Днес изтече интересна информация с личното мнение на Льоб за следващия сезон. Себастиен е доста объркан за 2006. Пред него има доста варианти, но изглежда само два са приемливи. Първия е да кара в частен отбор догодина и да се върне в Ситроен за 2007 с С4, ако обаче изобщо Ситроен се завърнат, което не е сигурно и го притеснява доста както самия той е споделил. Другия вариант е първи пилот във Форд, като съотборник на Гардемайстер - изглежда Себ ще избере точно това, тъй като е казал, че вече е бил в централата на Форд, договорени явно и финансовите условия. Форд е най-правилния избор тъй като с тях ще може да печели. Другите опции не са интересни за Себастиен - Шкода не могат да печелят, Субару не са проявявали интерес към него, а и опцията да е втори пилот след Солберг не е приемлива. Всъщност той е казал "за мен опцията е Форд или нищо". Но от хоризонта изгрява ново слънце, за което Льоб може и да не е знаел - рали комисията се е събирала с отборите да мислят правилника за догодина в тяхната основна цел - намаляване на разходите и увеличаване на популярността на световния шампионат. шефа на рали комисията е казал, че се обсъжда варианта участието в световния шампионат да бъде при облекчени условия, което означава, че догодина частни отбори ще могат да карат в световния (логично е да го позволят). Ако Ситроен дадат подкрепата си на частен отбор със Ксара пилота може и да е Льоб тъй като за него най-добрия вариант би бил да кара отново Ксара... Получава се доста интересна ситуация тъй като и други топ пилоти остават без волан - Гронхолм, Мартин, Дювал, Рованпера и т.н. Макрей също не трябва да се забравя тъй като изглежда на него доста му се кара, а производителите усещат доста силна реклама само от него, така че едва ли някой ще се откаже от него. Лично аз не мисля, че ако Макрей наистина иска да се върне, че ще кара Шкода. Май Митсубиши ще му пасне повече...
Очертава сезон 2006 да е по-интересен от този... Струва ми се че след Уелското рали всичко ще се поизясни.
Safe is risky.