Ето, че се заформи дискусия.
Което е добре.
В много отношения подкрепям Любо. Трезво и реалистично написано.
Преди да коментирам ВРЦ колите искам да напомня
viewtopic.php?f=22&t=7315 или да питам отново - кои български състезатели ще карат на България 2010?
Защо искат да карат?
Това участие ще им струва 5-10-15-50-100 хил евро.
Наемането на застаряло ВРЦ няма смисъл. Нашите пилоти имат много добри коли, които превъзхождат старите и полу ВРЦ-та. И не виждам никакъв смисъл да се наема такава кола. Освен това, цената за наема е доста по-различна от реалните разходи и може да нарастне двойно.
Наема на актуално ВРЦ действително е 250-300 000. Ако, въобще е възможно за нас. И това отпада.
А относно карането
Само не съм съгласен с Любо за карането за публиката-в смисъл карането за време е по-важно отколкото за публиката-това е смисъла на рали спорта!
Е, не само това е ралито. То е комплексно състезание и в това му е чара.
Много, много пилоти уважават публиката и ги радват. Защото, например на Мухово, която е 30 км. зрители ще има на 5 места, примерно. На тези места може да зарадват феновете. В гората карат за време, но видят ли публика и махащи фенове...