Рали Финландия 2010

Дискусия за Световния рали шампионат

Re: Рали Финландия 2010

Мнениеот beta_racing » Сря Юли 14, 2010 11:43

Равносметка след проверката в сайта :D

На фона на високия финландски стандарт (5-6-7 евро за една 330мл биричка :mrgreen:) билетче от 55 евро на човек за трите дни си е направо евтинийка :D И тъй като ралито е юбилейно (60-то) в тези 55 евро влиза абсолютно всичко, за което можете да се сетите - посещение на абсолютно всички специални етали, включтелно посещение на шейкдауна и откриващия етап в Юваскила, посещение на всички сервизни зони, посещение на юбилейното парти на ралито в събота вечер и посещение на още 2-3 места, свързани с ралито, които сега не ми идват на акъла :D Единственото нещо, за което не споменават е паркингът... :wink:
Има и друг билет/пропуск, който е само за мотоцикелтисти и който в последно време бил много популярен. Освен всичко, което позволява горепосоченият билет, този пропуск включва и паркинг за мотора на зрителя/зритлите и струва 65 евро.
Има и разбити цени на билети само за шейкдауна, само за един специален етап, само за един сервиз, само за, само за.... :D
Онлайн магазинът им вече не работи. Така пише в сайта. Билети могат да се купят от бензиностанции "Несте" из цяла Финландия (посочени са в сайта), както и в щаба на ралито на място.

Тази година ралито ще се състои от само 2 състезателни дни, защото е юбилейно (въпреки че можеше точно поради тази причина да го направят в 4 дни, както позволяват новите правила, но това си е мое мнение :mrgreen:). Всичко започва в четвъртък с церемониалното откриване, последвано от първия етап Лааявуори, намиращ се в покрайнините на Юваскила (по-рано през деня е шейкдаунът). В петък екипажите се отправят към известните етапи Уурия и Юкоярви, които карат два пъти без сервизен парк (а само с презареждане между двете им минавания). След второто минаване колите се връщат в Юваскила, след което се отправят отново към етапите, но този път карат Ланкамаа (който всъщност се кара само един път в ралито), Сиркамяки и Михинпаа. След тези три етапа следва презареждане (отново без сервиз). После се връщат на Сиркамяки и Михинпаа, последвани от второто минаване по късия Лааявуори, с който първият пълен състезателен ден приключва.

В неделя състезателите правят дълъг преход от над 100км до етапите Колонкулма и Вяяринмая, през които преминават само един път в ралито. Отново следва презареждане без сервизна зона и още 70км преход до първото минаване на етапа Суркее. Разбира се, най-накрая следва сервиз, след който са първите минавания по етапите Леусту и Химос, които са последвани от презареждане (без сервиз). След презареждането се кара за втори път по Суркее. После има сервиз, след който ралито завършва с втората "врътка" по Леусту и Химос.

Като цяло ралито е с дължина от 1316.22 километра, от които в етапи са 308.94. Това прави 23.47% от целия маршрут, което е доста под неписаните стандарти от 30-35% специални етапи в едно рали. Но това е Рали Финландия... :D
Изображение
"ДМ ДООР" ЕООД - гаражни и индустриални секционни врати, автоматизация на врати и портали, ролетки, pvc завеси, автоматични бариери и още много други!
Аватар
beta_racing
 
Мнения: 3975
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 19:30
Местоположение: Пловдив
Име: Дамян Киров

Re: Рали Финландия 2010

Мнениеот beta_racing » Сря Юли 14, 2010 12:02

Нещото, което ми направи най-голямо впечатление при разглеждането на документите на ралито, е че има ПАРОЛИ на много от файловете като, например, на детайлните карти, на пътните книги (от щаб до сервиз; от сервиз до шейкдаун и т.н.), на чертежите и на други неща :roll:
Всички те са приложения към Рали Гид 2 на ралито. Самият гид без тях (само текста му) е даден отделно и не е заключен.

Отделно по-долу в същата страница (http://www.nesteoilrallyfinland.fi/en/competitors/) е посочен и Рали Гид 1, който отново е даден сам с извадени неговите приложения отдолу (само едно е с парола).

Наистина не виждам смисъла от това нещо. Публиката как ще реши къде да иде, ако трябва да се ориентира само по тази карта - http://www.nesteoilrallyfinland.fi/atta ... -20253.pdf
Че това като се принтира няма да може да се чете нищо :? Дано да има някаква логика в заключването на всички тези файлове. За сега обаче не мога да я открия... :roll:
Изображение
"ДМ ДООР" ЕООД - гаражни и индустриални секционни врати, автоматизация на врати и портали, ролетки, pvc завеси, автоматични бариери и още много други!
Аватар
beta_racing
 
Мнения: 3975
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 19:30
Местоположение: Пловдив
Име: Дамян Киров

Re: Рали Финландия 2010

Мнениеот bat_jori » Пет Юли 23, 2010 16:26

Антон Ален няма да кара във Финландия въпреки заявката си
Аватар
bat_jori
 
Мнения: 1892
Регистриран на: Чет Юли 07, 2005 21:10
Местоположение: Костенец
Име: Георги Ваклин

Re: Рали Финландия 2010

Мнениеот Heaton » Нед Юли 25, 2010 00:33

Льоб отивал на разходка,без излишни рискове,то няма и смисъл аз лично ще стискам де що палци имам за Солберг,легнал ми е на сърцето и това е :oops:
Аватар
Heaton
 
Мнения: 144
Регистриран на: Пон Юли 12, 2010 15:59
Име: Стилян Иванов

Re: Рали Финландия 2010

Мнениеот dod0 » Нед Юли 25, 2010 02:04

Тестове на Хирвонен преди ралито - http://vbox7.com/play:9076d210 :) :)
GLOBUL RALLY TEAM !!!
Аватар
dod0
 
Мнения: 502
Регистриран на: Нед Сеп 21, 2008 14:35
Местоположение: Sliven
Име: Dobromir Ivanov

Re: Рали Финландия 2010

Мнениеот popodopolo » Нед Юли 25, 2010 11:14

dod0 написа:Тестове на Хирвонен преди ралито - http://vbox7.com/play:9076d210 :) :)

Тоя с това каране трудно ще се качи на стълбичката.... :lol: :lol: :lol:
Льоб и Сордо колкото и да "разпускат" пак ще го накажат/да се надяваме Ожие и Солберг също/!
Пък после да го видим с Уйлсън дали ще плюят ралито :shock: :shock: :shock:


пп.Как ги намразих тея от Форд,не е истина :evil:
ИзображениеМонтоя беше ненормален в годините си в отбора на Уилямс
Аватар
popodopolo
 
Мнения: 753
Регистриран на: Пет Юни 29, 2007 15:24
Име: Николай Атанасов

Re: Рали Финландия 2010

Мнениеот P.Solberg » Нед Юли 25, 2010 11:16

Очаквам както Льоб уж е във ваканционно настроение, ще им набият трътките и на Хирвонен, и на Латвала. Форд отдавна не е световен отбор, а работилница за пари на Уилсън.
Аватар
P.Solberg
 
Мнения: 4881
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 13:47
Местоположение: Варна
Име: Владимир Гатев

Re: Рали Финландия 2010

Мнениеот Heaton » Нед Юли 25, 2010 13:49

Стига бе,защо така за форд,какво искаш да кажеш Солберг,защо не е световен отбор,просто нямат добър автомобил в момента мисля аз,е и шофьор.Рали финландия не може да има лесна победа,или хирвонен или солберг са фаворититите ми,освен ако не се окаже че релаксирания стил на Себ е 20 секунди пред стадото,но не вярвам,финландия е много,много трудно рали,и ако искаш да си първи трябва да се поемат рискове.Лоеб нали го спечели мисля преди две години не знам,и каза че за пръв и последен път в живота си е бил flat out във финландия.
Аватар
Heaton
 
Мнения: 144
Регистриран на: Пон Юли 12, 2010 15:59
Име: Стилян Иванов

Re: Рали Финландия 2010

Мнениеот topper » Нед Юли 25, 2010 14:35

Форд нямат нищо ново по колата си от сезон 2009,а и струва ми се Хирвонен сам не си вярва,че може да постигне нещо през този сезон.Стискам палци на Петер,дано успее този път.
Аватар
topper
 
Мнения: 56
Регистриран на: Вто Авг 14, 2007 22:29
Име: Марио Драгомиров

Re: Рали Финландия 2010

Мнениеот P.Solberg » Нед Юли 25, 2010 14:46

Много лесно се вижда като изгледаш един бокс на Ситроен и един бокс на Форд. Това си е мое мнение, не ангажирам никого. Но Ситроен работят върху пилотите си, Малкълм Уилсън работи за джоба си и то се вижда. Латвала е във Форд, защото осигурява не малка част от бюджета. Ожие е в Ситроен, заради това, че има качества и му намериха бюджет, за да кара. Коренно различна позиция - и докато Латвала потроши примерно 10 коли, Ожие след година две ще продаде поне 10 000 ситроена само на фенове. Както Льоб прави това от шест години и сигурно е осигурил бюджета поне за 3 от 6-те години. Друг пример - Ситроен направиха шоу за 15 000 души на жълтите павета, Малкълм Уилсън оплю безочливо ралито, както и неговите английски протежета. Ето защо, аз Форд определено няма да си купя, примерно.
Аватар
P.Solberg
 
Мнения: 4881
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 13:47
Местоположение: Варна
Име: Владимир Гатев

Re: Рали Финландия 2010

Мнениеот Heaton » Нед Юли 25, 2010 16:18

Ахааа благодаря за пояснението,но все пак да не забравяме че форд е единия от двата производителя които все още са във шампионата,а това че оплюха ралито е нормално то бе катастрофално за тях,мико и да си вярва и да не си вярва просто не е от необходимото ниво,за жалост никои не е на нивото на французина,единствения които можеше да му се противопостави беше Грьонхолм а тои се оттегли,Томи също но ги няма вече големите остана само Льоб да се гъбарка с младежта,подкрепям Солберг изцяло но и съм реалист за шансовете му срещу шампиона а те са...нулеви за жалост.И все пак идва едно от наи-добрите ралита за сезона вярвам че ще е много,много яко.
Аватар
Heaton
 
Мнения: 144
Регистриран на: Пон Юли 12, 2010 15:59
Име: Стилян Иванов

Re: Рали Финландия 2010

Мнениеот P.Solberg » Нед Юли 25, 2010 16:26

Във фенските прогнози - Льоб и Хирвонен са почти изравнени като предпочитания, Солберг също набира сериозен процент.
Аватар
P.Solberg
 
Мнения: 4881
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 13:47
Местоположение: Варна
Име: Владимир Гатев

Re: Рали Финландия 2010

Мнениеот popodopolo » Нед Юли 25, 2010 17:44

Пожелавам три Цитрона на стъллбичката.....А Уйлсън-да го *уха :lol:
Сигурен съм че и финландското рали няма да му хареса :wink:
ИзображениеМонтоя беше ненормален в годините си в отбора на Уилямс
Аватар
popodopolo
 
Мнения: 753
Регистриран на: Пет Юни 29, 2007 15:24
Име: Николай Атанасов

Re: Рали Финландия 2010

Мнениеот Loeb » Пон Юли 26, 2010 00:06

http://gong.bg/view_article.php?article_id=147797

Да видим старото куче какво може още.
Аватар
Loeb
 
Мнения: 399
Регистриран на: Чет Май 25, 2006 16:30
Местоположение: Варна
Име: Тодор Генков

Re: Рали Финландия 2010

Мнениеот Heaton » Пон Юли 26, 2010 01:12

Хе хе един голям шампион от ерата на чудовищната група Б,Пежо,Ланчиа и накрая маи даже и за тоиота кара.Ще е яко,гледах из нета ,че въпреки голямата разлика в конските сили,днешните рали автомобили дават много по-добри времена на отсечките.
Аватар
Heaton
 
Мнения: 144
Регистриран на: Пон Юли 12, 2010 15:59
Име: Стилян Иванов

Следваща

Назад към Световен рали шампионат

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта

cron