СРЕДНА скорост.Значение за нея имат главно предаване/респективно кутия/,изпускателна система и газоразпределението.Конете както винаги са следствие.Лошото е,че всеки тях гледа,а важен е само и единствено момента................. :wink:

Re: WRC 2011 - автомобилите

МнениеПубликувано на: Пет Окт 29, 2010 19:58
от popodopolo
Абе има някаква измама от пройзводителите според мен и в конете и в въртящият момент!
Ето,едно най обикновено Ево 9 би трябвало да ги троши отвсякъде тея ВРЦ-та :lol: :lol: :lol:
http://www.carfolio.com/specifications/ ... 5#a_engine
http://en.wikipedia.org/wiki/Mitsubishi ... _Evolution
пп.Въртящият момент го дават на 1л. обем в първия линк!!!

Re: WRC 2011 - автомобилите

МнениеПубликувано на: Съб Окт 30, 2010 19:46
от sstancho89
popodopolo написа:Абе има някаква измама от пройзводителите според мен и в конете и в въртящият момент!
Ето,едно най обикновено Ево 9 би трябвало да ги троши отвсякъде тея ВРЦ-та :lol: :lol: :lol:
http://www.carfolio.com/specifications/ ... 5#a_engine
http://en.wikipedia.org/wiki/Mitsubishi ... _Evolution
пп.Въртящият момент го дават на 1л. обем в първия линк!!!



Нали се сещаш, че не е само двигатела.Скоростна кутия,лаг...

Re: WRC 2011 - автомобилите

МнениеПубликувано на: Пон Ное 01, 2010 09:23
от cutflash
sstancho89 написа:
popodopolo написа:Абе има някаква измама от пройзводителите според мен и в конете и в въртящият момент!
Ето,едно най обикновено Ево 9 би трябвало да ги троши отвсякъде тея ВРЦ-та :lol: :lol: :lol:
http://www.carfolio.com/specifications/ ... 5#a_engine
http://en.wikipedia.org/wiki/Mitsubishi ... _Evolution
пп.Въртящият момент го дават на 1л. обем в първия линк!!!



Нали се сещаш, че не е само двигатела.Скоростна кутия,лаг...


Тегло ?! Окачване ?!

Re: WRC 2011 - автомобилите

МнениеПубликувано на: Пон Ное 01, 2010 19:44
от sstancho89
popodopolo написа:Абе има някаква измама от пройзводителите според мен и в конете и в въртящият момент!
Ето,едно най обикновено Ево 9 би трябвало да ги троши отвсякъде тея ВРЦ-та :lol: :lol: :lol:
http://www.carfolio.com/specifications/ ... 5#a_engine
http://en.wikipedia.org/wiki/Mitsubishi ... _Evolution
пп.Въртящият момент го дават на 1л. обем в първия линк!!!



btw въртящия момент е сила и се мери в Нютонметри а в случая са казали,че е 207Нм за 1л обем на двигатела.

Re: WRC 2011 - автомобилите

МнениеПубликувано на: Сря Ное 03, 2010 09:18
от Martin Dimitrov
Според мен не трява да се гледа единствено съотношението мощност тегло,но също аеродинамика,притискане,спирачните апарати,амортисьорите и най-важното издръжливоста и пилота зад волана.През 2001 Ричард Бърнс (лека му пръст) спечели заради доброто си каране и издръжливоста на импрезата върпеки че тя беше втора-трета по бързина.

Re: WRC 2011 - автомобилите

МнениеПубликувано на: Сря Дек 08, 2010 09:00
от popodopolo
DS3 WRC-тест на асфалт....
http://www.youtube.com/watch?v=ji9k3OVDX98

Re: WRC 2011 - автомобилите

МнениеПубликувано на: Сря Дек 08, 2010 22:40
от tonive
браво на ситроен ако форд и мини са на това ниво то 2011 ще е един интересен шампионат

Re: WRC 2011 - автомобилите

МнениеПубликувано на: Чет Дек 09, 2010 00:00
от Цанев
tonive написа:браво на ситроен ако форд и мини са на това ниво то 2011 ще е един интересен шампионат

Според мен Форд са на косъм от това ниво, а Мини с това комби чак 2012 може да видим редовни битки за 3 ката.

Re: WRC 2011 - автомобилите

МнениеПубликувано на: Чет Дек 09, 2010 15:11
от uBo
Цанев написа:
tonive написа:браво на ситроен ако форд и мини са на това ниво то 2011 ще е един интересен шампионат

Според мен Форд са на косъм от това ниво, а Мини с това комби чак 2012 може да видим редовни битки за 3 ката.

те мини ..... ся и за дакар се натискат
а дано 2011 да е много интересно и много победи на ситроен

Re: WRC 2011 - автомобилите

МнениеПубликувано на: Чет Дек 16, 2010 22:02
от txl
Интервю с Канкунен, говори за група Б, WRC и бъдещите WRC:
http://www.siol.net/avtomoto/zanimivosti/2010/12/o_evoluciji_svetovnega_relija_z_juho_kankkunenom.aspx