Бъдещите рали автомобили

Дискусия за Световния рали шампионат

Мнениеот K_Power » Чет Авг 11, 2005 13:43

Активните диференциали от 2006 се забраняват, затова и Митсубиши пуска такава кола, предимството, че щер се кефим повече на плъзгания, защото активните диференциали до колкото знам пречат на плъзгането, но пак го правят, ама сега ще е мазало. Няма да чуваме присвиркването при спирането и намаляването на скоростта, но нищо.
Kristian Metodiev Pavlov
VW MANIAC
Изображение
Аватар
K_Power
 
Мнения: 2636
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 00:57
Местоположение: гр. Банкя
Име: Кристиян Павлов

Мнениеот Ferjancz » Чет Авг 11, 2005 14:14

K_Power написа: Няма да чуваме присвиркването при спирането и намаляването на скоростта, но нищо.


че то присвирването кво общо има с деференциалите, то идва от байпаса на турбината!
3, 2, 1 старт - D4+, 120, L3заL3+ рано, D6 скача, 100, D3 неравности, 150 локви.....................мдаааааа, гаси!


Изображение
Аватар
Ferjancz
Администратор
 
Мнения: 1584
Регистриран на: Вто Май 10, 2005 14:47
Местоположение: София, Троян
Име: Павлин Калчев

Мнениеот hris » Чет Авг 11, 2005 19:39

Четох в някакъв френски форум за Рано Меган С2000,но разработката била спряна до 2007.Субару за сега си траят за тоя клас и мисля,че няма да пуснат нещо до година-две.Като че ли най-напред в разработките за С2000 са Тойота,Фолцваген и отчасти Лада.



Преди време много сериозно се споменаваше и за С1400,но нещата замлъкнаха(класовете бяха направени с някаква буква от 1 до 4).



При такова развитие на нещата какво ще стане с Н/2 и Н/3?
Аватар
hris
 
Мнения: 37
Регистриран на: Нед Апр 17, 2005 12:15
Местоположение: София-Люлин

Мнениеот crapbag » Чет Авг 11, 2005 21:09

K_Power написа:Активните диференциали от 2006 се забраняват, затова и Митсубиши пуска такава кола, предимството, че щер се кефим повече на плъзгания, защото активните диференциали до колкото знам пречат на плъзгането, но пак го правят, ама сега ще е мазало. Няма да чуваме присвиркването при спирането и намаляването на скоростта, но нищо.


Не, че разбирам нещо, но забраняването на активните диференциали и съответно повечето плъзгания, не е ли предпоставка за повече катастрофи, в смисъл, че ще е по-лесно пилотът да допусне грешка от сега :roll: ??
crapbag
 
Мнения: 132
Регистриран на: Вто Юли 19, 2005 22:01
Местоположение: София

Мнениеот damon » Чет Авг 11, 2005 21:12

ФИА постоянно сменя правилниците и дано най-сетне се нагодят нещата. С2000 мисля, че е доста добра идея. Иначе какво ще стане с WRC-тата е интересен въпрос - каквото и да стане заводските отбори винаги трябва да са на първа линия с най-добрите коли независимо дали ще се казват WRC. Оттам нататък всичко е пълнеж - Н4, та дори и С1600. Според мен правилната стратегия за повишаване на интереса е налагането на истинските рали коли като С2000, С1600, WRC тъй като група Н си е винаги ограничена от "серийния" си произход... Говорим за световния шампионат! А аз си мисля че Евро шампионата ще спре да съществува в най-скоро време. Националните шампионати са далеч по-интересни - ето погледнете италианския, британския... В тоя ред на мисли ми е смешна борбата на нашите ралита (в частност Хеброс) за т.наречените "звезди" - без да обиждам някой рали с коеф. 10 или 5 в южноевропейската купа не означава много вече... Дали 2, 5 или 10 все едно! Кръговете от Еврошампионата са малко по-друга работа. Иначе както казва плм в другата тема - заводските отбори имат много силен интерес към развиващите се автопазари като Китай и дори и без официален отбор ще направят всичко възможно да участват... Всичко е пари в последните години. Струва ми се че ще има силна атака именно в далечния изток. Може би ще се развият и местните шампионати. Дори ако се замислим може да се очакват някакви радикални промени в рали спорта заради привличане на по-голям интерес. Ето вече се започна с лека стъпка - Супер Рали системата...
Safe is risky.
Аватар
damon
Администратор
 
Мнения: 2172
Регистриран на: Пон Фев 28, 2005 20:40
Местоположение: България
Име: Николай Китанов

Мнениеот plm » Чет Авг 11, 2005 21:33

Малко се измести темата,но...
Има неясноти относно правилата,но както вървят нещата ще има Р1,Р2,Р3 и Р4.Това са временни,работни означения.
За С2000 няма връщане назад,защото е регламентиран от миналата година и се работи там,т.е.похарчени са много пари и ще има такива коли.
Европейски шампионат вече реално няма.Това,което гледахме на Боровец са "останки".Подобно преди години ФИА премахна евр.пистов шампионат,разбира се за сметка на Ф1.Сега май става подобно за сметка на СШ.За нас това е много лошо,защото ще може да гледаме само националния шампионат и... следващото ниво-СШ!
Ама,наскоро Дейвид Ричардс пак се оплака,че...абе, малко са му парите от рали шампионата!
plm
 
Мнения: 4137
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 19:20
Местоположение: София
Име: Пламен Петков

Мнениеот FX7 » Пет Авг 12, 2005 00:21

Singulus написа:Май повечето от вас само разглеждат картинките и не четат...

Честно казано и картинките даже не бях разгледал , но това "супер" ми прозвуча като "кола с предно " .
Иначе съм от тези идиоти дето като им замирише на бензин се гипсират около трасето (независимо дали е с коли , мотори ,картинги, джетки и т.н.).
А на фия простотиите нямат край , така че каквото и да пуснат на това ще се радваме само да не са сенокосачки !.

А може би гениалната им идея за еФтини бегачки вече отмина на заден план ?
Аватар
FX7
 
Мнения: 930
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 11:21
Местоположение: Sofia
Име: Delkaite go profila

Мнениеот K_Power » Пет Авг 12, 2005 01:23

Аз до колкото съм чувал, присвирването е от диференциалите, като върне от скорост или намалява.
Kristian Metodiev Pavlov
VW MANIAC
Изображение
Аватар
K_Power
 
Мнения: 2636
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 00:57
Местоположение: гр. Банкя
Име: Кристиян Павлов

Мнениеот Ferjancz » Пет Авг 12, 2005 10:29

K_Power написа:Аз до колкото съм чувал, присвирването е от диференциалите, като върне от скорост или намалява.


на Белчев сиерата и тя ли е с активен диференциал, щото и тя присвирва!
3, 2, 1 старт - D4+, 120, L3заL3+ рано, D6 скача, 100, D3 неравности, 150 локви.....................мдаааааа, гаси!


Изображение
Аватар
Ferjancz
Администратор
 
Мнения: 1584
Регистриран на: Вто Май 10, 2005 14:47
Местоположение: София, Троян
Име: Павлин Калчев

Мнениеот damon » Пет Авг 12, 2005 14:02

K_Power написа:Аз до колкото съм чувал, присвирването е от диференциалите, като върне от скорост или намалява.


От байпас клапана е Пауъре. Просто като върнат газта увеличеното от турбокомпресора налягане в смукателните колектори е добре да излезе отнякъде. Същия звук се чува доста ясно и при Субарутата на Тенев, Крумчо...
Safe is risky.
Аватар
damon
Администратор
 
Мнения: 2172
Регистриран на: Пон Фев 28, 2005 20:40
Местоположение: България
Име: Николай Китанов

Мнениеот hris » Пет Авг 12, 2005 17:39

Странно-група Н е като че ли на изживяване, Субару и Мицубиши пускат нави поколения на своите коли.Шкода е почти готова с октавия 4х4 турбо,а на пазара ще се появи и фокус косуърт.Говори се много сериозно и за нов модел 4х4 турбо и от хюндай.Протон също си продължават да разработват тяхните си странни коли.
АКО тези производители искат да се запази продакшаните,кво ли ще стане?
С2000 също доста набират скорост Фиат и Рено май ще направят най-голяма изненада.Тойота и Фолцваген вече пробваха своите коли,а от Лада дори изкараха и технически параметри на колата(м/у другото 265 к.с. ми се виждат малко,но.....)
Прикачени файлове
3.jpg
3.jpg (49.72 KiB) Прегледано 6325 пъти
Аватар
hris
 
Мнения: 37
Регистриран на: Нед Апр 17, 2005 12:15
Местоположение: София-Люлин

Мнениеот K_Power » Пет Авг 12, 2005 19:17

На рали България Ланчата в Х4 забелязахте ли, че като върне скорост и пусне газта, какъв звук издаваше, значи е от турбото.
Kristian Metodiev Pavlov
VW MANIAC
Изображение
Аватар
K_Power
 
Мнения: 2636
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 00:57
Местоположение: гр. Банкя
Име: Кристиян Павлов

Мнениеот Singulus » Съб Авг 13, 2005 22:15

Малко инфо за Ford Focus WRC 2006:

http://www.rallyworldmagazine.com/eng/p ... m=&ucat=2&

Интересното и новото за мен е доставчика на двигатели "Pipo from France", някой има ли идея за каква фирма става дума....щото се порових в нета и нищо съществено не намерих като инфо...
In the long run, we are all dead.
Аватар
Singulus
 
Мнения: 196
Регистриран на: Съб Апр 16, 2005 17:00
Местоположение: Sofia
Име: Росен Петров

Мнениеот plm » Нед Авг 14, 2005 08:19

Интересното и новото за мен е доставчика на двигатели "Pipo from France", някой има ли идея за каква фирма става дума....щото се порових в нета и нищо съществено не намерих като инфо...

Това е Jean-Pierre Fleur.Миналата година превеше моторите на 307 във Валенсия.
plm
 
Мнения: 4137
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 19:20
Местоположение: София
Име: Пламен Петков

Мнениеот Singulus » Нед Авг 14, 2005 19:24

plm написа:Това е Jean-Pierre Fleur.Миналата година превеше моторите на 307 във Валенсия.


Мда, интересно.....ето и линк, макар и със старо инфо, интервю с въпросния Фльор (така ли трябва да се прочете :oops: ):

http://www.rallysportmag.com/cms/A_101569/article.html

Друго, което е за отбелязване е как ресурсите не остават неизползвани...което е съвсем обяснимо - явно Pipo Moteurs си разбират доста добре от работата, едва ли е случайно, че именно двигателя на 307 WRC е сочен като най-добрия...и след напускането на Пежо е обяснимо, че за напълно новата разработка от страна на Форд ще се ползват услугите на Pipo Moteurs...след като Форд "скъсаха" с Coswort (коя година стана това?!?)...лошо няма, моторния спорт се глобализира все повече, това е поредния пример за това - европейското поделение на американска компания, управлявано от английска компания, ще си "оправя" двигателите при френска фирма...хех, аз като (донякъде) франкофон като че ли вече искам Льоб да мине във Форд от догодина, т'ва встрани от темата...
In the long run, we are all dead.
Аватар
Singulus
 
Мнения: 196
Регистриран на: Съб Апр 16, 2005 17:00
Местоположение: Sofia
Име: Росен Петров

ПредишнаСледваща

Назад към Световен рали шампионат

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 48 госта