|
||
madGRaF написа:Не само Тойота кара, а и Форд после и Субару
Цецо написа:Е що бе, Мико се плъзга отвреме навреме.
Но "проблема" всъщност не е в пилотите. Просто сега ВРЦ колите са такива, че плъзгането в повечето случаи носи негативи, особенно на стабилни настилки. Факт - Лоьб има един от най - скучните стилове на каране , движи се като по релси. Ама накрая е няколко минути пред яко плъзгащите. Отделно, че явно въртящия момент на Цитруса е много добре разпределен и му позволява да спре повече преди завоя, да го вземе по контролирано и след това да дръпне рязко. Докато при Фикуса и Мико се забелязва стремеж за влизане с по височка скорост и контролирано плъзване. Явно губи след завоя и се стреми да компенсира вътре. Това се виждаше добре в България на асфалта, Цитруса се движи като формула 1, Форда чат пат проплъзне, а старата 307-ца, направо цвилеше по всички завои. Така че ако дадеш на Льоб една B колица - ще се плъзга по асфалта все едно е в Норвегия, де ще ходи
Ще видим догодина с новите каручки как ще е. Дано орязания мотор да ги принуди да атакуват по атрактивно завоите. Щото кой не се радва да ги гледа напред с вратите
Назад към Световен рали шампионат
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 69 госта