Рали Финландия 2010

Дискусия за Световния рали шампионат

Re: Рали Финландия 2010

Мнениеот madGRaF » Пон Юли 26, 2010 10:06

Не само Тойота кара, а и Форд после и Субару ;)
Изображение
Аватар
madGRaF
 
Мнения: 288
Регистриран на: Нед Май 01, 2005 14:52
Местоположение: Велико Търново
Име: Пламен Илиев

Re: Рали Финландия 2010

Мнениеот BradurS » Пон Юли 26, 2010 10:49

madGRaF написа:Не само Тойота кара, а и Форд после и Субару ;)

... и Хюндай...
Honda - The Power Of Dreams
Аватар
BradurS
 
Мнения: 2958
Регистриран на: Вто Авг 09, 2005 15:23
Местоположение: Севлиево, В. Търново
Име: Ивайло Христов

Re: Рали Финландия 2010

Мнениеот topper » Пон Юли 26, 2010 19:38

И сега ако вземе да опука Матю Уилсън,който традиционно си кара най-отзад от ВРЦ-тата тоя направо трябва да се откаже от ралитата :D
Аватар
topper
 
Мнения: 56
Регистриран на: Вто Авг 14, 2007 22:29
Име: Марио Драгомиров

Re: Рали Финландия 2010

Мнениеот madGRaF » Пон Юли 26, 2010 19:47

Матю беше млада надежда, но сега е само надежда :mrgreen:
Изображение
Аватар
madGRaF
 
Мнения: 288
Регистриран на: Нед Май 01, 2005 14:52
Местоположение: Велико Търново
Име: Пламен Илиев

Re: Рали Финландия 2010

Мнениеот vikikos » Пон Юли 26, 2010 21:14

Не мисля,че ще му е проблем първата 6-ца...ще разберем скоро.
vikikos
 
Мнения: 446
Регистриран на: Сря Яну 07, 2009 21:49
Местоположение: варна
Име: ВИХРЕН ХРИСТОВ

Re: Рали Финландия 2010

Мнениеот Heaton » Вто Юли 27, 2010 02:48

Мнеее Раиконен няма да се впише във Финландия,ще видите,а Канкунен ще му стискам палци да ги напляска ,иначе силно се надявам Солберг да запише победа,по сърцат шофьор от него няма,бори се,не пада духом,страхотен е.
Аватар
Heaton
 
Мнения: 144
Регистриран на: Пон Юли 12, 2010 15:59
Име: Стилян Иванов

Re: Рали Финландия 2010

Мнениеот Цецо » Вто Юли 27, 2010 09:34

Абе само да не се окаже, че оня с тренировъчното безрисково каране, накрая пак е направил една минута на втория без да иска :):):)

Иначе който и да спечели все ще е екшън и все ще се кефя:

Мико се нуждае отчаяно от победата за да излезе от дупката. Шефа му пък съвсем..... там налягането под капака е направо страшно. А и са пред финландска публика на юбилейно рали.
Едва ли има фен който не би се изкефил на дълго чаканата победа за Петер.
Ожие има какво да доказва на другия Себастиян.
Сордо има нужда да доказва че е втори пилот на Ситроен, щото в последно време е трети :)
Лоьб...... си е Лоьб :)

Райконен дано поне завърши. Щото колкото и да е леден, ще излезе пренавит, няма начин. Канкунен ако завърши ще е добре, а ако влезе в 10-ката ще е чудо, макар че му желая и подиум :)

Абе това е Рали (с главна буква). Само като погледна заявките и почвам да се втрисам от завист.
Цецо
 
Мнения: 169
Регистриран на: Пон Апр 19, 2010 10:49
Име: Цветан Мудров

Re: Рали Финландия 2010

Мнениеот rally_m » Вто Юли 27, 2010 17:45

Струвами се, че дядо Канкунен въобще не е за изхвърляне и за подценяване. Много от "младите надежди" ще останат втрещени :) Дано някой да вземе да прихване от неговия стил на каране, че по-често да гледаме вратите на тея ВРЦ-та, нещо неискат да се лепят насекоми напоследък по страничните стъкла :lol:
Аватар
rally_m
 
Мнения: 528
Регистриран на: Съб Апр 16, 2005 18:15
Местоположение: Шумен
Име: Бойко Стойчев

Re: Рали Финландия 2010

Мнениеот Цецо » Вто Юли 27, 2010 18:49

Е що бе, Мико се плъзга отвреме навреме.
Но "проблема" всъщност не е в пилотите. Просто сега ВРЦ колите са такива, че плъзгането в повечето случаи носи негативи, особенно на стабилни настилки. Факт - Лоьб има един от най - скучните стилове на каране , движи се като по релси. Ама накрая е няколко минути пред яко плъзгащите. Отделно, че явно въртящия момент на Цитруса е много добре разпределен и му позволява да спре повече преди завоя, да го вземе по контролирано и след това да дръпне рязко. Докато при Фикуса и Мико се забелязва стремеж за влизане с по височка скорост и контролирано плъзване. Явно губи след завоя и се стреми да компенсира вътре. Това се виждаше добре в България на асфалта, Цитруса се движи като формула 1, Форда чат пат проплъзне, а старата 307-ца, направо цвилеше по всички завои. Така че ако дадеш на Льоб една B колица - ще се плъзга по асфалта все едно е в Норвегия, де ще ходи :)

Ще видим догодина с новите каручки как ще е. Дано орязания мотор да ги принуди да атакуват по атрактивно завоите. Щото кой не се радва да ги гледа напред с вратите :)
Последна промяна Цецо на Вто Юли 27, 2010 18:59, променена общо 1 път
Цецо
 
Мнения: 169
Регистриран на: Пон Апр 19, 2010 10:49
Име: Цветан Мудров

Re: Рали Финландия 2010

Мнениеот Ferjancz » Вто Юли 27, 2010 18:58

Сигурен съм, че потчти няма рали фен, който да не му се иска да види Канкунен на челни позиции, още повече като за последно негово рали, още повече пък и юбилейно. Аз също съм от тях, ама има в мен една дозичка песимизъм, щото все пак доста време не е правил навалица по етапите. Макар, че Матю татин сладък, съм сигурен, че ще е отвят като прани гащи от тел. Но пък го има другия момент, в който Канкунен да не дава газ и да направи малко повече шоу за публиката по етапите, така както направи Ари Ватанен, в едно от последните си ралита, не помя кое бе, но по завоите беше настрани с извадена ръка през прозореца и всички го поздравяваха и умираха от кеф. Офф: това с буболечките по страничните прозорци е на Рьол изказване :mrgreen:

Въпреки многото си неуспехи до този момент, силно се надявам Кими да запази самообладание и както се казва, да завърши, ама поне да не прекара през таван този пусти Ситроен, че свят му се зави. А ако си говорим за пренавиване, то определено пренавит ще е Хирвонен. Някой по-горе спомена - юбилейно рали, собствен терен, липса на успехи последно време, другаря Уилсън и той нещо взе да подпиква газ. Та ако ще има пренавит , то той ще да е и най-много да раздруса букачките и боровете около пътя. А оня с разходките, хмм , пак някой ще е разреван след ралито, ама да видим кой ще е :mrgreen: Въпреки, че Ожие в момента е супер силен пилот и съм 100% сигурен, че ще окаже отпор до последния метър. А Сордо , без да ми се сърдят феновете му, за мен винаги ще си остане безличен и посредствен пилот. Ако не се понапъне, да не му изстине мястото в Ситроен 1, накъдето май се е запътил. Обаче Солберг, а бе те и финладците му се радват на тоз човек. Ако има някой, който да заслужава подиум, да не кажем първо ( имагинерно обаче ) място, то това т.нар. бат Пешо. Изкопа земята, само и само да не пропуска сезон и да продължи да кара, евала! Фордотрошачката Латвала, ей така както си трае, да не вземе да избухне , че тогава всички ще гледаме ей така :shock: другаря Уилсън още повече. Ама нищо не знае :)
3, 2, 1 старт - D4+, 120, L3заL3+ рано, D6 скача, 100, D3 неравности, 150 локви.....................мдаааааа, гаси!


Изображение
Аватар
Ferjancz
Администратор
 
Мнения: 1584
Регистриран на: Вто Май 10, 2005 14:47
Местоположение: София, Троян
Име: Павлин Калчев

Re: Рали Финландия 2010

Мнениеот Ferjancz » Вто Юли 27, 2010 19:05

Цецо написа:Е що бе, Мико се плъзга отвреме навреме.
Но "проблема" всъщност не е в пилотите. Просто сега ВРЦ колите са такива, че плъзгането в повечето случаи носи негативи, особенно на стабилни настилки. Факт - Лоьб има един от най - скучните стилове на каране , движи се като по релси. Ама накрая е няколко минути пред яко плъзгащите. Отделно, че явно въртящия момент на Цитруса е много добре разпределен и му позволява да спре повече преди завоя, да го вземе по контролирано и след това да дръпне рязко. Докато при Фикуса и Мико се забелязва стремеж за влизане с по височка скорост и контролирано плъзване. Явно губи след завоя и се стреми да компенсира вътре. Това се виждаше добре в България на асфалта, Цитруса се движи като формула 1, Форда чат пат проплъзне, а старата 307-ца, направо цвилеше по всички завои. Така че ако дадеш на Льоб една B колица - ще се плъзга по асфалта все едно е в Норвегия, де ще ходи :)

Ще видим догодина с новите каручки как ще е. Дано орязания мотор да ги принуди да атакуват по атрактивно завоите. Щото кой не се радва да ги гледа напред с вратите :)


Бе да ти кажа далеч съм от мисълта, че Форд или Ситроен стоят по-добре. При ВРЦ колите всяко болтче подлежи на регулиране, и това как ще ти стои колата си е въпрос на настройки и желания на самия пилот. Шумахер, защо толкова дръпна Ферари напред, ми защото знаеше точно какво иска от колата. А пък това с пързалянето си е маскима от време оно - колкото повече пързаляш, толкова повече губиш! Да не даваме сега примери от рали България 2003 с Бруно Тири и един наш пилот, ама няма да му казвам името, че ще ме изядът с працалите :mrgreen: :mrgreen:
3, 2, 1 старт - D4+, 120, L3заL3+ рано, D6 скача, 100, D3 неравности, 150 локви.....................мдаааааа, гаси!


Изображение
Аватар
Ferjancz
Администратор
 
Мнения: 1584
Регистриран на: Вто Май 10, 2005 14:47
Местоположение: София, Троян
Име: Павлин Калчев

Re: Рали Финландия 2010

Мнениеот Цецо » Вто Юли 27, 2010 19:18

Незнам братче. Гледах ги и на макадама в Гърция и Турция, гледам и на асфалта тука. Определено Фикуса се плъзга повече от Цитруса. Айде да кажеш Мико е от северната школа, Лоьб пък е колоездач :). Ама то всички Фикуси се плъзгат повече от всички Цитруси. Не коментираме Кен Блок който на всички минавания в Турция смяташе за задължително да се движи извън идеалната линия, чудно как задържайки се върху пътя :)
Цецо
 
Мнения: 169
Регистриран на: Пон Апр 19, 2010 10:49
Име: Цветан Мудров

Re: Рали Финландия 2010

Мнениеот P.Solberg » Чет Юли 29, 2010 17:58

Хирвонен най-бърз в днешния шейкдаун:
1. HIRVONEN. Ford Focus RS WRC 09. 2:02.2
=2. LATVALA. Ford Focus RS WRC 09. 2:02.3
=2. LOEB. Citroen C4 WRC. 2:02.3
4. OGIER. Citroen C4 WRC. 2:02.4
5. SORDO. Citroen C4 WRC. 2:02.6
6. P. SOLBERG. Citroen C4 WRC. 2:03.0
7. WILSON. Ford Focus RS WRC 08. 2:04.0
8. H. SOLBERG. Ford Focus RS WRC 08. 2:04.6
=9. OSTBERG. Subaru Impreza WRC06. 2:05.2
=9. RAIKKONEN. Citroen C4 WRC. 2:05.2
10. Al QASSIMI. Ford Focus RS WRC 08. 2:06.6
11. KANKKUNEN. Ford Focus RS WRC 08. 2:08.4

Ралито започва днес с церемониален старт и първия етап, който е близо 5 километра.
Аватар
P.Solberg
 
Мнения: 4881
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 13:47
Местоположение: Варна
Име: Владимир Гатев

Re: Рали Финландия 2010

Мнениеот popodopolo » Чет Юли 29, 2010 19:40

Вече финишират....Канкунен най-назад засега от WRC-тата!Дори Яри Кетомаа с Фиеста S2000 е пред него! :roll:
M.Остберг е пред синчето :lol:
Хахаха....Фордовете зад П.Солберг.....остава само двамата Себастиановци и свършва етапа!Леле.....Уйлсън ще намрази и това рали :lol:
Последна промяна popodopolo на Чет Юли 29, 2010 19:54, променена общо 2 пъти
ИзображениеМонтоя беше ненормален в годините си в отбора на Уилямс
Аватар
popodopolo
 
Мнения: 753
Регистриран на: Пет Юни 29, 2007 15:24
Име: Николай Атанасов

Re: Рали Финландия 2010

Мнениеот P.Solberg » Чет Юли 29, 2010 19:53

Основната група завърши на първия етап:
1. 11 P. SOLBERG 2:33.2 0.0 0.0
2. 3 M. HIRVONEN 2:34.2 +1.0 +1.0
3. 1 S. LOEB 2:34.8 +0.6 +1.6
4. 4 J. LATVALA 2:34.8 0.0 +1.6
5. 2 S. OGIER 2:36.4 +1.6 +3.2
6. 6 H. SOLBERG 2:36.4 0.0 +3.2
7. 7 D. SORDO 2:37.0 +0.6 +3.8
8. 5 M. WILSON 2:38.6 +1.6 +5.4
9. 15 M. ÖSTBERG 2:38.6 0.0 +5.4
10. 14 K. AL QASSIMI 2:39.6 +1.0 +6.4
11. 8 K. RÄIKKÖNEN 2:39.6 0.0 +6.4
12. 29 J. KETOMAA 2:42.6 +3.0 +9.4
13. 12 J. KANKKUNEN 2:42.8 +0.2 +9.6
14. 51 J. HÄNNINEN 2:44.0 +1.2 +10.8
15. 24 P. SANDELL 2:44.6 +0.6 +11.4
Аватар
P.Solberg
 
Мнения: 4881
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 13:47
Местоположение: Варна
Име: Владимир Гатев

ПредишнаСледваща

Назад към Световен рали шампионат

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 69 госта