

Удоволствието никак не беШе евтино за съжаление


Ето и груби цени, заЩото не успях да запомня всичко точно (цените са в двете посоки):
Сърбия - малко под 30 Евро (такси за магистралата)
Унгария - 14 Евро за винетка + забравих колко такса за магистралата (само от границата със Сърбия до БудапеЩа)
Словакия - 9 Евро за винетка
Ферибот Талин-Хелзинки - ето тук вече започва сечта



Финландия - няма такси или винетки. Хотелът в Юваскила бе 480 Евро за човека по три ноЩувки, което прави по 40 Евро на човек на ден


Горивото във Финландия в момента е около 1.15 Евро дизел и около 1.40-1.50 Евро бензин

Билетът за ралито бе 55 Евро, като всичко, което можете да се сетите, бе вклЮчено. Ако не искаШ такъв билет, входът в сервиза бе по 7 Евро, а за етап по 22 Евро.
По организацията на ралито...


Сервизният парк бе препъвъзходен - на входовете и изходите можеШе да се закупят билети, а хората се проверяваха стриктно. Вътре бе много хубаво - магазините бяха в едната страна, а заводските отбори бяха в другата страна. Останалите бяха разпръснати измежду магазините и заводските отбори, та дори и на други места, заЩото бяха доста

В сградата Павильонки имаШе някакво изложение по случай 60-годиШнината на ралито. За съжаление не можах да отида там

За етапите: тъй като не познавахме региона много добре (не, че нямаШе да се оправим, но не ни се рискуваШе) реШихме да ползваме зоните за публика. Така и така имахме пропуски, поне да видим как "работят"

Първия ден бяхме горе-долу по средата на СЕ8/СЕ10 Михинпаа. Отидохме доста по-рано, за да се "презастраховаме" от многото хора (вече бяхме видели за какво става въпрос предния ден на СЕ1




Не мога всичко да кажа в момента, но имаШе подробности от следния род: отгоре написах за тези знаци, оказваЩи местата за паркиране - на обратната им страна, т.е. докато си тръгваШ към колата, имаШе голяма усмивка (от този род -

Щом се бяха сетили за такава подробност се сетете какво може да са пропуснали


Зоните за публика и в двата дни бяха организирани много добре. На тази на Михинпаа дори бяха ожънали част от една нива, за да може там да минават хората




ИмаШе зони за пресичане на пътя, които бяха обозначени с ленти - от двете страни на пътя имаШе марШали, които пускаха хората. Щом марШалите казваха, хората тръгваха и обратно. Никой, ама наистина никой


Другото различно неЩо е не само тази стрикност у хората, но и самото ходене на рали. Имам чувството, че ходят на рали като на събор на село (колкото и смеШно да звучи)



Да се върна пак на сервизната зона...имаШе огромна сцена с две огромни видео стени, които можеха да се видят от двата края на сервиза. На сцената бе награждаването в събота вечер. Не мога да ви опиШа атмосферата с думи




Ох...когато се върна може да напиШа една по-подробна историйка (и със снимки), заЩото в момента ми е много трудно с тази клавиатура

