Честито на победителите! Извоюваха си тази победа.
И както вече се писа сезона започва интересно. Мико е израстнал. Льоб като догонващ ще бъде мотивиран.
Латвала трудно се сдържаше. С газта. Сордо направи много добро каране, но не се сдържа пред медийте и лепна загубеното 3-то място на навигатора си-Марти. А това не е правилно, не е добре. И не предвещава нищо добро за екипажа. Много по-добре щеше да бъде, ако сам поеме вината и каже, че в Швеция Латвала е малко по-добър.
Ето, Льоб си призна, че Мико е много бърз и връща газта.
Отношенията в колата Сордо-Марти едвали ще са каквито трябва да бъдат. Даже ми се струва, че това е резултат от липса/вече/ на добри отношения в C4 с номер 2.
И Гали си биеше навигатора и много не напредна.
Първите двама са на друго ниво. Следващите двама се възпитават.Латвала се гради като шампион, а Сордо като сигурен Номер 2.
Следващите 2-3/Ожие, Матьо/ в класирането се/ги градят като пилоти. Ожие като наследник на Льоб.
П. Солберг и с актуална кола си дойде на мястото.
Видяхме тоталното превъзходство/вече/ на С2000 над Н4.
Видяхме и младия Семерад как изпусна добро класиране от глупост. Психика.
В събота е катастрофирал частен самолет на Хароуз, летял към Швеция. Хароуз-рали-Форд.
И на мен предаванията на Моторс ТВ ми се струват ...постни, както каза Асен. Все пак Евроспорт са много напред и с кадрите, и с техниката. Но, в СШ неможеха да покажат на какво са способни. Заради Ф1 и ФИА. Сега в IRC имат поле за изява. И ние бързо свикнахме с Евроспорт - IRC.