от K_Power » Пон Окт 31, 2005 22:48
И аз доста често си пиша сам, ако поразгледаш темата, ще видиш главно наши постове и някой друг на Деймъна. Третия ден се включи и Бета Рейсинг. но както приключи всичко, във форума вече нямаше и един човек. На Ясен има изключително малко снимки, в сайта при клипчетата, се намери само едно клипче, което безинтересно, един завой, няма скок няма нищо, как пък на победителя не намериха да сложат някоко клипчета. Французите набутват Бернарди и Сарацин, но те си имат шампион. Малкълм Уилсън си е лисунгер мазен, но наистина, колко пъти се каза със старият Форд на две години, е видяхме, че колата е достатъчно конкурентна, та ни набутваха три дни в главата как Форд RS WRC 03 бил стар, та те все едно говореха, за някоя дърта кола група А изкарана, все едно с Косуърт ги биеше та говореше колко е стар. Ситроен ако вземат Сордо вместо Дювал ще е много добре, първо Дювал никой не го харесва, второ тази година беше просто като онези скъпи чучела по около 100 000 евро, които се използват при краш-тестовете. А наистина, в този форум, има регистрирани над 500 човека, а пишем максимум 20. От догодина се говори, че освен две Ксари, ще има две частни Пежа. Пежо се пренасочват към пистовите, не виждам друго място, освен световния шампионат за туристически автомобили, там има няколко 407-ци, които се водят С2000 подготвени за писта, но те не са коли на Пежо Спорт Франция, а отбора е Пежо Спорт Дания. Пежо имаха успехи с Пежо 905 в Льо Ман, но за там не ми се вярва да приготвят болид, ще излезне доста скъпо.2 години усъвършенстване на една кола, и когато тя стана конкурентно способна, те се оттеглиха. Та мисълта ми е, че Пежо ако влезнат в WTCC и направят пистова кола, то те ще направят и кола С2000 с хомологация за рали.
Kristian Metodiev Pavlov VW MANIAC