Пилоти и отбори през 2006

Дискусия за Световния рали шампионат

Мнениеот txl » Съб Ное 05, 2005 11:50

plm написа:Себастиан Льоб ще кара през 2006 в отбора на Кронос.
"Един от тимовите колеги на Льоб ще бъде Понс".


Възможно е другият да е Дювал, Кронос имат желание да пуснат три коли. А Щол като че ли отпада, не се знае и дали ще продължи партньорството между Кронос и OMV.
Аватар
txl
Администратор
 
Мнения: 1993
Регистриран на: Чет Апр 14, 2005 15:42
Местоположение: България
Име: Тодор Томов

Мнениеот K_Power » Съб Ное 05, 2005 11:52

ОМВ доста парички наливат в него, той си е вече на годинки, но ако не е Кронос ще кара някъде другаде, ОМВ след този успешен сезон няма да се откажат толкова лесно ...
Kristian Metodiev Pavlov
VW MANIAC
Изображение
Аватар
K_Power
 
Мнения: 2636
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 00:57
Местоположение: гр. Банкя
Име: Кристиян Павлов

Мнениеот Singulus » Съб Ное 05, 2005 13:32

Както и се коментира в другите форуми, Дювал изглежда доста потенциално попълнение като съотборник на Льоб в Кронос, особено поради факта, че отбора е белгийски, НО...липсата на големи спонсори зад гърба на Дювал може да изиграят роля в случая...така че както доста често казват рали-пилотите в кратките интервюта "We'll see...".
Аз лично (лично разбира се предполага пристрастен, кой не е) се кефя доста на Дювал, и съвсем не подкрепям мнения, които казват че Дювал не е никакъв, а резултатите били едва ли не само заради перфектната кола + гуми...не че ще навивам или да се опитвам да налагам мнение, но Дювал е все пак най-младия качвал се на подиума, просто обстоятелствата са такива, че той влезе мнооогооо млад на най-високо ниво в рали-шампионата, но и резултатите му бяха (и са) на най-високо ниво...като разгледаме всичките "млади надежди", всичките до един освен Сордо са по-възрастни от Дювал, а опита определено е на негова страна...просто Дювал се "оказа" в средата на една жестока битка в последната година на участие на два отбора, за които конструкторската титла е по-важна от пилотската такава, и като следствие от това обвиненията от самия му отбор един вид се пренасят и при феновете...иначе ако пренесем ситуацията в другите отбори, то буквално всички с изключение на 3-4 пилота трябва да бъдат уволнени, заклеймени и т.н. заради отпаданията им и представянето им като цяло...
In the long run, we are all dead.
Аватар
Singulus
 
Мнения: 196
Регистриран на: Съб Апр 16, 2005 17:00
Местоположение: Sofia
Име: Росен Петров

Мнениеот K_Power » Съб Ное 05, 2005 15:39

Говорим за то тим. Ако не бяха грешките на Дювал през тази година, Ситроен можеха да стант доста по-рано шампиони при конструкторите. Не съм съгласен, че той енай-младият. Най-младият си остава Хенри Тойвонен, а от сегашните, Мико Хирвонен, според мен по-добър пило от Дювал е на неговата възраст и той се качи на подиума миналата седмица. Да има ибвинения към него от отбора е нормално, тази година бракува доста коли, а и за толкова бракувани коли и щом е толкова талантлив и е с добра кола, нищо не направи, за сега е шести и шести ще си остане, Сайнц примерно щеше да е по-напред от Дювал. И сега ще ме упрекнат, Сайнц има опит, Дювал е нормално дфа допуска грешки, да но да бракуваш няколко коли по около почти милион евро и да теглиш заводски отбор надолу не говори, че си много добър.
Kristian Metodiev Pavlov
VW MANIAC
Изображение
Аватар
K_Power
 
Мнения: 2636
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 00:57
Местоположение: гр. Банкя
Име: Кристиян Павлов

Мнениеот Singulus » Съб Ное 05, 2005 16:18

Ами грубо погледнато и оценено, Дювал си е 5-6-тия като пилот, "светата троица" отпред, непосредствено зад тях Марко Мартин (за мен заедно с Льоб най-универсалните пилоти на всички настилки), и след това дали ще е Дювал, дали Гарде, все тая...и на практика така се и получава...просто е донякъде нереалистично да се предполага, че примерно ако сравним Мартин и Дювал като двамата с нови отбори, че Дювал ще бие Мартин в пряко сравнение, особено след като и двамата са във без съмнение двата водещи отбора в последните 6 години...вече да се задълбае в това, че Пежо 307 била "кит" (така я наричат в международните форуми), или че гумите т'ва-онова...нека гледаме от по-високо ниво...факт е, че никога при наличието на различни отбори няма как да може да се направи реалистична преценка и сравнение между пилотите, просто факторите са много, и тва е в реда на нещата, няма как да променим тази реалност...
In the long run, we are all dead.
Аватар
Singulus
 
Мнения: 196
Регистриран на: Съб Апр 16, 2005 17:00
Местоположение: Sofia
Име: Росен Петров

Мнениеот K_Power » Съб Ное 05, 2005 16:38

Ситроен стана един от водещите отбори с победата на Льоб в Германия през 2002, тогава те караха с ограничена програма и дефакто започнаха да карат сериозно от 2003, със Сайнз, Колин, Лоьб, Бугалски ...
Kristian Metodiev Pavlov
VW MANIAC
Изображение
Аватар
K_Power
 
Мнения: 2636
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 00:57
Местоположение: гр. Банкя
Име: Кристиян Павлов

Мнениеот damon » Нед Ное 06, 2005 00:09

Определено и за мен Дювал, а и преди съм го казвал, е един от добрите пилоти. Не бива изобщо да се подценява, затова и Ситроен го върнаха да кара. Ако в него нямаше никакъв потенциал то той изобщо нямаше да е там, да не говорим за завръщане след серията му издънки... Проблема в момента идва от това, че има малко отбори и повече пилоти някои незаслужено ги изкарват по-недобри отколкото са. А Дювал и е доста млад...
Safe is risky.
Аватар
damon
Администратор
 
Мнения: 2172
Регистриран на: Пон Фев 28, 2005 20:40
Местоположение: България
Име: Николай Китанов

Мнениеот K_Power » Нед Ное 06, 2005 00:13

Това не го оправдава да изхвърли минимум 4 милиона евро на боклука. А и серията му от издънки продължава, на Кросика спомняте си какво стана. Сега ще го видме и на Австралия.
Kristian Metodiev Pavlov
VW MANIAC
Изображение
Аватар
K_Power
 
Мнения: 2636
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 00:57
Местоположение: гр. Банкя
Име: Кристиян Павлов

Мнениеот txl » Нед Ное 06, 2005 00:59

K_Power написа:Това не го оправдава да изхвърли минимум 4 милиона евро на боклука.


А защо трябва да го оправдава? Дали са му ги колите, изхвърлил ги... и както се вижда, този, който трябва да му държи сметка, продължава да му дава нови коли. Което е красоречиво, както каза damon.
Аватар
txl
Администратор
 
Мнения: 1993
Регистриран на: Чет Апр 14, 2005 15:42
Местоположение: България
Име: Тодор Томов

Мнениеот K_Power » Нед Ное 06, 2005 01:13

Да но ще видим колко ще му дават сега през 2006, а и през 2007 ...
Kristian Metodiev Pavlov
VW MANIAC
Изображение
Аватар
K_Power
 
Мнения: 2636
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 00:57
Местоположение: гр. Банкя
Име: Кристиян Павлов

Мнениеот Singulus » Нед Ное 06, 2005 02:02

Определено си доооста пристрастен...в злостта си към Дювал, такъв обещаващ млад пилот...и много изкривяваш нещата, сега 4 000 000 евро...ти го изкара, че 8 коли е унищожил напълно, което просто не е вярно...
Тези 5-мата, които са пред него в класирането (почти) всеки ще се съгласи, че засега са пред него и като пилоти...имат повече завършени състезания в точките. Добре, сега да видим тези назад - Рованпера е точно зад Дювал и има 6 състезания извън точките, точно колкото има и Дювал...ще кажеш - ми Рованпера е със скапана кола...ами що не са го взели във отбор с по-яка кола, той също беше свободен агент след края на миналия сезон...и вече всички останали назад в генералното класиране или не са карали всички състезания, или и да са карали са със по-лош показател за класиране в точките от Дювал...изключение единствено е Р. Креста...
Иначе...субективно...хммм, всичко свързано с хора е субективно, така че кой по-добър според еди-кой-си, кой по-лош пилот...просто няма как да се прецени, и да се спори по въпроса е безсмислено след като са замесени хора и се спори за хора в различни машини...
In the long run, we are all dead.
Аватар
Singulus
 
Мнения: 196
Регистриран на: Съб Апр 16, 2005 17:00
Местоположение: Sofia
Име: Росен Петров

Мнениеот K_Power » Нед Ное 06, 2005 13:47

Аз си казвам моето мнение. Дювал просто не ми харесва, просто не го понасям ... незнам защо ме дразни толкова, може би защото ако не се беше набутал да е в Ситроен Сайнц можеше и да си караше, а щом го гонеха от Ситроен, значи не е за нищо. Едно WRC не е около 500 000 евро, виж Шкода за колко се продава Ево 2005, 300 000 паунда, едно ВРЦ имаше извадки на Пежо преди време, че струваше около 800 000 евро, едно запали той в Мексико мисля, на Монте-Карло счупи една, после в Аржентина имаше катастрофа ... повтарям, това е мое мнение
Kristian Metodiev Pavlov
VW MANIAC
Изображение
Аватар
K_Power
 
Мнения: 2636
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 00:57
Местоположение: гр. Банкя
Име: Кристиян Павлов

Мнениеот K_Power » Вто Ное 08, 2005 02:02

Мартин Прокоп /тази година се състезава с Игнис С1600/ е закупил двете Ц2 С1600 на Мийк и Сордо. Кронос са щели да направят други Ц2-ки за догодина
Kristian Metodiev Pavlov
VW MANIAC
Изображение
Аватар
K_Power
 
Мнения: 2636
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 00:57
Местоположение: гр. Банкя
Име: Кристиян Павлов

Мнениеот plm » Пет Ное 18, 2005 21:13

Днес обявиха, че Хирвонен ще кара с Форд-подписан е договор за три години.
От трите потенциални отбора за Ситроен може да остане само Кронос и затова вече се мисли за място там и за Щол и за Дювал.Понс е "дал'' 3 милиона евро на Кронос, но това му гарантира 10-13 старта.Затова е възможно да се сменят със Щол.
Дани Сола събира 1,2 милиона евро за добра програма с Пежо-307,206 и С1600/за целия испански шампионат/.
plm
 
Мнения: 4137
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 19:20
Местоположение: София
Име: Пламен Петков

Мнениеот K_Power » Съб Ное 19, 2005 00:15

Сола в световния ще кара 307 WRC или 206 WRC? А в испанския С1600, Пежо ли? Между другото Маркус е казал, че тъгува за напускането на Пежо, и че сътрудничеството му с отбора не е приключило ... това лично мен може само да ме радва.
Kristian Metodiev Pavlov
VW MANIAC
Изображение
Аватар
K_Power
 
Мнения: 2636
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 00:57
Местоположение: гр. Банкя
Име: Кристиян Павлов

ПредишнаСледваща

Назад към Световен рали шампионат

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 14 госта

cron