todor hristov написа: ...
Мисля,че много добре ме разбра какво исках да кажа. Аз по литература имах 3 на релси и едвам изкласих.
Chavo, сравни времената на Льоб, и осбено на Сордо, от Испания, 2006-та със Ксарата и 2007ма/2008-ма/ с С4-ката. Говоря за еднаквите етапи, в петъка,когато и двамата карат здраво да направят разлики. Ще видиш,че Ксарата не само,че не отстъпва на "кака си", ами и има известно предимство. Вярно е, че Ксарата беше обута с "Испанския Мишелин", а С4-ката с Пирели, но и двамата видимо израстнаха /особено Льоб/ за 1-2 години. Нямам друга база за сравнение, затова си мисля,че Ксарата в Испания, е хайде да не предимство, но поне няма да е в минус за Солберг. А и Ксарата в Норвегия,в ръцете на Солберг, разви най-голяма максимална скорост/208км/ч./ според статистиката която Пламен ни предостави. Така,че не мисля ,че Солберг е с НЕконкурентен автомобил. Не казах,че Солберг ще победи Сордо, а ,че на Сордо няма да му е комфортно ... Но това е АКО всичко при Солберг върви във възходяща линия, защото съм убеден ,че Петер в момента не кара на максимума на своите и на възможностите на колата, с изключение на втория ден в Кипър.
За нивото на СРШ... Абсолютно не съм на това мнение. Но и няма да споря с вас... Моля се 2010 да дойдат в България и когато видите първите как карат и как правят 10 минути разлика ,МИНИМУМ, на най-добрите българи , тогава ще ви чакам тук да си поговорим за нивата на отделните шампионати ...