Форд Фокус в действие

Дискусия за Световния рали шампионат

Форд Фокус в действие

Мнениеот Ferjancz » Чет Ное 10, 2005 17:20

3, 2, 1 старт - D4+, 120, L3заL3+ рано, D6 скача, 100, D3 неравности, 150 локви.....................мдаааааа, гаси!


Изображение
Аватар
Ferjancz
Администратор
 
Мнения: 1584
Регистриран на: Вто Май 10, 2005 14:47
Местоположение: София, Троян
Име: Павлин Калчев

Мнениеот plm » Чет Ное 10, 2005 21:39

Изглежда колата е много близко до желаното.Ще бъде с петстепенна кутия и е интересно обяснението на техн. директор за този избор.Освен ,че новия мотор има много добри показатели с по-малката кутия се пестят килограми и место!От Форд още на старата кола местиха мотора и пилотите.
Участието на Форд в Австралия е тест на колата и очакват завършване и максималнен пробег.Голямата цел е колата да е перфектна за Монте Карло.Тестовете ще покажат дали ще има разширение на хомологацията/на което имат право/, а това пък ще определи втория пилот от вече избраните двама-Мартин и Хирвонен.Тъй като бюджета е ясен и ако резултатите от Австралия покажат, че са необходими повече средства за довършване на колата-пилота ще е единия,ако останат повече пари -ще е другия.Може би Марко е по-скъп.
plm
 
Мнения: 4137
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 19:20
Местоположение: София
Име: Пламен Петков

Мнениеот damon » Чет Ное 10, 2005 22:27

plm написа:Може би Марко е по-скъп.


Определено... Но ако Хирвонен се представи добре на Австралия не се знае какво ще реши шефа...
Safe is risky.
Аватар
damon
Администратор
 
Мнения: 2172
Регистриран на: Пон Фев 28, 2005 20:40
Местоположение: България
Име: Николай Китанов

Мнениеот plm » Чет Ное 10, 2005 22:44

Доколкото разбирам избора не зависи от представянето на Хирвонен в Австралия.Аз също виждам в него добра перспектива.
Днес Гардемайстер е казал,че нищо не знае за стесняването на кръга за фирмени пилоти на Форд.
Хиената М.Уилсън.В договора с Креста и Гардемайстер не зачете опцията
обявяване на пилотите за следващия сезон през септември.Отложи го за след Австралия.
plm
 
Мнения: 4137
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 19:20
Местоположение: София
Име: Пламен Петков

Мнениеот K_Power » Чет Ное 10, 2005 23:03

Е той си е лисунгер Малкълм Уилсън, на мен все пак старото купе ми харесва доста повече от новото ... В Хирвонен наистина има доста добра перспектива, когато Марко беше на годините на Хирвонен и когато караше Форд с не по-лоша кола от тази, която караха Колин и Карлос и на тази възраст до колкото си спомням нямаше WRC подиум,м може и да греша, незнам, но Хирвонен за напред ще показва доста.
Kristian Metodiev Pavlov
VW MANIAC
Изображение
Аватар
K_Power
 
Мнения: 2636
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 00:57
Местоположение: гр. Банкя
Име: Кристиян Павлов

Мнениеот Lubo » Пет Ное 11, 2005 09:51

Красивичък е.Дано се развият нещата добре във Форд,че като гледам догодина,Субару ще са самички на върха.Лично на мен не ми допада шампионат в който една от марките да е с класа над другите.
Е,естествено ще се радвам Субару да е над всички :lol: .
Аватар
Lubo
Модератор
 
Мнения: 2321
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 19:35
Местоположение: СОФИЯ-ЛЮЛИН
Име: Любомир Симеонов

Мнениеот K_Power » Пет Ное 11, 2005 09:53

Е то кои ще са, Субару, Митсубиши, Шкода и Форд.
Kristian Metodiev Pavlov
VW MANIAC
Изображение
Аватар
K_Power
 
Мнения: 2636
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 00:57
Местоположение: гр. Банкя
Име: Кристиян Павлов

Мнениеот Lubo » Пет Ное 11, 2005 09:54

:twisted: :twisted: :twisted: :twisted: Толкоз :twisted: :twisted: :twisted: .
Ще се чака май 2007 :twisted: .
Аватар
Lubo
Модератор
 
Мнения: 2321
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 19:35
Местоположение: СОФИЯ-ЛЮЛИН
Име: Любомир Симеонов

Мнениеот txl » Пет Ное 11, 2005 22:34

K_Power написа:Е то кои ще са, Субару, Митсубиши, Шкода и Форд.


Но се очакват и няколко частни отбора с пълна програма, нещо, което мисля не се е случвало до сега. Така че, на път сме да видим развитие на WRC в още една нова, малко по-различна посока.
Аватар
txl
Администратор
 
Мнения: 1993
Регистриран на: Чет Апр 14, 2005 15:42
Местоположение: България
Име: Тодор Томов

Мнениеот K_Power » Пет Ное 11, 2005 23:04

Говорехме за шампионата на конструкторите, но ако Колин кара, Шкода може спокойно да минат Митсу. Частните отбори наистина ще има, 206ци, 307ци, Ксари, Фокуси ...
Kristian Metodiev Pavlov
VW MANIAC
Изображение
Аватар
K_Power
 
Мнения: 2636
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 00:57
Местоположение: гр. Банкя
Име: Кристиян Павлов

Мнениеот MARVI » Нед Ное 13, 2005 17:48

Мене много ме кефи този Форд.Като излъчване е супер :)
Винаги вярвам в мечтите си!
Always believe in my dreams!
Аватар
MARVI
 
Мнения: 1007
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 07:26
Местоположение: Worcester
Име: Марио Попов

Мнениеот K_Power » Нед Ное 13, 2005 19:33

Ееее, Марви, ко става бе батка? Къде си бре?
Kristian Metodiev Pavlov
VW MANIAC
Изображение
Аватар
K_Power
 
Мнения: 2636
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 00:57
Местоположение: гр. Банкя
Име: Кристиян Павлов

Мнениеот PAS_RALLY » Нед Ное 13, 2005 22:01

Марви Учи :D :D
http://maserati.20.forumer.com/
ASK"Stari Stolici"
Винаги правя това, което не мога, за да мога да се науча да го правя.
Аватар
PAS_RALLY
 
Мнения: 1148
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 23:01
Местоположение: liverpool
Име: Nikola Lyubenov

Мнениеот Singulus » Нед Дек 04, 2005 12:01

Аз от многото коментари едно не можах да разбера - дали двигателя на Форд се прави изцяло от Pipo Moteurs, или това си е двигател на Форд, който просто се доработва там...?!? Второто ми се струва да е по-вероятното, не мисля, че Pipo чак пък цели двигатели да разработват...но коментарите определено са, че двигателя ще е и е трепач...интересното за мен обаче е дали двигателя на Citroen C4 WRC ще мине и той на доработка през Pipo, все пак те като част от PSA са в много близки отношения (основателя на Pipo е бивш инженер от Пежо), та може и да видим 2 отбора през 2007 с доработени двигатели от Pipo...пък и като цяло се предполага, че Citroen ще имат повече кинти от Ford след като се завърнат, но все пак не се знае, може да наблегнат отново на други елементи в колата (както страхотното окачване на Kinetic, лесната управляемост, страхотна надежност и т.н.).
In the long run, we are all dead.
Аватар
Singulus
 
Мнения: 196
Регистриран на: Съб Апр 16, 2005 17:00
Местоположение: Sofia
Име: Росен Петров

Мнениеот plm » Вто Дек 06, 2005 21:22

Доколкото знам мотора е значително преработен от базов 5 цилиндров.
За участие на Попо не е потвърдено.
Още в началото на тази година М.Уйлсън "ангажира" водеща световна фирма да направят диференциалите по новите изисквания, като се платиха 2.5 млн.евро от Форд за оборудване с клауза в договора резултатите да не се дават на други и оборудването да не се ползва за други цели.С две думи Форд си купи много добра фирма!
Отдавна ми е направило впечатление, че Форд обичат да се хвалят.Затова има повече информация.
Относно Кинетик сигурно Ситроен го ползват и в нормални коли за да могат да го хомологират.Това определено е голямо предимство.
Следващата година ще гледаме Льоб и Ситроен формално в Кронос- според мен това е леко променена форма на заводски отбор.
plm
 
Мнения: 4137
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 19:20
Местоположение: София
Име: Пламен Петков


Назад към Световен рали шампионат

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 71 госта

cron