Сутринта е бил шейкдауна на 3,9 километрово трасе. Първо време е дал Солберг, ето и резултатите:
Wales Rally GB shakedown times
1 Solberg (Subaru) 2m26.7s
2 Gronholm (Peugeot) 2m28.2s
3 Duval (Citroen) 2m29.0s
4 Stohl (Citroen) 2m29.4s **
5 Gardemeister (Ford) 2m29.8s
6 Loeb (Citroen) 2m29.9s
= Atkinson (Subaru) 2m29.9s
8 Rovanpera (Mitsubishi) 2m30.3s
9 Galli (Mitsubishi) 2m31.0s
10 Solberg (Ford) 2m31.1s **
11 Kresta (Ford) 2m31.4s
= Schwarz (Skoda) 2m31.4s
13 Sarrazin (Subaru) 2m32.0s *
14 McRae (Skoda) 2m33.3s
15 Latvala (Ford) 2m33.5s **
16 Martin (Peugeot) 2m33.7s
17 Warmbold (Ford) 2m34.5s **
18 Higgins (Ford) 2m35.0s **
= Bernardi (Peugeot) 2m35.0s **
20 Meeke (Subaru) 2m37.4s **
21 Pons (Citroen) 2m40.0s **
22 Wilson (Ford) 2m41.6s **
* works car not nominated for manufacturers' points
** privateer entry
Нашия приятел Колин Макрей е дори след Шварц.
Макрей е казал че му е трудно да свикне с активните диференциали - просто стила му на каране е друг, а тези коли се карат с доста по-малко плъзгане. Също е казал че следващия сезон би се чувствал доста по-добре, когато вече диференциалите ще са други. Гронхолм е заявил че още от старта на ралито ще натиска докрай за победата и ще се опита да не даде никакъв шанс на Льоб да стане шампион на това състезание, а и няма какво да губи. Възможно е предимство да му дадат и гумите Пирели. Днес забелязах, че според букмейкърите основен фаворит вече е Солберг и след него идва Льоб. Струва ми се, че не трябва да се подценява Себастиан в уелската кал. До припомним, че Льоб може да стане шампион още тук ако финишира 8 точки пред Гронхолм и 3 пред Солберг.
Safe is risky.