Пилоти и отбори през 2006

Дискусия за Световния рали шампионат

Пилоти и отбори през 2006

Мнениеот plm » Пет Сеп 02, 2005 21:23

Очевидно започна "оглеждането" за 2006.Как ще изглежда СШ следващата година ще разберем преди Монте Карло.
Нека да припомня факти за разговори "пилоти-отбори".
Жил Паници трябваше да кара на Германия,но го измести Гали.
Марко Мартин има договор с Пежо,което няма да участва в СШ 2006 и е по-спокоен/защото ще си получава договорената заплата/.
Грьонхолм си търси отбор и е имал разговори с Митсубиши.
Колин Макрий сега ще кара Шкода,но може да влезне в отбора на Митсубиши за 2006 и да кара ралита и Дакар,например.
Мико Хирвонен в Япония ще кара Шкода.
Армин Шварц през 2006 няма да кара.
Себастиян Льоб е много ценен и Ситроен ще се опитат да го задържат в частните отбори през 2006,защото ще се върнат 2007 с С4.
Хари Рованпера отпада.
Може би Петер Солберг ще остане в Субару,но кой ще е вторият не се знае,пък и май не е интересно,защото там всичко се прави за първия пилот.Струва ми се,че Крис Аткинсън няма да е в отбора.
Даниел Сордо е получил обещание,че ако набави 1,5 милиона евро ще стане втори пилот в Субару.Към него имат интерес от Фиат и от Шкода.
Около Форд няма нищо ,освен това,че Малкъм Уилсън е готов да осигури участие на 4 или 8 коли/два отбора/щом има толкова желаещи пилоти с достатъчно пари.Защо да не им обере парите!Като има кой да ги дава!
Ще бъде интересно как ще бъдат ангажирани 20-тина пилоти в СШ 2006.
plm
 
Мнения: 4137
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 19:20
Местоположение: София
Име: Пламен Петков

Re: Пилоти и отбори през 2006

Мнениеот txl » Пет Сеп 02, 2005 22:10

plm написа:Жил Паници трябваше да кара на Германия,но го измести Гали.


Сега на рали Япония Паници ще е втори пилот на Митсубиши, което като че ли е малко изненадващо...

plm написа:Колин Макрий сега ще кара Шкода,но може да влезне в отбора на Митсубиши за 2006 и да кара ралита и Дакар,например.


Аз лично се съмнявам... Достатъчно добри пилоти има в момента и на Макрий ще му е доста трудно да се пребори с тях за място...
Аватар
txl
Администратор
 
Мнения: 1993
Регистриран на: Чет Апр 14, 2005 15:42
Местоположение: България
Име: Тодор Томов

Мнениеот plm » Пет Сеп 02, 2005 22:25

Има интерес към Колин Макрий.Той много разчита на добро представяне на Уелс с Ники Грист и Шкода.
Утре ще карат с Фабия на регионално рали/тестване на колата/.
Даже в интервю наскоро намекна,че двегодишното му откъсване сигурно ще му попречи да победи Льоб...Подразбира се,че останалите не са му проблем!Добро самочуствие!
Ще видим какво ще стане.
plm
 
Мнения: 4137
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 19:20
Местоположение: София
Име: Пламен Петков

Мнениеот txl » Пет Сеп 02, 2005 22:42

Това че има самочувствие едва ли ще му помогне особено... другото е важно. Ще видим какво ще направи, аз лично не очаквам много от него.
Аватар
txl
Администратор
 
Мнения: 1993
Регистриран на: Чет Апр 14, 2005 15:42
Местоположение: България
Име: Тодор Томов

Мнениеот PAS_RALLY » Пет Сеп 02, 2005 22:51

моето мнение е че Колин ще направи едно невероятно представяне в Великобритания :roll:
http://maserati.20.forumer.com/
ASK"Stari Stolici"
Винаги правя това, което не мога, за да мога да се науча да го правя.
Аватар
PAS_RALLY
 
Мнения: 1148
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 23:01
Местоположение: liverpool
Име: Nikola Lyubenov

Мнениеот plm » Пет Сеп 02, 2005 23:13

Може да подобри резултатите на Фабията/6 място на Пасонен на Финландия/,но...Ще разберем след 15 дена.
Не мисля,че ще направи "чудо".
Това,че има много почитатели го потвърдиха и нарасналите продажби/с 15 процента/ на билети откакто е заявил участие там.
plm
 
Мнения: 4137
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 19:20
Местоположение: София
Име: Пламен Петков

Мнениеот Lubo » Съб Сеп 03, 2005 09:28

И аз се съмнявам да направи нещо,но знаели човек :wink:
Щом народа дава кинти да го гледа,нека кара :lol: :lol: :lol:
Аватар
Lubo
Модератор
 
Мнения: 2321
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 19:35
Местоположение: СОФИЯ-ЛЮЛИН
Име: Любомир Симеонов

Мнениеот damon » Вто Сеп 13, 2005 13:37

Днес изтече интересна информация с личното мнение на Льоб за следващия сезон. Себастиен е доста объркан за 2006. Пред него има доста варианти, но изглежда само два са приемливи. Първия е да кара в частен отбор догодина и да се върне в Ситроен за 2007 с С4, ако обаче изобщо Ситроен се завърнат, което не е сигурно и го притеснява доста както самия той е споделил. Другия вариант е първи пилот във Форд, като съотборник на Гардемайстер - изглежда Себ ще избере точно това, тъй като е казал, че вече е бил в централата на Форд, договорени явно и финансовите условия. Форд е най-правилния избор тъй като с тях ще може да печели. Другите опции не са интересни за Себастиен - Шкода не могат да печелят, Субару не са проявявали интерес към него, а и опцията да е втори пилот след Солберг не е приемлива. Всъщност той е казал "за мен опцията е Форд или нищо". Но от хоризонта изгрява ново слънце, за което Льоб може и да не е знаел - рали комисията се е събирала с отборите да мислят правилника за догодина в тяхната основна цел - намаляване на разходите и увеличаване на популярността на световния шампионат. шефа на рали комисията е казал, че се обсъжда варианта участието в световния шампионат да бъде при облекчени условия, което означава, че догодина частни отбори ще могат да карат в световния (логично е да го позволят). Ако Ситроен дадат подкрепата си на частен отбор със Ксара пилота може и да е Льоб тъй като за него най-добрия вариант би бил да кара отново Ксара... Получава се доста интересна ситуация тъй като и други топ пилоти остават без волан - Гронхолм, Мартин, Дювал, Рованпера и т.н. Макрей също не трябва да се забравя тъй като изглежда на него доста му се кара, а производителите усещат доста силна реклама само от него, така че едва ли някой ще се откаже от него. Лично аз не мисля, че ако Макрей наистина иска да се върне, че ще кара Шкода. Май Митсубиши ще му пасне повече... :wink: Очертава сезон 2006 да е по-интересен от този... Струва ми се че след Уелското рали всичко ще се поизясни.
Safe is risky.
Аватар
damon
Администратор
 
Мнения: 2172
Регистриран на: Пон Фев 28, 2005 20:40
Местоположение: България
Име: Николай Китанов

Мнениеот Lubo » Вто Сеп 13, 2005 13:52

Дано се развърже след Уелс.
АКО стане тази далавера с частните отбори,ще трябва да мине извесно време и тогава .... .И на мен ми направи впечатление,че явно на Себастиан не му се рискува със Ситроен и тяхната никаква позиция засега.
Сега е звездния миг на Форд,ако вземат Лоеб за другия сезон,най-после ще имат пълни шансове за шампионските титли.
Аватар
Lubo
Модератор
 
Мнения: 2321
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 19:35
Местоположение: СОФИЯ-ЛЮЛИН
Име: Любомир Симеонов

Мнениеот txl » Вто Сеп 13, 2005 14:23

Lubo написа:И на мен ми направи впечатление,че явно на Себастиан не му се рискува със Ситроен и тяхната никаква позиция засега.


В този смисъл бъдещето на Лоеб вероятно ще даде яснота и около бъдещето на Ситроен. Ако Лоеб остане в Кронос през 2006-та, причината вероятно ще е последващо завръщане на Ситроен през 2007-ма.
Аватар
txl
Администратор
 
Мнения: 1993
Регистриран на: Чет Апр 14, 2005 15:42
Местоположение: България
Име: Тодор Томов

Мнениеот damon » Вто Сеп 13, 2005 14:32

txl написа: Ако Лоеб остане в Кронос през 2006-та, причината вероятно ще е последващо завръщане на Ситроен през 2007-ма.


Проблема е че едва ли Ситроен знаят какво им е бъдещето чак през 2007... Тази несигурност изглежда доста притеснява Себастиан. От това какво ще направи сега му зависи бъдещето като пилот, а изглежда той иска още титли!
Safe is risky.
Аватар
damon
Администратор
 
Мнения: 2172
Регистриран на: Пон Фев 28, 2005 20:40
Местоположение: България
Име: Николай Китанов

Мнениеот K_Power » Сря Сеп 14, 2005 13:00

Вчера в телетекста на Евроспорт четох малко новини и Льоб е казал пред журналисти: "За догодина Форд или нищо"
Kristian Metodiev Pavlov
VW MANIAC
Изображение
Аватар
K_Power
 
Мнения: 2636
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 00:57
Местоположение: гр. Банкя
Име: Кристиян Павлов

Мнениеот Ferjancz » Чет Сеп 15, 2005 10:16

damon написа:
txl написа: Ако Лоеб остане в Кронос през 2006-та, причината вероятно ще е последващо завръщане на Ситроен през 2007-ма.


Проблема е че едва ли Ситроен знаят какво им е бъдещето чак през 2007... Тази несигурност изглежда доста притеснява Себастиан. От това какво ще направи сега му зависи бъдещето като пилот, а изглежда той иска още титли!


това,ч е себастиан иска още титли е сигурно ! комбинацията "млад и талантлив " си казва думата ! интересно ми е защо само някои отбори проявяват интерес към него ! мисля , че привличането на един такъв пилот си е доста добра реклама ! що се отнася до колин ( аз му викам така , защото се знаем на малки имена :) :) :) :) :) :) ) мисля, че той все още има какво да покаже от себе си :) и ще го покаже! въпросът е да избере най-подходящия отбор, от възможностите които му се предоставят:)
3, 2, 1 старт - D4+, 120, L3заL3+ рано, D6 скача, 100, D3 неравности, 150 локви.....................мдаааааа, гаси!


Изображение
Аватар
Ferjancz
Администратор
 
Мнения: 1584
Регистриран на: Вто Май 10, 2005 14:47
Местоположение: София, Троян
Име: Павлин Калчев

Мнениеот swrt » Вто Сеп 20, 2005 11:40

Аватар
swrt
 
Мнения: 232
Регистриран на: Нед Апр 17, 2005 15:08
Име: Л.Драганов

Мнениеот plm » Съб Сеп 24, 2005 21:36

Около Форд и Малкъм Уилсън е все по-интересно.
Направиха се огромни инвестиции за Фокус 06./същевременно изостана сегашната кола/.
Силното хвалене на новата кола съвпада/може би не случайно/с освобождаването на много добри пилоти.
Обещанието е,че на Австралия ще дебютира Фокус 06.И сигурно ще стане,защото Малкъм Уилсън каза,че ако трябва в самолета ще го довършат...
Така,че М-спорт става най-сериозния отбор за 2006/и най-привлекателен/.Нека припомня,че следващата година М-спорт са готови да предоставят в два отбора общо 8 коли,за тези,които имат достатъчно пари!
Ето и снимки от автосалона във Франкфурт.
Фокус 06 и Фиат ...
plm
 
Мнения: 4137
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 19:20
Местоположение: София
Име: Пламен Петков

Следваща

Назад към Световен рали шампионат

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 72 госта

cron