1 1 LOEB/ELENA
CITROËN 3:27:13.2 0.0
2 2 DUVAL/SMEETS
CITROËN 3:27:50.6 +37.4
3 7 GRÖNHOLM/RAUTIAINEN
PEUGEOT 3:29:18.0 +2:04.8
4 8 MÄRTIN/PARK
PEUGEOT 3:31:22.6 +4:09.4
5 10 GALLI/D'AMORE
MITSUBISHI 3:32:16.8 +5:03.6
6 4 KRESTA/TOMANEK
FORD 3:32:25.5 +5:12.3
7 5 SOLBERG/MILLS
SUBARU 3:35:01.3 +7:48.1
8 6 SARRAZIN/GIRAUDET
SUBARU 3:35:47.3 +8:34.1
9 19 PONS/DEL BARRIO
CITROËN 3:36:22.4 +9:09.2
10 9 ROVANPERÄ/PIETILÄINEN
MITSUBISHI 3:36:24.8 +9:11.6
11 15 ATKINSON/MACNEALL
SUBARU 3:37:46.2 +10:33.0
12 14 SOLA/AMIGO
FORD 3:43:56.3 +16:43.1
13 41 SORDO/MARTI
CITROËN 3:46:59.3 +19:46.1
14 35 MEEKE/PATTERSON
CITROËN 3:48:24.2 +21:11.0
15 32 WILKS/PUGH
SUZUKI 3:50:53.9 +23:40.7
16 31 ANDERSSON/ANDERSSON
SUZUKI 3:51:44.1 +24:30.9
17 3 GARDEMEISTER/HONKANEN
FORD 3:52:50.2 +25:37.0
18 67 GASSNER/THANNHÄUSER
MITSUBISHI 3:53:06.9 +25:53.7
19 33 KATAJAMÄKI/ALANNE
SUZUKI 3:53:07.7 +25:54.5
20 38 BETTI/AGNESE
RENAULT 3:57:20.3 +30:07.1
21 69 LATVALA/ANTTILA
SUBARU 3:58:21.7 +31:08.5
22 34 BALDACCI/BERNACCHINI
FIAT 3:59:03.8 +31:50.6
23 42 VALOUSEK/SCALVINI
SUZUKI 4:00:41.8 +33:28.6
24 39 CECCHETTINI/DADDOVERI
FIAT 4:02:04.8 +34:51.6
25 61 KAKUSZI/KAKUSZI
VW 4:07:34.6 +40:21.4
26 80 GARCIA OJEDA/BARRABES COSTA
PEUGEOT 4:09:20.6 +42:07.4
27 21 VOJTECH/ERNST
PEUGEOT 4:09:45.1 +42:31.9
28 78 MARTINEZ SACO/MARCHENA BAENA
SUBARU 4:10:14.9 +43:01.7
29 72 STEUDTEN/FUCHS
MITSUBISHI 4:18:50.4 +51:37.2
30 82 PÈNZES/ZACHÀR
RENAULT 4:26:55.2 +59:42.0
31 73 MÜLLER/MÜLLER
MITSUBISHI 4:27:06.1 +59:52.9
32 76 WOLFF/PÖSCHL
MITSUBISHI 4:30:55.1 +1:03:41.9
33 70 VAN DEN HEUVEL/KOLMAN
MITSUBISHI 4:38:22.1 +1:11:08.9
34 77 VOSSEN/FINDHAMMER
MITSUBISHI 4:40:34.8 +1:13:21.6
35 83 LARSEN/HELLERUD
PEUGEOT 4:43:19.4 +1:16:06.2
36 81 MYSLIWIETZ/BOUILLON
HONDA 4:45:50.3 +1:18:37.1
37 85 DI NOTO/GLATZEL
SUZUKI 5:01:49.6 +1:34:36.4
38 86 BEZLAPOWICZ/AHNERT
SUZUKI 5:20:18.3 +1:53:05.1
Ето така завърши 19-тия последен етап на OMV ADAC RALLYE DEUTSCHLAND . С кабела , damon и компания успяхме да се намерим още на шейкдауна в Четвъртък който беше абсолютна порнография по мое мнение . Отсечката в която трябва да тестват колите т.е. да има от всичко по-малко но да е и безопасна , в смисъл не особено сложна не се доближаваше много до това . Не беше нищо особенно , беше доста тясна и дори и неможеха да направят и шоу на нея за да презентират ралито и да привлекат публика за уийкенда . За сметка на това се изсипа характерния студен немски дъжд и ни скофти настроението ,а и измръзнахме и се измокрихме до кости . Запознахме се с гореспоменатите екземпляри и направихме уговорката . Още сега ще кажа че до края на ралито се видяхме с момчетата 2-3 пати за по 5 мин. но все пак и ние и те си имахме вкусове и предпочитания в което няма нищо лошо . Ралито с няколко думи......наистина имам много за разказване , стана доста добро рали и най вече битката между Джиджи и Креста . Имах чувството че цяла чехия е дошла , всички коли бяха с лепенки
04 KRESTA , евала на ентусиазма и организацията . Стана ни малко тъжно че ние неможем да развеем един огромен трикольор с името на някой българин но ..... хората карат за разлика от тези в БГ .
Както казах митсубишито и форда си разменяха по секунда-две постоянно но очевидно форда технически не беше на нивото на "японката" което неможе да се каже за Креста който според всички е новата звезда . Другия на който трябва да се спра е 06 Sarrazin които се представи също много добре . Солберк караше като обсебен , изнерви се и от скоростната кутия.....Грьонхолм нямаше шанс да гони Льоеб......а Дювал... Тва не ми се коментира направо ....
Дювал надмина очакванията и евала , изкърти Асвалтовия АС на няколко пъти и се гониха доста яросно до един момент и след края на ралито се разбра ,че от тийма на Ситроен са го накарали да успокои топката и да остави Льоеб да спечели
На отсечката Ерцвейлер станахме свидетели на катастрофата на No20 BERNARDI с 206 WRC ,а на долния завой се превъртя през таван едно сузуки . Ще видите снимки от катастрофата с WRC - то аз съм го заснел и на видео . Катастрофата стана с около 150 км/ч
колата мина през половината на бетонен блок висок около 40 см и дебел около 20 см. с арматура ..... парчето което бе откъртено тежеше около 30-40 кг. и излетя на около 250м за щастие не срещу публиката . Колата не успя да се превърти през таван а мина през бетона като през стиропор . В резултат аз и моя човек се прибрахме с по-половин джанта и доста парчета от карбон
Трябва да направя видеото час по скоро защото го поискаха от тийма на пежото , а и за да ви го пратя на вас
Пускам част от снимките , снимани са с аматьорски апарат , а профито като се завърне ще видим и неговите .
На отсечката Дроътал която е в така наречените " планини от вино " (ще видите снимката) беше много впечатляващо виждаш от едно място до 6-7 обратни завоя , там Sarrazin се завъртя и влезе в гроздето но само с муцуната на субито и задните му гуми останаха във въздуха.Сърцето ми щеше да изскочи....за части от секундата околко колата се събраха около 5 човека и започнаха да скачат отзад на крилото и да я клатят , но 2/3 от колата бяха в гроздето а наклона е брутален (нагоре се ходи на 4-ри крака) в тоя момент отвсякаде се втурнаха хора отгоре бягат , отдолу се катерят отвсякаде около 20-25 човека с мощно клатене и буквално на ръце изнесоха субито до асвалта , това беше нещо неознаваемо дори и в момента ме побиват тръпки.На всичкото отгоре 3 завоя по-долу съм аз и минава Дани Зола и аз тръгвам към шосето и един комисар ме хваща , а тея горе още клатят Sarrazin и аз му крещя махай му да намали бе кво ме гледаш и скоших на пътя и се размахах да намаля щото той се беше засвяткал и така другите хора и те викат махат и той намали и такмо стигна и Sarrazin беше вънка и запали гумите.
Damon-а и кабела бяха отдругата страна кадето двама пък директно излетяха така че ще чакаме и техния матерял
Като организация имаше какво да се желае , маршалите които бяха на по-затънтените отсечки бяха диви селяни и се карахме нонстоп , бяха некомпетентни , няколко пъте се наложи да искаме да говорим с шефа на тсечката (защото има и такъв) , иначе в градовете и по-известните отсечки всичко беше перфектно . Платихме само на шейкдауна и в петък и ни писна и останалите два дни минахме съвсем спокойно без пари ..... мога да кажа съвсем спокойно че можехме и изобщо да не плащаме.
това е Бернарди No20 с 206 WRC
пораженията
траекторията по която е минал
бетона през който мина
парчето което откъсна
това е следващата катастрофа на сузукито
ето въпросната планина от лозя
мястото на което се завъртя субито
това е снимка на дупката(почти сантиметър) в асфалта която изрови субито на Sarrazin при опита да излезе
иииии малко снимки за душата
мисля че е време най-накрая да замълча следващия автомобил не търпи коментар .... както казвал Валтер Рьор една " дяволска машина "
великата Ланча Стратос
Рено Алпин
Метро...
Рено 5
гуми
джанти
нещо чисто ново и зализано
а това са ентусиасти от Търново които срещнахме съвсем случайно....колко е малък Света а
ето ме и мен най-накрая
П.С. утре ще се постарая да пусна и 3 малки клипчета