Впечатленията и снимките на един ентусиаст.....WRC Germany

Дискусия за Световния рали шампионат

Впечатленията и снимките на един ентусиаст.....WRC Germany

Мнениеот bravo » Вто Авг 30, 2005 01:22

1 1 LOEB/ELENA
CITROËN 3:27:13.2 0.0
2 2 DUVAL/SMEETS
CITROËN 3:27:50.6 +37.4
3 7 GRÖNHOLM/RAUTIAINEN
PEUGEOT 3:29:18.0 +2:04.8
4 8 MÄRTIN/PARK
PEUGEOT 3:31:22.6 +4:09.4
5 10 GALLI/D'AMORE
MITSUBISHI 3:32:16.8 +5:03.6
6 4 KRESTA/TOMANEK
FORD 3:32:25.5 +5:12.3
7 5 SOLBERG/MILLS
SUBARU 3:35:01.3 +7:48.1
8 6 SARRAZIN/GIRAUDET
SUBARU 3:35:47.3 +8:34.1
9 19 PONS/DEL BARRIO
CITROËN 3:36:22.4 +9:09.2
10 9 ROVANPERÄ/PIETILÄINEN
MITSUBISHI 3:36:24.8 +9:11.6
11 15 ATKINSON/MACNEALL
SUBARU 3:37:46.2 +10:33.0
12 14 SOLA/AMIGO
FORD 3:43:56.3 +16:43.1
13 41 SORDO/MARTI
CITROËN 3:46:59.3 +19:46.1
14 35 MEEKE/PATTERSON
CITROËN 3:48:24.2 +21:11.0
15 32 WILKS/PUGH
SUZUKI 3:50:53.9 +23:40.7
16 31 ANDERSSON/ANDERSSON
SUZUKI 3:51:44.1 +24:30.9
17 3 GARDEMEISTER/HONKANEN
FORD 3:52:50.2 +25:37.0
18 67 GASSNER/THANNHÄUSER
MITSUBISHI 3:53:06.9 +25:53.7
19 33 KATAJAMÄKI/ALANNE
SUZUKI 3:53:07.7 +25:54.5
20 38 BETTI/AGNESE
RENAULT 3:57:20.3 +30:07.1
21 69 LATVALA/ANTTILA
SUBARU 3:58:21.7 +31:08.5
22 34 BALDACCI/BERNACCHINI
FIAT 3:59:03.8 +31:50.6
23 42 VALOUSEK/SCALVINI
SUZUKI 4:00:41.8 +33:28.6
24 39 CECCHETTINI/DADDOVERI
FIAT 4:02:04.8 +34:51.6
25 61 KAKUSZI/KAKUSZI
VW 4:07:34.6 +40:21.4
26 80 GARCIA OJEDA/BARRABES COSTA
PEUGEOT 4:09:20.6 +42:07.4
27 21 VOJTECH/ERNST
PEUGEOT 4:09:45.1 +42:31.9
28 78 MARTINEZ SACO/MARCHENA BAENA
SUBARU 4:10:14.9 +43:01.7
29 72 STEUDTEN/FUCHS
MITSUBISHI 4:18:50.4 +51:37.2
30 82 PÈNZES/ZACHÀR
RENAULT 4:26:55.2 +59:42.0
31 73 MÜLLER/MÜLLER
MITSUBISHI 4:27:06.1 +59:52.9
32 76 WOLFF/PÖSCHL
MITSUBISHI 4:30:55.1 +1:03:41.9
33 70 VAN DEN HEUVEL/KOLMAN
MITSUBISHI 4:38:22.1 +1:11:08.9
34 77 VOSSEN/FINDHAMMER
MITSUBISHI 4:40:34.8 +1:13:21.6
35 83 LARSEN/HELLERUD
PEUGEOT 4:43:19.4 +1:16:06.2
36 81 MYSLIWIETZ/BOUILLON
HONDA 4:45:50.3 +1:18:37.1
37 85 DI NOTO/GLATZEL
SUZUKI 5:01:49.6 +1:34:36.4
38 86 BEZLAPOWICZ/AHNERT
SUZUKI 5:20:18.3 +1:53:05.1


Ето така завърши 19-тия последен етап на OMV ADAC RALLYE DEUTSCHLAND . С кабела , damon и компания успяхме да се намерим още на шейкдауна в Четвъртък който беше абсолютна порнография по мое мнение . Отсечката в която трябва да тестват колите т.е. да има от всичко по-малко но да е и безопасна , в смисъл не особено сложна не се доближаваше много до това . Не беше нищо особенно , беше доста тясна и дори и неможеха да направят и шоу на нея за да презентират ралито и да привлекат публика за уийкенда . За сметка на това се изсипа характерния студен немски дъжд и ни скофти настроението ,а и измръзнахме и се измокрихме до кости . Запознахме се с гореспоменатите екземпляри и направихме уговорката . Още сега ще кажа че до края на ралито се видяхме с момчетата 2-3 пати за по 5 мин. но все пак и ние и те си имахме вкусове и предпочитания в което няма нищо лошо . Ралито с няколко думи......наистина имам много за разказване , стана доста добро рали и най вече битката между Джиджи и Креста . Имах чувството че цяла чехия е дошла , всички коли бяха с лепенки 04 KRESTA , евала на ентусиазма и организацията . Стана ни малко тъжно че ние неможем да развеем един огромен трикольор с името на някой българин но ..... хората карат за разлика от тези в БГ .
Както казах митсубишито и форда си разменяха по секунда-две постоянно но очевидно форда технически не беше на нивото на "японката" което неможе да се каже за Креста който според всички е новата звезда . Другия на който трябва да се спра е 06 Sarrazin които се представи също много добре . Солберк караше като обсебен , изнерви се и от скоростната кутия.....Грьонхолм нямаше шанс да гони Льоеб......а Дювал... Тва не ми се коментира направо ....
Дювал надмина очакванията и евала , изкърти Асвалтовия АС на няколко пъти и се гониха доста яросно до един момент и след края на ралито се разбра ,че от тийма на Ситроен са го накарали да успокои топката и да остави Льоеб да спечели :evil:
На отсечката Ерцвейлер станахме свидетели на катастрофата на No20 BERNARDI с 206 WRC ,а на долния завой се превъртя през таван едно сузуки . Ще видите снимки от катастрофата с WRC - то аз съм го заснел и на видео . Катастрофата стана с около 150 км/ч :shock: колата мина през половината на бетонен блок висок около 40 см и дебел около 20 см. с арматура ..... парчето което бе откъртено тежеше около 30-40 кг. и излетя на около 250м за щастие не срещу публиката . Колата не успя да се превърти през таван а мина през бетона като през стиропор . В резултат аз и моя човек се прибрахме с по-половин джанта и доста парчета от карбон :twisted:
Трябва да направя видеото час по скоро защото го поискаха от тийма на пежото , а и за да ви го пратя на вас :wink:
Пускам част от снимките , снимани са с аматьорски апарат , а профито като се завърне ще видим и неговите .
На отсечката Дроътал която е в така наречените " планини от вино " (ще видите снимката) беше много впечатляващо виждаш от едно място до 6-7 обратни завоя , там Sarrazin се завъртя и влезе в гроздето но само с муцуната на субито и задните му гуми останаха във въздуха.Сърцето ми щеше да изскочи....за части от секундата околко колата се събраха около 5 човека и започнаха да скачат отзад на крилото и да я клатят , но 2/3 от колата бяха в гроздето а наклона е брутален (нагоре се ходи на 4-ри крака) в тоя момент отвсякаде се втурнаха хора отгоре бягат , отдолу се катерят отвсякаде около 20-25 човека с мощно клатене и буквално на ръце изнесоха субито до асвалта , това беше нещо неознаваемо дори и в момента ме побиват тръпки.На всичкото отгоре 3 завоя по-долу съм аз и минава Дани Зола и аз тръгвам към шосето и един комисар ме хваща , а тея горе още клатят Sarrazin и аз му крещя махай му да намали бе кво ме гледаш и скоших на пътя и се размахах да намаля щото той се беше засвяткал и така другите хора и те викат махат и той намали и такмо стигна и Sarrazin беше вънка и запали гумите.
Damon-а и кабела бяха отдругата страна кадето двама пък директно излетяха така че ще чакаме и техния матерял :lol:
Като организация имаше какво да се желае , маршалите които бяха на по-затънтените отсечки бяха диви селяни и се карахме нонстоп , бяха некомпетентни , няколко пъте се наложи да искаме да говорим с шефа на тсечката (защото има и такъв) , иначе в градовете и по-известните отсечки всичко беше перфектно . Платихме само на шейкдауна и в петък и ни писна и останалите два дни минахме съвсем спокойно без пари ..... мога да кажа съвсем спокойно че можехме и изобщо да не плащаме.
това е Бернарди No20 с 206 WRC
Изображение
пораженията
Изображение
Изображение
Изображение
траекторията по която е минал
Изображение
Изображение
бетона през който мина
Изображение
парчето което откъсна
Изображение
това е следващата катастрофа на сузукито
Изображение
Изображение
Изображение
ето въпросната планина от лозя
Изображение
мястото на което се завъртя субито
Изображение
Изображение
Изображение
това е снимка на дупката(почти сантиметър) в асфалта която изрови субито на Sarrazin при опита да излезе :shock:
Изображение
иииии малко снимки за душата :twisted:
мисля че е време най-накрая да замълча следващия автомобил не търпи коментар .... както казвал Валтер Рьор една " дяволска машина "
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
великата Ланча Стратос
Изображение
Рено Алпин
Изображение
Изображение
Метро...
Изображение
Рено 5
Изображение
гуми
Изображение
джанти
Изображение
нещо чисто ново и зализано
Изображение
Изображение
Изображение
а това са ентусиасти от Търново които срещнахме съвсем случайно....колко е малък Света а :lol:
Изображение
ето ме и мен най-накрая
Изображение
П.С. утре ще се постарая да пусна и 3 малки клипчета
Аватар
bravo
 
Мнения: 16
Регистриран на: Чет Авг 11, 2005 13:16

Мнениеот speedline » Вто Авг 30, 2005 08:46

:shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: баси изживяването.... :)
Аватар
speedline
 
Мнения: 1219
Регистриран на: Вто Апр 19, 2005 10:01
Местоположение: София/Сливен
Име: Nikolay Arnaudov

Мнениеот Lubo » Вто Авг 30, 2005 10:17

ЕВАЛАТА :!:




Нямам думи.
Аватар
Lubo
Модератор
 
Мнения: 2321
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 19:35
Местоположение: СОФИЯ-ЛЮЛИН
Име: Любомир Симеонов

А пишеше ли на класиките чии са били?

Мнениеот Nil SaTiS » Вто Авг 30, 2005 12:28

На Алпинката А310 видях че я е карал г-н директора на Ситроен Уърлд Рали Тийм ГИ ФРЕКЛЕН, а другите?
Nil SaTiS... nisi optimum!
Nil SaTiS
 
Мнения: 117
Регистриран на: Вто Апр 19, 2005 15:48
Местоположение: вече Варна
Име: Ивайло Цонев

Мнениеот bravo » Вто Авг 30, 2005 17:09

Ето малко клипчета който са с лошо качество , защото са снимани с ixus 500 а не с камера и са компресирани после . Възможно е да ви трябва DivX6 за да ги гледате . Такъв звук няма , ама наистина няма , това наистина са дяволски машини .
http://rallyvids.hit.bg/stratos.avi
http://rallyvids.hit.bg/s1_1.avi
http://rallyvids.hit.bg/s1_2.avi
Забелязах че сте коментирали C2-те . Да наистина бяха без конкуренция , мнооо вървяха тия въшки , ма мноооо. И сузукито не падаше по-долу де :wink:

П.П. За другите алпини незнам да ти кажа не се вижда на снимките.
Аватар
bravo
 
Мнения: 16
Регистриран на: Чет Авг 11, 2005 13:16

Мнениеот plm » Вто Авг 30, 2005 21:43

Супер!Явно много неща си видял.Разбираемо е,че трудно се описва преживяното.
Интересно ще бъде,ако гледаш и рали Сливен как би сравнил,например,карането там и тук.Защото аз си мисля,че разликата е голяма.Освен това на Сливен доста пилоти знаят перфектно отсечките.А в Германия е регламентирано тренирането.Сигурно и там Гаснер и Шварц имат предимство с познаването на отсечките,но това не им помогна много.
Та,който си може-си може!
А Льоб за пореден път се изгаври с останалите.Дювал се напъваше нещо,ама той има различно каране и не може да се мери с Льоб.
plm
 
Мнения: 4137
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 19:20
Местоположение: София
Име: Пламен Петков

Мнениеот bravo » Сря Авг 31, 2005 00:23

[quote="plm"]Супер!Явно много неща си видял.Разбираемо е,че трудно се описва преживяното.
Интересно ще бъде,ако гледаш и рали Сливен как би сравнил,например,карането там и тук.Защото аз си мисля,че разликата е голяма.Освен това на Сливен доста пилоти знаят перфектно отсечките.А в Германия е регламентирано тренирането.Сигурно и там Гаснер и Шварц имат предимство с познаването на отсечките,но това не им помогна много.
Та,който си може-си може!
А Льоб за пореден път се изгаври с останалите.Дювал се напъваше нещо,ама той има различно каране и не може да се мери с Льоб.[/quote]

Първо да ти кажа за Дювал . Той кара доста по-добре от колкото си мислят всички останали . Доказа се на няколко пъти като взе на Льоб няколко отсечки , след ралито се разбра обаче че от тийма на Ситроен са му казали да слезе от газта за да спечели Льоб . Незнам до колко е достоверно инфото но дори и лъжа да е , знаеш че във всяка такава има доза истина и тука вече замириса на Барикело и Шумахер.
Второ аз съм роден във Сливен и трябва да ти кажа че ходя по ралита откакто ходя изобщо . Обикалял съм целия балкан пеша , по-късно с колело и най-накрая с кола . Познавам много добре отсечките около Сливен , дори ги обичам и адски ме е яд че остана само рали Сосер защото нямаше просто как софиянци да не се налапат с домакинството на националното рали . Тва да качиш 2-3 пъти отсечката " Българка " не е рали....няма и да бъде . Мога да кажа съвсем спокойно , дори да се подпиша под думите си че [color=red]няма български екипаж достоен за WRC [/color]. Taka e . Преди три години за първи път гледах рали в Германия и онемях . Хората карат , ама карат . Тея от група N карат , с C2-те карат (А6) , A8 карат , всички карат , тренират , учат се , развиват се , имат режим имат подготовка . Не се събират преди и след ралито да се напукат като свине а релаксират , разучават , анализират и пак газ .
Макрей ще кара сега на РАЛИ АНГЛИЯ с Шкода .... определено ще е пак същия х*й . Льоб има друга линия на каране , Дювал също се опитва да кара по нея и успява . Льоб спира много късно , влиза с голяма скорост и излиза с голяма скорост изобщо не дрифтва ама изобщо като неможе с едно завъртане да вземе завоя чуква едвам ръчна и това е . Избира си терена постоянно . Другите следват стандартната идялна линия , но тя се променя в зависимост от обсоятелствата . Пример : след 90 градусов завой следва обратен и доста широк завой но шосето е за една кола само както повечето отсечки на рали германия , отвътре тревата е разкаляна , всички влизат с газ , лек контра апел , колата се хлъзга по дължината на завоя като стои леко диагонално на пътя и едната от предните гуми е в тревата . Идва Льоб обаче влиза с газ като пуска съвсем леко и я държи равна без контра без нищо търси най външната част на завоя да там не е идеалната линия по принцип , да дъгата там не е най голяма но там е сухо , четири гуми на асвалта , минава като порелси запазва скороста , дори излиза с по-голяма което е идеалния вариянт .
За Гаснер и Шварц . Шварц всички много го натискат , единствения немец каращ WRC той е на 42 години вече на последак е в някаква дупка и трудно ще излезе от нея , няма тука ти познаваш ти не , Льоб нали е "Асвалтовия Ас " как взе тогава 8 от 16 ралита да не са всички асвалт или всички във Франция . Че имаха пилотите домакини предимство имаха до колко се възползваха е друг въпрос .
Отдавна съм спрял да се интересувам от БГ първенството , последно гледах миналата година Сосер-Сливен и си беше все същото , контестаций , интриги , тоя така ония....... просто без коментар.
Аватар
bravo
 
Мнения: 16
Регистриран на: Чет Авг 11, 2005 13:16

Мнениеот sstan » Сря Авг 31, 2005 08:44

След като и аз тази година за пръв път гледах кръг от WRC шампионата напълно споделям твоето мнение. :wink:

PLM, ние правихме сравнение между Акрополис и България а за Bravo контраста ще е още по-голям струва ми се. :(
Гъл Гъл Гъл пия вино за акъл
sstan
 
Мнения: 160
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 09:24
Местоположение: Велико Търново
Име: Станимир Стоянов

Мнениеот roko » Сря Авг 31, 2005 09:53

BRAVO,ти нямаш сърце :cry: :cry: :cry:
,,,и в завоя с газ,,,
http://bmwpower-bg.net
Изображение
Аватар
roko
 
Мнения: 119
Регистриран на: Пет Юни 10, 2005 10:30
Местоположение: okoло трасетата
Име: Росен Врачански

Мнениеот txl » Сря Авг 31, 2005 10:25

roko написа:BRAVO,ти нямаш сърце :cry: :cry: :cry:


Хм, не знам защо така мислиш, но от това, което bravo е написал, мисля, че преценява мнооого добре нещата.
Аватар
txl
Администратор
 
Мнения: 1993
Регистриран на: Чет Апр 14, 2005 15:42
Местоположение: България
Име: Тодор Томов

Мнениеот OgyWRC » Сря Авг 31, 2005 11:33

В някои страни автомобилизмът е спорт, за нас все още е страст, хоби мода, ..., но не точно професионален спорт. А добър пилот се става с много тренировки, анализи, помощ от опитни пилоти и конкурентна среда!
И аз веднъж гледах ADAC Rallye и ми се струва, че сравнение между WRC и наши ралита не бива да се прави. Не са съпоставими, тъй като на едното място са събрани най-добрите пилоти, инжинери, механици, а на другото шепа ентусиасти, всеки според възможностите си. Та от тази гледна точка нека се радваме и на нашия шампионат и дано повече хора тук осъзнаят, че състезания се печелят с каране, а не с дребни хитринки по автомобила или нещо подобно!

Иначе, благодаря за репортажа от ралито, наистина много интересен поглед върху състезанието :wink:
Аватар
OgyWRC
 
Мнения: 874
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 10:40
Местоположение: София, Търново
Име: Огнян Герджиков

Мнениеот K_Power » Сря Авг 31, 2005 17:54

То и там си ги има хитринките и измамите.
Kristian Metodiev Pavlov
VW MANIAC
Изображение
Аватар
K_Power
 
Мнения: 2636
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 00:57
Местоположение: гр. Банкя
Име: Кристиян Павлов

Мнениеот plm » Сря Авг 31, 2005 19:02

Първо да ти кажа за Дювал . Той кара доста по-добре от колкото си мислят всички останали . Доказа се на няколко пъти като взе на Льоб няколко отсечки , след ралито се разбра обаче че от тийма на Ситроен са му казали да слезе от газта за да спечели Льоб . Незнам до колко е достоверно инфото но дори и лъжа да е , знаеш че във всяка такава има доза истина и тука вече замириса на Барикело и Шумахер.

Следях ралито непрекъснато/от България,разбира се/ включително и от много активни форуми.Та,още в събота се разнесе информацията/дали е вярна това не знам/,че на Льоб и Дювал само първия ден са им разрешили надпревара и после да останат по местата си.И Льоб след финала каза,че само първия ден е карал почти на максимум.Струва ми се нормално да има и отборна политика,защото както за Ситроен,така и за Пежо е важно и отборното класиране/за разлика от Субару/.
Въобще не си мисля,че Дювал кара лошо или слабо.Той е и много амбициозен.Спомням си интервю на Стефан Прево/предишния му навигатор/,който каза,че по време на състезания при тях всичко е вървяло добре до момента,в който направят близко,равно или по-добро време от Льоб.Следващата отсечка е катастрофална.И като се разгледат тазгодишните резултати на Дювал както беше започнал не помогна много на Ситроен.Но,помогна на себе си,защото не се задоволява с победи над Солберг,Грьонхолм и т.н.,а иска да побеждава Льоб.Това е стремеж за развитие и ми се струва,че има резултати.
И друго-Германия е любимо рали на Льоб,Дювал/почти домакин/,на Шварц,на Креста,на младия Копецки...И явно е кошмар за Рованпера,за Аткинсън...
Шварц обяви непосредствено преди старта,че тази година му е последна и чешките фенове имаха повод за огромна радост.
Между другото на Германия стартираха 6 чешки екипажа.
Ето и една снимка.
plm
 
Мнения: 4137
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 19:20
Местоположение: София
Име: Пламен Петков

Мнениеот damon » Сря Сеп 07, 2005 13:51

Здравейте и от мен. Късно снощи се завърнах, тъй като бях и на Монца. :wink: Ще напиша и аз нещо по-подробно, но по-нататък тъй като в момента имам доста работа... Скоро ще кача и доста снимки от състезанието.
Накратко мога да кажа, че е абсолютно некоректно да сравняваме наши ралита със световния шампионат. Германското рали като отсечки не е нищо особено, въпреки че лично на мен доста ми харесаха отсечките в лозята първия ден - мисля че беше Ерцвайлер. Второто минаване бяхме на завоя където се хвърлиха Манфред Щол и Алекс Бенге (имаме подробни снимки от там и парче от колата на Щол :wink: ) В тази част ралито е много атрактивно тъй като застанеш в горната част на етапа се гледа по минута и 20 сек. почти до финала.
Като каране какво да ви кажа - не бях гледал WRC коли от 3 години когато бяха забранени - лично на мен ми направи впечатление убийствената разлика между WRC-тата, С1600 и Н4. Серийните коли при минаването си изглеждаха много видимо по-бавни. Вярно, че ги намаше най-силните Н4-ки, но все пак. Първите 20-30 коли - WRC и С1600 карат изключително силно - имаш чувството, че карат за последно. Много ми харесаха Дювал и Гардемайстер. Льоеб наистина кара удивително чисто - без хлъзгания, много прецизно, с много малко движения и на практика доста неатрактивно в сравнение с Гали, който просто си кара с хлъзгане, но пък има доста фенове. Като цяло ми се стори, че нямаше много публика, а германците не чух да подкрепят някой от техните... Имаше много чешки фенове, много белгийци - мисля, че Дювал имаше най-много фенове...
Иначе не мога да се съглася с браво, че шейкдауна не беше добър - лично за мен там където гледахме беше супер - много голямо спускане, но пък не минаваха много коли.
Нямам време да пиша повече сега...
Safe is risky.
Аватар
damon
Администратор
 
Мнения: 2172
Регистриран на: Пон Фев 28, 2005 20:40
Местоположение: България
Име: Николай Китанов

Мнениеот swrt » Сря Сеп 07, 2005 21:57

Блазе ти Ники,че видя нещо истинско.
Аватар
swrt
 
Мнения: 232
Регистриран на: Нед Апр 17, 2005 15:08
Име: Л.Драганов


Назад към Световен рали шампионат

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 50 госта

cron