Страница 2 от 7

Re: Рали Финландия 2010

МнениеПубликувано на: Пон Юли 26, 2010 10:06
от madGRaF
Не само Тойота кара, а и Форд после и Субару ;)

Re: Рали Финландия 2010

МнениеПубликувано на: Пон Юли 26, 2010 10:49
от BradurS
madGRaF написа:Не само Тойота кара, а и Форд после и Субару ;)

... и Хюндай...

Re: Рали Финландия 2010

МнениеПубликувано на: Пон Юли 26, 2010 19:38
от topper
И сега ако вземе да опука Матю Уилсън,който традиционно си кара най-отзад от ВРЦ-тата тоя направо трябва да се откаже от ралитата :D

Re: Рали Финландия 2010

МнениеПубликувано на: Пон Юли 26, 2010 19:47
от madGRaF
Матю беше млада надежда, но сега е само надежда :mrgreen:

Re: Рали Финландия 2010

МнениеПубликувано на: Пон Юли 26, 2010 21:14
от vikikos
Не мисля,че ще му е проблем първата 6-ца...ще разберем скоро.

Re: Рали Финландия 2010

МнениеПубликувано на: Вто Юли 27, 2010 02:48
от Heaton
Мнеее Раиконен няма да се впише във Финландия,ще видите,а Канкунен ще му стискам палци да ги напляска ,иначе силно се надявам Солберг да запише победа,по сърцат шофьор от него няма,бори се,не пада духом,страхотен е.

Re: Рали Финландия 2010

МнениеПубликувано на: Вто Юли 27, 2010 09:34
от Цецо
Абе само да не се окаже, че оня с тренировъчното безрисково каране, накрая пак е направил една минута на втория без да иска :):):)

Иначе който и да спечели все ще е екшън и все ще се кефя:

Мико се нуждае отчаяно от победата за да излезе от дупката. Шефа му пък съвсем..... там налягането под капака е направо страшно. А и са пред финландска публика на юбилейно рали.
Едва ли има фен който не би се изкефил на дълго чаканата победа за Петер.
Ожие има какво да доказва на другия Себастиян.
Сордо има нужда да доказва че е втори пилот на Ситроен, щото в последно време е трети :)
Лоьб...... си е Лоьб :)

Райконен дано поне завърши. Щото колкото и да е леден, ще излезе пренавит, няма начин. Канкунен ако завърши ще е добре, а ако влезе в 10-ката ще е чудо, макар че му желая и подиум :)

Абе това е Рали (с главна буква). Само като погледна заявките и почвам да се втрисам от завист.

Re: Рали Финландия 2010

МнениеПубликувано на: Вто Юли 27, 2010 17:45
от rally_m
Струвами се, че дядо Канкунен въобще не е за изхвърляне и за подценяване. Много от "младите надежди" ще останат втрещени :) Дано някой да вземе да прихване от неговия стил на каране, че по-често да гледаме вратите на тея ВРЦ-та, нещо неискат да се лепят насекоми напоследък по страничните стъкла :lol:

Re: Рали Финландия 2010

МнениеПубликувано на: Вто Юли 27, 2010 18:49
от Цецо
Е що бе, Мико се плъзга отвреме навреме.
Но "проблема" всъщност не е в пилотите. Просто сега ВРЦ колите са такива, че плъзгането в повечето случаи носи негативи, особенно на стабилни настилки. Факт - Лоьб има един от най - скучните стилове на каране , движи се като по релси. Ама накрая е няколко минути пред яко плъзгащите. Отделно, че явно въртящия момент на Цитруса е много добре разпределен и му позволява да спре повече преди завоя, да го вземе по контролирано и след това да дръпне рязко. Докато при Фикуса и Мико се забелязва стремеж за влизане с по височка скорост и контролирано плъзване. Явно губи след завоя и се стреми да компенсира вътре. Това се виждаше добре в България на асфалта, Цитруса се движи като формула 1, Форда чат пат проплъзне, а старата 307-ца, направо цвилеше по всички завои. Така че ако дадеш на Льоб една B колица - ще се плъзга по асфалта все едно е в Норвегия, де ще ходи :)

Ще видим догодина с новите каручки как ще е. Дано орязания мотор да ги принуди да атакуват по атрактивно завоите. Щото кой не се радва да ги гледа напред с вратите :)

Re: Рали Финландия 2010

МнениеПубликувано на: Вто Юли 27, 2010 18:58
от Ferjancz
Сигурен съм, че потчти няма рали фен, който да не му се иска да види Канкунен на челни позиции, още повече като за последно негово рали, още повече пък и юбилейно. Аз също съм от тях, ама има в мен една дозичка песимизъм, щото все пак доста време не е правил навалица по етапите. Макар, че Матю татин сладък, съм сигурен, че ще е отвят като прани гащи от тел. Но пък го има другия момент, в който Канкунен да не дава газ и да направи малко повече шоу за публиката по етапите, така както направи Ари Ватанен, в едно от последните си ралита, не помя кое бе, но по завоите беше настрани с извадена ръка през прозореца и всички го поздравяваха и умираха от кеф. Офф: това с буболечките по страничните прозорци е на Рьол изказване :mrgreen:

Въпреки многото си неуспехи до този момент, силно се надявам Кими да запази самообладание и както се казва, да завърши, ама поне да не прекара през таван този пусти Ситроен, че свят му се зави. А ако си говорим за пренавиване, то определено пренавит ще е Хирвонен. Някой по-горе спомена - юбилейно рали, собствен терен, липса на успехи последно време, другаря Уилсън и той нещо взе да подпиква газ. Та ако ще има пренавит , то той ще да е и най-много да раздруса букачките и боровете около пътя. А оня с разходките, хмм , пак някой ще е разреван след ралито, ама да видим кой ще е :mrgreen: Въпреки, че Ожие в момента е супер силен пилот и съм 100% сигурен, че ще окаже отпор до последния метър. А Сордо , без да ми се сърдят феновете му, за мен винаги ще си остане безличен и посредствен пилот. Ако не се понапъне, да не му изстине мястото в Ситроен 1, накъдето май се е запътил. Обаче Солберг, а бе те и финладците му се радват на тоз човек. Ако има някой, който да заслужава подиум, да не кажем първо ( имагинерно обаче ) място, то това т.нар. бат Пешо. Изкопа земята, само и само да не пропуска сезон и да продължи да кара, евала! Фордотрошачката Латвала, ей така както си трае, да не вземе да избухне , че тогава всички ще гледаме ей така :shock: другаря Уилсън още повече. Ама нищо не знае :)

Re: Рали Финландия 2010

МнениеПубликувано на: Вто Юли 27, 2010 19:05
от Ferjancz
Цецо написа:Е що бе, Мико се плъзга отвреме навреме.
Но "проблема" всъщност не е в пилотите. Просто сега ВРЦ колите са такива, че плъзгането в повечето случаи носи негативи, особенно на стабилни настилки. Факт - Лоьб има един от най - скучните стилове на каране , движи се като по релси. Ама накрая е няколко минути пред яко плъзгащите. Отделно, че явно въртящия момент на Цитруса е много добре разпределен и му позволява да спре повече преди завоя, да го вземе по контролирано и след това да дръпне рязко. Докато при Фикуса и Мико се забелязва стремеж за влизане с по височка скорост и контролирано плъзване. Явно губи след завоя и се стреми да компенсира вътре. Това се виждаше добре в България на асфалта, Цитруса се движи като формула 1, Форда чат пат проплъзне, а старата 307-ца, направо цвилеше по всички завои. Така че ако дадеш на Льоб една B колица - ще се плъзга по асфалта все едно е в Норвегия, де ще ходи :)

Ще видим догодина с новите каручки как ще е. Дано орязания мотор да ги принуди да атакуват по атрактивно завоите. Щото кой не се радва да ги гледа напред с вратите :)


Бе да ти кажа далеч съм от мисълта, че Форд или Ситроен стоят по-добре. При ВРЦ колите всяко болтче подлежи на регулиране, и това как ще ти стои колата си е въпрос на настройки и желания на самия пилот. Шумахер, защо толкова дръпна Ферари напред, ми защото знаеше точно какво иска от колата. А пък това с пързалянето си е маскима от време оно - колкото повече пързаляш, толкова повече губиш! Да не даваме сега примери от рали България 2003 с Бруно Тири и един наш пилот, ама няма да му казвам името, че ще ме изядът с працалите :mrgreen: :mrgreen:

Re: Рали Финландия 2010

МнениеПубликувано на: Вто Юли 27, 2010 19:18
от Цецо
Незнам братче. Гледах ги и на макадама в Гърция и Турция, гледам и на асфалта тука. Определено Фикуса се плъзга повече от Цитруса. Айде да кажеш Мико е от северната школа, Лоьб пък е колоездач :). Ама то всички Фикуси се плъзгат повече от всички Цитруси. Не коментираме Кен Блок който на всички минавания в Турция смяташе за задължително да се движи извън идеалната линия, чудно как задържайки се върху пътя :)

Re: Рали Финландия 2010

МнениеПубликувано на: Чет Юли 29, 2010 17:58
от P.Solberg
Хирвонен най-бърз в днешния шейкдаун:
1. HIRVONEN. Ford Focus RS WRC 09. 2:02.2
=2. LATVALA. Ford Focus RS WRC 09. 2:02.3
=2. LOEB. Citroen C4 WRC. 2:02.3
4. OGIER. Citroen C4 WRC. 2:02.4
5. SORDO. Citroen C4 WRC. 2:02.6
6. P. SOLBERG. Citroen C4 WRC. 2:03.0
7. WILSON. Ford Focus RS WRC 08. 2:04.0
8. H. SOLBERG. Ford Focus RS WRC 08. 2:04.6
=9. OSTBERG. Subaru Impreza WRC06. 2:05.2
=9. RAIKKONEN. Citroen C4 WRC. 2:05.2
10. Al QASSIMI. Ford Focus RS WRC 08. 2:06.6
11. KANKKUNEN. Ford Focus RS WRC 08. 2:08.4

Ралито започва днес с церемониален старт и първия етап, който е близо 5 километра.

Re: Рали Финландия 2010

МнениеПубликувано на: Чет Юли 29, 2010 19:40
от popodopolo
Вече финишират....Канкунен най-назад засега от WRC-тата!Дори Яри Кетомаа с Фиеста S2000 е пред него! :roll:
M.Остберг е пред синчето :lol:
Хахаха....Фордовете зад П.Солберг.....остава само двамата Себастиановци и свършва етапа!Леле.....Уйлсън ще намрази и това рали :lol:

Re: Рали Финландия 2010

МнениеПубликувано на: Чет Юли 29, 2010 19:53
от P.Solberg
Основната група завърши на първия етап:
1. 11 P. SOLBERG 2:33.2 0.0 0.0
2. 3 M. HIRVONEN 2:34.2 +1.0 +1.0
3. 1 S. LOEB 2:34.8 +0.6 +1.6
4. 4 J. LATVALA 2:34.8 0.0 +1.6
5. 2 S. OGIER 2:36.4 +1.6 +3.2
6. 6 H. SOLBERG 2:36.4 0.0 +3.2
7. 7 D. SORDO 2:37.0 +0.6 +3.8
8. 5 M. WILSON 2:38.6 +1.6 +5.4
9. 15 M. ÖSTBERG 2:38.6 0.0 +5.4
10. 14 K. AL QASSIMI 2:39.6 +1.0 +6.4
11. 8 K. RÄIKKÖNEN 2:39.6 0.0 +6.4
12. 29 J. KETOMAA 2:42.6 +3.0 +9.4
13. 12 J. KANKKUNEN 2:42.8 +0.2 +9.6
14. 51 J. HÄNNINEN 2:44.0 +1.2 +10.8
15. 24 P. SANDELL 2:44.6 +0.6 +11.4