Страница 5 от 5

Re: Рали Мексико 2010

МнениеПубликувано на: Пон Мар 08, 2010 00:56
от yozo
В тази КРИЗА ме съмнява :mrgreen: :lol: :lol: :lol:

Re: Рали Мексико 2010

МнениеПубликувано на: Пон Мар 08, 2010 10:42
от bat_jori
21 етапни победи за Ситроен ,нека г-н Уилсън да си анализира за Йордания -каква ще е тактиката и как ще бутат Мико напред.А Кимито ,кога ли ще завърши състезание ,дали ще искара поне едно от всичките 13 състезания.И в България ще се улепи някъде дали ще стигне и до Белмекен :D

Re: Рали Мексико 2010

МнениеПубликувано на: Пон Мар 08, 2010 11:34
от todor hristov
И въпреки това на възпоминателното рали за бате ви Колин,Ричардс беше навигатов на Ватанен,а Малкълм Уилсън раздаваше яката газ на едно МК2.Вервайте ми,хората оттатък разсъждават по друг начин-цитирам един приятел-He/She is very nice,but if you are wrong will smash your bottom.Така че,името,успехът на фирмата са неприкосновени,ако си в грешка-лошо ти се пише.Това не означава,че не те уважават.Въпреки това ще те сритат.
Ето го резултатът-Форд утрепаха авто пазара на Острова.На всяка крачка има Фиеста СТ,Фокус СТ и дори новото РС.
Съжалявам за отклонението.
Браво на Солберг.Крайно време беше.
Много ми си ще Форд да наемат оная откачалка Крис Миик.Голямо веселие ще настане.Същия е като Колин!

Re: Рали Мексико 2010

МнениеПубликувано на: Пон Мар 08, 2010 20:18
от plm
За пореден път си пролича "кой къде е". Имам предвид не само резултатите, а състезанието като цяло.
Льоб започна по-кротко първия ден. През втория кара на макс и постигна средно 0.5 с/км на Солберг. Третия ден караше на сигурно. Пълен контрол. И в колата, и пред журналистите.
"Големите" фордове, по думите на Уйлсън, нямали достатъчно мощност на високо.
А за тактическия ход...С тези правила, и с тези пари са принудени да го правят. В случая това е колективен спорт.
"Малките" фордове /С2000/ нямат клапи за вода.
Прокоп повтаряше, че ще кара на сигурно, без рискове. Въпреки проблемите стигна финала. Понс караше на макс. Рискува и в случая спечели. Победи Прокоп.
Въпроса е дали Прокоп не е като Креста и Копецки. Постигнали тавана си в световния елит и ако трябва да карат по-бързо-катастрофират.
Защото и Креста, и Копецки, и Понс като се засилеха на ралитата в СШ и ...се хвърляха.
Ами Гали? А Гардемайстер? Това го знаят в СШ и сигурно затова тези пилоти са извън полезрението на Форд и Ситроен. И избраха Ожие. Защото специалистите разпознават талантите.
Пък и следя IRC, където Копецки кара неговия макс, а Мийк както си знае. Вярно е, че залога е голям, но...
Кен Блок няма защо да се оправдава, че свиква с колата, защото има много километри с подобни коли. НО, в USA. А и на многото клипове е перфектен. Най-добрия в USA въобще не означава, че е най-добрия в света.
На "малките" фордове им падат резервните гуми. Преди време от Ситроен отбелязаха, че гума на трасето е опасна за следващия.
Добре, че са феновете. :D И полицията. :D Да им събират гумите. :D

Re: Рали Мексико 2010

МнениеПубликувано на: Пон Мар 08, 2010 23:02
от fen4e
еии от къде да си сваля ралито да го гледам ????

Re: Рали Мексико 2010

МнениеПубликувано на: Пон Мар 08, 2010 23:06
от Ferjancz
Ако се върнем назад към ралита от минали години ще видим, че Льоб винги е карал по един и същ начин, точно както казваш ти Пламски. Първи ден полека да види кой къде, да опипаме почвата, втори ден - газ до ламарината и накрая дръжи си натрупаната преднина и завършва. Ама той и за това е многократен шампион, той има мисленето за такъв. Не веднъж е коментирано, че докато не се оттегли от този спорт другите ще берат големи ядове. А оправданието на другаря Уилсън, че Фордовете нямали мощност на високо е крайно плоско и не прилича на мениджър на такъв отбор. Те все едно, че за пръв път го карат това рали и не са знаели, на какви височини ще се кара.
Не мисля, че спонсорите на Кен Блок са очаквали да спечели състезание. Ясно е, че неговата цел е чисто комерсиална. Пък и в Америка ралитата са с по 20 коли. Той на клиповете е перфектен, ама след монтажите :mrgreen: но пък е много ефектно . :mrgreen:

Re: Рали Мексико 2010

МнениеПубликувано на: Вто Мар 09, 2010 00:06
от FX7
Льоб , че си кара кара си , ама и цитрона е невероятно оръжие(в този му вид де) , за улична кола не става ... още помня Бугалски как презентира ксарата тук !

Re: Рали Мексико 2010

МнениеПубликувано на: Вто Мар 09, 2010 01:14
от prodrive
FX7 написа:Льоб , че си кара кара си , ама и цитрона е невероятно оръжие(в този му вид де) , за улична кола не става ... още помня Бугалски как презентира ксарата тук !


Искаш да кажеш Бруно Тири ?

Re: Рали Мексико 2010

МнениеПубликувано на: Вто Мар 09, 2010 11:06
от FX7
Да прав си :oops:

Re: Рали Мексико 2010

МнениеПубликувано на: Вто Мар 09, 2010 13:52
от BradurS
Дам... ако се върнем назад във времето от 2005 насам Льоб печели по един и същ начин макадамовите състезания...уникален е за това го признавам. Отличава се от всички останали с това. Тази черта липсваше даже на Световнита шампиони от миналите години(преди Льоб)

Re: Рали Мексико 2010

МнениеПубликувано на: Вто Мар 09, 2010 22:02
от FX7
prodrive написа:
FX7 написа:Льоб , че си кара кара си , ама и цитрона е невероятно оръжие(в този му вид де) , за улична кола не става ... още помня Бугалски как презентира ксарата тук !


Искаш да кажеш Бруно Тири ?

Незнам защо така съм се заблудил , Бугалски въобще карал ли е тук някога ?

Re: Рали Мексико 2010

МнениеПубликувано на: Вто Мар 09, 2010 22:36
от P.Solberg
Не, Бугалски тук не е карал доколкото знам. Може би се си се заблудил, защото Бугалски спечели с Ксарата Кит Кар рали от Световния рали шампионат срещу 4-колките.