Пилоти и отбори през 2006

Дискусия за Световния рали шампионат

Мнениеот beta_racing » Пон Сеп 26, 2005 12:35

Познатия ми инженер във Форд се премести да живее от родното си място във Финландия близо до базата на M-Sport на острова по заповед на отбора. Същото направиха и голяма част от колегите му. Това мисля, че е най-показателната черта, че се работи здраво за дебюта в Австралия и изобщо за дебюта на новата кола (ако не стартират с нея в Австралия, което ме съмнява).
Изображение
"ДМ ДООР" ЕООД - гаражни и индустриални секционни врати, автоматизация на врати и портали, ролетки, pvc завеси, автоматични бариери и още много други!
Аватар
beta_racing
 
Мнения: 3975
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 19:30
Местоположение: Пловдив
Име: Дамян Киров

Мнениеот plm » Сря Окт 05, 2005 19:44

Все по-често се коментира участието на Льоб през 2006 в Орека/частен отбор/ с Ксара и основен спонсор Playstation.Разбира се колата ще е заводска,даже Филип Бугалски прави тестове.Основната разлика е премахването на активните диференциали и впръскването на вода.
Явно работата ще е сериозна и може би затова и Маркус Грьонхолм се оглежда в Орека.
Ако това стане ще е потвърждение за завръщането на Ситроен през 2007 с Ц4.
plm
 
Мнения: 4137
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 19:20
Местоположение: София
Име: Пламен Петков

Мнениеот K_Power » Сря Окт 05, 2005 21:07

Днес четох в нета, че Маркус ще е догодина в един отбор с Льоб. Жан Пиер Никола е предложил на Марко Мартин ако иска да кара на Корсика, но Марко е казал, докато не минело пограбението на Майкъл не можел да мисли за други неща. Ще видим и ще разберем
Kristian Metodiev Pavlov
VW MANIAC
Изображение
Аватар
K_Power
 
Мнения: 2636
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 00:57
Местоположение: гр. Банкя
Име: Кристиян Павлов

Мнениеот damon » Сря Окт 05, 2005 22:48

plm написа:Все по-често се коментира участието на Льоб през 2006 в Орека/частен отбор/ с Ксара и основен спонсор Playstation.Разбира се колата ще е заводска,даже Филип Бугалски прави тестове.Основната разлика е премахването на активните диференциали и впръскването на вода.
Явно работата ще е сериозна и може би затова и Маркус Грьонхолм се оглежда в Орека.
Ако това стане ще е потвърждение за завръщането на Ситроен през 2007 с Ц4.


Натам отиван нещата май... Хубавото е че след като ФИА разреши облекчено участие на частни отбори може да стане доста интересно. Кронос също ще излязат напред сега с двете си Ксари. А Маркус и Льоб ще е интересна комбинация за съотборници. :wink: Доколкото прочетох Малкълм Уилсън е казал, че няма шанс да подпише с нито един от двамата, а преди две седмици май най-ясно изглеждаше бъдещето на Себастиен във Форд.
Safe is risky.
Аватар
damon
Администратор
 
Мнения: 2172
Регистриран на: Пон Фев 28, 2005 20:40
Местоположение: България
Име: Николай Китанов

Мнениеот damon » Пет Окт 07, 2005 11:24

Току що прочетох последните новини. След като се разбра, че Гронхолм и Льоеб най-вероятно ще карат в частен отбор се завъртя цялата машина с пилотските места.
В Субару ще запазят пилотите си от тази година. Стефан Саразан и Крис Мийк може би ще бъдат трети пилоти на някой състезания.
Форд явно ще запази Гардемайстер, но Малкълм Уилсън иска да вземе Дювал или Мартин. Чуват се също и мената на Креста, Дани Сордо и Крис Мийк.
Митсубиши са доволни от Рованпера и Гали така че може би няма да има промени. Паници също сигурно ще остане като трети пилот в Митсубиши.
В Шкода нищо не е ясно засега. :
Споменава се, че Макрей е основна фигура за дооформянето на пилотските места догодина. Има вероятност той да се върне дори и във Форд. Тогава ще стане още по-интересно....
Safe is risky.
Аватар
damon
Администратор
 
Мнения: 2172
Регистриран на: Пон Фев 28, 2005 20:40
Местоположение: България
Име: Николай Китанов

Мнениеот Singulus » Сря Окт 26, 2005 22:31

Една страхотна новина!!! Ситроен са потвърдили завръщането си през 2007-ма...ето пълния текст:

The World Council of the FIA (Fйdйration Internationale de l’Automobile) has just validated the main lines of the future technical and sporting regulations that will apply to the World Rally Championship (WRC). These notably include measures aimed at achieving significant cost savings.

In November 2004, faced with the budgetary constraints associated with a presence in the World Rally Championship, the Chairman of the Managing Board of PSA Peugeot Citroлn Jean Martin Folz announced that the two PSA Group brands could not take such costs onboard. The latest decisions, however, mean that the strategy laid down at the time by Monsieur Folz can now be applied

Surveys conducted in-house by Citroлn have clearly revealed that the WRC continues to stand out as the ideal form of motor sport for the brand. An official return to the series in 2007 was consequently possible so long as the overall budget it was necessary to invest was very significantly reduced. Today, thanks to the new regulations, these cost considerations have been met.

"As a result, the decision to return to the World Rally Championship was taken very quickly," says Citroлn Sport Director Guy Frйquelin. "The new regulations allow us to meet our budget targets. There is no longer anything standing in the way of our return to the sport. For the team, for the fans and for all those who have supported us during our past three complete seasons in the World Rally Championship, this decision couldn't have come at a better time. I am delighted."

The 2006 season will consequently be a year of transition with, on the one hand, the presence of a Xsara WRC for Sйbastien Loeb and Daniel Elena run by a private team and, on the other, the redeployment of the new Citroлn C4 WRC's development programme. Citroen Sport will return to the championship full time from 2007.

For Citroлn, the pursuit of its commitment to rallying is in keeping with a veritable competition-related philosophy with a sport that has always fascinated, well beyond Citroлn's two Manufacturers' titles in 2003 and 2004 and the two Drivers' crowns secured by Sйbastien Loeb and his co-driver Daniel Elena in 2004 and 2005.
In the long run, we are all dead.
Аватар
Singulus
 
Мнения: 196
Регистриран на: Съб Апр 16, 2005 17:00
Местоположение: Sofia
Име: Росен Петров

Мнениеот damon » Сря Окт 26, 2005 22:35

Singulus написа:Една страхотна новина!!! Ситроен са потвърдили завръщането си през 2007-ма...


Наистина добра новина! Льоб вече може да бъде спокоен :) ФИА веднага може да се изрекламират - "новите правила не само задържат старите, но ще привлекат и нови производители!". Току виж пък станало наистина. :wink:
Safe is risky.
Аватар
damon
Администратор
 
Мнения: 2172
Регистриран на: Пон Фев 28, 2005 20:40
Местоположение: България
Име: Николай Китанов

Мнениеот damon » Пет Окт 28, 2005 00:22

Марко Мартин е дал интервю за Аутоспорт и споделя, че ще се върне през 2006 година. Според него трагичния инцидент в Уелс няма да му попречи на карането. Превеждам го буквално: "И преди съм имал инциденти и съм успявал да се върна и да карам отново. Няма причина да мисля, че това което се случи в Уелс ми е отнело таланта, който имам. Следваща година искам да обърна страницата и да карам отново в нов отбор. Аз съм един от четирите пилота, които са печелили рали в световния шампионат през последната година и това би трябвало да означава нещо".
Марко в момента се свързва с доста отбори. Може би най-сигурно изглежда мястото му във Форд, но има възможност да се върне и в Субару или да отиде в Митсубиши. Възможно е и да остане към Пежо в частния отбор със Льоеб, което е доста любопитен вариант. Засега като най-вероятен навигатор на Марко се очертава Робърт Рийд - навигатора на Ричард Бърнс. [/i]
Safe is risky.
Аватар
damon
Администратор
 
Мнения: 2172
Регистриран на: Пон Фев 28, 2005 20:40
Местоположение: България
Име: Николай Китанов

Мнениеот K_Power » Пет Окт 28, 2005 01:57

Хубаво, но Пежо ще имат ли частен отбор през 2006? Между другото Кости Катаямаки ще кара пет кръга с частен Фокус следващата година.
Kristian Metodiev Pavlov
VW MANIAC
Изображение
Аватар
K_Power
 
Мнения: 2636
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 00:57
Местоположение: гр. Банкя
Име: Кристиян Павлов

Мнениеот plm » Чет Ное 03, 2005 18:39

K_Power написа:Хубаво, но Пежо ще имат ли частен отбор през 2006? Между другото Кости Катаямаки ще кара пет кръга с частен Фокус следващата година.

През 2006 Пежо ще помагат на частните отбори, които ще наемат колите/206 и 307/, а за 2007 ще подготвят С2000.
През 2006 и Ситроен ще дадат под наем 6 Ксари на частни отбори.
Луис Мойа/бивш навигатор на Сайнц/ е започнал да работи по проекта испански отбор в СШ със Субару.Той е убеден, че развиващата се икономика на Испания е благоприятен фактор и сега момента е много подходящ за продължаване на популяризирането на автомобилните спортове-Фернандо Алонсо е шампион във Ф1.Всъщност, ако убеди гигантите Телефоника,Репсол и др.за спонсорство ще организира отбор-Сордо,Понс,Сола.Това може да стане още през 2006, ако не-през 2007.Ако се реализира проекта Мойа е убеден, че автомобилния спорт в Испания ще стане по-популярен от футбола!!!
На 3 декември ще се проведе Race of the Champions на стадион Stade de France.До сега са заявени 5 отбора. Пилотите ще карат и Persche 911 GT3 Rally.
plm
 
Мнения: 4137
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 19:20
Местоположение: София
Име: Пламен Петков

Мнениеот Ferjancz » Пет Ное 04, 2005 21:42

K_Power написа:Днес четох в нета, че Маркус ще е догодина в един отбор с Льоб. Жан Пиер Никола е предложил на Марко Мартин ако иска да кара на Корсика, но Марко е казал, докато не минело пограбението на Майкъл не можел да мисли за други неща. Ще видим и ще разберем


обаче аз намерих в нета - Ford of Europe has signed twice former world champions Marcus Grönholm and Timo Rautiainen to drive the all-new Focus RS World Rally Car in the FIA World Rally Championship

ето и пълният текст ! http://www.rallyzone.com/story.asp?name_id=811
3, 2, 1 старт - D4+, 120, L3заL3+ рано, D6 скача, 100, D3 неравности, 150 локви.....................мдаааааа, гаси!


Изображение
Аватар
Ferjancz
Администратор
 
Мнения: 1584
Регистриран на: Вто Май 10, 2005 14:47
Местоположение: София, Троян
Име: Павлин Калчев

Мнениеот K_Power » Пет Ное 04, 2005 22:28

Ima edna programka WRC Desktop Alerts, и доста отдавна беше обявен този текст, че Маркус ще кара с Льоб, но няма да е така, това беше много преди да стане ясно, че Маркус е подписал с Форд.
Kristian Metodiev Pavlov
VW MANIAC
Изображение
Аватар
K_Power
 
Мнения: 2636
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 00:57
Местоположение: гр. Банкя
Име: Кристиян Павлов

Мнениеот Ferjancz » Пет Ное 04, 2005 23:06

я кажи от къде да си го дръпна ! WRC Desktop Alerts
3, 2, 1 старт - D4+, 120, L3заL3+ рано, D6 скача, 100, D3 неравности, 150 локви.....................мдаааааа, гаси!


Изображение
Аватар
Ferjancz
Администратор
 
Мнения: 1584
Регистриран на: Вто Май 10, 2005 14:47
Местоположение: София, Троян
Име: Павлин Калчев

Мнениеот K_Power » Пет Ное 04, 2005 23:40

Ето тук ...
http://www.wrc.com/page/DNADownload/0,,10111,00.html

Хубаво, че Пежо ще се върнат, те щом обявиха, че имат интерес към пистовите състезания, няма за какво друго да става въпрос освен за WTCC. За Льо Ман много пари трябват, а разработи ли се кола за WTCC, то малко трябват и за S2000 за рали, при изискванията на ФИА , колите в WTCC се водят пистовите версии на С2000. Пежо при атмосферните мотори имат успех, особено при двулитровите, Максито си спомняме какво правеше с Делкур и Паници и Паници малко щеше да изяде кютек от Делкур, когато казаха на Франсоа да го пусне пред себе си. Дано се завърнат и при WRC автомобилите, а Пежо завърнат ли се, става лошо за другите, спомняме си какво стана преди 6-7 години. 5 пъти световни шампиони и веднъж при Киткари-те, имат много голями заслуги в този спорт и много голяма история. Мисля, че след като се оттеглят след рали Австралия трябва да си поговорим в една тема за тях малко ...
Kristian Metodiev Pavlov
VW MANIAC
Изображение
Аватар
K_Power
 
Мнения: 2636
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 00:57
Местоположение: гр. Банкя
Име: Кристиян Павлов

Мнениеот plm » Съб Ное 05, 2005 09:22

Себастиан Льоб ще кара през 2006 в отбора на Кронос.
"Един от тимовите колеги на Льоб ще бъде Понс".
Oreca и PH Sport ще разполагат също с екс-заводски Ксари ВРЦ.
Съобщение на Ройтерс.
plm
 
Мнения: 4137
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 19:20
Местоположение: София
Име: Пламен Петков

ПредишнаСледваща

Назад към Световен рали шампионат

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 39 госта

cron