K_Power написа:Ситроен ако вземат Сордо вместо Дювал ще е много добре, първо Дювал никой не го харесва, второ тази година беше просто като онези скъпи чучела по около 100 000 евро, които се използват при краш-тестовете. А наистина, в този форум, има регистрирани над 500 човека, а пишем максимум 20. От догодина се говори, че освен две Ксари, ще има две частни Пежа.
Ей тука много ме разсмя!
Пишеш си и изведнъж - ама в тоя форум...
) Хахаха.
Първо да си кажа по въпроса с форума - не бива да го разгледжаме като нещо ненормално или някаква незаинтересованост на феновете. Наистина много ми се иска да пишат много повече хора, но засега картината е напълно нормална - много добре знаем, че от 500 регистрирани има 100 които преглеждат сериозно и от тях 50 които пишат редовно (примерно). Малко справка с другите сайтове:
форума на ewrc.cz - 178192 постинга в 1220 теми и 3753 потребителя
форума на рали базата - Регистрирани: 23,670 Теми: 97,462 total. Постинга: 1,672,904 total
Нашия форум има окол 300 уникални посещения на ден - много от тях от хора, които просто си четат... Всяко нещо с времето си. Ние трябва да си пишем колкото можем и колкото ни се иска разбира се. Примерно тази събота и неделя аз не бях виждал компютър така че нямаше как да напиша каквото и да било. Сигурно има доста като мен... Ще се опитваме да привлечем постепенно колкото се може повече хора - примерно прословутия чат с пилоти, който трябва да тръгне тази зима.
Иначе за Сордо мнението - може и да има голям натиск от спонсори, Сайнц
. Определено той е талантлив и има потенциал. Кара е Ситроен, знае за какво става дума, но пък не бива Дювал да бъде зачеркван толкова лесно. Работата е там, че сега отборите имат излишък от свободни пилоти и имат голям избор. Ако Сордо все пак започне да кара при Льоб другата година значи все пак има някакъв смисъл от JWRC. Разбира се всичко е въпрос на пари - ако той нямаше зад гърба си Сайнц едва ли щеше да му е толкова лесно...
Safe is risky.